Προς το περιεχόμενο

Αγανάκτηση με τα public


squeloh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας, δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το μέρος του forum είναι κατάλληλο για να σας πω το πρόβλημα μου, παρόλα αυτά θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας, ή αν σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο, τι κάνατε.

Λοιπόν, τον περασμένο μήνα έψαχνα να βρω μια τηλεόραση να αγοράσω και εν τέλη κατέληξα στην Hitachi 43" 4K Ultra HD Smart TV 43HK6000. Ψάχνοντας την σε διαθεσιμότητα, την βρήκα στα Public στα  269€ και φυσικά προτού την παραγγείλω επικοινώνησα τηλεφωνικά με τα public για να σιγουρευτώ ότι την έχουν. Ο υπάλληλος που μίλησα με διαβεβαίωσε οτι την έχουν διαθέσιμη και με παρότρυνε να την παραγγείλω, μου είπε όμως ότι λόγο του φόρτου εργασίας θα έκανε κάποιες μέρες να μου έρθει(έμενα δεν με πείραζε γιατί δεν την χρειαζόμουν άμεσα). Αμέσως λοιπόν πραγματοποίησα την παραγγελία και προπλήρωσα μέσω iban. Η παραγγελία έγινε στις 25/01/2021 όπου και έλαβα το σχετικό email επιβεβαίωσης. 

Περνάνε 15 ημέρες απο την παραγγελία χωρίς κάποια ενημέρωση, στο ενδιάμεσο είχα τηλεφωνική επικοινωνία για να μάθω γιατί αργεί και μου έλεγαν ότι την έχουν δρομολογήσει και λογικά θα μου έρχονταν σύντομα. 

Πάει λοιπόν 10/02 και λαμβάνω το παρακάτω email 

Αναφορά σε κείμενο

 

''Γεια σας!

Ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τις αγορές σας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά από εκτεταμένη αναζήτηση στο δίκτυο των προμηθευτών μας, το προϊόν LED TV HITACHI 43HK6000 UHD SMART της παραγγελίας δεν βρέθηκε τελικώς διαθέσιμο.

Το προϊόν θα αφαιρεθεί από την παραγγελία σας και ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα στο μέλλον.

 Με εκτίμηση,
Ομάδα Customer Passion
"'

 

Μετα από όλο αυτό, επικοινωνώ με το κέντρο και μου ζητούν συγνώμη για το λάθος που έγινε. Εγώ από εκείνη την στιγμή απλά ήθελα τα χρήματα μου πίσω και τίποτα άλλο. Με διαβεβαίωσαν ότι τα χρήματα θα επιστραφούν το πολύ σε 2-3 εργάσιμες κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ. Τους κάλεσα ξανά και ξανά χωρίς αποτέλεσμα και σήμερα που τηλεφώνησα μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. 

Πόσο νόμιμο είναι κάτι τέτοιο; Πρέπει να κινηθώ νομικά ή είμαι αναγκασμένος να περιμένω αν και πότε θα μου επιστρέψουν τα χρήματα;

Σε αυτό το σημείο δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Να επιμείνεις λίγο,μην περιμένεις. Στείλε email με τον αριθμό παραγγελίας και το iban σου. Αν έχεις ήδη στείλει ξαναστείλε ένα reminder. 

Έχω στείλει πολλαπλά email στο [email protected] χωρίς αποτέλεσμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τα λεφτά σου θα τα πάρεις, έστω και αργοπορημένα, αλλά θα τους τραβήξουν λίγο το αυτάκι.

Θα δεις, μόλις προωθηθεί η καταγγελία, θα σε πάρουν από το τμήμα παραπόνων του public τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τα λεφτά σου θα τα πάρεις, έστω και αργοπορημένα, αλλά θα τους τραβήξουν λίγο το αυτάκι.

Θα δεις, μόλις προωθηθεί η καταγγελία, θα σε πάρουν από το τμήμα παραπόνων του public τηλέφωνο.

Ευχαριστώ για την απάντηση, από εδώ να κάνω την καταγγελία;

Επεξ/σία από squeloh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα στείλεις αναλυτικό μέιλ εξηγώντας όλη την κατάσταση στα public ξανά και θα κάνεις κοινοποίηση το μέιλ στο συνήγορο του καταναλωτή! Μόνο έτσι θα το τρέξουν! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, tsioulak είπε

Επίσης δεν παραγγέλνουμε με προπληρωμή, μόνο με αντικαταβολή, αν δεν έρθει το προϊόν τότε δεν δίνεις και λεφτά.

Συνήθως πληρώνω με αντικαταβολή αλλα αυτή τη φορά σκέφτηκα να προπληρώσω και όπως φαίνεται την πάτησα....

 

13 ώρες πριν, lyda94 είπε

Θα στείλεις αναλυτικό μέιλ εξηγώντας όλη την κατάσταση στα public ξανά και θα κάνεις κοινοποίηση το μέιλ στο συνήγορο του καταναλωτή! Μόνο έτσι θα το τρέξουν! 

ποιο είναι το email

10 ώρες πριν, DownUNDERground είπε

@squeloh τσέκαρε και μην τους χαριστείς:

 

Έκανα ήδη την καταγγελία, μακάρι να μην την αγνοήσουν 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση ευτυχώς είχα πληρώσει με PayPal και  άνοιξα case για να πάρω πίσω τα χρήματα. Αλλιώς θα περίμενα κανενα χρόνο. Δεν απαντάνε σε mail.  Στο τηλέφωνό σου λένε θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα και δεν σε καλούν ποτέ. Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι καλή ιδέα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kat kat είπε

Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση ευτυχώς είχα πληρώσει με PayPal και  άνοιξα case για να πάρω πίσω τα χρήματα. Αλλιώς θα περίμενα κανενα χρόνο. Δεν απαντάνε σε mail.  Στο τηλέφωνό σου λένε θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα και δεν σε καλούν ποτέ. Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι καλή ιδέα.

Το κυριότερο θέμα δεν είναι το να πάρεις τα χρήματα πίσω (το λέω έτσι επειδή αργά ή γρήγορα θα τα πάρεις), αλλά το να ξέρεις ότι θα παραλάβεις το προϊόν που παρήγγειλες, στην τιμή που το πέτυχες. ΕΙδικά σε περίοδο προσφορών αυτό έχει σημασία, γιατί μπορεί να χάσεις μια ευκαιρία από ένα Β κατάστημα επειδή επαφίεσαι στο ότι το κατάστημα Α θα τηρήσει τη "συμφωνία" που κλείσατε. Συμφωνίες που δυστυχώς τηρούνται όλο και λιγότερο όμως και αυτό βλέπω εγώ ως βασικότερο θέμα που πρέπει επιτέλους να ασκηθεί πίεση για κάποιο regulation επιτέλους από τις αρμόδιες αρχές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, kat kat είπε

Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση ευτυχώς είχα πληρώσει με PayPal και  άνοιξα case για να πάρω πίσω τα χρήματα. Αλλιώς θα περίμενα κανενα χρόνο. Δεν απαντάνε σε mail.  Στο τηλέφωνό σου λένε θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα και δεν σε καλούν ποτέ. Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι καλή ιδέα.

Και εγώ τα ίδια. Μάλιστα ούτε καν μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν στο case που άνοιξα...

 

13 ώρες πριν, tsioulak είπε

Επίσης δεν παραγγέλνουμε με προπληρωμή, μόνο με αντικαταβολή, αν δεν έρθει το προϊόν τότε δεν δίνεις και λεφτά.

Με αντικαταβολή αποφεύγω να πληρώνω τώρα που είμαι work from home γιατί θέλω να ξέρουν και οι courier και οι ντελιβεραδες πως δεν υπάρχουν μετρητά στο σπίτι. Το καλύτερο για μένα είναι πληρωμή με κάρτα στην πόρτα μου. Ούτε να ψάχνει ρέστα, ούτε να πιάνεις χρήματα που έχουν πιάσει άλλοι 500, ούτε τίποτα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γινετε χαμοs με ολα τα μαγαζια..εχουν χασει την μπαλα με αυτα που συμβαινουν,,,,με αποτελεσμα να την πληρωνει στο τελοs o καταναλωτηs με ταλαιπωρια και εκνευρισμουs.....ετυχε να παρω ενα πληκτρολογιο απο eshop την προ βδομαδα....με πληρωμη στο υποκαταστημα οταν με ενημερωσουν λεω χαλαρα...οκ δεν αργησανε πηγα απο κει πληρωσα..το πηρα χερι με χερι.....τωρα περιμενω ενα pc απο μαγαζι εντοs λεκανοπεδιου...μου λενε το στειλανε και μου δωσανε αριθμο δεματοs...το βαζω γενικη ταχυδρομικη στο site..(κολοχανειο εταιρια κουρριερ αυτη..)..δεν μου βγαζει τιποτα....ειναι με αντικαταβολη οοοοοοοποτε ερθει θα πληρωθειτε...δεν ερθει ποτε...???...δεν παιρνετε δεκαρα τσακιστη...ετσι απλα...μονο αντικαταβολη σε τετοιουs καιρουs..οχι παιρνετε τα λεφτα μου και θα περιμενω οποτε σαs καπνισει να το στειλετε...οποτε ουτε γατα ουτε ζημια αν δεν ερθει ποτε....προβλημα τουs...

Επεξ/σία από Christos_Tz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...