Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γράφω απλά για να ενημερώσω σε όποιους συμβαίνει κάτι αντίστοιχο με αυτό που συνέβη σε εμένα. (Κάτοχος πιστωτική σε αναστολή)

Ήθελα να κάνω μία αγορά 2000€ με άτοκες δόσεις (10*200€), οπότε έβγαλα πιστωτική τον Δεκέμβρη από την Πειραιώς. Ζήτησα να εξοφλείται αυτόματα από τον λογαριασμό μου στον οποίο πληρώνομαι.

Τον Ιανουάριο έκανα την αγορά, και μετά από έναν μήνα εκδίδεται ο λογαριασμός και βλέπω πως δεν αφαιρέθηκε το ποσό από τον λογαριασμό μου. Καλώ στην εξυπηρέτηση και αφού τους εξηγώ, μου λένε πως θα γίνει αυτόματα την τελευταία ημέρα της προθεσμίας πληρωμής.

Έπειτα από σχεδόν έναν μήνα εκδίδεται νέος λογαριασμός με περίεργο ποσό και όχι στρόγγυλο (200€) και παίρνω τηλ εξυπηρέτηση και μου εξηγούν πως δεν έγινε αυτόματη εξόφληση γιατί τα χρήματα προέρχονται από επίδομα (της αναστολής) και με χρέωσαν με τόκους.

Ζήτησα επιστροφή των τόκων και μου την έδωσαν. Θα έπρεπε στην πρώτη μου επικοινωνία να με ενημερώσουν για αυτό. Ακόμη και κατά την έκδοση της κάρτας μου ζήτησαν έγγραφο για την αναστολή.

Οπότε όσοι είστε σε αναστολή μπορεί να μην γίνει αυτόματη εξόφληση και να χρεωθείτε επιπλέον.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Par1s* είπε

Γράφω απλά για να ενημερώσω σε όποιους συμβαίνει κάτι αντίστοιχο με αυτό που συνέβη σε εμένα. (Κάτοχος πιστωτική σε αναστολή)

Ήθελα να κάνω μία αγορά 2000€ με άτοκες δόσεις (10*200€), οπότε έβγαλα πιστωτική τον Δεκέμβρη από την Πειραιώς. Ζήτησα να εξοφλείται αυτόματα από τον λογαριασμό μου στον οποίο πληρώνομαι.

Τον Ιανουάριο έκανα την αγορά, και μετά από έναν μήνα εκδίδεται ο λογαριασμός και βλέπω πως δεν αφαιρέθηκε το ποσό από τον λογαριασμό μου. Καλώ στην εξυπηρέτηση και αφού τους εξηγώ, μου λένε πως θα γίνει αυτόματα την τελευταία ημέρα της προθεσμίας πληρωμής.

Έπειτα από σχεδόν έναν μήνα εκδίδεται νέος λογαριασμός με περίεργο ποσό και όχι στρόγγυλο (200€) και παίρνω τηλ εξυπηρέτηση και μου εξηγούν πως δεν έγινε αυτόματη εξόφληση γιατί τα χρήματα προέρχονται από επίδομα (της αναστολής) και με χρέωσαν με τόκους.

Ζήτησα επιστροφή των τόκων και μου την έδωσαν. Θα έπρεπε στην πρώτη μου επικοινωνία να με ενημερώσουν για αυτό. Ακόμη και κατά την έκδοση της κάρτας μου ζήτησαν έγγραφο για την αναστολή.

Οπότε όσοι είστε σε αναστολή μπορεί να μην γίνει αυτόματη εξόφληση και να χρεωθείτε επιπλέον.

Επειδή το ποσό είναι ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ ?

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Επειδή το ποσό είναι ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ ?

Δεν λέω πως δεν θα πρέπει να γίνεται, απλά τώρα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού είναι σε αναστολή και μπορεί να μην καταλάβει όπως εγώ, ότι δεν θα γίνεται αυτόματα η αποπληρωμή της οφειλής του, σκέφτηκα να ενημερώσω.

Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω.

Δημοσ.

μου φαίνεται τελείως άκυρο αυτό. είσαι σίγουρος ότι έγινε έτσι; καλύτερα να μιλήσεις και με 2ο άτομο στην εξυπηρέτηση.

Που κολλάει η αναστολή; Και το ακατάσχετο πάλι άκυρο. Μα δε σου τραβάνε λεφτά με το ζόρι, εσύ τους έχεις εξουσιοδοτήσει να τα τραβάνε. Τι σημασία έχει από που προέρχονται τα χρήματα;

αν και μ αρέσουν οι αυτοματισμοί προτιμώ στους λογαριασμούς να έχω εγώ τον έλεγχο και να μη πληρώνεται τίποτα αυτόματα. 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Να εξοφλείται τους λογαριασμούς σας χειροποίητα, για να έχετε τον έλεγχο

Εντάξει, έπρεπε κάπου να το έχω διαβάσει πως δεν θα γίνει αυτόματα η συναλλαγή, δεν είναι ότι παίρνω ταμείο ανεργίας, εργαζόμενος είμαι με μισθό. Και μου ήταν πολύ ξεκάθαρο πως θα τραβάει από τον μισθό μου 200 για 10 μήνες. Απλά έκατσε η αναστολή και έγινε το μπέρδεμα. Εγώ από την μεριά μου όταν είδα πως δεν εξοφλήθηκε αυτόματα τους κάλεσα πολύ πριν την ημερομηνία πληρωμής, ας μου το εξηγούσε.

(*χειροκίνητα)

7 λεπτά πριν, Bitbit είπε

μου φαίνεται τελείως άκυρο αυτό. είσαι σίγουρος ότι έγινε έτσι; καλύτερα να μιλήσεις και με 2ο άτομο στην εξυπηρέτηση.

Που κολλάει η αναστολή; Και το ακατάσχετο πάλι άκυρο. Μα δε σου τραβάνε λεφτά με το ζόρι, εσύ τους έχεις εξουσιοδοτήσει να τα τραβάνε. Τι σημασία έχει από που προέρχονται τα χρήματα;

αν και μ αρέσουν οι αυτοματισμοί προτιμώ στους λογαριασμούς να έχω εγώ τον έλεγχο και να μη πληρώνεται τίποτα αυτόματα. 

Με δύο μίλησα στην εξυπηρέτηση, η πρώτη μου είπε πως θα γίνει αυτόματα στην ημερομηνία της λήξης προθεσμίας του λογαριασμού. Η δεύτερη μου εξήγησε πως δεν έγινε αυτόματα λόγω επιδόματος (αναστολή).

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Par1s* είπε

Εντάξει, έπρεπε κάπου να το έχω διαβάσει πως δεν θα γίνει αυτόματα η συναλλαγή, δεν είναι ότι παίρνω ταμείο ανεργίας, εργαζόμενος είμαι με μισθό. Και μου ήταν πολύ ξεκάθαρο πως θα τραβάει από τον μισθό μου 200 για 10 μήνες. Απλά έκατσε η αναστολή και έγινε το μπέρδεμα. Εγώ από την μεριά μου όταν είδα πως δεν εξοφλήθηκε αυτόματα τους κάλεσα πολύ πριν την ημερομηνία πληρωμής, ας μου το εξηγούσε.

(*χειροκίνητα)

Με δύο μίλησα στην εξυπηρέτηση, η πρώτη μου είπε πως θα γίνει αυτόματα στην ημερομηνία της λήξης προθεσμίας του λογαριασμού. Η δεύτερη μου εξήγησε πως δεν έγινε αυτόματα λόγω επιδόματος (αναστολή).

Τα επιδόματα αυτά είναι ακατάσχετα και δεν μπορεί ούτε η τράπεζα να τραβήξει για κανέναν λόγο (δάνεια κάρτες κτλ) αν θες να τραβάει αυτόματα, κάνεις ανάληψη και κατάθεση ξανά το ποσό που θέλεις από το atm

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Inuyasha είπε

Τα επιδόματα αυτά είναι ακατάσχετα και δεν μπορεί ούτε η τράπεζα να τραβήξει για κανέναν λόγο (δάνεια κάρτες κτλ) αν θες να τραβάει αυτόματα, κάνεις ανάληψη και κατάθεση ξανά το ποσό που θέλεις από το atm

οκ το μάθαμε και αυτό αν και είναι εκτός λογικής. Απορώ ποιος το σκέφτηκε. Είναι κάτι που εσύ έχεις ζητήσει να γίνει. άρα για να το ζητάς, θέλεις να τα τραβήξει η τράπεζα.

προφανώς είναι για το καλό μας γιατί μας νοιάζονται

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...