Προς το περιεχόμενο

INNOVATOR G107, ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ E-SHOP.GR?


kostasmakrigiannakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι μου έστειλαν ένα σχετικο e-mail σε πρώτη φάση, ότι αλλάξαν την περιγραφή  και ζήτησαν να επιστέψω το tablet

Κατι που δεν θα κανω γιατί η απάντηση τους δεν με κάλυψε, έστειλα δεύτερο e-mail και εκανα λογο για ανάκληση του προϊόντος επι του συνόλου όπως οφείλουν σε τέτοιες περιπτώσεις.

Πάντως αν δεν πειράξουν το firmware ακόμα θα αναφέρει ότι είναι σε έκδοση 9 στα settings.

Περιμένω την τελικη απάντηση για να την αναδημοσιεύσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 5/3/2021 στις 9:25 ΠΜ, kostasmakrigiannakis είπε

Ναι μου έστειλαν ένα σχετικο e-mail σε πρώτη φάση, ότι αλλάξαν την περιγραφή  και ζήτησαν να επιστέψω το tablet

Κατι που δεν θα κανω γιατί η απάντηση τους δεν με κάλυψε, έστειλα δεύτερο e-mail και εκανα λογο για ανάκληση του προϊόντος επι του συνόλου όπως οφείλουν σε τέτοιες περιπτώσεις.

Πάντως αν δεν πειράξουν το firmware ακόμα θα αναφέρει ότι είναι σε έκδοση 9 στα settings.

Περιμένω την τελικη απάντηση για να την αναδημοσιεύσω.

Έχουμε κανένα νέο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια χαρα ταμπλετ ειναι , εγω ειχα παρει μια φορα ενα κινεζικο φτηνοδουλεια που ελεγε οτι εχει 8.1 android και στην ουσια ηταν πειραγμενο 5.1 και η ευχαριστηση μου ηταν μεγαλη μολις μετα απο λιγο καιρο αρχισε τα κολληματα και το πεταξα στο ντουβαρι για να γινει κορνιζα , οτι πληρωνεις παιρνεις , αυτοι πουλανε και συ προσεχεις τι αγοραζεις

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/3/2021 στις 7:25 ΠΜ, kostasmakrigiannakis είπε

Ναι μου έστειλαν ένα σχετικο e-mail σε πρώτη φάση, ότι αλλάξαν την περιγραφή  και ζήτησαν να επιστέψω το tablet

Κατι που δεν θα κανω γιατί η απάντηση τους δεν με κάλυψε, έστειλα δεύτερο e-mail και εκανα λογο για ανάκληση του προϊόντος επι του συνόλου όπως οφείλουν σε τέτοιες περιπτώσεις.

Πάντως αν δεν πειράξουν το firmware ακόμα θα αναφέρει ότι είναι σε έκδοση 9 στα settings.

Περιμένω την τελικη απάντηση για να την αναδημοσιεύσω.

Πολλά κινέζικα προϊόντα είναι έτσι, την κομπίνα την κάνει ο κινέζος. Τουλάχιστον το Ελληνικό μαγαζί που έχει βάλει το brand του στην κινεζιά θα σου επιστρέψει τα χρήματα χωρίς πολλά πολλά ενώ τα κινέζικα μαγαζιά μπορεί να σου ζητούσαν να το στείλεις με δικά σου έξοδα στην Κίνα να το ελέγξουν.

Υπάρχουν τρεις λύσεις σε αυτή τη μάστιγα:

α. Να μην αγοράζουμε κινέζικα και να πληρώνουμε τα πανάκριβα Apple/Samsung.

β. Να τα αγοράζουμε πολύ ακριβότερα από μαγαζιά που για κάθε ένα από τους χιλιάδες κωδικούς κάνουν εξονυχιστικό έλεγχο. Δηλαδή για κάθε ένα μοντέλο tablet να υπάρχει ένας τεχνικός που να το ανοίγει και να χάνει ώρες ελέγχοντας το software και το hardware. Ιδίως το hardware στο οποίο γίνονται οι μεγάλες κομπίνες θέλει πραγματικά πολλές ώρες για να το ελέγξεις. Η τιμή βέβαια αν προσθέσεις τις εργατοώρες  μπορεί να περάσει τα Samsung/Apple....

γ. Να τα αγοράζουμε φτηνά και αν υπάρχει πρόβλημα να μας επιστρέφουν τα χρήματα όπως γίνεται τώρα.

Αν βρεις άλλη λύση και μας την πεις θα βοηθήσεις χιλιάδες εμπόρους που δεν ξέρουν πως να διαχειριστούν τις δεκάδες αρνητικές αξιολογήσεις που έχουν από πελάτες που θέλουν μεν τα φτηνά κινέζικα αλλά όχι τα προβλήματα που κουβαλάνε....

Spoiler

Και κάτι όσο αφορά την ανάκληση προϊόντων. Καταλαβαίνω ότι με τα δικά σου κριτήρια θεωρείς τραγικό το πρόβλημα του tablet, αντίστοιχα εγώ με τα δικά μου κριτήρια θεωρώ τραγικά όλα τα κινέζικα προϊόντα που έχω ανοίξει (με εξαίρεση φυσικά κάποια από τα πολύ μεγάλα brands). Ακόμα και τα lenovo έχουν τραγικά προβλήματα και λάθη, αν τα ανοίξεις και σου εξηγήσει κάποιος εκτιμώ ότι θα ήθελες τα περισσότερα να ανακληθούν.

Ξέρω ότι αυτό που θα γράψω θα εκνευρίσει πολλούς αλλά στους καιρούς που ζούμε αν ο καταναλωτής δεν είναι εκπαιδευμένος τότε αυτά θα πάθει μέχρι να μάθει. Οι κομπίνες στα ηλεκτρονικά δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτές στα ακίνητα, τα τρόφιμα και την υγεία. Από τα αρχαία χρόνια το εμπόριο είναι κομπίνα. Κανένας δεν μπορεί να σε προστατέψει απόλυτα, ούτε το κράτος ούτε ο συνήγορος.

Κατηγορούμε τα μαγαζιά αλλά αν δεν σου πούλαγε αυτός το κινέζικο απλά θα το έπαιρνες από αλλού (από την ίδια την Κίνα πιθανότατα) και θα είχες ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Να λες ευτυχώς που είσαι στην Ε.Ε. και έχεις 2 χρόνια εγγύηση, που τα προϊόντα έχουν CE και που τα μαγαζιά σου επιστρέφουν τα χρήματα, εκτός Ε.Ε./US τα πράγματα είναι απλά χειρότερα.

 

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...