Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Αν ειναι 10% κανω upgrade. Για 1-2% παει η δουλεια lol

Θα έχει πιο γρήγορη μνήμη και με +100w θα κλοκάρει και πιο ψηλά. Λογικά κάνα 6-7% θα το έχει σε 4Κ. Που και πάλι ψίχουλα είναι βέβαια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Με το καλό να καταστρέψουν εντελώς το pc gaming αυτοί που από αυτό φτιάχτηκαν.

Δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα για να συντηρηθεί όλο το κύκλωμα (αφού αντίστοιχα θα ανέβουν και οι μικρότερες κάρτες).

Το RT+4K που θέλουν να πουλάνε, απλά δεν είναι εφικτό χωρίς πολύ σοβαρή αλλαγή αρχιτεκτονικής.

Με reconstruction κανείς δε γμσε, όσο κι αν θέλουν να πείσουν για το αντίθετο.

Καλά μια χαρά είναι το DLSS πια και όσο και να αλλάξει η αρχιτεκτονική full RT θα αργήσουμε πολύ ακόμα να δούμε. Το πρόβλημα είναι οι τιμές και η διαθεσιμότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4K DLSS Quality (ίσως και balanced) είναι μια χαρά και πολλές φορές καλύτερο από το native λόγω σάπιου ΤΑΑ. Και θα έρθει και η λύση της intel. Το reconstruction δεν είναι κακό, οι κονσόλες χρόνια τώρα χρησιμοποιούν checkerboard που είναι και πολύ κατώτερο σαν τεχνολογία από το DLSS και κανέναν δεν τον πείραζε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά μια χαρά είναι το DLSS πια και όσο και να αλλάξει η αρχιτεκτονική full RT θα αργήσουμε πολύ ακόμα να δούμε. Το πρόβλημα είναι οι τιμές και η διαθεσιμότητα.

Μια χαρά είναι στο quality, από όσο καταλαβαίνω.

Είναι λίγο αστείο, όμως, να λέμε ότι πηγαίνουμε σε 4Κ (μην πω και 8 που είπε μια ψυχή) και RT για να ρίχνουμε τελικά ρυθμίσεις κι αναλύσεις και να ελπίζουμε ότι θα έχει κάτσει καλά το training.

1 λεπτό πριν, ioannis__ είπε

4K DLSS Quality (ίσως και balanced) είναι μια χαρά και πολλές φορές καλύτερο από το native λόγω σάπιου ΤΑΑ. Και θα έρθει και η λύση της intel. Το reconstruction δεν είναι κακό, οι κονσόλες χρόνια τώρα χρησιμοποιούν checkerboard που είναι και πολύ κατώτερο σαν τεχνολογία από το DLSS και κανέναν δεν τον πείραζε..

Το ότι είναι σάπιο το ΤΑΑ δεν είναι ακριβώς επιχείρημα. Είναι σαν την παρουσίαση RTX on-off στο bfv που ρίχνανε και 5-6 ρυθμίσεις ακόμα από τις γενικές για να είναι πιο εντυπωσιακή η διαφορά.

Το ίδιο ισχύει και στις κονσόλες. Δεν παραπονιοταν όποιος δεν είχε δει αντίστοιχη κανονική εικόνα δίπλα-δίπλα.

Δεν λέω, καλό πράγμα η "άγνοια", αλλά να μην τη θεωρούμε και πλεονέκτημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Πέτρος είπε

Μια χαρά είναι στο quality, από όσο καταλαβαίνω.

Είναι λίγο αστείο, όμως, να λέμε ότι πηγαίνουμε σε 4Κ (μην πω και 8 που είπε μια ψυχή) και RT για να ρίχνουμε τελικά ρυθμίσεις κι αναλύσεις και να ελπίζουμε ότι θα έχει κάτσει καλά το training.

Αφού είναι πεντάβαρο το RT και ακόμα έχει minimal χρήση, που να βάλεις και πιο σοβαρή χρήση..Όσο δεν βλέπω διαφορά με το native την ώρα που παίζω(Και όχι με 400% zoom σε στατικές εικόνες δίπλα δίπλα) δεν έχω κανένα θέμα με τέτοιες λύσεις. Το RTGI συγκεκριμένα κάνει δυνατή διαφορά και κρίμα που δεν το χρησιμοποιούν συχνά και προτιμούν shadows/reflections που έχουν μικροδιαφορές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Μια χαρά είναι στο quality, από όσο καταλαβαίνω.

Είναι λίγο αστείο, όμως, να λέμε ότι πηγαίνουμε σε 4Κ (μην πω και 8 που είπε μια ψυχή) και RT για να ρίχνουμε τελικά ρυθμίσεις κι αναλύσεις και να ελπίζουμε ότι θα έχει κάτσει καλά το training.

Το ότι είναι σάπιο το ΤΑΑ δεν είναι ακριβώς επιχείρημα. Είναι σαν την παρουσίαση RTX on-off στο bfv που ρίχνανε και 5-6 ρυθμίσεις ακόμα από τις γενικές για να είναι πιο εντυπωσιακή η διαφορά.

Το ίδιο ισχύει και στις κονσόλες. Δεν παραπονιοταν όποιος δεν είχε δει αντίστοιχη κανονική εικόνα δίπλα-δίπλα.

Δεν λέω, καλό πράγμα η "άγνοια", αλλά να μην τη θεωρούμε και πλεονέκτημα.

Το ΤΑΑ το ανέφερα γιατί έτσι είναι η πραγματικότητα πολλές φορές. Ναι σε έναν ιδεατό κόσμο με τέλειο ΤΑΑ σε native και κάρτες με καλές τιμές και αρκετή δύναμη για 4Κ RT το reconstruction περισσεύει. Αλλά δεν είμαστε ούτε κατά διάνοια σε έναν τέτοιο ιδεατό κόσμο. Το DLSS και απ' ότι φαίνεται και η λύση της Intel είναι ένα πολύ καλό compromise (που πολλές φορές λόγω ΤΑΑ δεν είναι καν compromise). Ειδικά σε 4Κ με reconstruction δεν καταλαβαίνεις διαφορά, παρά μόνο σε στατικές εικόνες με 400%. Το μεγάλο πρόβλημα του DLSS είναι το ghosting που έχει σχεδόν εξαλειφθεί με τα τελευταία updates.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Θα έχει πιο γρήγορη μνήμη και με +100w θα κλοκάρει και πιο ψηλά. Λογικά κάνα 6-7% θα το έχει σε 4Κ. Που και πάλι ψίχουλα είναι βέβαια..

Τα reference και η fe ναι. Τα custom 3x8 pin μοντελα, 2% και αν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το RTGI συγκεκριμένα κάνει δυνατή διαφορά και κρίμα που δεν το χρησιμοποιούν συχνά και προτιμούν shadows/reflections που έχουν μικροδιαφορές.

Sponsored by AMD..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά η δουλειά του Metro Exodus Enhanced Edition είναι υποδειγματική και δείχνει τι θα βλέπουμε στα next-gen games που θα βγαίνουν απ' το 2023 και μετά. High quality visuals με μπόλικο RT και high frame-rate.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Γενικά η δουλειά του Metro Exodus Enhanced Edition είναι υποδειγματική και δείχνει τι θα βλέπουμε στα next-gen games που θα βγαίνουν απ' το 2023 και μετά. High quality visuals με μπόλικο RT και high frame-rate.

Νταξει, δεν είναι και τοσο high το framerate. Υπαρχουν σημεια που την σφαζει στο γόνατο την 3090 😎

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Νταξει, δεν είναι και τοσο high το framerate. Υπαρχουν σημεια που την σφαζει στο γόνατο την 3090 😎

Βελτίωσαν το RT ενώ βελτίωσαν και το frame-rate ταυτόχρονα. Με DLSS μια χαρά τρέχει παντού. Έριξαν δουλειά όχι αστεία. Γενικά για το αποτέλεσμά του τρέχει πολύ καλά.

Αν φτάσουν 90TFLOPs FP32 οι επόμενες κάρτες όπως λένε θα βλέπουμε μπόλικο RT σε αρκετούς τίτλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δειτε το βιντεακι που ανεβασα εξηγει πολλα πραγματακια που μπορει να μην εχουμε την γενικη εικονα να καταλαβουμε γιατι συμβαινει οτι συμβαινει..

Βαζω ενα ενδεικτικο timestamp για τα computational requirements των rays/pixel και τις υπαρχουσες τεχνικες και ποσο απεχουν απο τις ενδεικτικες πραγματικες απαιτησεις.. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Γενικά η δουλειά του Metro Exodus Enhanced Edition είναι υποδειγματική και δείχνει τι θα βλέπουμε στα next-gen games που θα βγαίνουν απ' το 2023 και μετά. High quality visuals με μπόλικο RT και high frame-rate.

Μη το δένεις κόμπο για όλες τις εταιρείες αυτό. Απλά η 4A Games ξέρει και να φτιάχνει παιχνίδια και να έχουν αξιοπρεπέστατο οπτικό αποτέλεσμα και να τρέχουν καλύτερα από το μέσο όρο. Αλλά και γενικώς η σύσταση της απαρτίζεται από άτομα που γουστάρουν άγρια και έχουν όραμα σε αυτό που κάνουν και μένουν μόνο σε αυτό, όχι σαν κάτι άλλες.

4 ώρες πριν, ioannis__ είπε

450w TDP και ζήτημα αν είναι +10% σε επιδόσεις σε σχέση με την 3090. Έχει βαλτώσει λίγο η κατάσταση. Απλά pushάρουν κατανάλωση για να βγάλουν επιδόσεις. Μέχρι που θα πάει αυτό; Να δούμε και με τα 5nm τι θα γίνει, αν και δεν έχω και πολλές ελπίδες.

Λες να μην την αγοράσουν όσοι έχουν τέτοιου επιπέδου κάρτες; 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...