Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία gpu και αύξηση τιμής?


redbighunter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πω δηλαδή όντως πήραν τα χρήματα και δεν έστειλαν κανένα mail οι ίδιοι? Κάκιστη συμπεριφορά αν έγινε έτσι. Διπλοτριπλοτσεκαρε για να είσαι σίγουρος. Γιατί αν δεν έχεις mail που βεβαιώνει οτι αγόρασες τη κάρτα και την εξόφλησες απο το Πλαίσιο τότε δυσκολεύεσαι να αποδείξεις οτι πράγματι εξόφλησες... Αν και με την απόδειξη της τράπεζας πάλι θα κάνεις δουλίτσα αν το πιέσεις αρκετά, όχι όμως τόσο εύκολα. Επίσης οπωσδήποτε και ασχέτως τι θα συμβεί καταγγελία πλήρης στο συνήγορο καταναλωτή, πήραν λεφτά και δεν έδωσαν οι ίδιοι απόδειξη δλδ, αυτό μέχρι και φορολογικό αδίκημα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, redbighunter είπε

 

Όχι δεν μου εστηλαν τίποτα! Έχω μόνο την πληρωμή στην τράπεζα μου που λέει πληρωμή πλαίσιο!

Κακο αυτο ομως γιατι μπορει να ισχυριστουν αυτοι οτι ηταν προκαταβολη και οχι εξοφληση!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει καν συζήτηση εδώ, δεν ακυρώνεις τίποτα, δεν πληρώνεις τίποτα έξτρα, ζητάς εγγράφως να σου πουν οσα σου ειπαν μέσω τηλεφώνου και ξεκινάς την καταγγελία.

Βέβαια το θεωρώ απίθανο να σου πουν γραπτώς τέτοιο πράγμα, οπότε το πιθανότερο ειναι να δηλώσουν αδυναμία και να στην ακυρώσουν, αλλα θα έχει ξεκινήσει ήδη την καταγγελία σου. 

Το μόνο πρόβλημα είναι τα 550 παρκαρισμένα ευρώ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, redbighunter είπε

Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν ναι από την άποψη ότι μπορεί το πρωί να δεις ένα προϊόν στα 100€ και το μεσημέρι να έχει 150€ αλλά από την στιγμή που εσύ πρόλαβες και έκανες παραγγελία στα 100€ γιατί να πληρώσεις 150?

Λοιπόν μίλησα με πλαίσιο....μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω την νέα τιμή! Σε αντίθετη περίπτωση...το πλαίσιο να δηλώσει αδυναμία παράδοσης της παραγγελίας....ακύρωσης της και επιστροφή χρημάτων!

 

Τοτε και το πλαίσιο να σου δηλώσει εγγράφως οτι αν σε μελλοντική παραγγελία αγοράσει το όποιο προϊόν -που προπλήρωσες σε συμφωνημένη τιμή - φτηνότερα από τον προμυθευτή από την τιμή που θα το αγόραζε την ημέρα της παραγγελίας θα σου επιστρέψει την διαφορά...  Τι άλλη μαλακία θα βρούνε να πούνε εκει ήθελα να ήξερα πια.

1 ώρα πριν, kostas_anes είπε

Με φωνάξατε κύριε; 

Γενικά στο Πλαίσιο δεν ξέρω τι να ευχηθώ πλέον. Καλά από προϊόντα το ξέραμε ότι είναι σκατά τα Turbo-X, απλώς δεν τους είχε βγάλει κανείς δημόσια στην φόρα πριν εμένα και τον Άρη. Το damage control που έπαιξαν με το βίντεο των PCSteps όμως, πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις σχολές management ως ο ορισμός του παραδείγματος προς αποφυγήν. 

Τώρα διαβάζω πως σου αυξάνουν την τιμή στο ενδιάμεσο της παραγγελίας. Ε, αν πω "Αυτό είναι σημαντικό. Το αναλαμβάνω." θα ακουστώ πολύ Μπογδάνος;

Κάποιοι γνωρίζαμε πόσο σκατά ήτανε τα τουβλο-χ από εποχές Ζαιμη :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα τους πήρα τηλ και τους ζήτησα να μου στηλουν σε mail την παραγγελία! Κι αφού μου είπαν ότι μου το ξαναστηλαν κι ότι θέλει λιιιγη ώρα να έρθει.....ακόμη το περιμένω....

 

Πάντως το λινκ για την πληρωμή ήρθε σε 2 λεπτά! Το mail της παραγγελίας...μισή ώρα τώρα κι ακόμη....

Επεξ/σία από redbighunter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mesfigas είπε

καπου γραφει οτι οι τιμες μπορουν να αλλαξουν χωρις προειδοποιηση

ομως στο θεμα προ παρραγγελια δεν μπορει να υπολογηση το καταστημα τοιχον ανικανοτητα απο την μερια τις Nvidia η οποια κοροιδεψε ολον πλανητη

δεν νομιζω τελικα οτι το πλαισιο προσπαθει να σε κλεψει ΑΛΛΑ η ιδια η Nvidia

αποψη μου

Μα τι λες άνθρωπέ μου. Εχω παραγγείλει απο Κωτσο nvme 400 € με αναμονή παραλαβής απο προμηθευτή και πληρωμένη με πιστωτικη. Εαν όταν παραλάβει ο κώτσος έχει ανέβει η τιμή στα 800 δεν αφορά για κανέναν λόγο τον καταναλωτή που ΑΓΟΡΑΣΕ και ΠΛΗΡΩΣΕ το προϊόν. τι θα κάνει ακριβώς? Θα ακυρώσει τις δόσεις της δικιάς μου πιστωτικής και θα μου επιστρέψει τα χρήματα ή θα με εκβιάσει οτι δεν θα μου παραδώσει το προϊόν εαν δεν πληρώσω παραπάνω επειδή βρίσκεται σε θέση ισχύος? Να σκεφτόμαστε λίγο τι λέμε. Το ρίσκο των τιμών το παίρνει το πλαίσιο και το κάθε μπουρδελο-πλάισιο , όχι ο καταναλωτής. Ο καταναλωτής την στιγμή της πληρωμής συνάπτει συμφωνία και τέλος. Εαν το προϊόν ανέβει 10χ μέχρι την παραλαβή ΄είναι πρόβλημα του πλαισίου. Σε κάνενα νομικό άρθρο δεν αναφέρεται αυτό που λες ως δικαίωμα του καταστήματος. Δεν υπάρχει και δεν υφίσταται νομικά ο όρος Προ παραγγελία τελεία και παύλα. Παραγγελία και Εξόφληση υπάρχει. Κοινώς σύναψη διμερούς δικαιοπραξίας.

Έχψ σταματήσει να αγοράζω απο μπουρδέλα όπως e-shop/πλαίσιο εδώ και 12 χρόνια αλλά ποτέ δεν σταματάω να εκπλήσσομαι που δικοί μου άνθρωποι όσο και αν την εχουν πατήσει στο παρελθόν συνεχίζουν και στηρίζουν με αγορές αυτά τα μαγαζάκια.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και συζητάμε για το πλαίσιο Ήρθε η παραγγελία της κάρτας γραφικών χωρίς απόδειξη,  παρα μονο στο ε-μαιλ η εγγύηση της για 3 χρόνια με τον κωδικό πελάτη και έναν αριθμό τιμολόγιου 😱 Η παραγγελία έγινε για απόδειξη που δεν την στείλανε παρ' όλ' αυτά....   Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, XristosQts είπε

Μιας και συζητάμε για το πλαίσιο Ήρθε η παραγγελία της κάρτας γραφικών χωρίς απόδειξη,  παρα μονο στο ε-μαιλ η εγγύηση της για 3 χρόνια με τον κωδικό πελάτη και έναν αριθμό τιμολόγιου 😱 Η παραγγελία έγινε για απόδειξη που δεν την στείλανε παρ' όλ' αυτά....   Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση ? 

Email να στην στείλουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 hours ago, mesfigas said:

καπου γραφει οτι οι τιμες μπορουν να αλλαξουν χωρις προειδοποιηση

ομως στο θεμα προ παρραγγελια δεν μπορει να υπολογηση το καταστημα τοιχον ανικανοτητα απο την μερια τις Nvidia η οποια κοροιδεψε ολον πλανητη

δεν νομιζω τελικα οτι το πλαισιο προσπαθει να σε κλεψει ΑΛΛΑ η ιδια η Nvidia

αποψη μου

Ε ρε ΑΜΑΖΟΝ που χρειαζεται η χώρα...

Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει την πολιτική τους τα τελευταία χρόνια γιατί έχω καιρό να πάρω, αλλά θυμάμαι ότι έχει "εγγύηση" τιμής ότι δεν θα την πάρεις ακριβότερα από την τιμή την στιγμή που έκανες την παραγγελία κι αν έχει αλλάξει προς το κάτω την παίρνεις στην καινούρια χαμηλότερη!

Διορθώστε αν το έχουν αλλάξει πλέον αυτό.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Thresh είπε

Ε ρε ΑΜΑΖΟΝ που χρειαζεται η χώρα...

Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει την πολιτική τους τα τελευταία χρόνια γιατί έχω καιρό να πάρω, αλλά θυμάμαι ότι έχει "εγγύηση" τιμής ότι δεν θα την πάρεις ακριβότερα από την τιμή την στιγμή που έκανες την παραγγελία κι αν έχει αλλάξει προς το κάτω την παίρνεις στην καινούρια χαμηλότερη!

Διορθώστε αν το έχουν αλλάξει πλέον αυτό.

Με το amazon....τι γίνεται με τις εγγυήσεις???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Just now, redbighunter said:

Με το amazon....τι γίνεται με τις εγγυήσεις???

Αν δεν κάνω λάθος αναλαμβάνουν και το κόστος αποστολής του χαλασμένου, άλλη συζήτηση αυτό πάντως, υπάρχουν άλλα topics.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Thresh είπε

Ε ρε ΑΜΑΖΟΝ που χρειαζεται η χώρα...

Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει την πολιτική τους τα τελευταία χρόνια γιατί έχω καιρό να πάρω, αλλά θυμάμαι ότι έχει "εγγύηση" τιμής ότι δεν θα την πάρεις ακριβότερα από την τιμή την στιγμή που έκανες την παραγγελία κι αν έχει αλλάξει προς το κάτω την παίρνεις στην καινούρια χαμηλότερη!

Διορθώστε αν το έχουν αλλάξει πλέον αυτό.

Ναι έχει αλλάξει. Αλλά μπορείς πριν την παραγγελία, να τους υποδείξεις την άλλη, χαμηλότερη τιμή και κατά πάσα πιθανότητα θα στο δώσουν σε αυτή την τιμή. Πριν την παραγγελία όμως.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν παράγγειλα από το πλαισιο την 3060 Ti τον Γενάρη τους ρώτησα τι γίνεται αν αλλάξει η τιμή και μου είπαν: H τιμή σας έχει "κλειδώσει" και δεν αλλάζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, redbighunter είπε

Με το amazon....τι γίνεται με τις εγγυήσεις???

Πολύ ανώτερες από μαγαζιά Ελλάδας.

Σε περίπτωση βλάβης, διαλέγεις η να σου στείλουν καινούριο, ή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Ακόμα και μια μέρα πριν λήξει η εγγύηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω δεν μπορω να καταλαβω πως σε προπαραγγελια καρτας χρειαζεται να γινει καταθεση σε λογαριασμο τραπεζας και οχι αγορα online τι στιγμη που κανεις την παραγγελια .. Αφου το πλαισιο ειναι on line shop  γιατι να γινει καταθεση σε τραπεζα ? Εχω φυγει αρκετα χρονια απο Ελλαδα αλλα ακομα  και τωρα απορω ποσο πισω ειναι τα Ελληνικα καταστηματα ακομα και στα ποιο απλα πραγματα.. Το ολο σκηνικο παντως αξιζει οχι μονο για καταγγελια αλλα ακομα και μυνηση ...

Επεξ/σία από enable_your_mind
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...