squeloh Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπέρα σας, δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το μέρος του forum είναι κατάλληλο για να σας πω το πρόβλημα μου, παρόλα αυτά θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας, ή αν σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο, τι κάνατε. Λοιπόν, τον περασμένο μήνα έψαχνα να βρω μια τηλεόραση να αγοράσω και εν τέλη κατέληξα στην Hitachi 43" 4K Ultra HD Smart TV 43HK6000. Ψάχνοντας την σε διαθεσιμότητα, την βρήκα στα Public στα 269€ και φυσικά προτού την παραγγείλω επικοινώνησα τηλεφωνικά με τα public για να σιγουρευτώ ότι την έχουν. Ο υπάλληλος που μίλησα με διαβεβαίωσε οτι την έχουν διαθέσιμη και με παρότρυνε να την παραγγείλω, μου είπε όμως ότι λόγο του φόρτου εργασίας θα έκανε κάποιες μέρες να μου έρθει(έμενα δεν με πείραζε γιατί δεν την χρειαζόμουν άμεσα). Αμέσως λοιπόν πραγματοποίησα την παραγγελία και προπλήρωσα μέσω iban. Η παραγγελία έγινε στις 25/01/2021 όπου και έλαβα το σχετικό email επιβεβαίωσης. Περνάνε 15 ημέρες απο την παραγγελία χωρίς κάποια ενημέρωση, στο ενδιάμεσο είχα τηλεφωνική επικοινωνία για να μάθω γιατί αργεί και μου έλεγαν ότι την έχουν δρομολογήσει και λογικά θα μου έρχονταν σύντομα. Πάει λοιπόν 10/02 και λαμβάνω το παρακάτω email Αναφορά σε κείμενο ''Γεια σας! Ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τις αγορές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά από εκτεταμένη αναζήτηση στο δίκτυο των προμηθευτών μας, το προϊόν LED TV HITACHI 43HK6000 UHD SMART της παραγγελίας δεν βρέθηκε τελικώς διαθέσιμο. Το προϊόν θα αφαιρεθεί από την παραγγελία σας και ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα στο μέλλον. Με εκτίμηση, Ομάδα Customer Passion "' Μετα από όλο αυτό, επικοινωνώ με το κέντρο και μου ζητούν συγνώμη για το λάθος που έγινε. Εγώ από εκείνη την στιγμή απλά ήθελα τα χρήματα μου πίσω και τίποτα άλλο. Με διαβεβαίωσαν ότι τα χρήματα θα επιστραφούν το πολύ σε 2-3 εργάσιμες κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ. Τους κάλεσα ξανά και ξανά χωρίς αποτέλεσμα και σήμερα που τηλεφώνησα μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Πόσο νόμιμο είναι κάτι τέτοιο; Πρέπει να κινηθώ νομικά ή είμαι αναγκασμένος να περιμένω αν και πότε θα μου επιστρέψουν τα χρήματα; Σε αυτό το σημείο δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gianniz_k Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Να επιμείνεις λίγο,μην περιμένεις. Στείλε email με τον αριθμό παραγγελίας και το iban σου. Αν έχεις ήδη στείλει ξαναστείλε ένα reminder. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
squeloh Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, gianniz_k είπε Να επιμείνεις λίγο,μην περιμένεις. Στείλε email με τον αριθμό παραγγελίας και το iban σου. Αν έχεις ήδη στείλει ξαναστείλε ένα reminder. Έχω στείλει πολλαπλά email στο [email protected] χωρίς αποτέλεσμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christakos07 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τα λεφτά σου θα τα πάρεις, έστω και αργοπορημένα, αλλά θα τους τραβήξουν λίγο το αυτάκι. Θα δεις, μόλις προωθηθεί η καταγγελία, θα σε πάρουν από το τμήμα παραπόνων του public τηλέφωνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
squeloh Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, christakos07 είπε Καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τα λεφτά σου θα τα πάρεις, έστω και αργοπορημένα, αλλά θα τους τραβήξουν λίγο το αυτάκι. Θα δεις, μόλις προωθηθεί η καταγγελία, θα σε πάρουν από το τμήμα παραπόνων του public τηλέφωνο. Ευχαριστώ για την απάντηση, από εδώ να κάνω την καταγγελία; Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2021 από squeloh Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lyda94 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Θα στείλεις αναλυτικό μέιλ εξηγώντας όλη την κατάσταση στα public ξανά και θα κάνεις κοινοποίηση το μέιλ στο συνήγορο του καταναλωτή! Μόνο έτσι θα το τρέξουν! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jsi Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 ακριβώς ίδια περίπτωση και εγώ, μετα από περίπου 3 εβδομάδες τα επέστρεψαν. Μετά απο αυτό, ποτέ ξανά public. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsioulak Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Επίσης δεν παραγγέλνουμε με προπληρωμή, μόνο με αντικαταβολή, αν δεν έρθει το προϊόν τότε δεν δίνεις και λεφτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DownUNDERground Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 @squeloh τσέκαρε και μην τους χαριστείς: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
squeloh Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 11 ώρες πριν, tsioulak είπε Επίσης δεν παραγγέλνουμε με προπληρωμή, μόνο με αντικαταβολή, αν δεν έρθει το προϊόν τότε δεν δίνεις και λεφτά. Συνήθως πληρώνω με αντικαταβολή αλλα αυτή τη φορά σκέφτηκα να προπληρώσω και όπως φαίνεται την πάτησα.... 13 ώρες πριν, lyda94 είπε Θα στείλεις αναλυτικό μέιλ εξηγώντας όλη την κατάσταση στα public ξανά και θα κάνεις κοινοποίηση το μέιλ στο συνήγορο του καταναλωτή! Μόνο έτσι θα το τρέξουν! ποιο είναι το email 10 ώρες πριν, DownUNDERground είπε @squeloh τσέκαρε και μην τους χαριστείς: Έκανα ήδη την καταγγελία, μακάρι να μην την αγνοήσουν 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kat kat Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση ευτυχώς είχα πληρώσει με PayPal και άνοιξα case για να πάρω πίσω τα χρήματα. Αλλιώς θα περίμενα κανενα χρόνο. Δεν απαντάνε σε mail. Στο τηλέφωνό σου λένε θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα και δεν σε καλούν ποτέ. Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι καλή ιδέα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DownUNDERground Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 8 λεπτά πριν, kat kat είπε Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση ευτυχώς είχα πληρώσει με PayPal και άνοιξα case για να πάρω πίσω τα χρήματα. Αλλιώς θα περίμενα κανενα χρόνο. Δεν απαντάνε σε mail. Στο τηλέφωνό σου λένε θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα και δεν σε καλούν ποτέ. Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι καλή ιδέα. Το κυριότερο θέμα δεν είναι το να πάρεις τα χρήματα πίσω (το λέω έτσι επειδή αργά ή γρήγορα θα τα πάρεις), αλλά το να ξέρεις ότι θα παραλάβεις το προϊόν που παρήγγειλες, στην τιμή που το πέτυχες. ΕΙδικά σε περίοδο προσφορών αυτό έχει σημασία, γιατί μπορεί να χάσεις μια ευκαιρία από ένα Β κατάστημα επειδή επαφίεσαι στο ότι το κατάστημα Α θα τηρήσει τη "συμφωνία" που κλείσατε. Συμφωνίες που δυστυχώς τηρούνται όλο και λιγότερο όμως και αυτό βλέπω εγώ ως βασικότερο θέμα που πρέπει επιτέλους να ασκηθεί πίεση για κάποιο regulation επιτέλους από τις αρμόδιες αρχές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 27 λεπτά πριν, kat kat είπε Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση ευτυχώς είχα πληρώσει με PayPal και άνοιξα case για να πάρω πίσω τα χρήματα. Αλλιώς θα περίμενα κανενα χρόνο. Δεν απαντάνε σε mail. Στο τηλέφωνό σου λένε θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα και δεν σε καλούν ποτέ. Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι καλή ιδέα. Και εγώ τα ίδια. Μάλιστα ούτε καν μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν στο case που άνοιξα... 13 ώρες πριν, tsioulak είπε Επίσης δεν παραγγέλνουμε με προπληρωμή, μόνο με αντικαταβολή, αν δεν έρθει το προϊόν τότε δεν δίνεις και λεφτά. Με αντικαταβολή αποφεύγω να πληρώνω τώρα που είμαι work from home γιατί θέλω να ξέρουν και οι courier και οι ντελιβεραδες πως δεν υπάρχουν μετρητά στο σπίτι. Το καλύτερο για μένα είναι πληρωμή με κάρτα στην πόρτα μου. Ούτε να ψάχνει ρέστα, ούτε να πιάνεις χρήματα που έχουν πιάσει άλλοι 500, ούτε τίποτα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Christos_Tz Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Γινετε χαμοs με ολα τα μαγαζια..εχουν χασει την μπαλα με αυτα που συμβαινουν,,,,με αποτελεσμα να την πληρωνει στο τελοs o καταναλωτηs με ταλαιπωρια και εκνευρισμουs.....ετυχε να παρω ενα πληκτρολογιο απο eshop την προ βδομαδα....με πληρωμη στο υποκαταστημα οταν με ενημερωσουν λεω χαλαρα...οκ δεν αργησανε πηγα απο κει πληρωσα..το πηρα χερι με χερι.....τωρα περιμενω ενα pc απο μαγαζι εντοs λεκανοπεδιου...μου λενε το στειλανε και μου δωσανε αριθμο δεματοs...το βαζω γενικη ταχυδρομικη στο site..(κολοχανειο εταιρια κουρριερ αυτη..)..δεν μου βγαζει τιποτα....ειναι με αντικαταβολη οοοοοοοποτε ερθει θα πληρωθειτε...δεν ερθει ποτε...???...δεν παιρνετε δεκαρα τσακιστη...ετσι απλα...μονο αντικαταβολη σε τετοιουs καιρουs..οχι παιρνετε τα λεφτα μου και θα περιμενω οποτε σαs καπνισει να το στειλετε...οποτε ουτε γατα ουτε ζημια αν δεν ερθει ποτε....προβλημα τουs... Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2021 από Christos_Tz Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lyda94 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 10 ώρες πριν, squeloh είπε ποιο είναι το email [email protected] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα