Προς το περιεχόμενο

Μεγάλη καύση βενζίνης


Tpap7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Αλλο 10 χιλιομετρα,αλλο 100 αλλα τεσπα.Εστω 200 χιλιομετρα μιας και τα 100 οντως ειναι λιγα.Το να καψεις 1 τεποζιτο βενζινης τι ακρη να βρεις?Εννοω οτι ενα μεσο αυτοκινητο βγαζει 700 χλμ με ενα τεποζιτο(μερικα ντιζελ πανω απο 1000 αλλα ας πουμε για βενζινη),μπορει να τυχει να κινηθεις 2-3 μερες μεσα στην πολη και να κανεις 100-150 τα οποια εκτος πολης να ηταν 300,ανεβαινει η καταναλωση αρκετα.Δεν βγαινει ακρη,εκτος αν μιλαμε για εκτος πολης διαδρομες μονιμα.Εγω μιλα για καταναλωση εκτος πολης,δεν νομιζω οτι το να εισαι 3 ωρες μεσα στην κινηση για να διανυσεις 10 χλμ μετραει σαν καταναλωση αυτοκινητου.

Πάμε μία ακόμα πιο ταληράκια μπας και το καταλάβεις.

Το αυτοκίνητο μου έχει τεπόζιτο με χωρητικότητα 60 λίτρα, κάθε φορά όμως που φουλάρω δεν έχει μέσα ακριβώς 60... Τη μια μπορεί να έχει 59 και την άλλη 61, και αυτό επειδή ούτε ο υπάλληλος έχει πάντα την ίδια υπομονή/επιμονή να το ξεχειλίσει, ούτε πάντα όλες οι αντλίες ρίχνουν καύσιμο με την ίδια ροή/πίεση, ούτε πάντα το έδαφος στο βενζινάδικο είναι τελείως επίπεδο.

Επίσης το αυτοκίνητο μου καίει κατά μέσο όρο 10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Τώρα αν ανάμεσα σε 2 γεμίσματα κάνω μόλις 100 χιλιόμετρα, στα 10 λίτρα πραγματικής κατανάλωσης τα 2 λίτρα πιθανής διαφοράς στο γεμάτο τεπόζιτο μπορεί να μου δώσουν ένα σφάλμα μέτρησης της τάξης έως και 20%.

Αν όμως ανάμεσα σε 2 γεμίσματα κάνω 500 χιλιόμετρα, στα 50 λίτρα πραγματικής κατανάλωσης τα 2 λίτρα πιθανής διαφοράς στο γεμάτο τεπόζιτο μπορεί να μου δώσουν ένα σφάλμα μέτρησης της τάξης έως και 4%.

Υπόψιν τα παραπάνω νούμερα είναι τυχαία (εννοώ το 59 και το 61, η πιθανή διαφορά όμως είναι τόση και παραπάνω), αλλά ελπίζω τώρα να καταλαβαίνεις το γιατί όσο περισσότερα χιλιόμετρα διανύσεις ανάμεσα στα γεμίσματα τόσο μεγαλύτερη ακρίβεια θα έχεις.

ΥΓ
Ακριβώς επειδή δεν γίνονται όλα τα χλμ στις ίδιες συνθήκες, είναι ένας λόγος παραπάνω που τα λίγα χιλιόμετρα ανά δύο φουλαρίσματα μπορεί να σου δώσουν ακόμα μεγαλύτερο σφάλμα στη μέτρηση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καιει το xsara παντως το χει ο πατερας μου αν το πατας κιολας εγω του ειχα βαλει 20 ευρω και εκανα μικροβολτουλες αθηνα αναψε λαμπακι σε 3 μερες .Τωρα εσενα παρα καιει

 

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Πάμε μία ακόμα πιο ταληράκια μπας και το καταλάβεις.

Το αυτοκίνητο μου έχει τεπόζιτο με χωρητικότητα 60 λίτρα, κάθε φορά όμως που φουλάρω δεν έχει μέσα ακριβώς 60... Τη μια μπορεί να έχει 59 και την άλλη 61, και αυτό επειδή ούτε ο υπάλληλος έχει πάντα την ίδια υπομονή/επιμονή να το ξεχειλίσει, ούτε πάντα όλες οι αντλίες ρίχνουν καύσιμο με την ίδια ροή/πίεση, ούτε πάντα το έδαφος στο βενζινάδικο είναι τελείως επίπεδο.

Επίσης το αυτοκίνητο μου καίει κατά μέσο όρο 10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Τώρα αν ανάμεσα σε 2 γεμίσματα κάνω μόλις 100 χιλιόμετρα, στα 10 λίτρα πραγματικής κατανάλωσης τα 2 λίτρα πιθανής διαφοράς στο γεμάτο τεπόζιτο μπορεί να μου δώσουν ένα σφάλμα μέτρησης της τάξης έως και 20%.

Αν όμως ανάμεσα σε 2 γεμίσματα κάνω 500 χιλιόμετρα, στα 50 λίτρα πραγματικής κατανάλωσης τα 2 λίτρα πιθανής διαφοράς στο γεμάτο τεπόζιτο μπορεί να μου δώσουν ένα σφάλμα μέτρησης της τάξης έως και 4%.

Υπόψιν τα παραπάνω νούμερα είναι τυχαία (εννοώ το 59 και το 61, η πιθανή διαφορά όμως είναι τόση και παραπάνω), αλλά ελπίζω τώρα να καταλαβαίνεις το γιατί όσο περισσότερα χιλιόμετρα διανύσεις ανάμεσα στα γεμίσματα τόσο μεγαλύτερη ακρίβεια θα έχεις.

ΥΓ
Ακριβώς επειδή δεν γίνονται όλα τα χλμ στις ίδιες συνθήκες, είναι ένας λόγος παραπάνω που τα λίγα χιλιόμετρα ανά δύο φουλαρίσματα μπορεί να σου δώσουν ακόμα μεγαλύτερο σφάλμα στη μέτρηση.

Αλλο λεω εγω,αρες μαρες γραφεις εσυ.Τεσπα,δεν θα συννενοηθουμε ουτε του χρονου.

1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Δεν χρειαζεται να κανεις πολλα χλμ για να δεις την καταναλωση!  Φουλαρεις μεχρι το στομιο και κανεις 2-3 δρομολογια που κανεις ως συνηθως τις περισσοτερες φορες! Μετα γεμιζεις παλι μεχρι το στομιο και βλεπεις τι παιζει!

Αυτο για να δει ο καθενας με τις συνθηκες του τι καιει!

Μετα υπαρχει και η αλλη καταναλωση αλλα στην πραξη δεν ειναι εφικτη να την εχουμε..!  Ολοκληρωνει θερμοκρασια το μοτερ και φουλαρουμε μεχρι το στομιο. Στα καπακια κανουμε καποια πχ 30,50χλμ χωρις να σβησουμε τον κινητηρα και ξαναφουλαρουμε! Θα παρατηρησουμε  αρκετα πιο χαμηλη καταναλωση!

Αυτο ακριβως λεω και εγω.Δεν χρειαζεται να κανεις 1000 χλμ για να δεις την καταναλωση.

Επεξ/σία από LouCi4er
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Καιει το xsara παντως το χει ο πατερας μου αν το πατας κιολας εγω του ειχα βαλει 20 ευρω και εκανα μικροβολτουλες αθηνα αναψε λαμπακι σε 3 μερες .Τωρα εσενα παρα καιει

 

Ακρως επιστημονικός τρόπος μέτρησης κατανάλωσης.

Τα λετε σοβαρά τωρα;

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ακρως επιστημονικός τρόπος μέτρησης κατανάλωσης.

Τα λετε σοβαρά τωρα;

Χαχα ενταξει εννουσα μαλλον καιει αν το πατας ,παιζει και ο τροπος οδηγησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Πάμε μία ακόμα πιο ταληράκια μπας και το καταλάβεις.

Το αυτοκίνητο μου έχει τεπόζιτο με χωρητικότητα 60 λίτρα, κάθε φορά όμως που φουλάρω δεν έχει μέσα ακριβώς 60... Τη μια μπορεί να έχει 59 και την άλλη 61, και αυτό επειδή ούτε ο υπάλληλος έχει πάντα την ίδια υπομονή/επιμονή να το ξεχειλίσει, ούτε πάντα όλες οι αντλίες ρίχνουν καύσιμο με την ίδια ροή/πίεση, ούτε πάντα το έδαφος στο βενζινάδικο είναι τελείως επίπεδο.

 

Ποτε δεν ειχα τετοιο προβλημα με το στομιο..  Του κανω μεχρι το στομιο μετραω καταναλωση.. δεν μας ενδιαφερουν τα ψιλα.. πληρωνω με καρτα..

Κοιταζω η βενζινη να φαινεται μεχρι το στομιο!  3 φορες το εκανα και ειχα μια καταναλωση μεταξυ 6.2-6.4λ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Ποτε δεν ειχα τετοιο προβλημα με το στομιο..  Του κανω μεχρι το στομιο μετραω καταναλωση.. δεν μας ενδιαφερουν τα ψιλα.. πληρωνω με καρτα..

Κοιταζω η βενζινη να φαινεται μεχρι το στομιο!  3 φορες το εκανα και ειχα μια καταναλωση μεταξυ 6.2-6.4λ 

Τι να σου πω, στα βενζινάδικα που πάω εγώ πάντα ο υπάλληλος βάζει το καύσιμο με τη μάνικα, και πάντα με ρωτάει πως θα πληρώσω αφού τελειώσει με το γέμισμα, αφού έχει στρογγυλοποιήσει το ποσό όπως αυτός νομίζει. Ίσως αν το ζητούσα να με άφηνε να βάλω μόνος μου με τη μάνικα, αλλά δεν σκοτίζομαι, με τον τρόπο μου τον μέσο όρο κατανάλωσης μια χαρά τον βγάζω, και μάλιστα με μεγάλη ακρίβεια.

Εσύ πάντως για να έχεις τόση μικρή διαφορά στις μετρήσεις μάλλον αφορούν κάθε φορά την ίδια ακριβώς διαδρομή με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες, κάτι που πιστεύω πως είναι αδιάφορο για την πλειοψηφία των οδηγών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ακρως επιστημονικός τρόπος μέτρησης κατανάλωσης.

Τα λετε σοβαρά τωρα;

Εγω ξερω οτι 20 ευρω εβαζα και τωρα βαζω 15 αρα η χωρα παει κατα διαολου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τι να σου πω, στα βενζινάδικα που πάω εγώ πάντα ο υπάλληλος βάζει το καύσιμο με τη μάνικα, και πάντα με ρωτάει πως θα πληρώσω αφού τελειώσει με το γέμισμα, αφού έχει στρογγυλοποιήσει το ποσό όπως αυτός νομίζει. Ίσως αν το ζητούσα να με άφηνε να βάλω μόνος μου με τη μάνικα, αλλά δεν σκοτίζομαι, με τον τρόπο μου τον μέσο όρο κατανάλωσης μια χαρά τον βγάζω, και μάλιστα με μεγάλη ακρίβεια.

Εσύ πάντως για να έχεις τόση μικρή διαφορά στις μετρήσεις μάλλον αφορούν κάθε φορά την ίδια ακριβώς διαδρομή με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες, κάτι που πιστεύω πως είναι αδιάφορο για την πλειοψηφία των οδηγών.

Αδιαφορο δεν ειναι καθολου γιατι ετσι ο καθενας στο αυτοκινητο του μπορει να βγαλει καποια συμπερασματα..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε

Αδιαφορο δεν ειναι καθολου γιατι ετσι ο καθενας στο αυτοκινητο του μπορει να βγαλει καποια συμπερασματα..!

Εξαρτάται, αν η συντριπτική πλειοψηφία των χλμ που διανύει κάποιος ετησίως αφορούν συγκεκριμένη διαδρομή η οποία γίνεται πάντα με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες, τότε όντως δεν είναι αδιάφορο.

Εγώ όμως μίλησα για την πλειοψηφία των οδηγών, που σίγουρα το παραπάνω δεν ισχύει για αυτούς. Το 85% των χιλιομέτρων που διανύει ετησίως ο μέσος Έλληνας οδηγός είναι εντός πόλης, και μέσα στην πόλη ποτέ οι συνθήκες δεν είναι οι ίδιες. Για μένα προσωπικά δεν έχει σημασία πόσο ακριβώς καίει στο ταξίδι μια και κάνω μόλις 1-2 ταξίδια το χρόνο, με νοιάζει όπως πόσο καίει μέσα στην πόλη που το δουλεύω καθημερινά, και ακόμα περισσότερο με νοιάζει ο μέσος όρος κατανάλωση στο έτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εξαρτάται, αν η συντριπτική πλειοψηφία των χλμ που διανύει κάποιος ετησίως αφορούν συγκεκριμένη διαδρομή η οποία γίνεται πάντα με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες, τότε όντως δεν είναι αδιάφορο.

Εγώ όμως μίλησα για την πλειοψηφία των οδηγών, που σίγουρα το παραπάνω δεν ισχύει για αυτούς. Το 85% των χιλιομέτρων που διανύει ετησίως ο μέσος Έλληνας οδηγός είναι εντός πόλης, και μέσα στην πόλη ποτέ οι συνθήκες δεν είναι οι ίδιες. Για μένα προσωπικά δεν έχει σημασία πόσο ακριβώς καίει στο ταξίδι μια και κάνω μόλις 1-2 ταξίδια το χρόνο, με νοιάζει όπως πόσο καίει μέσα στην πόλη που το δουλεύω καθημερινά, και ακόμα περισσότερο με νοιάζει ο μέσος όρος κατανάλωση στο έτος.

Εγω απλα εδωσα ενα αξιοπιστο ¨μοντελο¨ για να δει ο καθενας με τις δικες του συνθηκες τι καιει.. να βγαλει τα συμπερασματα του και να κανει τις συγκρισεις του..  Δεν ειπα πουθενα για εντος,εκτος, βουνα ή φορτωμενος.

 

 

15 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Δεν χρειαζεται να κανεις πολλα χλμ για να δεις την καταναλωση!  Φουλαρεις μεχρι το στομιο και κανεις 2-3 δρομολογια που κανεις ως συνηθως τις περισσοτερες φορες! Μετα γεμιζεις παλι μεχρι το στομιο και βλεπεις τι παιζει!

Αυτο για να δει ο καθενας με τις συνθηκες του τι καιει!

 

Το αναφερω και πιο πανω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ένας μετράει κουτάκια...Ο άλλος μετράει ευρώ...

Παλικάρια, 2021 έχουμε...Υπάρχουν ΔΩΡΕΑΝ εφαρμογές για τα τηλεφωνάκια σας που θα σας λένε κάθε φορά ακριβώς πόσο καταναλώνετε.. Πόσο δύσκολο είναι?

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, eMike είπε

Ο ένας μετράει κουτάκια...Ο άλλος μετράει ευρώ...

Παλικάρια, 2021 έχουμε...Υπάρχουν ΔΩΡΕΑΝ εφαρμογές για τα τηλεφωνάκια σας που θα σας λένε κάθε φορά ακριβώς πόσο καταναλώνετε.. Πόσο δύσκολο είναι?

 

Το θεμα ειναι οτι υπαρχει παραπληροφορηση απο χρηστες αυτοκινητων για το ποσο καιει το αυτοκινητο που οδηγουν! Δεν αναφερουν τις συνθηκες η το στυλ της οδηγησης τους  και ακους καταναλωσεις που αν επηρεαστει καποιος και το αγορασει θα δει αλλες καταναλωσεις στα χερια του!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Εγω απλα εδωσα ενα αξιοπιστο ¨μοντελο¨ για να δει ο καθενας με τις δικες του συνθηκες τι καιει.. να βγαλει τα συμπερασματα του και να κανει τις συγκρισεις του..  Δεν ειπα πουθενα για εντος,εκτος, βουνα ή φορτωμενος.

Μα το θέμα είναι πως το "μοντέλο" που έδωσες δεν είναι αξιόπιστο, έχω ήδη εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους όσο πιο περισσότερα χλμ διανύσεις τόσο πιο μεγάλη ακρίβεια στη μέτρηση θα έχεις, για αυτό και ο ισχυρισμός σου "δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά χλμ" είναι λανθασμένος.

9 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Το θεμα ειναι οτι υπαρχει παραπληροφορηση απο χρηστες αυτοκινητων για το ποσο καιει το αυτοκινητο που οδηγουν! Δεν αναφερουν τις συνθηκες η το στυλ της οδηγησης τους  και ακους καταναλωσεις που αν επηρεαστει καποιος και το αγορασει θα δει αλλες καταναλωσεις στα χερια του!

Φαντάζομαι πως μέσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνεις και τον εαυτό σου, μια και παραπάνω έγραψες για "καταναλωση μεταξυ 6.2-6.4λ" χωρίς να αναφέρεις τις συνθήκες ή το στυλ οδήγησης, right? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μα το θέμα είναι πως το "μοντέλο" που έδωσες δεν είναι αξιόπιστο, έχω ήδη εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους όσο πιο περισσότερα χλμ διανύσεις τόσο πιο μεγάλη ακρίβεια στη μέτρηση θα έχεις, για αυτό και ο ισχυρισμός σου "δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά χλμ" είναι λανθασμένος.

Φαντάζομαι πως μέσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνεις και τον εαυτό σου, μια και παραπάνω έγραψες για "καταναλωση μεταξυ 6.2-6.4λ" χωρίς να αναφέρεις τις συνθήκες ή το στυλ οδήγησης, right? :)

Εισαι εκτος! Γιατι να αναφερω τις συνθηκες? Εχουμε ολοι το ιδιο αυτοκινητο και τις ιδιες αναγκες! Αναφερα τις μετρησεις απο το συγκεκριμενο μοντελο  και φαινεται ποσο κοντα ειμαι στην πραγματικη καταναλωση με τις συνθηκες που κανω τις περισσοτερες φορες!

Αρα αν το κανεις αυτο στις στανταρ συνθηκες σου(3 φορες αρκουν να βγαλεις τον μεσο ορο)  εισαι πολυ κοντα στην πραγματικη καταναλωση και τονιζω για τις συγκεκριμενες συνθηκες!  Αυτο το κανεις για σενα να ξερεις τι καιει..

Απλα εγω δεν θεωρω σωστο να κανουμε πολλα χλμ γιατι σιγουρα στα πολλα χλμ θα μας τυχει κατι και θα αλλαξουμε τις συνθηκες οποτε θα επηρεασουμε και την καταναλωση!  Τωρα αν εσυ μπορεις με ενα ντεποζιτο να κανεις ακριβως το ιδιο πραγμα ακομα καλυτερα!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...