Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Demon souls Spiderman morales ultimate editionPS5 @ public 40€ [ΑΚΥΡΑ]


ison

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, improvgeek είπε

Μάλλον ακύρωσαν ότι δεν ήταν click away (δηλαδή Αθήνα - Θεσσαλονίκη)

Συμφωνοι , αλλα γιατι; Επισης, δεν ειχα βαλει αντικαταβολη, πληρωσα κανονικα (μου τα επεστρεψαν βεβαια).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 47
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

https://www.public.gr/product/gaming/games/ps5/demons-souls-ps5-game/prod10802715pp/ https://www.public.gr/product/gaming/games/ps5/marvels-spider-man:-miles-morales-ultimate-edition-ps5-game/pro

ευχαριστώ πολύ topic starter, τσίμπισα το Demons και θα το παίξω πρώτη φορά, ας ελπίσουμε να μη το μετανιώσω όταν θα πεθάνω στο ιδιο σημειο την 100η φορά

Βασικα αν καποιος παραλαβει και εμεις εχουμε φαει ακυρο με sms, καλο ειναι να ανεβασει την αποδειξη αγορας ωστε να παμε Συνηγορο Καταναλωτη.  Δεχομαι να ειναι λαθος του συστηματος, αλλα οχι να πα

Κυνήγησε το θέμα κανένας αδικημένος όπως εγώ; Αν ναι, με τι αποτέλεσμα;

Είναι αδικία κάποιοι να παρέλαβαν με τη "λάθος τιμή" και κάποιοι άλλοι να μείναμε με την ακύρωση στο χέρι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, katsikoula είπε

Κυνήγησε το θέμα κανένας αδικημένος όπως εγώ; Αν ναι, με τι αποτέλεσμα;

Είναι αδικία κάποιοι να παρέλαβαν με τη "λάθος τιμή" και κάποιοι άλλοι να μείναμε με την ακύρωση στο χέρι.

Τους έχω στείλει μήνυμα στο public,έχουν περάσει 30 ώρες, δηλαδή πάνω από μέρα και με έχουν γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Επόμενο μήνυμα θα είναι στην Γ.Γ. Καταναλωτή με κοινοποίηση στο public, και εκεί θα σφίξουν τα γάλατα.

Και μόνο που παρέλαβαν κάποια παιδιά, αναιρεί την παραδοχή της λάθος τιμής.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε και σε εμένα το μήνυμα ακύρωσης. Εγώ είχα προπληρωσει με κάρτα.Επίσης μου ήρθε μειλ αποστολής του προϊόντος. Πως γίνεται αυτό τώρα? Αφού έχει αποσταλεί...ότι να ναι. Να ρωτήσω όσοι παρέλαβαν ήταν μόνο με κλικαγουει??

Και επίσης σε όσους έγινε επιστροφή χρημάτων έγινε άμεσα? Εμένα ακόμα τπτ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι εντωμεταξύ στη εξέλιξη παραγγελίας γράφει ότι πήγε από τα κεντρικά της acs σήμερα στην περιοχή μου. Ενώ αυτοί μου έστειλαν ακύρωση. Πως γεναν αυτό 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, costacurta είπε

Ήρθε και σε εμένα το μήνυμα ακύρωσης. Εγώ είχα προπληρωσει με κάρτα.Επίσης μου ήρθε μειλ αποστολής του προϊόντος. Πως γίνεται αυτό τώρα? Αφού έχει αποσταλεί...ότι να ναι. Να ρωτήσω όσοι παρέλαβαν ήταν μόνο με κλικαγουει??

Και επίσης σε όσους έγινε επιστροφή χρημάτων έγινε άμεσα? Εμένα ακόμα τπτ

Κι εγώ είχα πληρώσει κανονικά με κάρτα και μου τα επέστρεψαν την επόμενη ημέρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 24/2/2021 στις 9:26 ΜΜ, Greenday13 είπε

Τους έχω στείλει μήνυμα στο public,έχουν περάσει 30 ώρες, δηλαδή πάνω από μέρα και με έχουν γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Επόμενο μήνυμα θα είναι στην Γ.Γ. Καταναλωτή με κοινοποίηση στο public, και εκεί θα σφίξουν τα γάλατα.

Και μόνο που παρέλαβαν κάποια παιδιά, αναιρεί την παραδοχή της λάθος τιμής.

Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις?

Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι  πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν)

Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, giorgos_k είπε

Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις?

Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι  πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν)

Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες.

 

Σε αναλογη καταγγελια, την εχει φαει και ο Κωτσοβολος και ο Γερμανος. Επομενως εχεις αδικο. Καλυτερα να διεκδικησω το δικιο μου εκει, παρα να κανω υποθεσεις απο εδω. Δυο παιδια ηδη εξυπηρετηθηκαν, και η παραγγελια τους δεν ακυρωθηκε.

Οποτε; Υποψην οτι δεν θα ετρεχα με καταγγελια αν εβλεπα την τιμη να ειναι πχ 5 ευρω, θα ηταν καραμπινατο τεχνικο προβλημα.

Αλλα αν το πουλανε 80 και το δινουν 40, λεω οκ, ειναι 50% εκπτωση. Γιατι να ειναι οπωσδηποτε "τεχνικο" προβλημα;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
48 λεπτά πριν, giorgos_k είπε

Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις?

Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι  πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν)

Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες.

 

Ήδη έγινε αυτό που περιγράφεις. Αν δεις στο FB marketplace υπάρχουν αγγελίες που πουλάνε σφραγισμένα τα εν λόγω παιχνίδια (Spiderman, Sackboy,...) στα 40-50 ευρώ.

Το θέμα είναι ότι και εγώ ήθελα να πάω να στηθώ από το πρωί στις 09.00 αλλά λόγω Covid δεν επιτρέπεται το take away στην Αθήνα που βρίσκομαι... :(

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, giorgos_k είπε

Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις?

Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι  πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν)

Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες.

 

Εγώ πήγα και το παρέλαβα λίγο μετά τις 10 το πρωί. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 23/2/2021 στις 3:54 ΜΜ, DeareN είπε

Εγώ παρέλαβα κανονικά το Demons και είχε και δίπλα και 3-4 Demons και άλλα 3-4 Spiderman κρατημένα από παραγγελίες. Άρα ούτε λάθος ούτε τπτ απλά κάποιοι παρέλαβαν και κάποιοι όχι. 

Δυστυχώς απόδειξη δεν κράτησα πετάχτηκε μαζί με τον καφέ που κρατούσα και ούτε μου πήγε το μυαλό ότι θα χρειαστεί κάπου 

δεν χρειάζεται απόδειξη απλά δώσε μας σε ένα print screen την παραγγελιά από το site

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, steve_89 είπε

δεν χρειάζεται απόδειξη απλά δώσε μας σε ένα print screen την παραγγελιά από το site

Το παιδί νομίζω ανέβασε printscreen αλλά σβήσανε το ποστ του, δεν το βρίσκω.

Επεξ/σία από Greenday13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μ******* ειναι αυτες, οι μισοι παρελαβαν και οι αλλοι μισοι φαγαμε ακυρο για δηθεν λαθος στην τιμη;

Καλα ειναι να πεσει καταγγελια

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...