Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή apple προιόντος σε Plaisio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, txcellas είπε

Ναι, αλλά εσύ μάλλον όχι κουκλε. Τσέκαρε 2ρη παράγραφο..

Τι να τσεκαρω ακριβως;

Θα σε ρωτησω παλι,γνωριζεις τι σημαινει;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 87
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Update: Έστειλα μήνυμα με link της νομοθεσίας, και ζήτησα να μου πουν εγγράφως και υπογεγραμμένα ότι δεν δέχονται τα προιόντα apple πίσω.  Μου απάντησαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο, και στο τηλ ως δια

Τους είχα στη μαύρη λίστα για 8 χρόνια. Τόλμησα ωστόσο να κάνω από εκεί μια αγορά πέρυσι, και τελικά αγόρασα ελαττωματικό προϊόν για το οποίο αρνήθηκαν να μου κάνουν αντικατάσταση ή να μου δώσουν πίσω

Πάντως το συγκεκριμένο τόπικ κάνει την καλύτερη διαφήμιση στο Πλαίσιο. Μπήκα να δω κάποια από τα πράγματα που αναφέρθηκαν και κατέληξα να κάνω παραγγελία €125. 😁

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, txcellas είπε

Ναι, αλλά εσύ μάλλον όχι κουκλε. Τσέκαρε 2ρη παράγραφο..

DOA = dead on arrival. Ωστοσο το doa τρεχει παραλληλα με την υπαναχωρηση λογω αγορας απο αποσταση. Αν το ειχε παρει ο ιδιος απο καταστημα, δεν θα μπορουσε να το επιστρεψει ως δικαιολογια DOA αν δουλευει οπως πρεπει, ενω με την υπαναχωρηση απο αποσταση μπορει να το επιστρεψει no questions asked

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

DOA = dead on arrival. Ωστοσο το doa τρεχει παραλληλα με την υπαναχωρηση λογω αγορας απο αποσταση. Αν το ειχε παρει ο ιδιος απο καταστημα, δεν θα μπορουσε να το επιστρεψει ως δικαιολογια DOA αν δουλευει οπως πρεπει.

Ειναι 2 διαφορετικα εντελως πραματα. Το DOA ειναι για μια βδομαδα,η υπαναχωρηση για 2.

Τωρα που εχει κανει αγορα online δεν χρειαζεται να δωσει εξηγησεις,απλα το παει πισω και παιρνει τα χρηματα του.

 

Η apple δεν ειναι κατι για να πει οτι δεν το κανει στα προιοντα της,οπως δεν ηταν κατι οταν ελεγε οτι τα προιοντα της ειχαν ενα χρονο εγγυση,οταν ολοι ηταν υποχρεωμενοι να δωσουν δυο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Ειναι 2 διαφορετικα εντελως πραματα. Το DOA ειναι για μια βδομαδα,η υπαναχωρηση για 2.

Δεν ειπα κατι διαφορετικο. Ειπα οτι απλα τρεχουν παραλληλα στην αρχη.

(Εκανα και ενα μικρο edit πανω)

Επεξ/σία από SabotazNic
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, SabotazNic είπε

Δεν ειπα κατι διαφορετικο. Ειπα οτι απλα τρεχουν παραλληλα στην αρχη.

Δε διαφωνησα,απλα εξηγησα τις διαφορες για να καταλαβει ο απο πανω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, filip123go είπε

Αυτό το μαγαζί ότι να ναι ρε γαμώτο!!!
Ο νόμος είναι σαφής εφόσον έκανες την παραγγελία on-line.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=CELEX:32011L0083&qid=1403274218893

"

Άρθρο 9

Δικαίωμα υπαναχώρησης

1.   Εκτός εάν ισχύουν οι εξαιρέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 16, ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 13 παράγραφος 2 και στο άρθρο 14.

"

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου... Οπότε να φανταστώ ότι ούτε η "κατά 11% μειωμένη επιστροφή χρημάτων λόγω τεχνικού ελέγχου" ισχύει....

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Έστειλα ήδη μήνυμα και θα σας ενημερώσω για την πορεία της κατάστασης...

Επεξ/σία από tierney
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Update: Έστειλα μήνυμα με link της νομοθεσίας, και ζήτησα να μου πουν εγγράφως και υπογεγραμμένα ότι δεν δέχονται τα προιόντα apple πίσω. 
Μου απάντησαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο, και στο τηλ ως δια μαγείας μου είπαν ότι δέχονται τα apple προιόντα κανονικά, αφού περάσουν από τεχνικό έλεγχο. Καμία αναφορά στο μείον 11% του κόστους. Έστειλα το προιόν πίσω, πέρασε τεχνικό έλεγχο, πιστώθηκε ολόκληρο το ποσό στην καρτέλα, και με τα ίδια ακριβώς χρήματα ξαναπαρήγγειλα το σωστό μοντέλο. Μέχρι τέλος της βδομάδος θα παραλάβω λέει.

Σας ευχαριστώ όλους που με βοηθήσατε και ελπίζω αυτο το thread να βοηθήσει και άλλους στο μέλλον, όταν θα τους ξαναπεί το Πλαίσιο τα ίδια.

  • Like 16
  • Thanks 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, tierney είπε

Σας ευχαριστώ όλους που με βοηθήσατε και ελπίζω αυτο το thread να βοηθήσει και άλλους στο μέλλον, όταν θα τους ξαναπεί το Πλαίσιο τα ίδια.

Το θέμα είναι να καταλάβουν ότι δεν πρέπει και δεν χρειάζεται να ψωνίζουν από εκεί, ώστε να μην τους ξαναπεί ποτέ το Πλαίσιο τίποτα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακρια απο Πλαισιο και Mediamarkt. 

Και αν γινεται,μακρια και απο τις αλλες μεγαλες εταιριες,εκτος και αν υπαρχει αναγκη για δοσεις.
Μικρα μαγαζια παιδια,και αν χρειαστειτε εγγυηση θα λαβετε καλυτερη αντιμετωπιση,οχι αυτη που λαμβανουμε απο τους μεγαλους.

 

  • Like 3
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Μακρια απο Πλαισιο και Mediamarkt. 

Και αν γινεται,μακρια και απο τις αλλες μεγαλες εταιριες,εκτος και αν υπαρχει αναγκη για δοσεις.
Μικρα μαγαζια παιδια,και αν χρειαστειτε εγγυηση θα λαβετε καλυτερη αντιμετωπιση,οχι αυτη που λαμβανουμε απο τους μεγαλους.

 

Αρκεί να μην είναι από αυτά που αλλάζουν κάθε χρόνο αφμ.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αρκεί να μην είναι από αυτά που αλλάζουν κάθε χρόνο αφμ.

Δεν εννοω σκρουτζομαγαζα.
Εννοω την τοπικη αγορα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators

Κάθε κατάστημα έχει τα υπέρ και τα κατά του. Ειδικά αυτό το διάστημα, εγώ αισθάνθηκα τις διαφορές πολύ.

Πολύ πρόσφατο παράδειγμα, αγόρασα μέσα στο μήνα κάποια πράγματα, ένα από Πλαίσιο και ένα από μικρό κατάστημα, στο κέντρο της Αθήνας. Το αντικείμενο από το Πλαίσιο το είχα την επόμενη ημέρα σπίτι μου (με δικό τους όχημα), το αντικείμενο από το μικρό κατάστημα βολόδερνε επί δύο εβδομάδες στο "δίκτυο" της ACS. Όταν χρειάζεται κάτι για δουλειά, αυτό μετράει.

Και, γενικά, δεν είχα ποτέ θέμα με αντικαταστάσεις κτλ. στο Πλαίσιο. Είμαι τυχερός; Μπορεί. Αυτό που ξέρω είναι πως είχα μέχρι πριν από ένα χρόνο ένα turbo-x (ναι, ναι, αυτά που συχνά λοιδωρούνται σαν τούβλο-x), σκύλος κανονικός, να δουλεύει χρόνια ασταμάτητα, ακόμη και ημέρες σερί. Μια φορά τους χρειάστηκα για κάτι μνήμες/τσεκάρισμα μητρικής, εξήγησα στα παιδιά στο service πως πιέζομαι λόγω δουλειάς, μέσα στη μέρα το είχα έτοιμο.

Κι εγώ γενικά ήμουν -και είμαι, σε σημαντικό βαθμό- υπέρ της λογικής να στηρίξω το κατάστημα της περιοχής, αλλά την έχω πατήσει κατ' επανάληψη και έχει πάψει να είναι "δόγμα" αυτό. Ειδικά τώρα με το τεράστιο θέμα με τις εταιρίες ταχυμεταφορών (που, στην Αττική τουλάχιστον, δεν βλέπω να επιλύεται όσο διαρκεί η πανδημία, εδώ πελάγωναν Χριστούγεννα και Πάσχα τα χρόνια που κυκλοφορούσαμε, πόσω μάλλον τώρα) για μένα η έγκαιρη παράδοση μετράει πολύ. Και το να υπάρχει σε στοκ. Κι ας δώσω λίγο παραπάνω. Προφανώς, αν είναι πολύ παραπάνω ή δεν θέλω κάτι για δουλειά, θα το παραγγείλω από όπου βρω οικονομικά, με καλές -και αρκετές- κριτικές και πάντα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία: με βοηθάει πολύ να καταλάβω τι παίζει σε ένα μικρομεσαίο κατάστημα από τον τρόπο που απαντάνε στα τηλέφωνα.

Επίσης, ένας τρόπος να δείτε πόσο σοβαρό είναι ένα κατάστημα, είναι να ρωτήσετε τη διαδικασία εξαίρεσης από το ΦΠΑ, εφόσον είστε σε κατηγορία που το δικαιούται. Αν σας αρχίσουν τα "μα μου σου του"...

Γενικά, όμως, ναι: δεν έχω τόσο κακή εικόνα για το Πλαίσιο όσο άλλοι. Είναι και το τι εμπειρίες έχει ο καθένας, προφανώς. Εγώ είμαι "αραιός" πελάτης, άρα έχω λιγότερες πιθανότητες να πέσω σε στραβή από κάποιον που συχνά αλλάζει, αναβαθμίζει κτλ. 

  • Like 4
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Μικρα μαγαζια παιδια,και αν χρειαστειτε εγγυηση θα λαβετε καλυτερη αντιμετωπιση,οχι αυτη που λαμβανουμε απο τους μεγαλους.

Προσωπικά η "καλύτερη" αντιμετώπιση που είχα από "μικρό" μαγαζί όταν χρειάστηκε επιστροφή προϊόντος, είναι η φράση "και που ξέρω πως δεν το χάλασες εσύ;" 🙄

Σίγουρα υπάρχουν και σωστοί επαγγελματίες, αλλά ας μην γενικέυουμε.

  • Like 2
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς ότι είπε ο παραπάνω. Είχαμε αγοράσει μια ηλεκτρική συσκευή από τοπικό κατάστημα ηλεκτρικών της επαρχίας (από αυτά που είναι μέρος μεγαλύτερης αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα τύπου Welcome stores κλπ) η οποία ήταν εμφανέστατα ελαττωματική. Πήγαμε την αμέσως επόμενη μέρα στο μαγαζί και η απάντηση ήταν "και που ξέρω εγώ ότι δεν την χάλασες εσύ;". Αντίθετα από Πλαίσιο και mediamarkt (και κυρίως Public) είχα πάντα άψογη εξυπηρέτηση και εν μέσω καρατνίνας.

  • Like 1
  • Confused 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.