Super Moderators Snoob 12.540 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Super Moderators Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Το αεροσκάφος της United Airlines όπου παρουσιάστηκε η βλάβη κατόρθωσε να επιστρέψει με ασφάλεια στο αεροδρόμιο Δύσκολες στιγμές έζησαν το Σάββατο οι επιβάτες και το πλήρωμα της πτήσης 328 της United Airlines, με προορισμό τη Χονολουλού. Λίγο μετά την απογείωση του αεροσκάφους, τύπου Boeing 777, από το Ντένβερ, με προορισμό τη Χονολουλού, παρουσιάστηκε σοβαρή δυσλειτουργία στο δεξιό κινητήρα, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να διαλυθεί το προστατευτικό κέλυφος, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία. Το αεροσκάφος κατόρθωσε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο, ενώ κανείς από τους επιβάτες και το πλήρωμα δεν τραυματίστηκε. Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός πως το προστατευτικό κέλυφος, παρότι διαλύθηκε, απέτρεψε την πρόκληση βλάβης στη δεξιά πτέρυγα του αεροπλάνου. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπλοΐας (FAA) των Ηνωμένων Πολιτειών με επείγουσα οδηγία της ζητάει την πραγματοποίηση ελέγχων στα αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου, όπως ανακοίνωσε αρχικά μέσω του Τwitter ο Στιβ Ντίκσον, διοικητής της υπηρεσίας. Την ίδια ώρα, η United Airlines ανακοίνωσε την προσωρινή απόσυρση όλων των 777 από τα δρομολόγιά της, έως ότου η Εθνική Επιτροπή Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) καταλήξει σε πόρισμα σχετικά με το τι προκάλεσε την εκδήλωση φωτιάς στον κινητήρα και, λίγο μετά, την "έκρηξη" που περιέγραψαν αρκετοί επιβάτες. Η ΝΤSB έχει προχωρήσει ήδη σε μια πρώτη ενημέρωση, με σχετικό δελτίο τύπου, στο οποίο αναφέρει πως η διερεύνυση του περιστατικού ξεκίνησε λίγο μετά την αναγκαστική προσγείωση του αεροσκάφους στο Ντένβερ. Από τα πρώτα στοιχεία της έρευνας προκύπτει πως, εκτός από τη διάλυση του κέλυφους, δύο από τις λεπίδες της τουρμπίνας εμφανίζουν ρωγμές, η μία κοντά στη βάση της και η διπλανή περίπου στο μέσο, ενώ τμήμα της μίας λεπίδας είχε σφηνωθεί στο προστατευτικό πλαίσιο. Οι υπόλοιπες λεπίδες εμφανίζουν σημάδια φθοράς στις άκρες και τις αιχμές τους. Σημαντικό ρόλο στις έρευνες πρόκειται να διαδραματίσουν και τα βίντεο που τράβηξαν διάφοροι επιβάτες, καθώς το αεροσκάφος επέστρεφε στη βάση του. Εντωμεταξύ, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal, η ίδια η Boeing ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρίες που διατηρούν στους στόλους της αεροσκάφη τύπου 777 εφοδιασμέμα με συγκεκριμένα μοντέλα κινητήρων της Pratt & Whitney να τα θέσουν εκτός δρομολογίων έως ότου εξακριβωθεί τι ακριβώς προκάλεσε το πρόβλημα στην πτήση 328. Το συγκεκριμένο περιστατικό καταγράφεται σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία η Boeing επιχειρούσε να ανακάμψει από το σάλο που προκλήθηκε μετά την πτώση δύο αεροσκαφών τύπου 737 Μax, που είχαν ως αποτέλεσμα την καθήλωση του συνόλου των αεροσκαφών αυτών. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Ggiorgos7 258 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Εχω καιρό να διαβάσω ΜΙΑ ευχάριστη είδηση. 4 1 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
fylatos 2.429 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δε τους θέλει τους μετόχους. 2 9 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Prof_Chaos 2.109 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Αφου δεν σκοτώσανε τον κόσμο στο έδαφος πάλι καλά . Καθαρή τύχη το ενα μεγάλο κομμάτι έπεσε σε αυλή σπιτιού και τα θράυσματα σε πάρκο .. Να δουμε αν θα αποδωθούν ευθύνες Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από Prof_Chaos 2 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Nera1 25 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Όταν κάνουν μπαμ σε αμερικανικό έδαφος 2 αμερικανικά αλουμίνια,καθηλώνουν μέχρι και τις μύγες. Εταιρική ευθύνη,όχι αστεία. 5 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
KilliK 20.566 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 1 10 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
gianniskks 467 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Την επόμενη ημέρα συνέβη κάτι παρόμοιο σε cargo 747 στην Ολλανδία. Δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι η Boeing τελευταία. https://edition.cnn.com/2021/02/21/europe/cargo-plane-debris-meerssen-netherlands-trnd/index.html Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από gianniskks 2 1 1 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
AtiX 14.789 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 11 λεπτά πριν, Nera1 είπε Όταν κάνουν μπαμ σε αμερικανικό έδαφος 2 αμερικανικά αλουμίνια,καθηλώνουν μέχρι και τις μύγες. Εταιρική ευθύνη,όχι αστεία. Ξεχνάς του εκατοντάδες νεκρούς από το max που συνέχιζε να πετάει μετά από δυο πτώσεις και ναι δεν ήταν σε αμερικανικό έδαφος αλλά η εταιρική ευθύνη δεν γνωρίζει εδάφη... μην ξεχνάμε ότι ήταν το δεύτερο παρόμοιο περιστατικό με διαφορά λίγων ωρών για την εταιρία... 9 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
KilliK 20.566 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 6 λεπτά πριν, gianniskks είπε Την επόμενη ημέρα συνέβη κάτι παρόμοιο σε cargo 747 στην Ολλανδία. Δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι η Boeing τελευταία. https://edition.cnn.com/2021/02/21/europe/cargo-plane-debris-meerssen-netherlands-trnd/index.html ωπα, ιδιο προσφατο σκηνικο με το ιδιο αεροπλανο. αρα δεν ειναι μεμονωμενο περιστατικο. οποτε εξηγειται και η καθολικη καθηλωση του στολου τους. Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
merphi 552 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Καποτε η Βoeing ήταν συνωνυμη με την πρωτοπορία. Κάποτε οι μηχανικοί και οι επιστήμονες έκαναν την εταιρία μεγάλη. Τώρα το μαγαζί το τρέχουν MBAs και λογιστές. Εχει τελειώσει απλά την αρμέγουν όσο ακόμα μπορούν. 14 2 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αυτή είναι μια δημοφιλής ανάρτηση. JcD 4.950 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Αυτή είναι μια δημοφιλής ανάρτηση. Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Το καινούργιο σλόγκαν είναι: If it's boeing I'm not going! 9 1 28 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Ukforthemoment 1.726 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 14 λεπτά πριν, KilliK είπε ωπα, ιδιο προσφατο σκηνικο με το ιδιο αεροπλανο. αρα δεν ειναι μεμονωμενο περιστατικο. οποτε εξηγειται και η καθολικη καθηλωση του στολου τους. 777 το άλλο . Οι κινητήρες δεν ξερω αν είναι ίδιοι. 1 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
G.TH. 891 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 13 λεπτά πριν, merphi είπε Καποτε η Βoeing ήταν συνωνυμη με την πρωτοπορία. Κάποτε οι μηχανικοί και οι επιστήμονες έκαναν την εταιρία μεγάλη. Τώρα το μαγαζί το τρέχουν MBAs και λογιστές. Εχει τελειώσει απλά την αρμέγουν όσο ακόμα μπορούν. Η Boeing δεν βγάζει κινητήρες. Παρεμπιπτόντως, δεν έχει καταφέρει ποτέ να κατασκευάσει υπερηχητικό αεροπλάνο. Μόνο όσα 777 έχουν P&W κινητήρα καθηλώνονται, τα υπόλοιπα 777 με άλλους κινητήρες θα πετάνε κανονικά. Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Nera1 25 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 41 λεπτά πριν, AtiX είπε Ξεχνάς του εκατοντάδες νεκρούς από το max που συνέχιζε να πετάει μετά από δυο πτώσεις και ναι δεν ήταν σε αμερικανικό έδαφος αλλά η εταιρική ευθύνη δεν γνωρίζει εδάφη... μην ξεχνάμε ότι ήταν το δεύτερο παρόμοιο περιστατικό με διαφορά λίγων ωρών για την εταιρία... Για αυτό ανέφερα το αμερικανικό. Αφρικάνοι;Ζμπουτσαμας,δεν βιδώσαν καλά τα παπαρδέλια,ο Ερμής ήταν ανάδρομος,για την μαρφίν δε λέτε τίποτα. Αμερικανικό κεραμίδι και suv;Όλα κάτω,Καλιφόρνια ούμπερ άλες. 3 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
damoclesword 3.162 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Προφητικό θεωρείται το τραγούδι του Κώστα Βουτσά, δεκαετίες μετά, που προμήνυσε τον ήχο που κάνει ένας κινητήρας καθώς φλέγεται...Φστ, Boeing. 3 6 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμόΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα