Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή apple προιόντος σε Plaisio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
6 minutes ago, randomcat said:

Το θέμα είναι... στην πλειοψηφία τους; Εάν όχι, τότε σίγουρα μπορείς να βρεις και άπειρα μικρά καλά καταστήματα για να καλύψουν όλες σου τις τεχνολογικές ανάγκες. Εάν ναι όμως, θα ήθελα τις αποδείξεις.

Έπειτα, οι απαράδεκτες πρακτικές των μεγάλων αλυσίδων π.χ. του Πλαισίου είναι για δικαστήριο. Αν δεν είδες ή αν δεν θυμάσαι ποιες είναι, ευχαρίστως να τις υποδείξω. Για αυτές έχεις κάποιο συμπέρασμα να βγάλεις ή τις προσπερνάμε για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ (π.χ. ότι τζιζ το να πιάνουμε στο στόμα μας μεγάλα καταστήματα που μπορεί να μας κάνουν μήνυση ή δεν ξέρω και εγώ τι);

Ναι στην πλειοψηφία τους είναι για μένα. Μπορεί να έχουμε διαφορετικά κριτήρια για το τι θεωρείται κάποιο χάλι ή όχι. Έχω δικαίωμα να τα κρίνω έτσι? Ναι...

Δεν υπερασπίζομαι Πλαίσιο, ούτε αγοράζω από αυτό, έχω τραβήξει αρκετά κι έχω σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια.

Απλά σχολίασα το ότι βγάζουμε συμπέρασμα πως η κατηγορία των μικρών μαγαζιών είναι καλύτερή, αγνοώντας τις τραγικές περιπτώσεις αυτών και διαλέγοντας μόνο τις καλές.

Προτιμώ να κρίνω μεμονωμένα/"ατομικά" μια επιχείρηση κι όχι επειδή ανήκει στην κατηγορία των μικρών/μεγάλων/μεσσαίων.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 87
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Update: Έστειλα μήνυμα με link της νομοθεσίας, και ζήτησα να μου πουν εγγράφως και υπογεγραμμένα ότι δεν δέχονται τα προιόντα apple πίσω.  Μου απάντησαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο, και στο τηλ ως δια

Τους είχα στη μαύρη λίστα για 8 χρόνια. Τόλμησα ωστόσο να κάνω από εκεί μια αγορά πέρυσι, και τελικά αγόρασα ελαττωματικό προϊόν για το οποίο αρνήθηκαν να μου κάνουν αντικατάσταση ή να μου δώσουν πίσω

Πάντως το συγκεκριμένο τόπικ κάνει την καλύτερη διαφήμιση στο Πλαίσιο. Μπήκα να δω κάποια από τα πράγματα που αναφέρθηκαν και κατέληξα να κάνω παραγγελία €125. 😁

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 λεπτά πριν, randomcat είπε

Το θέμα είναι... στην πλειοψηφία τους; Εάν όχι, τότε σίγουρα μπορείς να βρεις και άπειρα μικρά καλά καταστήματα για να καλύψουν όλες σου τις τεχνολογικές ανάγκες. Εάν ναι όμως, θα ήθελα τις αποδείξεις.

Έπειτα, οι απαράδεκτες πρακτικές των μεγάλων αλυσίδων π.χ. του Πλαισίου είναι για δικαστήριο. Αν δεν είδες ή αν δεν θυμάσαι ποιες είναι, ευχαρίστως να τις υποδείξω. Για αυτές έχεις κάποιο συμπέρασμα να βγάλεις ή τις προσπερνάμε για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ (π.χ. ότι τζιζ το να πιάνουμε στο στόμα μας μεγάλα καταστήματα που μπορεί να μας κάνουν μήνυση ή δεν ξέρω και εγώ τι);

Πω πω, διαβάζοντας με πόσο σθένος υπερασπίζονται κάποιοι τα "μικρά καλά καταστήματα" μου φεύγει σιγά-σιγά κάθε επιθυμία να ψωνίζω από αυτά.

Στο κάτω-κάτω δεν υφίσταται καν το δήλημα Μεγάλες Αλυσίδες / Μικρά Καταστήματα όταν υπάρχει και η επιλογή καταστημάτων του εξωτερικού που κάνουν τούμπες για να εξυπηρετήσουν τον πελάτη, αν χρειαστεί.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Thresh είπε

Ναι στην πλειοψηφία τους είναι για μένα. Μπορεί να έχουμε διαφορετικά κριτήρια για το τι θεωρείται κάποιο χάλι ή όχι. Έχω δικαίωμα να τα κρίνω έτσι? Ναι...

Ναι φυσικά και έχεις, αλλά όταν λες ότι είναι χάλια στην πλειοψηφία τους και δεν παραθέτεις ούτε τα κριτήριά σου, είναι επίσης λογικό το να περιμένει κάποιος μια τεκμηρίωση. Που αν δεν θες να τη δώσεις δεν θα επιμείνω κιόλας.

Παρεμπιπτόντως, το ότι η ACS, ΕΛΤΑ Κούριερ, Γενική Ταχυδρομική και μερικές άλλες κούριερ είναι χάλια, αυτό δεν κάνει χάλια και τα μικρά καταστήματα που τις χρησιμοποιούν. Το λέω για τον Snoob περισσότερο αυτό. Η ευθύνη του καταστήματος υπάρχει όταν λέει ότι θα γίνει παράδοση σε 1-3 εργάσιμες όταν γνωρίζει ότι συνεργάζεται με χάλια κούριερ.

Αναφορά σε κείμενο

Δεν υπερασπίζομαι Πλαίσιο, ούτε αγοράζω από αυτό, έχω τραβήξει αρκετά κι έχω σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια.

Απλά σχολίασα το ότι βγάζουμε συμπέρασμα ότι η κατηγορία των μικρών μαγαζιών είναι καλύτερή, αγνοώντας τις τραγικές περιπτώσεις αυτών και διαλέγοντας μόνο τις καλές.

Εγώ από την άλλη σχολιάζω το ότι ενώ υπάρχουν αποδεδειγμένες πρακτικές εξαπάτησης (κάποιες είναι μάλιστα εγκληματικού επιπέδου), επιλέγουμε να τις αγνοήσουμε επιδεικτικά και δεν έχουμε το παραμικρό σχόλιο να κάνουμε για ούτε μία από αυτές.

4 λεπτά πριν, Narayan είπε

Πω πω, διαβάζοντας με πόσο σθένος υπερασπίζονται κάποιοι τα "μικρά καλά καταστήματα" μου φεύγει σιγά-σιγά κάθε επιθυμία να ψωνίζω από αυτά.

Εγώ απογοητεύομαι ακόμα περισσότερο όταν βλέπω άτομα που δεν έχουν το παραμικρό να σχολιάσουν για τη μαζική εξαπάτηση του κόσμου από μεγάλες αλυσίδες. Είναι ένα περίεργο και δυσάρεστο φαινόμενο και αυτό, ε;

Το σθένος το δικό μου προκύπτει από τη μεγάλη κοροϊδία και κακή συμπεριφορά που έχω δεχτεί από τα εν λόγω καταστήματα, και την απίστευτη ταλαιπωρία επειδή εκείνοι αγνοούν επιδεικτικά τους νόμους.

Αναφορά σε κείμενο

Στο κάτω-κάτω δεν υφίσταται καν το δήλημα Μεγάλες Αλυσίδες / Μικρά Καταστήματα όταν υπάρχει και η επιλογή καταστημάτων του εξωτερικού που κάνουν τούμπες για να εξυπηρετήσουν τον πελάτη, αν χρειαστεί.

Σε αυτό θα συμφωνήσω, ως άτομο που ψωνίζει αρκετά από το εξωτερικό.

Επεξ/σία από randomcat
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε

Ειναι λαοθος του πελατη. Εσυ εαν είχες μαγαζι, γνωριζοντας ότι τα παρελκομενα τις apple ειναι πανακριβα και όχι τόσο ταχυκινητα (ενακα τα OEM) θα το δεχοσουνα πισω γνωριζοντας ότι θα γραψεις ζημια?

όχι εαν ανοιξεις την συσκευασια!

Έχεις άδικο και στα δύο σημεία, καθότι η οδηγία της ΕΕ και η ισχύουσα νομοθεσία λένε το αντίθετο. Και όποιος μαγαζάτορας δεν εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις τους, θα έχει και τις ανάλογες κυρώσεις.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
12 minutes ago, randomcat said:

Ναι φυσικά και έχεις, αλλά όταν λες ότι είναι χάλια στην πλειοψηφία τους και δεν παραθέτεις ούτε τα κριτήριά σου, είναι επίσης λογικό το να περιμένει κάποιος μια τεκμηρίωση. Που αν δεν θες να τη δώσεις δεν θα επιμείνω κιόλας.

Αμεσότητα DoA/Υπαναχώρηση 14 ημερών (ακόμα κι αν έχεις ανοίξει συσκευασία και το έχεις χρησιμοποιήσει), RMA (Πιστωτικά ή επιστροφή χρημάτων/μεταφορικά/προσωρινός αντικαταστάτης σε περίπτωση που ξεπεράσουν τις 14 ημέρες/αυτόματη ανανέωση εγγύησης σε περίπτωση αντικατάστασης με νέο προϊόν), "λάθη στις τιμολογήσεις, τελικά δεν ήταν προσφορά",  ΦΠΑ που ειπώθηκε πιο πάνω. 

Μην βάλω καν το κλασικό που μου έτυχε πέρσι να έχει πέσει η τιμή μέχρι να γίνει διαθέσιμο από τότε που το παράγγειλα και να πρέπει να το ακυρώσω και να το ξαναπαραγγείλω για να το πάρω με τη νέα τιμή. Θα μου πεις ok, πολλά ζητάς, αλλά όταν τους είπα "ε ρε Amazon που θέλετε" τους κακοφάνηκε.

Το τελευταίο ok είναι προαιρετικό, αλλά η 1η παράγραφος είναι νομικά κατοχυρωμένα πράγματα που δεν τηρούνται. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

όχι εαν ανοιξεις την συσκευασια!

Όχι εαν είχε ανοιχτει η συσκευασια! ΗΜΑΡΤΟΝ με τους ξερολες.......

Για να τελειώνουμε λοιπόν με τους ξερόλες, οι πληροφορίες υπάρχουν εδώ: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.consumer.rights

Αναφορά σε κείμενο
 
Βάσει δικαιωμάτων καταναλωτή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, υπάρχει δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών για αγαθά που αγοράστηκαν ηλεκτρονικά χωρίς να χρειάζεται να δοθεί εξήγηση από τον αγοραστή. Ακόμα και εάν ανοιχτεί η συσκευασία. Υπάρχει επίσης δικαίωμα για επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικών αγαθών εντός 2 ετών από την ημέρα αγοράς τους, με επιπλέον δικαιώματα ανάλογα με τη νομοθεσία της εκάστοτε χώρας.
 
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
13 minutes ago, randomcat said:

Εγώ από την άλλη σχολιάζω το ότι ενώ υπάρχουν αποδεδειγμένες πρακτικές εξαπάτησης (κάποιες είναι μάλιστα εγκληματικού επιπέδου), επιλέγουμε να τις αγνοήσουμε επιδεικτικά και δεν έχουμε το παραμικρό σχόλιο να κάνουμε για ούτε μία από αυτές.

Το πολύ το κυρ ελέησον το βαριέται κι ο παπάς. Το έχω κράξει δεκάδες φορές στο παρελθόν και δεν προτείνω σε κανένα να αγοράσει από αυτό.

Τελευταία πατέντα του οι παραγγελίες με προκαταβολή που ζητάνε για κάρτες γραφικών κι όταν φτάνει η μέρα παράδοσης, ξαφνικά λένε ότι αυξήθηκε η τιμή θέλουμε πχ +200 ευρώ πάνω εξόφληση.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
39 λεπτά πριν, randomcat είπε

Δεκτή η διόρθωση (τα Public εκείνο τον καιρό θα ήταν άγνωστα σε εμένα), που όμως δεν ακυρώνει αυτό που έγραψα. Δηλαδή το Multirama, μια άθλια αλυσίδα, απορροφήθηκε από μια αλυσίδα του ίδιου ανθρώπου. Ίδιος άνθρωπος και διοίκηση => ίδιες πρακτικές. Το ότι "του βγήκε" δηλαδή ότι βγάζει καλά κέρδη, δεν σημαίνει ότι είναι σωστό και καλό κατάστημα. Το Public, επίσης, κάνει ακριβώς την ίδια εξαπάτηση με το Πλαίσιο χρησιμοποιώντας το Revoo για ψεύτικες κριτικές στο e-shop τους.

Τόσο εύκολα φτιάχνει κάποιος στην Ελλάδα αλυσίδες καταστημάτων εξαπατώντας τον κόσμο; Δηλαδή τίποτα δεν κάνουν καλά και ψωνίζουν από αυτούς μόνο χαζοί που δεν ξέρουν τι τους γίνεται; Και είναι τόσο πολλοί αυτοί οι χαζοί που τους εξαπατούν και ξαναπηγαίνουν και τολμούν αυτές οι αλυσίδες και ανοίγουν περισσότερα καταστήματα αντί να βάζουν λουκέτα;

Επίσης,έχουμε κάποια απόδειξη ότι το revoo είναι απάτη; Ρωτάω σοβαρά,επειδή μου έχει ζητηθεί να αξιολογήσω προϊόν μετά από αγορά.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παίδες, μην αφαιρείτε την παράμετρο οτι για κάθε μια προβληματική συναλλαγή στο πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο, γίνονται 500 απροβλημάτιστες. Λογικό ειναι να ακούτε μόνο τις προβληματικές, γιατί δε θα ήταν είδηση ότι πήγες να ψωνίσεις κάτι και όλα πήγαν καλά, αλλα το να την πέφτετε σε κόσμο επειδή ψωνίζει από Πλαίσια/Eshop/MM κτλ και δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα παραπάει.

Ένα Email έστειλε ο TS και το έλυσε το πρόβλημα του, είναι 500 υποκαταστήματα με άλλους τόσους υπευθύνους και άλλους 50 υπαλλήλους από κάτω, χώρια το τηλεφωνικό κέντρο που είναι μαζεμένοι η σάρα και η μάρα. Λογικό ειναι ο καθένας να λέει το μακρύ του και το κοντό του. Όταν χρειάστηκε να απαντήσει επίσημα γραπτά η εταιρία πάπα τα προβλήματα.

Έχω φάει τρελή τάπα απο Πλαίσιο, έχω κάνει και 30 αγορές χωρίς πρόβλημα. Γιατι πρέπει να το θάψω να το σβήσω, να του κάνω να του ράνω;  Αν με συμφέρει να πάρω απο πλαίσιο θα πάρω απο πλαίσιο.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Τόσο εύκολα φτιάχνει κάποιος στην Ελλάδα αλυσίδες καταστημάτων εξαπατώντας τον κόσμο; Δηλαδή τίποτα δεν κάνουν καλά και ψωνίζουν από αυτούς μόνο χαζοί που δεν ξέρουν τι τους γίνεται; Και είναι τόσο πολλοί αυτοί οι χαζοί που τους εξαπατούν και ξαναπηγαίνουν και τολμούν αυτές οι αλυσίδες και ανοίγουν περισσότερα καταστήματα αντί να βάζουν λουκέτα;

Οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου είναι:

Ναι (αν έχει αρκετά χρήματα και διασυνδέσεις), ναι & ναι, ναι.

Έπειτα, αν διαφωνείς στο ότι εξαπατούν μαζικά τον κόσμο, έχω φτιάξει μια μικρή λίστα με προσφάτως πολυσυζητημένες απατεωνιές στην πρώτη σελίδα αυτού του thread. Εάν διαφωνείς ότι πρόκειται για απατεωνιές, σε παρακαλώ διάλεξε μία από αυτές - take your pick - και εξήγησέ μου το γιατί δεν είναι.

Αρκετοί αναρωτιούνται πως γίνεται να κοροϊδεύεις τόσο πολύ τον κόσμο και να συνεχίζεις να υπάρχεις και να πηγαίνεις καλά. Μια καλή απάντηση είναι... B2B. Το Πλαίσιο μπορεί να μη δίνει δεκάρα για τους ιδιώτες, αλλά πουλάει και σε επιχειρήσεις και στο κράτος. Μάντεψε - εκεί δεν συμπεριφέρονται το ίδιο.

Αναφορά σε κείμενο

Επίσης,έχουμε κάποια απόδειξη ότι το revoo είναι απάτη; Ρωτάω σοβαρά,επειδή μου έχει ζητηθεί να αξιολογήσω προϊόν μετά από αγορά.

Έχει κάνει την έρευνα ένα αξιόλογο παλικάρι στο YouTube, οπότε ο πιο σύντομος τρόπος για να στο πω είναι να δεις 2-3 λεπτά από το παρακάτω του βίντεο (το έχω βάλει να ξεκινήσει στο σημείο που μιλάει για το Revoo):

 

Αναφορά σε κείμενο

Έχω φάει τρελή τάπα απο Πλαίσιο, έχω κάνει και 30 αγορές χωρίς πρόβλημα. Γιατι πρέπει να το θάψω να το σβήσω, να του κάνω να του ράνω;  Αν με συμφέρει να πάρω απο πλαίσιο θα πάρω απο πλαίσιο.

Πολύ απλά επειδή έχουν εγκληματική συμπεριφορά. Μεταξύ άλλων το να πουλάνε τροφοδοτικά με ψεύτικη 80 plus πιστοποίηση, με ψεύτικα διαφημιζόμενα watt και χαρακτηριστικά και με ηλεκτρονικά που μπορεί να προκαλέσουν φωτιά, είναι αρκετός λόγος για να το θάψεις και να του κάνεις και να του ράνεις.

Αρκετά πια με την αδικαιολόγητη υποτακτικότητα.

Επεξ/σία από randomcat
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, randomcat είπε

Οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου είναι:

Ναι (αν έχει αρκετά χρήματα και διασυνδέσεις), ναι & ναι, ναι.

Έπειτα, αν διαφωνείς στο ότι εξαπατούν μαζικά τον κόσμο, έχω φτιάξει μια μικρή λίστα με προσφάτως πολυσυζητημένες απατεωνιές στην πρώτη σελίδα αυτού του thread. Εάν διαφωνείς ότι πρόκειται για απατεωνιές, σε παρακαλώ διάλεξε μία από αυτές - take your pick - και εξήγησέ μου το γιατί δεν είναι.

Αρκετοί αναρωτιούνται πως γίνεται να κοροϊδεύεις τόσο πολύ τον κόσμο και να συνεχίζεις να υπάρχεις και να πηγαίνεις καλά. Μια καλή απάντηση είναι... B2B. Το Πλαίσιο μπορεί να μη δίνει δεκάρα για τους ιδιώτες, αλλά πουλάει και σε επιχειρήσεις και στο κράτος. Μάντεψε - εκεί δεν συμπεριφέρονται το ίδιο.

Έχει κάνει την έρευνα ένα αξιόλογο παλικάρι στο YouTube, οπότε ο πιο σύντομος τρόπος για να στο πω είναι να δεις 2-3 λεπτά από το παρακάτω του βίντεο (το έχω βάλει να ξεκινήσει στο σημείο που μιλάει για το Revoo):

 

Πολύ απλά επειδή έχουν εγκληματική συμπεριφορά. Μεταξύ άλλων το να πουλάνε τροφοδοτικά με ψεύτικη 80 plus πιστοποίηση, με ψεύτικα διαφημιζόμενα watt και χαρακτηριστικά και με ηλεκτρονικά που μπορεί να προκαλέσουν φωτιά, είναι αρκετός λόγος για να το θάψεις και να του κάνεις και να του ράνεις.

Αρκετά πια με την αδικαιολόγητη υποτακτικότητα.

Θα επιμείνω λίγο.

1) Πως κάποιος με διασυνδέσεις και χρήματα μπορεί να φτιάξει μια αλυσίδα καταστημάτων εξαπατώντας επί τόσα χρόνια και όχι απλά την έχει βγάλει καθαρή,αλλά εξαπλώνεται κιόλας; 

2) Βλέπω στην λίστα με τις επιβεβαιωμένες απατεωνιές που λες thread που αφορούν το πλαίσιο. Πράγματι κατακριτέες το λιγότερο πρακτικές,αλλά εδώ τους έχουμε τσουβαλιάσει όλους.

3) Το video που έστειλες δεν αποδεικνύει τίποτα. Δεν κρίνω τα παιδιά που το έφτιαξαν,κάνουν καλη δουλειά,αλλά αφήνουν τα συμπεράσματα στον θεατή. Εγώ εξακολουθώ να είμαι δύσπιστος,και αυτό γιατί μπαίνω σε προϊόντα να δω κριτικές και βλέπω πως υπάρχουν και οι κακές,ακόμα και στα turbo-x. Μου το εξηγείς;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Θα επιμείνω λίγο.

1) Πως κάποιος με διασυνδέσεις και χρήματα μπορεί να φτιάξει μια αλυσίδα καταστημάτων εξαπατώντας επί τόσα χρόνια και όχι απλά την έχει βγάλει καθαρή,αλλά εξαπλώνεται κιόλας; 

2) Βλέπω στην λίστα με τις επιβεβαιωμένες απατεωνιές που λες thread που αφορούν το πλαίσιο. Πράγματι κατακριτέες το λιγότερο πρακτικές,αλλά εδώ τους έχουμε τσουβαλιάσει όλους.

Καλό που επιμένεις. Αφού λοιπόν συμφωνείς τουλάχιστον για το Πλαίσιο ότι κάνει μαζικές απάτες και αφού το Πλαίσιο την έχει βγάλει καθαρή και εξαπλώνεται, θέλεις να προσπαθήσεις εσύ να δώσεις τη δική σου εξήγηση για αυτό το φαινόμενο; Εγώ έδωσα μια πιθανή εξήγηση - εκείνη της διαφορετικής αντιμετώπισης των B2B πωλήσεων. Και έπειτα μιλάμε και για το τσουβάλιασμα.

Αναφορά σε κείμενο

3) Το video που έστειλες δεν αποδεικνύει τίποτα. Δεν κρίνω τα παιδιά που το έφτιαξαν,κάνουν καλη δουλειά,αλλά αφήνουν τα συμπεράσματα στον θεατή. Εγώ εξακολουθώ να είμαι δύσπιστος,και αυτό γιατί μπαίνω σε προϊόντα να δω κριτικές και βλέπω πως υπάρχουν και οι κακές,ακόμα και στα turbo-x. Μου το εξηγείς;

Το βίντεο που έστειλα 1) απαθανατίζει ψεύτικες κριτικές στο Πλαίσιο με δήθεν "επιβεβαιωμένες αγορές" 2) αποδεικνύει ότι το Πλαίσιο κυρίως δεν εμφανίζει κριτικές των πελατών του e-shop του, αλλά αγορασμένες από τη βάση δεδομένων του Revoo, γι' αυτό και σε αρκετά μη Turbo-X ή "ελληνικά" προϊόντα οι κριτικές είναι στα αγγλικά και οι και καλά "επιβεβαιωμένοι αγοραστές" έχουν αγγλικές σημαίες λες και οι Άγγλοι δεν έχουν Amazon και άλλα καταστήματα για πάρτη τους 3) αποδεικνύει ότι το Revoo - το οποίο χρησιμοποιεί και το Public - έχει πολύ κακή φήμη και κακές κριτικές το ίδιο και παρέχει μόνο θετικές αγορασμένες αξιολογήσεις.

Εγώ 1-2 φορές που την πάτησα με το Πλαίσιο χοντρά και άφησα αρνητική κριτική δεν μου τη δημοσίευσαν. Ούτε και το MediaMarkt. Μου το εξηγείς;

Ναι, υπάρχουν όντως και κάποιες κακές κριτικές που τις αφήνουν και περνάνε, κυρίως όταν δεν είναι αναλυτικές π.χ. "κολλάει", "δεν μου άρεσε", τέτοιες, και τις υπερκαλύπτουν με θετικές. Άλλωστε όλοι γνωρίζουν ότι τα Τurbo-X δεν έχουν και την καλύτερη φήμη.

Όπως και να 'χει αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχει ιδιαίτερο νόημα το να παρέχω τεκμηρίωση επειδή λες ότι "Το video που έστειλες δεν αποδεικνύει τίποτα". Έλα ρε συ... τίποτα; Τίποτα απολύτως; Όχι έστω κάτι λίγο; Έστω; Καλά.

Επεξ/σία από randomcat
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
46 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Τόσο εύκολα φτιάχνει κάποιος στην Ελλάδα αλυσίδες καταστημάτων εξαπατώντας τον κόσμο; Δηλαδή τίποτα δεν κάνουν καλά και ψωνίζουν από αυτούς μόνο χαζοί που δεν ξέρουν τι τους γίνεται; Και είναι τόσο πολλοί αυτοί οι χαζοί που τους εξαπατούν και ξαναπηγαίνουν και τολμούν αυτές οι αλυσίδες και ανοίγουν περισσότερα καταστήματα αντί να βάζουν λουκέτα;

Χωρίς να παίρνω θέση στο δίλημμα (αν υπάρχει τέτοιο), απαντώ για το συγκεκριμένο. Οι όροι πληρωμής που προσφέρουν τα καταστήματα αυτά βολεύουν πολλούς καταναλωτές με αποκορύφωμα τις δόσεις μήνα- μήνα ή όπως αλλιώς λέγονται, με τις οποίες στην ουσία δανειοδοτείται ο καταναλωτής για να αγοράσει το προϊόν. Αυτό, δεν έχει τη δυνατότητα ένα μικρό μαγαζί να το υποστηρίξει. Και επειδή το το 50% των καταναλωτών, αν κρίνω από αυτά που βλέπω γύρω μου, δεν έχουν στον ήλιο μοίρα αλλά αλλάζουν κινητό στο χρόνο πάνω, απευθύνονται τελικά σε αυτά τα μαγαζιά. Μη ξεχνάμε επίσης πως για λόγους οικονομίας κλίμακας θα βρεις αρκετούς κράχτες που πετυχαίνουν το σκοπό τους, δηλαδή να σε βάλουν στο μαγαζί (ή στο site). Άπαξ και μπεις, όλο και κάτι θα αγοράσεις. Φυσικά, υπάρχουν τομείς που δουλεύουν απροβλημάτιστα (χαρτικά, είδη γραφείου, μικροσυσκευές) και προσθέτουν πελατειακή βάση. Τέλος, με την τόση διαφήμιση, αν βρεις ένα προϊόν που υπάρχει στο Πλαίσιο και στον Κώστα, ακόμη και στην ίδια τιμή, στο τέλος μάλλον θα πας στο Πλαίσιο μιας και στο μυαλό σου μάλλον έχει πιάσει τόπο το marketing και έχει κάνει την απαραίτητη σύνδεση. Είναι όπως πας σε μια κωμόπολη, ψάχνεις για καφέ και έχει ένα Μικελ και ένα noname. Λες, ας πάω στο Μικέλ που το ξέρω παρόλο που στο άλλο μπορείς να πιεις το καλύτερο καφέ της ζωής σου ή να φας τρελή φόλα. Το μυαλό ζυγίζει αμέσως την κατάσταση και σε οδηγεί στο γνωστό, σε αυτό που έχει ξανακούσει ή ξαναδει. 

Όλα τα παραπάνω, δεν είναι δωρεάν. Τα πληρώνεις στην αυξημένη τιμή που έχουν τα μαγαζιά αυτά. Κάθε διαφήμιση για τις σουπερ ντούπερ προσφορές τα Xmas π.χ., προσθέτουν λεπτά του ευρώ σε κάθε προϊόν. Όπως πληρώνεις τη δυνατότητα να έχεις πρόσβαση σε φυσικό κατάστημα, να δεις από κοντά όλα τα προϊόντα και στην τελική να μην αγοράσεις τίποτα. Ή τις "δωροεπιταγές". Ο καθένας μετά, ας πράξει όπως νομίζει για το καλό της τσέπης του και της κοινωνίας. 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, randomcat είπε

απαθανατίζει ψεύτικες κριτικές στο Πλαίσιο με δήθεν "επιβεβαιωμένες αγορές" 2) αποδεικνύει ότι το Πλαίσιο κυρίως δεν εμφανίζει κριτικές των πελατών του e-shop του, αλλά αγορασμένες από τη βάση δεδομένων του Revoo, γι' αυτό και οι κριτικές είναι στα αγγλικά και οι και καλά "επιβεβαιωμένοι αγοραστές" έχουν αγγλικές σημαίες λες και οι Άγγλοι δεν έχουν Amazon και άλλα καταστήματα για να πάρτη τους 3) αποδεικνύει ότι το Revoo - το οποίο χρησιμοποιεί και το Public - έχει πολύ κακή φήμη και κακές κριτικές το ίδιο και παρέχει μόνο θετικές αγορασμένες αξιολογήσεις.

Εδώ είσαι λίγο λάθος, γιατί το Reνοο δεν είναι βαθμολογία καταστήματος, αλλά βαθμολογία για τα προϊόντα. Ο λόγος που έχει από διαφορετικούς αγοραστές , απο Αγγλία κτλ είναι γιατί δεν το ενδιαφέρει από ΠΟΥ έχει αγοραστεί, αλλά τι αποψη έχει για το προιόν ο κάθε ένας που βαθμολογεί.

Επίσης κακο σημάδι οι αρνητικές βαθμολογίες στο trust pilot , αλλά είναι 200 όλες και όλες. Και οι περισσότεροι λενε "έστειλα βαθμολογία για το τάδε κατάστημα και δεν πέρασε" λογικό να μην πέρασε, αφού αυτοί ρωτάνε πως σου φαίνεται το προιόν και αυτοί λέγανε, "έλεγε πως έχει στοκ και δεν είχε"...

Επίσης οι βαθμολογίες του mm στο Σκρουτζ π.χ είναι 700 αρνητικές. Ας πούμε 700 το εξάμηνο, τεράστιος αριθμός , συμφωνώ πρέπει να το κοιτάξει το κατάστημα, αλλά ταυτόχρονα ΜΟΝΟ από το Σκρουτζ, το MM κάνει ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ 500 συναλλαγές την ΕΒΔΟΜΑΔΑ, άρα όπως καταλαβαίνεις ο όγκος των δυσαρεστημένων σε σχέση με τους ευχαριστημένους είναι πολύ μικρότερος. Η έστω "λογικά είναι πολύ μικρότερος"

Και δεν λέω αυτά για να υπερασπιστώ κανένα, αλλά το κάνετε το θέμα λες και το πλαίσιο πουλάει τιποτα ματζουνια. Ένα μέτριο προς κακό κατάστημα είναι που ανά περιόδους και σε συγκεκριμενα προϊόντα έχει πολύ καλές τιμές.

Τι σχέση έχει αυτό με την "αδικαιολόγητη υποτακτικοτητα;"

 

 

Επεξ/σία από papp0us
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.