Προς το περιεχόμενο

Λειτουργία βεντιλατέρ από το ξεκίνημα


Iasonas Pav

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά το βεντιλατέρ του αυτοκινήτου. Είναι λογικό να ενεργοποιείται στα πρώτα 10-20 δεύτερα λειτουργίας του αυτοκινήτου; Επίσης, συνεχίζει να λειτουργεί για κάνα τρίλεπτο αφού σβήσει το αυτοκίνητο.

Μου κάνει εντύπωση γιατί η εξωτερική θερμοκρασία κυμαίνεται απο 8-16 βαθμούς και τόσο καιρό σίγουρα δεν δούλευε αφού έσβηνα το αμάξι. Πρόκειται για ενα Opel Corsa D του 2006, βενζίνη. Το 2018 είχε αλλαχτεί θερμοστάτης σύμφωνα με το βιβλίο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες ότι ενεργοποιείται στα πρώτα 10-20 δεύτερα, εννοείς το πρωί, ενώ είναι κρύος ο κινητήρας?

Το τρίλεπτο αφού σβήσει φυσιολογικό είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όταν λες ότι ενεργοποιείται στα πρώτα 10-20 δεύτερα, εννοείς το πρωί, ενώ είναι κρύος ο κινητήρας?

Το τρίλεπτο αφού σβήσει φυσιολογικό είναι.

Σίγουρα το απόγευμα όταν είναι να επιστρέψω απο δουλειά και αφού είναι σβηστό για 8-9 ώρες. Και το πρωί αν θυμάμαι καλά έκανε αρκετό θόρυβο. Απλά στην πρώτη περίπτωση πήγα μπροστά απο το αμάξι και άκουσα τον ανεμιστήρα. Πάντως δεν αναφέρομαι σε μετακινήσεις τύπου πετάχτηκα σούπερ μάρκετ, έμεινε 10 λεπτά σβηστό και το ξαναέβαλα μπροστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Iasonas Pav είπε

Σίγουρα το απόγευμα όταν είναι να επιστρέψω απο δουλειά και αφού είναι σβηστό για 8-9 ώρες. Και το πρωί αν θυμάμαι καλά έκανε αρκετό θόρυβο. Απλά στην πρώτη περίπτωση πήγα μπροστά απο το αμάξι και άκουσα τον ανεμιστήρα. Πάντως δεν αναφέρομαι σε μετακινήσεις τύπου πετάχτηκα σούπερ μάρκετ, έμεινε 10 λεπτά σβηστό και το ξαναέβαλα μπροστά.

Μήπως έχεις μονίμως αναμμένο το καλοριφέρ και τη ροή του αέρα προς τα πάνω, δλδ προς το παρμπρίζ? Αν ναι πιθανόν να ενεργοποιείται το A/C αυτόματα για ξεθάμπωμα του παρμπρίζ, και στα περισσότερα αυτοκίνητα όταν μπαίνει σε λειτουργία το A/C ανάβει και το βεντιλατέρ άσχετα τη θερμοκρασία του ψυγείου.

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, αν δεν φταίει το παραπάνω τότε καλό είναι να το κοιτάξει ηλεκτρολόγος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μήπως έχεις μονίμως αναμμένο το καλοριφέρ και τη ροή του αέρα προς τα πάνω, δλδ προς το παρμπρίζ? Αν ναι πιθανόν να ενεργοποιείται το A/C αυτόματα για ξεθάμπωμα του παρμπρίζ, και στα περισσότερα αυτοκίνητα όταν μπαίνει σε λειτουργία το A/C ανάβει και το βεντιλατέρ άσχετα τη θερμοκρασία του ψυγείου.

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, αν δεν φταίει το παραπάνω τότε καλό είναι να το κοιτάξει ηλεκτρολόγος.

Τη ρύθμιση του ανεμιστήρα την εχω στο 0 ενω δεν εχω πατημένο κουμπί για A/C (νομίζω ότι είναι μόνο για ψύξη). Οπότε φαντάζομαι δεν είναι αυτό. Θα κοιτάξω μια ακόμη φορά σκεπτόμενος την περίπτωση που λές και δεν είναι αυτό, θα κάνω μια επίσκεψη.

2 ώρες πριν, _BASSstarlet_ είπε

Ανοίγει και μετά δεν κλείνει;

Στα πρώτα 5 λεπτά δεν κλείνει. Μετά βγαίνω σε δρόμο ταχείας και απο το θόρυβο που έχει γενικά δεν μπορώ να καταλάβω εύκολα. Πάντως όταν φτάνω στο τέλος της διαδρομής ακόμη δουλεύει. Και αφού σβήσω το αμάξι.

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Νερά έχεις κοιτάξει;Στο ψυγείο .

Επειδή μένω σε ανηφορικό μέρος και πρέπει να είναι και κρύα η μηχανή δεν είναι εύκολο. Στο πάρκινγκ της δουλειάς, κοίταξα το παραφλού και το είδα περίπου στο KALT/COLD. Δεν κοίταξα σχολαστικά γιατί βιαζόμουν αλλα μάλλον θα το ξανακάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Iasonas Pav είπε

δεν εχω πατημένο κουμπί για A/C (νομίζω ότι είναι μόνο για ψύξη)

Τα τζάμια θαμπώνουν από τη διαφορά θερμοκρασίας μέσα και έξω, για αυτό ακριβώς το A/C χρησιμοποιείται και το χειμώνα ώστε να ξεθολώνει τα τζάμια, και μάλιστα στα περισσότερα αυτοκίνητα γίνεται αυτόματα δλδ χωρίς να έχεις πατήσει το κουμπί A/C. Για να σιγουρευτείς πριν βάλεις μπροστά στείλε τον αέρα στα πόδια πχ, αν και πάλι ανάψει το βεντιλατέρ τότε δεν φταίει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γύρνα το κλειδί στο acc, χωρίς να βάλεις μπροστά.

Πάλι δουλεύει; (όταν είναι τελείως κρύο)

Κάποια έχουν μια βαλβίδα που είναι το «σώμα» του ρελέ που δίνει ρεύμα στο βεντιλατέρ.

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Αν και αρκετό καιρό μετά είπα να ενημερώσω για την έκβαση.

Είχα παρατηρήσει πως η κρυφή ψηφιακή ένδειξη της θερμοκρασίας του ψυκτικού υγρού ήταν -40 οπότε κατάλαβα ότι υπήρξε πρόβλημα. Σήμερα πήγα συνεργείο και αλλάχθηκε. Δεν κατάλαβα αν αλλάχθηκε η βαλβίδα θερμοκρασίας ή ο αισθητήρας απλά. Τον τελευταίο καιρό οι ενδείξεις ήταν σωστές και δεν δούλευε μονίμως ο ανεμιστήρας πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή με ενδιαφέρει το θέμα γραφω εδώ μήπως  το δει ο δημιουργός και βοηθήσει. 

Opel και εγώ, astra H gtc. 

Προ 6μηνου βάζω μπροστά το αμάξι από παρκαρισμένο κάνα 7 ωρο, άρα εντελώς κρύο. Αμέσως ανάβει βεντιλατερ μεγάλη σκάλα. Κοιτάζω θερμοκρασία και δείχνει 73 βαθμούς κάτι που δε παίζει, έπρεπε να είναι κάτω από 20 αφού ήταν εντελώς κρύο (στο astra όταν είναι σβηστό και πας να δεις τη θερμοκρασία, δείχνει πάντα 73 από προεπιλογή, όταν βάλεις μπροστά δείχνει την κανονική) α

Αντιλήφθηκα ότι κάποιος αισθητήρας τα έπαιξε, μίλησα με τον ηλεκτρολόγο μου και αφαίρεσα πόλους μήπως ξεκολλήσει. Τίποτα. Κυριακή, εγώ 130 χιλιόμετρα από το σπίτι μου, αναγκάστηκα το έφερα έτσι. 

Δεν έσβησε ποτέ το βεντιλατερ.

Δευτέρα που το βλέπει ο μάστορας με ακόμα κολλημένο ανοιχτό το βεντιλατερ, μου κάνει λόγο για κάποια βαλβίδα ψυχρής η βαλβίδα θερμοκρασίας δε θυμάμαι ακριβώς. Η οποία δυστυχώς για το αμάξι μου πάει πακέτο με τον θερμοστάτη τον οποίο τον είχα αλλάξει 6 7 μήνες πριν, αλλά όχι γνήσιο καθώς ετσουζε η τιμή. 

Ξανά αλλάζουμε λοιπόν θερμοστάτη πακέτο με την εν λόγω βαλβίδα, γνήσια αυτή τη φορά. 

Έρχομαι στο σήμερα όπου ξανά κόλλησε το βεντιλατερ. Τις τελευταίες 3 μέρες το κάνει κάθε πρωί που πάω για δουλειά, από εντελώς κρύο παρκαρισμένο τη νύχτα, βάζω μπρος πρωί πρωί και τσουπ βεντιλατερ. Φτάνω δουλειά και αφού σβήσω το αμάξι σβήνει μετά από 2 λεπτά. Κάνω να φύγω μετά από  9 ώρες, πάλι κρύο λοιπόν το αμάξι, πάλι βεντιλατερ φουλ. Μόνο που στα 4-5 χιλιόμετρα, ξαφνικά σβήνει και λειτουργεί μια χαρά όλη την υπόλοιπη μέρα όσες φορες και να βάλω μπρος το αμάξι. 

Τι να φταίει πάλι; Τι άλλο εκτός από αυτή τη βαλβίδα η οποία έχει απαχθεί σε 1 χρόνο 2 φορές, μια γνήσια μια εμπορίου; 

Δεν έχω χρόνο να το πάω αυτή τη βδομάδα συνεργείο καθώς δεν έχω άλλο μεταφορικό μέσο για αυτό ρωτάω εδώ. 

Επεξ/σία από panos_saxo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, panos_saxo είπε

Επειδή με ενδιαφέρει το θέμα γραφω εδώ μήπως  το δει ο δημιουργός και βοηθήσει. 

Opel και εγώ, astra H gtc. 

Προ 6μηνου βάζω μπροστά το αμάξι από παρκαρισμένο κάνα 7 ωρο, άρα εντελώς κρύο. Αμέσως ανάβει βεντιλατερ μεγάλη σκάλα. Κοιτάζω θερμοκρασία και δείχνει 73 βαθμούς κάτι που δε παίζει, έπρεπε να είναι κάτω από 20 αφού ήταν εντελώς κρύο (στο astra όταν είναι σβηστό και πας να δεις τη θερμοκρασία, δείχνει πάντα 73 από προεπιλογή, όταν βάλεις μπροστά δείχνει την κανονική) α

Αντιλήφθηκα ότι κάποιος αισθητήρας τα έπαιξε, μίλησα με τον ηλεκτρολόγο μου και αφαίρεσα πόλους μήπως ξεκολλήσει. Τίποτα. Κυριακή, εγώ 130 χιλιόμετρα από το σπίτι μου, αναγκάστηκα το έφερα έτσι. 

Δεν έσβησε ποτέ το βεντιλατερ.

Δευτέρα που το βλέπει ο μάστορας με ακόμα κολλημένο ανοιχτό το βεντιλατερ, μου κάνει λόγο για κάποια βαλβίδα ψυχρής η βαλβίδα θερμοκρασίας δε θυμάμαι ακριβώς. Η οποία δυστυχώς για το αμάξι μου πάει πακέτο με τον θερμοστάτη τον οποίο τον είχα αλλάξει 6 7 μήνες πριν, αλλά όχι γνήσιο καθώς ετσουζε η τιμή. 

Ξανά αλλάζουμε λοιπόν θερμοστάτη πακέτο με την εν λόγω βαλβίδα, γνήσια αυτή τη φορά. 

Έρχομαι στο σήμερα όπου ξανά κόλλησε το βεντιλατερ. Τις τελευταίες 3 μέρες το κάνει κάθε πρωί που πάω για δουλειά, από εντελώς κρύο παρκαρισμένο τη νύχτα, βάζω μπρος πρωί πρωί και τσουπ βεντιλατερ. Φτάνω δουλειά και αφού σβήσω το αμάξι σβήνει μετά από 2 λεπτά. Κάνω να φύγω μετά από  9 ώρες, πάλι κρύο λοιπόν το αμάξι, πάλι βεντιλατερ φουλ. Μόνο που στα 4-5 χιλιόμετρα, ξαφνικά σβήνει και λειτουργεί μια χαρά όλη την υπόλοιπη μέρα όσες φορες και να βάλω μπρος το αμάξι. 

Τι να φταίει πάλι; Τι άλλο εκτός από αυτή τη βαλβίδα η οποία έχει απαχθεί σε 1 χρόνο 2 φορές, μια γνήσια μια εμπορίου; 

Δεν έχω χρόνο να το πάω αυτή τη βδομάδα συνεργείο καθώς δεν έχω άλλο μεταφορικό μέσο για αυτό ρωτάω εδώ. 

Τσέκαρε αν είναι οκ το παραφλού ,μπορεί να κρατάει αέρα και να θέλει εξαέρωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι τσεκαρισμένο και αυτό και από μένα και από το μηχανικό. Πριν 6 μήνες αλλάξαμε θερμοστάτη και τα υγρά έτσι κι αλλιώς, αν ήταν θέμα εξαερωσης θα το έβγαζε άμεσα όχι μετά από τόσο καιρό.

Η στάθμη είναι οκ στο max όταν είναι κρύο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξερεις αν συνδεσε διαγνωστικο για τυχον σφαλματα; εχω ακουσει για μερικες περιπτωσεις για εγκεφαλο και η λυση ηταν να απομονωσουν ενα κυκλωμα στο ac

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...