Rod@X Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Τελευταία , εκτός από τις μεγάλες καθυστερήσεις και τις χαμένες παραγγελίες, σε τρεις περιπτώσεις διαπίστωσα ότι παραγγελίες , για τις οποίες δεν πήρα ποτέ ειδοποίηση, ούτε ποτέ έγινε προσπάθεια επίδοσης, πήραν το δρόμο της επιστροφής ως "αζήτητα "! Σε επικοινωνία με τα ΕΛΤΑ, μου είπαν να στείλω fax σε κάποιο τηλέφωνο "μήπως" μπορέσω να μπλοκάρω την επιστροφή, πράγμα που έκανα. Η ερώτηση μου, αν κάποιος γνωρίζει, σε περίπτωση που το μπλοκάρισμα δεν πετύχει, τι γίνεται μετά? Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου 2021 από Rod@X Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasileios-gr Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Στην συνέχεια το αντικέιμενο θα επιστραφεί στον πωλητή. Εσύ θα κάνεις dispute για το ότι δεν το παρέλαβες, Το Aliexpress θα δει ότι ήρθε μεχρι την περιοχή σου και δεν το πήρες, και θα κρίνει άν θου σου επιστραφούν τα χρήματα σου. Συνήθως θα σου δώσει τα χρήματα αλλά θα κρατήσει τα ταχυδρομικά έξοδα αποστολής. Εναλακτικά κάνεις αναφορά στην τράπεζα σου ότι δεν έλαβες το αντικείμενο και τα πέρνεις όλα πίσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pegasus54 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Και σε μένα συμβαίνει το ίδιο. Έχουν απολύσει κόσμο από τους διανομείς τα ΕΛΤΑ και γίνεται ένας μικρός χαμός. Δέματα πάνε στα ταχυδρομεία χωρίς ειδοποίηση, αφού δεν περνάει ταχυδρόμος. Παραμένουν 20 μερες και μετά επιστρεφονται, γιατί κανείς δεν σε ενημερώνει, αν δεν έχεις εφαρμογή να τα παρακολουθήσεις πάνε με τα αζήτητα. Δεν βγάζεις άκρη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rod@X Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Vasileios-gr είπε Στην συνέχεια το αντικέιμενο θα επιστραφεί στον πωλητή. Εσύ θα κάνεις dispute για το ότι δεν το παρέλαβες, Το Aliexpress θα δει ότι ήρθε μεχρι την περιοχή σου και δεν το πήρες, και θα κρίνει άν θου σου επιστραφούν τα χρήματα σου. Συνήθως θα σου δώσει τα χρήματα αλλά θα κρατήσει τα ταχυδρομικά έξοδα αποστολής. Εναλακτικά κάνεις αναφορά στην τράπεζα σου ότι δεν έλαβες το αντικείμενο και τα πέρνεις όλα πίσω. Εμένα με ενδιαφέρει η παραγγελία και θα ήθελα να ζητήσω επαναποστολη. Γίνεται? Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω την αδιαφορία και και την άγνοια των υπαλλήλων στο ταχυδρομείο της περιοχής μου (τουλάχιστον). Έπρεπε να πάρω τα κεντρικά για να με ενημερώσουν ότι υπάρχει διαδικασία μπλοκαρισματος , όχι πάντα σίγουρη αλλά γίνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα