Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Opel


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα σε ολους, καθως νεος στο club εχω ενα σοβαρο θεμα που με απασχολει μερες και χρειαζομαι την βοηθεια σας. Εχω ενα Opel Meriva A 2008 με 94000χλμ 1.4 90 twinport. Τα προβληματα που αντιμετωπιζω ειναι δυο. 1) Τις τελευταιες μερες οταν κατεβαινω κατηφορες με αποτομες στροφες ακουω εναν θορυβο στον μπροστινο αξονα σαν πολυ εντονους τριγμους και ειναι αρκετα ενοχλητικο.Αλλα και στισ ανηφορες και στις ευθειεσ οπουμε λιγα λογια υπαρχουν στροφες!!!! Αμα πιστευετε οτι ειναι θεμα αμορτισερ εχουν αλλαχτει.2) Μου εχει βγαλει επισης λαμπακι για βλαβη καυσαεριων και ξερω εβαλα βενζινη 100αρα κτλπ. Αλλα δεν λεει να σβησει....πηγα σε ενα συνεργειο στον τοπο που μενω διοτι στην αντιπροσωπεια δεν πηγα λογω covid και μου ειπαν καθαρισμα...???? Η αποδοση του εχει μειωθει καλα οχι οτι πριν ηταν γρηγορο αλλα λεω!!! Αλλοι ελεγαν για αλλαγη καταλυτη 1000$???? Συγγνωμη για το τοσο μεγαλο κειμενο!!!!

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλει έλεγχο από σωστό συνεργείο, το πήρες πρόσφατα; Ο καταλύτης σίγουρα δεν κάνει 1,000ευρώ, μπορείς να πάρεις προσφορά από εξατμισαδες τηλεφωνικά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Miltiadiss είπε

Καλημερα σε ολους, καθως νεος στο club εχω ενα σοβαρο θεμα που με απασχολει μερες και χρειαζομαι την βοηθεια σας. Εχω ενα Opel Meriva A 2008 με 94000χλμ 1.4 90 twinport. Τα προβληματα που αντιμετωπιζω ειναι δυο. 1) Τις τελευταιες μερες οταν κατεβαινω κατηφορες με αποτομες στροφες ακουω εναν θορυβο στον μπροστινο αξονα σαν πολυ εντονους τριγμους και ειναι αρκετα ενοχλητικο.Αλλα και στισ ανηφορες και στις ευθειεσ οπουμε λιγα λογια υπαρχουν στροφες!!!! Αμα πιστευετε οτι ειναι θεμα αμορτισερ εχουν αλλαχτει.2) Μου εχει βγαλει επισης λαμπακι για βλαβη καυσαεριων και ξερω εβαλα βενζινη 100αρα κτλπ. Αλλα δεν λεει να σβησει....πηγα σε ενα συνεργειο στον τοπο που μενω διοτι στην αντιπροσωπεια δεν πηγα λογω covid και μου ειπαν καθαρισμα...???? Η αποδοση του εχει μειωθει καλα οχι οτι πριν ηταν γρηγορο αλλα λεω!!! Αλλοι ελεγαν για αλλαγη καταλυτη 1000$???? Συγγνωμη για το τοσο μεγαλο κειμενο!!!!

 

Ημιαξονιο-μπιλιοφορος. Επαρχια εισαι?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Miltiadiss είπε

Καλημερα σε ολους, καθως νεος στο club εχω ενα σοβαρο θεμα που με απασχολει μερες και χρειαζομαι την βοηθεια σας. Εχω ενα Opel Meriva A 2008 με 94000χλμ 1.4 90 twinport. Τα προβληματα που αντιμετωπιζω ειναι δυο. 1) Τις τελευταιες μερες οταν κατεβαινω κατηφορες με αποτομες στροφες ακουω εναν θορυβο στον μπροστινο αξονα σαν πολυ εντονους τριγμους και ειναι αρκετα ενοχλητικο.Αλλα και στισ ανηφορες και στις ευθειεσ οπουμε λιγα λογια υπαρχουν στροφες!!!! Αμα πιστευετε οτι ειναι θεμα αμορτισερ εχουν αλλαχτει.2) Μου εχει βγαλει επισης λαμπακι για βλαβη καυσαεριων και ξερω εβαλα βενζινη 100αρα κτλπ. Αλλα δεν λεει να σβησει....πηγα σε ενα συνεργειο στον τοπο που μενω διοτι στην αντιπροσωπεια δεν πηγα λογω covid και μου ειπαν καθαρισμα...???? Η αποδοση του εχει μειωθει καλα οχι οτι πριν ηταν γρηγορο αλλα λεω!!! Αλλοι ελεγαν για αλλαγη καταλυτη 1000$???? Συγγνωμη για το τοσο μεγαλο κειμενο!!!!

 

Σε ένα έλεγχο σε ράμπα συνεργείου θα μάθεις τι είναι .

Ακρομπαρα , ημιμπαρα και ψαλίδια σε τι κατάσταση είναι ;

Για το λαμπάκι έχεις μάθει συγκεκριμένο κωδικό βλάβης ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 ώρες πριν, Klausx είπε

Μπορεί να είναι κάποια βάση αμορτισέρ, συνεμπλοκ, χαλάρωμα βιδών, κρεμαγιέρα κτλ

Θα πάω σήμερα να δω και σας ενημέρωσω !!

13 ώρες πριν, meletis_m είπε

Σε ένα έλεγχο σε ράμπα συνεργείου θα μάθεις τι είναι .

Ακρομπαρα , ημιμπαρα και ψαλίδια σε τι κατάσταση είναι ;

Για το λαμπάκι έχεις μάθει συγκεκριμένο κωδικό βλάβης ;

Στο manual του αυτοκινήτου λέει βλάβη στο σύστημα καυσαερίων ! Και μόλις το πήγα δεν ασχολήθηκαν πολύ λέει απλά βάλε 100αρα και θα συναντήσει το ξέρω αυτό αλλά ξανά άναψε μήπως θέλει αλλαγή πεταλούδας για καταλύτη που μου είπαν για αυτά τα χλμ είναι υπερβολικό ☺️

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα το ίδιο πρόβλημα με τον θόρυβο που λες. Περισσότερο ακουγόταν σαν κουδούνισμα, σαν συντονισμός, σαν μέταλλο που χτυπούσε με άλλο μέταλλο.
Τελικά ήταν το μεταλλικό προστατευτικό του δισκόφρενου που κάπου έβρισκε. Το ίσιωσαν και τέλος.
Τα λαμπάκια μπορεί να είναι χίλια δύο. Το μπριζώνουν και το βρίσκουν. Μην επαναπαύεσαι σε διαγνώσεις από το μυαλό τους. 10 λεπτά υπόθεση είναι γι αυτούς. Αν βαριούνται, πήγαινε αλλού.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Miltiadiss είπε

Θα πάω σήμερα να δω και σας ενημέρωσω !!

Στο manual του αυτοκινήτου λέει βλάβη στο σύστημα καυσαερίων ! Και μόλις το πήγα δεν ασχολήθηκαν πολύ λέει απλά βάλε 100αρα και θα συναντήσει το ξέρω αυτό αλλά ξανά άναψε μήπως θέλει αλλαγή πεταλούδας για καταλύτη που μου είπαν για αυτά τα χλμ είναι υπερβολικό ☺️

Να σου πόυν ακριβώς το κωδικό βλάβης . Να το μηδενίσουν και εάν μετά απο 150-200 χιλιόμετρα ξανά ανάψει τότε επικεντρώνεσαι . Εάν βλέπεις οτι βαριούνται πήγαινε αλλού . Δέν είναι λύση η 100 αρα βενζίνη .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 ώρες πριν, Miltiadiss είπε

τελικα ηταν η κρεμαριερα !!!! τιποτα το σοβαρο σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας!!!!

Η κρεμαριερα συνηθως δεν βγαζει θορυβο κινουμενος στην στροφη.. Προφανως απο το υδραυλικο..

Μπορει να βγαλει καποιους θορυβους αλλα ειναι διακριτικοι.. Και το καταλαβαινεις στο τιμονι..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 μήνα μετά...

Καλημερα και από μένα!!πονεμένος και εγώ από opel θα θελα να ακουσω κάποιες γνώμες εάν και εφόσον θέλετε.. Εχω ένα opel vectra c 1.8,οντως δυνατό και εντυπωσιακό αυτοκίνητο παρολο ότι είναι του 2005 Μοντ..εχω δώσει μέσα σε έξι μήνες 1800 ευρώ.. Καινουργια ψυγεία, όλα τα κολαρα, όλοι οι ιμάντες και πολλα πολλα αλλα.. Αυτά αλλαχτηκαν γιατί χρειαζοντουσαν συν ότι είμαι και λίγο χείρας με το αυτοκίνητο.. Το προβληνα τώρα είναι το εξής.. Διαρροή λαδιου ανάμεσα στο Κάρτερ και το σασμάν.. Μπήκε καινουρια φλαντζοκολλα permatex γκρι, αλλαχτηκαν η τσιμούχα στροφαλου και όλα καλά.. Δυο τρεις βόλτες και πουθενα λάδι.. Τετάρτη βόλτα μακρινη, άναψε το αυτοκίνητο από θέμα ζέστης κ οχι θερμοκρασίας και τσουπ!! Δάκρυ στο ίδιο σημείο!!θα ξαναπαει συνεργείο μήπως κ δεν μπήκε η τσιμούχα σωστά η η αυθεντική, ψάξιμο ξανά το Κάρτερ με ευλαβια.. Υπάρχει περιπτωση να μην έπιασε καλά η φλαντζοκολλα??να τρώει ο στροφαλου την τσιμούχα?? 15 χρονών αυτοκίνητο είναι, δεν είναι 30 τι να πω.. Θα ανεβάσω φωτο.. Κάθε γνώμη θα είναι θεμιτή.. Ευχαριστώ εκ των προτερων.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tι να σου πούμε τώρα απο εδω; Δεν ξέρω αλλά ο μάστορας σου έχω την εντύπωση ότι εκτός από ακριβός ειναι και μυρωδιας ...

Εγγύηση στις εργασιες που κάνει δεν δινει;;;; Η ότι μπει μέσα γραφει;;;; Αντιπροσωπεία το πας;;;Γιατί τα κάνουν κάτι τέτοια και ειναι και άσχετοι δυστυχώς.....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, stefan123 είπε

Tι να σου πούμε τώρα απο εδω; Δεν ξέρω αλλά ο μάστορας σου έχω την εντύπωση ότι εκτός από ακριβός ειναι και μυρωδιας ...

Εγγύηση στις εργασιες που κάνει δεν δινει;;;; Η ότι μπει μέσα γραφει;;;; Αντιπροσωπεία το πας;;;Γιατί τα κάνουν κάτι τέτοια και ειναι και άσχετοι δυστυχώς.....

Οχι δεν παει αντιπροσωπεία.. Είναι κάθετη μοναδα στο περιστερι! Sianis  αν την έχεις ακουστά.. Οκ στα 1800 είναι πολλα που δεν ανέφερα για να μην κουράσω.. Τρόμπα, θερμοστάτη φλαντζα ψευτοκαπακου, ημιμπαρα άκρο μπάρα και και και.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.