Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Μα έχουμε δείγματα. Δεν είδες το medium, πόσο καλύτερα το DLSS κάνει render τα textures σε φράχτες, δίχτυα, κτλ χωρίς καθόλου aliasing; Το FSR είναι ένας απλός spatial upscaler με sharpening step, δεν έχει AI ώστε να μαντεύει τα pixel που λείπουν μόλις ρίξεις την ανάλυση οπότε δεν μπορεί να βελτιωθεί, αυτό είναι. Το καλό θα είναι το DirectML που θα χρησιμοποιεί ΑΙ, απλά η AMD κάτι έπρεπε να βγάλει σαν stop gap. Ναι σε 4Κ είναι καλό επειδή το 4Κ έχει 8Μ pixels, οπότε έχεις headroom να αφαιρέσεις μερικά και πάλι να έχεις μία καλή εικόνα. Δεν είναι όμως κάτι ιδιαίτερο από τεχνολογικής πλευράς, αυτό θέλω να πω. Still, καλό είναι να υπάρχουν επιλογές.

Αυτό ακριβώς που είπα και παραπάνω. Δεν υπάρχουν next gen games, οπότε και να μην πάρεις καν κάρτα σιγά. Εκτός αν έχεις καμία αρχαία.

1-2 παιχνίδια βρε Γιάννη δεν μπορούν να θεωρηθούν επαρκή δείγματα ειδικά τώρα που το fsr είναι στο ξεκίνημά του και ακόμα το μαθαίνουν. Ομοίως μπορώ να σου πω και εγώ 1-2 που δεν έχουν διαφορές ή που το fsr φαίνεται και καλύτερο λόγω ris ή και προβληματικής υλοποίησης dlss, έχει νόημα όμως; Ακόμα νωρίς είναι για ασφαλή συμπεράσματα.

Επεξ/σία από chrisde
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, chrisde είπε

Με την υποσημείωση ότι δεν θεωρώ ψιλονορμάλ ούτε τα σημερινά λεφτά που απαιτούνται για gpu εκτός και αν παιχτεί mining - πώληση μτχ σε miner... Για αυτό λέω πάντα ότι η κόντρα amd-nvidia αυτό το διάστημα είναι άνευ λόγου και νοήματος. Ό,τι βρίσκεις σε νορμαλ λεφτά παίρνεις. Βγαίνει ο άλλος και λέει πχ ότι όποιος παίρνει amd είναι χαζός ή ότι η αγορά amd είναι πέταμα χρημάτων γιατί η nvidia έχει dlss και καλύτερο rt... Μάλιστα... Για να παίξεις τι; Εγώ που πήρα 6900xt τι δεν μπορώ να παίξω ακριβώς σε σχέση με αυτόν που έχει 3080-3080ti-3090; Το Cyperbug με rt; Μόνο αυτό μου έρχεται στο μυαλό. Δεν με ενδιαφέρει. Αν με ενδιέφερε ναι μπορεί να έκανα λίγο υπομονή ή να έδινα κάτι παραπάνω και να έπαιρνα nvidia. Όλα όμως έχουν να κάνουν και με τι παιχνίδια παίζεις. Κανένα από τα παιχνίδια που έχω εγώ προσωπικά παίξει όλο αυτό το διάστημα δεν υποστηρίζει dlss, και ούτε θα το χρειαζόμουν ακόμα και αν είχε οπότε...

Το CP 2077 επειδή το τερμάτισα πριν λίγες μέρες μπορώ να πω ότι αν δεν είχε τόσο έντονο RT θα ήταν εντελώς αδιάφορο οπτικά. Το LoD το κατέστρεψαν με το τελευταίο patch και ο κόσμος του δείχνει άδειος-άψυχος και step-back σε σχέση με το GTA V που είναι αρκετά παλιότερο. Μόνο τα αρκετά detailed μοντέλα χαρακτήρων το σώζουν.

Χτες ξεκίνησα την enhanced edition του Metro Exodus το οποίο τα σπάει με RTX, αυτό το RTGI κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά αλλά δεν το προτιμούν, οι περισσότεροι devs βάζουν τα αισθητά λιγότερο εντυπωσιακά RT reflections/shadows.

Όπως επίσης περιμένω το Dying Light 2 το οποίο θα έχει RTGI και απ' το trailer φαίνονται καλές διαφορές με RT On.

''Τα όποιος παίρνει AMD είναι χαζός'' προφανώς είναι υπερβολές, εκτός κι αν μιλάμε για ακριβώς ίδια λεφτά με μια αντίστοιχη NVIDIA αφού τεχνολογικά η NVIDIA είναι μπροστά για την ώρα. Τώρα τελευταία βλέπω οι 6900XT ειδικά παίζουν σε αρκετά καλές τιμές, ειδικά από εξωτερικό οπότε μια χαρά αγορές είναι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, chrisde είπε

1-2 παιχνίδια βρε Γιάννη δεν μπορούν να θεωρηθούν επαρκή δείγματα ειδικά τώρα που το fsr είναι στο ξεκίνημά του και ακόμα το μαθαίνουν. Ομοίως μπορώ να σου πω και εγώ 1-2 που δεν έχουν διαφορές ή που το fsr φαίνεται και καλύτερο λόγω ris ή και προβληματικής υλοποίησης dlss, έχει νόημα όμως; Ακόμα νωρίς είναι για ασφαλή συμπεράσματα.

Ναι βρε συ αλλά το FSR δεν γίνεται να βελτιωθεί η χαμένη πληροφορία δεν μπορεί να ανακτηθεί κάπως χωρίς AI και χωρίς motion vectors. Μόνο fine tuning μπορεί να γίνει, για παράδειγμα στο βήμα του sharpening, αλλά δεν είναι κάτι τρομερό αυτό. Το DLSS και το DirectML έχουν πολύ περισσότερο μέλλον (καλύτερο training του AI, δυνατότερα tensor cores, κτλ). Το πρόβλημα του DLSS είναι το ghosting σε κίνηση το οποίο έχει βελτιωθεί αλλά όχι εξαλειφθεί. Το πρόβλημα του FSR είναι ότι "κουβαλάει" ότι προβλήματα έχει η native εικόνα. Το FSR παίρνει σαν input anti-aliased frames, οπότε αν το native έχει κακό AA τότε και το FSR θα έχει και χειρότερο αφού είναι σε χαμηλότερη ανάλυση και αυτό δεν μπορεί να βελτιωθεί κάπως, τα pixels που χάνονται από την πτώση της ανάλυσης, πάνε, finito, δεν μπορούν να γίνουν reconstructed κάπως. Wait for DirectML, αυτό μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

''Τα όποιος παίρνει AMD είναι χαζός'' προφανώς είναι υπερβολές, εκτός κι αν μιλάμε για ακριβώς ίδια λεφτά με μια αντίστοιχη NVIDIA αφού τεχνολογικά η NVIDIA είναι μπροστά για την ώρα. Τώρα τελευταία βλέπω οι 6900XT ειδικά παίζουν σε αρκετά καλές τιμές, ειδικά από εξωτερικό οπότε μια χαρά αγορές είναι.

Πάλι μια υποσημείωση σχετικά με την τεχνολογική ανωτερότητα των nvidia: έχω ακούσει αρκετά παράπονα για την κατανάλωση και τις θερμοκρασίες στα vrm των nvidia. Πολλοί αναγκαστήκανε και βάλανε χέρι στις (πανάκριβες) gpu τους για αυτό το λόγο. Ξέρω πως είναι διότι το έχω πάθει και εγώ με amd κάρτα στο παρελθόν. Οι rdna2 παρόλο που έχουν παρόμοιες επιδόσεις, καίνε λιγότερο και δεν έχουν τέτοιου είδους θέματα. Για κάποιους (όχι όλους προφανώς) αυτό είναι πιο σημαντικό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chrisde είπε

Πάλι μια υποσημείωση σχετικά με την τεχνολογική ανωτερότητα των nvidia: έχω ακούσει αρκετά παράπονα για την κατανάλωση και τις θερμοκρασίες στα vrm των nvidia. Πολλοί αναγκαστήκανε και βάλανε χέρι στις (πανάκριβες) gpu τους για αυτό το λόγο. Ξέρω πως είναι διότι το έχω πάθει και εγώ με amd κάρτα στο παρελθόν. Οι rdna2 παρόλο που έχουν παρόμοιες επιδόσεις, καίνε λιγότερο και δεν έχουν τέτοιου είδους θέματα. Για κάποιους (όχι όλους προφανώς) αυτό είναι πιο σημαντικό...

Το τεχνολογική ανωτερότητα πάει στο RT performance, στο DLSS και στον NVEnc που πολλοί χρησιμοποιούν. Σαν κατασκευή κάρτας και κατανάλωση είναι χειρότερη αφού επέλεξαν τα μουφο-8nm της Samsung.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το CP 2077 επειδή το τερμάτισα πριν λίγες μέρες μπορώ να πω ότι αν δεν είχε τόσο έντονο RT θα ήταν εντελώς αδιάφορο οπτικά. Το LoD το κατέστρεψαν με το τελευταίο patch και ο κόσμος του δείχνει άδειος-άψυχος και step-back σε σχέση με το GTA V που είναι αρκετά παλιότερο. Μόνο τα αρκετά detailed μοντέλα χαρακτήρων το σώζουν.

Χτες ξεκίνησα την enhanced edition του Metro Exodus το οποίο τα σπάει με RTX, αυτό το RTGI κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά αλλά δεν το προτιμούν, οι περισσότεροι devs βάζουν τα αισθητά λιγότερο εντυπωσιακά RT reflections/shadows.

Έχω τελειώσει το Metro EE και τώρα παίζω το CP2077 φουλαρισμένο (3080 σε 1080p).

Τα καλύτερα γραφικά σε παιχνίδι που έχω παίξει τα έχει το RDR2, δεν το συζητώ.

Απόδειξη ότι η τεχνολογία και τα RT μπλιμπλίκια δεν είναι το παν.

Το RT βελτιώνει ένα ήδη όμορφο παιχνίδι, δεν κάνει όμορφο ένα μέτριο ούτε ένα καλούτσικο το κάνει κορυφαίο.

Το πρόβλημα είναι ότι τα παιχνίδια που στήνονται εξ αρχής για RT φαίνονται γυμνά χωρίς RT. Αστειότητες.

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ναι βρε συ αλλά το FSR δεν γίνεται να βελτιωθεί η χαμένη πληροφορία δεν μπορεί να ανακτηθεί κάπως χωρίς AI και χωρίς motion vectors. Μόνο fine tuning μπορεί να γίνει, για παράδειγμα στο βήμα του sharpening, αλλά δεν είναι κάτι τρομερό αυτό. Το DLSS και το DirectML έχουν πολύ περισσότερο μέλλον (καλύτερο training του AI, δυνατότερα tensor cores, κτλ). Το πρόβλημα του DLSS είναι το ghosting σε κίνηση το οποίο έχει βελτιωθεί αλλά όχι εξαλειφθεί. Το πρόβλημα του FSR είναι ότι "κουβαλάει" ότι προβλήματα έχει η native εικόνα. Το FSR παίρνει σαν input anti-aliased frames, οπότε αν το native έχει κακό AA τότε και το FSR θα έχει και χειρότερο αφού είναι σε χαμηλότερη ανάλυση και αυτό δεν μπορεί να βελτιωθεί κάπως, τα pixels που χάνονται από την πτώση της ανάλυσης, πάνε, finito, δεν μπορούν να γίνουν reconstructed κάπως. Wait for DirectML, αυτό μόνο.

Ναι την ξέρω τη θεωρία, αλλά είναι ακριβώς αυτό: θεωρία. Αν στην πράξη οι διαφορές είναι αμελητέες κλάιν, αυτό λέω. Μακάρι το DirectML να κόψει κώλους. Αυτό που με ενδιαφέρει σαν gamer (ο θεός να με κάνει) είναι ένα πρότυπο ανοιχτού τύπου που να είναι αξιόλογο και να χρησιμοποιείται σε όλα τα παιχνίδια και κατά προτίμηση σε όλες τις gpu και όχι σε συγκεκριμένα που δεν ξέρω καν αν θα παίξω και ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, BabisTs είπε

Κάτι δεν πάει καλά.

Για να έχει 20GB έφαγε downgrade το memory bus. Δε μου φαίνεται σωστό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Κάτι δεν πάει καλά.

Για να έχει 20GB έφαγε downgrade το memory bus. Δε μου φαίνεται σωστό...

bus  σαν 3080 απλή φυσιολογικά.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, chrisde είπε

Ναι την ξέρω τη θεωρία, αλλά είναι ακριβώς αυτό: θεωρία. Αν στην πράξη οι διαφορές είναι αμελητέες κλάιν, αυτό λέω. Μακάρι το DirectML να κόψει κώλους. Αυτό που με ενδιαφέρει σαν gamer (ο θεός να με κάνει) είναι ένα πρότυπο ανοιχτού τύπου που να είναι αξιόλογο και να χρησιμοποιείται σε όλα τα παιχνίδια και κατά προτίμηση σε όλες τις gpu και όχι σε συγκεκριμένα που δεν ξέρω καν αν θα παίξω και ποτέ.

Αμελητέες δεν είναι πάντως, αλλά εντάξει όχι και να τρελαίνεσαι κιόλας. Απλά αυτό που λέω και επιμένω είναι ότι οι AI τεχνικές έχουν πολύ μεγαλύτερο potential, και θα γίνουν απαραίτητες ειδικά αν σκεφτούμε ότι κάθε φορά περιμένουμε μεγάλο perf jump στις κάρτες και τελικά παίρνουμε τα 3(0)% μας. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Αμελητέες δεν είναι πάντως, αλλά εντάξει όχι και να τρελαίνεσαι κιόλας. Απλά αυτό που λέω και επιμένω είναι ότι οι AI τεχνικές έχουν πολύ μεγαλύτερο potential, και θα γίνουν απαραίτητα ειδικά αν σκεφτούμε ότι κάθε φορά περιμένουμε μεγάλο perf jump στις κάρτες και τελικά παίρνουμε τα 3(0)% μας. 

Ίδωμεν. Σαν εναλλακτική open source το fsr δεν με χαλάει πάντως, μακάρι να αποδεικτεί ανταγωνιστικό (that remains to be seen) και βλέπουμε για εναλλακτικές τύπου DirectML. Αρκεί να μην μας περιορίζουν και να έχει γενικότερη εφαρμογή - για αυτό επιμένω εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...