Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

το εκανε και μενα οταν δεν ειχε στοκ.

Availability :  In Stock

Ενας Θεός ξέρει τι γίνεται εκεί 😅 (είναι μέρες το παραπάνω μνμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

LHR ή η φόλα gigabyte που ανεβάζει vram temps 😈

Η MSI LHR μια χαρά είναι νομίζω.

Τελικά από PCComponentes γλιτώνουμε το ΦΠΑ με επαγγελματικό ΑΦΜ ; Και αν ναι πως γίνεται ; Επίσης στο ''CIF/NIF'' κλπ τι βάζουμε ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Είναι φόλα σαν το DLSS 1.0, άντε λίγο καλύτερο.

Δεν ειναι καμια ωριτσα που το δουλεψα στο riftbreaker ειναι αξιολογο και λιγο απεχει απο το native μαζι με sharpenning. Δεν εχει καθολου ghosting η smearing που εχω δει σε DLSS 2 υλοποιησεις που εκεινο χτυπαει αρκετα ασχημα στο ματι αν το προσεξεις μια φορα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Η MSI LHR μια χαρά είναι νομίζω.

Τελικά από PCComponentes γλιτώνουμε το ΦΠΑ με επαγγελματικό ΑΦΜ ; Και αν ναι πως γίνεται ; Επίσης στο ''CIF/NIF'' κλπ τι βάζουμε ;

Εγώ τους είχα στείλει mail με το αφμ μου και μετα από 1 μέρα το ενεργοποίησαν. 

Τώρα δεν ξέρω αν το κάνουν, στειλτους mail να σου πουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vins είπε

Εγώ τους είχα στείλει mail με το αφμ μου και μετα από 1 μέρα το ενεργοποίησαν. 

Τώρα δεν ξέρω αν το κάνουν, στειλτους mail να σου πουν. 

Ticket έκανες ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι μόνο ticket για αγγλικά. Βάλε τίτλο business vat register ή business invoicing. Είναι γρήγοροι γενικά σε 6-7 ώρες μου είχαν απαντήσει που ειχα στείλει πρωί 

@Psycho_Warhead

Επεξ/σία από vins
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Είναι φόλα σαν το DLSS 1.0, άντε λίγο καλύτερο.

Ok... 1ον όπως λέει και ο @Arkin καμία σχέση με dlss 1.0 σε αναλύσεις 1440p και 4Κ, και 2ον τι σε πειράζει αν το παιχνίδι το υποστήριζε, το πολύ πολύ να μην το χρησιμοποιούσες αν δεν σου άρεσε. Σε κάποιους όμως μπορεί να τους ήταν χρήσιμο.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chrisde είπε

Ok... 1ον όπως λέει και ο @Arkin καμία σχέση με dlss 1.0 σε αναλύσεις 1440p και 4Κ, και 2ον τι σε πειράζει αν το παιχνίδι το υποστήριζε, το πολύ πολύ να μην το χρησιμοποιούσες αν δεν σου άρεσε. Σε κάποιους όμως μπορεί να τους ήταν χρήσιμο.

Πιθανώς το σκεπτικό είναι ότι αποτελεί κατώτερη τεχνολογία (δεν έχω άποψη πάνω σε αυτό) και καλύτερα να μη γίνει adopted στο μέλλον σε βάρος του DLSS.

Η δική μου άποψη είναι ότι κάθε ανταγωνισμός καλός είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, chrisde είπε

Ok... 1ον όπως λέει και ο @Arkin καμία σχέση με dlss 1.0 σε αναλύσεις 1440p και 4Κ, και 2ον τι σε πειράζει αν το παιχνίδι το υποστήριζε, το πολύ πολύ να μην το χρησιμοποιούσες αν δεν σου άρεσε. Σε κάποιους όμως μπορεί να τους ήταν χρήσιμο.

Προφανώς εννοούσε ότι ευτυχώς βγήκε με dlss και όχι πιθανώς αποκλειστικά σε fsr σε βάρος του dlss.

Σε nvidia θέμα το έγραψε και μάλιστα ampere που κύριο selling point είναι το rtx και το dlss, δεν υπάρχει λόγος για παρεξηγήσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Arkin είπε

Δεν ειναι καμια ωριτσα που το δουλεψα στο riftbreaker ειναι αξιολογο και λιγο απεχει απο το native μαζι με sharpenning. Δεν εχει καθολου ghosting η smearing που εχω δει σε DLSS 2 υλοποιησεις που εκεινο χτυπαει αρκετα ασχημα στο ματι αν το προσεξεις μια φορα.

 

Το sharpening παντως εμενα με πονοκεφαλιαζει μετα απο λιγο. Δεν εχω συνηθίσει κιολας γιατι ποτε δεν εβαζα sharpen απο τα control panel. Βεβαια υποτιθεται και το dlss εχει sharpen αλλα εκει εδω δεν το καταλαβαινω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Το sharpening παντως εμενα με πονοκεφαλιαζει μετα απο λιγο. Δεν εχω συνηθίσει κιολας γιατι ποτε δεν εβαζα sharpen απο τα control panel. Βεβαια υποτιθεται και το dlss εχει sharpen αλλα εκει εδω δεν το καταλαβαινω. 

Κοίτα είναι αναλόγως το sharpening. Με clarity οταν εβαζα βαρουσε στο μάτι όπως γράφεις. Με το ris το οποίο μπαίνει εκεί που πρέπει είναι όσο όσο χωρίς αυτό μου φαίνονται θολά τα παιχνίδια με ΤΑΑ. Το sharpening της NVidia που έχει στο control panel ακόμα δεν εχει φτάσει στην ποιότητα το ris. Το dlss είναι διαφορετικό παράγει διαφορετική εικόνα και σε κάποια παιχνίδια ειναι ανώτερο του native σε ποιότητα αλλά μπαίνουν στη μέση ghosting και smearing. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, foukas είπε

Πιθανώς το σκεπτικό είναι ότι αποτελεί κατώτερη τεχνολογία (δεν έχω άποψη πάνω σε αυτό) και καλύτερα να μη γίνει adopted στο μέλλον σε βάρος του DLSS.

Η δική μου άποψη είναι ότι κάθε ανταγωνισμός καλός είναι.

 

1 ώρα πριν, vins είπε

Προφανώς εννοούσε ότι ευτυχώς βγήκε με dlss και όχι πιθανώς αποκλειστικά σε fsr σε βάρος του dlss.

Σε nvidia θέμα το έγραψε και μάλιστα ampere που κύριο selling point είναι το rtx και το dlss, δεν υπάρχει λόγος για παρεξηγήσεις!

1ον ποιος λέει ότι η μια τεχνολογία αποτρέπει την άλλη; 2ον Το fsr τώρα βγήκε, αν δεν του δοθεί χώρος και χρόνος πως θα βελτιωθεί όπως βελτιώθηκε αποδεδειγμένα το dlss; 3ον Δεν είναι τεχνολογία αποκλειστικά για amd, παίζει και σε nvidia...

Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης, τις υπερβολές και τους μηδενισμούς δεν μπορώ...

Επεξ/σία από chrisde
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Herald είπε

Το sharpening παντως εμενα με πονοκεφαλιαζει μετα απο λιγο. Δεν εχω συνηθίσει κιολας γιατι ποτε δεν εβαζα sharpen απο τα control panel. Βεβαια υποτιθεται και το dlss εχει sharpen αλλα εκει εδω δεν το καταλαβαινω. 

Το sharpen της nvidia έχει την επιλογή να αφήνει μικρές λεπτομέρειες(ignore noise). Γι αυτό και φαίνεται τόσο φυσικό στο μάτι. Μεθοδολογικά θυμίζει το αρκετά βαρύ adaptive sharpen του πακέτου reshade.

Το DLSS τρέχει μαξ στο 45% της native ανάλυσης και ανακτά το 95%+ της native λεπτομέρειας. Το FSR είναι έξυπνο sharpen που κάνει κάτι κοντά στο native να δείχνει native με φτωχό performance boost σε μικρότερες αναλύσεις.

Είναι θέμα της nvidia να βγάλει ένα ultra quality DLSS στο 50%+ της native και να τα διαλύσει όλα με πάνω από 30% κέρδος σε επιδόσεις. Ήδη στο 2.2 έκοψε κάθετα το ghosting με πληροφορία λιγότερη από μισό καρέ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...