Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για μέγεθος ελαστικών.


Witcher1st

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Lazostat είπε

Εγώ γιατί έχω όμως 215 μαμά; Επίσης στη φωτό που έδειξες τα 205 έχουν το σύμβολο για τα χειμερινά; Έχω μπερδευτεί τελείως.

 

Τι διάφορες θα δω εάν πάω από τα 215 στα 205; Θα χαμηλώσει το αμάξωμα ελάχιστα;

Και τι είναι αυτά τα 93v και 91h;

 

14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κυριολεκτικά ότι να ναι.

Αν νομίζεις ότι τον μπερδεύουν αυτά που λες, τότε απλώς μη συνεχίζεις.

Εγω διαβαζω έναν που δεν ξερει ,δεν είναι κακό,αλλά αυτό δείχνει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Lazostat

Καλό θα ήταν να μην τροποποιείς τα post σου προσθέτοντας νέες ερωτήσεις αφού σου έχουν απαντήσει, όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά επειδή είναι μάλλον απίθανο να δουν και τις υπόλοιπες ερωτήσεις σου και να στις απαντήσουν και αυτές. Επίσης για τις πολύ απλές ερωτήσεις μπορείς να χρησιμοποιείς και το google.

Extra tip: RTFM (Read the Factory Manual).

Μια και το είδα όμως τώρα πάμε:

3 ώρες πριν, Lazostat είπε

Επίσης στη φωτό που έδειξες τα 205 έχουν το σύμβολο για τα χειμερινά; Έχω μπερδευτεί τελείως.

 

Τι διάφορες θα δω εάν πάω από τα 215 στα 205; Θα χαμηλώσει το αμάξωμα ελάχιστα;

Και τι είναι αυτά τα 93v και 91h;

Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από Lazostat

Το σύμβολο για τα χειμερινά που βλέπεις δίπλα από κάποιες συγκεκριμένες διαστάσεις σημαίνει ότι αυτές οι διαστάσεις είναι προτεινόμενες για χειμερινά λάστιχα, το λέει και ως επεξήγηση αν κάνεις κλικ πάνω στο σύμβολο, θα δεις "Recommended for winter". Για θερινά λάστιχα μπορείς να επιλέξεις όποια διάσταση θέλεις από τη λίστα.

Αν πας από το 215/55 στο 205/55 το αμάξωμα θα χαμηλώσει κάπου μισό εκατοστό. Όλες τις διαφορές μπορείς να τις δεις σε κάποιον από τους εκατοντάδες υπολογιστές ελαστικών που υπάρχουν στο internet, να ένας στα ελληνικά κιόλας:

https://www.gocar.gr/calculators/lastixa.html

Όσο για τα 93V και 91H είναι δείκτες φορτίου και ταχύτητας, περισσότερες λεπτομέρειες και πίνακες μπορείς να δεις εδώ:

https://www.e-elastika.gr/blog/texnikes-symvoules/pinakas-deikti-fortiou-kai-deikti-taxytitas-elastikon

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bill999r είπε

Γτ να χαμηλώσει; Το προφίλ θα παραμείνει ίδιο...

Η ζάντα που φοράς είναι μαμά ή αφτερμαρκετ;;;

Το 55 στο 215/55/R16 αναφέρεται στο 55 % του πρώτου νούμερου. Οπότε το 55 % του 205 είναι μικρότερο από το 55 % του 215.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Γτ να χαμηλώσει; Το προφίλ θα παραμείνει ίδιο...

Το 55 είναι η αναλογία του ύψους του προφίλ προς το πλάτος ελαστικού επί τοις εκατό.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά το μεγάλο πρόβλημα με την αλλαγή διάστασης ελαστικού είναι το ABS κατά το φρενάρισμα. Εγώ όταν ήθελα να αλλάξω διάσταση σε ένα citroen c2 VTSπήγα στο συνεργείο και αφού διάβασαν ναι τον εγκέφαλο του ABS είδα ποια ελαστικά μπορούσα να φορέσω. Πιστεύω αυτό μπορεί να γίνει και στο δικό σου αυτοκίνητο και έτσι μπορεί να δεις για ποια ελαστικά το ABS έχει μέσα δεδομένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα

Στο βιβλιαρακι του Mk3 ελεγε ξεκαθαρα τις διαστασεις που μπορει να φορεσει το αυτοκινητο. Παρα πολυς κοσμος εχει αλλαξει σε 205

(κι εγω επισης) και ολη αυτη η πληροφορια βρισκεται στο καταλληλο (για αυτο το ζητημα) ελληνικο φορουμ.

Οποτε αν θες εγκυρη πληροφορια και εμπειρια πας εκει και διαβαζεις τα εκατονταδες posts και παιρνεις την αποφαση σου

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/3/2021 στις 8:42 ΠΜ, dj_aggelos είπε

Βασικά το μεγάλο πρόβλημα με την αλλαγή διάστασης ελαστικού είναι το ABS κατά το φρενάρισμα. Εγώ όταν ήθελα να αλλάξω διάσταση σε ένα citroen c2 VTSπήγα στο συνεργείο και αφού διάβασαν ναι τον εγκέφαλο του ABS είδα ποια ελαστικά μπορούσα να φορέσω. Πιστεύω αυτό μπορεί να γίνει και στο δικό σου αυτοκίνητο και έτσι μπορεί να δεις για ποια ελαστικά το ABS έχει μέσα δεδομένα.

Μπας  και  σε  δουλευουν  για  να  παρουν   φραγκα?

Τι  σχεση   εχει  η  διασταση   με  το  ABS?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/3/2021 στις 11:45 ΠΜ, tigergreg είπε

Μπας  και  σε  δουλευουν  για  να  παρουν   φραγκα?

Τι  σχεση   εχει  η  διασταση   με  το  ABS?

Λόγω των αισθητήρων ABS που είναι στις ρόδες, υπάρχει μία πολύ μικρή πιθανότητα να βγάλει σφάλμα στο σύστημα ABS.
Σπάνιο βέβαια καθώς τις περισσότερες φορές οι αλλαγές στη διάσταση ή στο πέλμα που πραγματοποιούνται είναι μικρές και εντός προδιαγραφών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Infernuz είπε

Λόγω των αισθητήρων ABS που είναι στις ρόδες, υπάρχει μία πολύ μικρή πιθανότητα να βγάλει σφάλμα στο σύστημα ABS.
Σπάνιο βέβαια καθώς τις περισσότερες φορές οι αλλαγές στη διάσταση ή στο πέλμα που πραγματοποιούνται είναι μικρές και εντός προδιαγραφών.

Και πως ακριβώς θα γίνει αυτό? Πως θα καταλάβουν οι αισθητήρες του ABS ότι έχει αλλάξει η διάσταση των ελαστικών? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Infernuz είπε

Λόγω των αισθητήρων ABS που είναι στις ρόδες, υπάρχει μία πολύ μικρή πιθανότητα να βγάλει σφάλμα στο σύστημα ABS.
Σπάνιο βέβαια καθώς τις περισσότερες φορές οι αλλαγές στη διάσταση ή στο πέλμα που πραγματοποιούνται είναι μικρές και εντός προδιαγραφών.

Αυτο   που  μετραει  ο  αισθητηρας  ειναι  τυχον   διαφορα   των   στροφων  απο  τους  υπολοιπους  τροχους  η  ακινητοποιηση

του  τροχου.

Και   ροδες  ποδηλατου   να   βαλουν   δεν  υπαρχει   σχεση   με  το  πελμα  η  τις  υπολοιπες   διαστασεις  του   ελαστικου.

Εχω   λυσει   3-4   αυτοκινητα  με   ΑBS   για   αλλαγη   αισθητηρων   και  δεν  εχω  δει   καμμια   ουσιαστικη   διαφορα   στον

τροπο   λειτουργιας  τους.

Η  μονη   επιφυλαξη   που   εχω   ειναι   μπας   και   αλλαξαν   καποια   πραγματα   στα  12  χρονια   που  ασχοληθηκα  τελευταια

φορα.

Επισης   ο  "δισκος  οδηγησης"  και  το  ματακι   του   ABS   βρισκονται   στην   πλυμνη  η   στον   μπιλιοφορο  αν  ειναι  προσθιοκινητο.

Οι  μονες   διαφορες   που   συναντησα   ποτε   ηταν  στα   πρωτα   HONDA   που  το  ονομαζαν   ALB  (ANTI LOCKING  BRAKE)

και  σε   μερικα   που   εχουν  διαφορετικο   ματακι   για   τον   συνδυασμο   ABS-ASR-ESP.

Καλο   ειναι  λοιπον   να  μην   γραφονται  ανακριβειες.

 

 

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Και πως ακριβώς θα γίνει αυτό? Πως θα καταλάβουν οι αισθητήρες του ABS ότι έχει αλλάξει η διάσταση των ελαστικών? 

Τοχουν  περασμενο  μεσα   αφου....🤣

Επεξ/σία από tigergreg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Αυτο   που  μετραει  ο  αισθητηρας  ειναι  τυχον   διαφορα   των   στροφων  απο  τους  υπολοιπους  τροχους  η  ακινητοποιηση

του  τροχου.

Και   ροδες  ποδηλατου   να   βαλουν   δεν  υπαρχει   σχεση   με  το  πελμα  η  τις  υπολοιπες   διαστασεις  του   ελαστικου.

Εχω   λυσει   3-4   αυτοκινητα  με   ΑBS   για   αλλαγη   αισθητηρων   και  δεν  εχω  δει   καμμια   ουσιαστικη   διαφορα   στον

τροπο   λειτουργειας  τους.

Η  μονη   επιφυλαξη   που   εχω   ειναι   μπας   και   αλλαξαν   καποια   πραγματα   στα  12  χρονια   που  ασχοληθηκα  τελευταια

φορα.

Επισης   ο  "δισκος  οδηγησης"  και  το  ματακι   του   ABS   βρισκονται   στην   πλυμνη  η   στον   μπιλιοφορο  αν  ειναι  προσθιοκινητο.

Η  μονες   διαφορες   που   συναντησα   ποτε   ηταν  στα   πρωτα   HONDA   που  το  ονομαζαν   ALB  (ANTI LOCKING  BRAKE)

και  σε   μερικα   που   εχουν  διαφορετικο   ματακι   για   τον   συνδυασμο   ABS-ASR-ESP.

Καλο   ειναι  λοιπον   να  μην   γραφονται  ανακριβειες.

 

 

Τοχουν  περασμενο  μεσα   αφου....🤣

Γράψε λάθος λοιπόν, κατάλαβα λάθος. Βάρεσε σφάλμα ο δικός μου εγκέφαλος αντί του abs 🤪

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...