Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 λεπτά πριν, Herald είπε

Αν έχεις κάπου stutters θα ευθύνεται το ξεκλείδωτο framerate. Με cap πως διάολο  να έχεις stutters.

Έχεις αν φταίει το engine ή αν έχει γίνει σαπιοδουλειά στο port.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
10 λεπτά πριν, Jts είπε

Εγώ μόνο στα σημεία που κάνει load είχα μικρά stutters με 9900k και rtx 2070super πάντως.

Αυτό συμβαίνει λόγω των σαπιο-oldgen που είχαν hdd. Πολλές μηχανές δεν έχουν χτιστεί ώστε να εκμεταλλεύονται τους ssd. Τώρα με τις νέες κονσόλες λογικά θα εξαφανιστεί αυτό αλλά από την άλλη έχουν σάπιο RT, οπότε θα βλέπουμε γελοιότητες τύπου RT Reflections στο 1/8 της native ανάλυσης όπως στο RE8 εκτός αν τα σκάει ο πέτσινος σε κάνα studio. Μια ζωή ο ολετήρας του quality είναι οι κονσόλες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν & ΘΑ είναι. Για αρκετούς λόγους. Πάντως τι έχει ρε συ ενδιαφέρον RT μου φάνηκε ( από βίντεο VS ) στο RE8 και τρέχει και άνετα στις περισσότερες κάρτες. . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Ήταν & ΘΑ είναι. Για αρκετούς λόγους. Πάντως τι έχει ρε συ ενδιαφέρον RT μου φάνηκε ( από βίντεο VS ) στο RE8 και τρέχει και άνετα στις περισσότερες κάρτες. . 

Μόνο και μόνο το 1/8 στα reflections, ε λολ εντάξει. Λέγανε ότι οι Turing ήταν σάπιες στο RT αλλά το Series X (που βγήκε και 2 χρόνια μετά) έχει RT ανάμεσα σε 2060 και 2060 Super. Τουλάχιστον οι Turing έχουν και το DLSS..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Jts είπε

Εγώ μόνο στα σημεία που κάνει load είχα μικρά stutters με 9900k και rtx 2070super πάντως.

Σου παιζει δλδ το jedi fallen order με 120fps χωρις stutters; Ισως να εχω σαπια εκδοση τι να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
6 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Σου παιζει δλδ το jedi fallen order με 120fps χωρις stutters; Ισως να εχω σαπια εκδοση τι να πω.

Στα σημεία που κάνει load έχει stutters. Όταν ξεκινάει καινούργια σκηνή, νέα περιοχή, ανοίγεις καμιά πόρτα και πας σε άλλο σημείο, κτλ. Ακριβώς το ίδιο και στο outer worlds και δεν είναι θέμα cpu, αφού κάθεται. Το ίδιο stuttering είχα και με τον 2600 και τώρα με τον 5600Χ με 3800 μνήμες. Δεν γίνεται να φταίει το cpu..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Σου παιζει δλδ το jedi fallen order με 120fps χωρις stutters; Ισως να εχω σαπια εκδοση τι να πω.

Όχι σταθερά 120 αλλά με gsync δεν έχει stutters, πέρα του κλασικού όταν πας σε νέο μέρος, αλλά αυτό είναι για πολύ λίγο. Δεν ξέρω τι φταίει στο δικό σου.

Επεξ/σία από Jts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Μόνο και μόνο το 1/8 στα reflections, ε λολ εντάξει. Λέγανε ότι οι Turing ήταν σάπιες στο RT αλλά το Series X (που βγήκε και 2 χρόνια μετά) έχει RT ανάμεσα σε 2060 και 2060 Super. Τουλάχιστον οι Turing έχουν και το DLSS..

Πάντως από το να μη βλέπουμε καθόλου RT ας γίνονται σιγά σιγά και τέτοια βήματα σε όσα περισσότερα παιχνίδια γίνεται μπας και πάρει μπρος το πράγμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Στα σημεία που κάνει load έχει stutters. Όταν ξεκινάει καινούργια σκηνή, νέα περιοχή, ανοίγεις καμιά πόρτα και πας σε άλλο σημείο, κτλ. Ακριβώς το ίδιο και στο outer worlds και δεν είναι θέμα cpu, αφού κάθεται. Το ίδιο stuttering είχα και με τον 2600 και τώρα με τον 5600Χ με 3800 μνήμες. Δεν γίνεται να φταίει το cpu..

 

32 λεπτά πριν, Jts είπε

Όχι σταθερά 120 αλλά με gsync δεν έχει stutters, πέρα του κλασικού όταν πας σε νέο μέρος. Δεν ξέρω τι φταίει στο δικό σου.

Διαβασα λιγο το αντιστοιχο thread του παιχνιδιου και βλεπω μπολικη γκρινια για το stuttering του, μαλιστα στην τελευταια σελιδα, βλεπω και ατομο με 5900x και 3080 να εχει κανει ακριβως την ιδια λυση που εκανα και εγω για να εχει ενα σταθερο performance, cap στα 90fps, πανω απο εκει ειναι roller coaster, δεν ξερω αν ειναι θεμα με τους zen 3, με τα epic settings, αν κανει ολη την ωρα loading και ανεβοκατεβαινουν τα καρε, εμενα μου φαινεται για cpu bottleneck παντως, πιθανοτατα λογο dx11.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, Razor333 είπε

εμενα μου φαινεται για cpu bottleneck παντως, πιθανοτατα λογο dx11.

cpu bn με τον 5600X και b-dies στα 3800 1:1; I don't think so. Άλλωστε τι το χρειάζεται το cpu usage; Ο πρώτος πλανήτης μία ανοιχτή περιοχή με ελάχιστα npcs είναι. Πιο πολύ cpu usage έχει το Witcher 3 αλλά δεν έχει αυτά τα spikes..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

cpu bn με τον 5600X και b-dies στα 3800 1:1; I don't think so. Άλλωστε τι το χρειάζεται το cpu usage; Ο πρώτος πλανήτης μία ανοιχτή περιοχή με ελάχιστα npcs είναι. Πιο πολύ cpu usage έχει το Witcher 3 αλλά δεν έχει αυτά τα spikes..

Τι να σου πω, εγω βλεπω απο 80 μεχρι και 144fps, αν ξεκινησεις και τρεχεις, γυρνας αποτομα την καμερα κτλ, βλεπεις το gpu usage να πεφτει συνεχεια, οποτε ειναι cpu bottleneck απο 5950x με 3800c14 μνημες για εμενα. Ισως να εχω παλια εκδοση, ισως λογο dx11 να πεφτει driver overhead λογο rdna2, λογικα με dx12 θα ηταν μονιμα κλειδωμενο στα 144.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Τι να σου πω, εγω βλεπω απο 80 μεχρι και 144fps, αν ξεκινησεις και τρεχεις, γυρνας αποτομα την καμερα κτλ, βλεπεις το gpu usage να πεφτει συνεχεια, οποτε ειναι cpu bottleneck απο 5950x με 3800c14 μνημες για εμενα. Ισως να εχω παλια εκδοση, ισως λογο dx11 να πεφτει driver overhead λογο rdna2, λογικα με dx12 θα ηταν μονιμα κλειδωμενο στα 144.

Ακόμη και cpu bn να είναι τότε σημαίνει ότι τα κάνανε σαν τα μούτρα τους. Παιχνίδι με ελάχιστα npc και ανοιχτές εκτάσεις να έχει cpu bn με τον 5950Χ; Ε εντάξει. Και είναι και μεγάλο studio. Εμένα αυτά μου τη δίνουν. Έχουν μηχανές-σκουπίδια και φτιάχνουν games που δεν μπορούν να τρέξουν σωστά σε state of the art hardware. Id Tech και RE Engine ftw!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

Ακόμη και cpu bn να είναι τότε σημαίνει ότι τα κάνανε σαν τα μούτρα τους. Παιχνίδι με ελάχιστα npc και ανοιχτές εκτάσεις να έχει cpu bn με τον 5950Χ; Ε εντάξει. Και είναι και μεγάλο studio. Εμένα αυτά μου τη δίνουν. Έχουν μηχανές-σκουπίδια και φτιάχνουν games που δεν μπορούν να τρέξουν σωστά σε state of the art hardware. Id Tech και RE Engine ftw!

Στο 12.40 και με nvidia, σε αυτο το σημειο ειμαι, μιλαμε για bottleneck οχι μαλακιες. Το dx11 φταιει, σαπιο api. Id tech και RE engine και οχι μονο εχουν παει σε vulkan/dx12.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι πέφτει το GPU usage δεν σημαίνει απαραίτητα CPU bottleneck πάντως.

Θέμα engine θα είναι προφανώς.. Τώρα εγώ γιατί δεν είχα θέμα(πλην loading) δεν ξέρω, εκτός και φταίει κάποιο setting.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Jts είπε

Το ότι πέφτει το GPU usage δεν σημαίνει απαραίτητα CPU bottleneck πάντως.

Θέμα engine θα είναι προφανώς.. Τώρα εγώ γιατί δεν είχα θέμα(πλην loading) δεν ξέρω, εκτός και φταίει κάποιο setting.

Ακομα και στο loading κυριως στην αρχη που κανει συνεχεια, ειναι μικροτερη η βουτα αν το βαλεις 90fps. Anyway και στα 90 το ιδιο ειναι στα ματια μου και καλυτερα απο το να ανεβοκατεβαινει συνεχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...