Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή apple προιόντος σε Plaisio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Snoob είπε

Εντάξει, μιλάμε, έχει γούστο η υπόθεση.

Ισχυρίζεσαι πως οι αξιολογήσεις μέσω Reevoo είναι πλαστές.

Σε ρωτάνε ευθέως (όχι εγώ, άλλος χρήστης) από πού προκύπτει αυτό.

Αντί να απαντήσεις, ανεβάζεις το βίντεο-αποκάλυψη και μας υποδεικνύεις από πού να το παρακολουθήσουμε για να καταλάβουμε τι παίζει.

Για άλλη μια φορά γράφεις για άλλα πράγματα από αυτό που σε ρώτησα και ψάχνεις για αλλού λόγους να μειώσεις το ζήτημα, όπως με το να κρίνεις εμένα, το βίντεο και τον παρουσιαστή του, το Trust Pilot και ποτέ για κανένα λόγο την πρακτική του Πλαισίου! Τοποθετήσου πρώτα στο βασικό ζήτημα - σου είναι πολύ δύσκολο αυτό ή συμβαίνει κάτι περίεργο εδώ;

Το Πλαίσιο έχει αγορασμένες κριτικές. Τι - όχι; Το Πλαίσιο ισχυρίζεται ότι οι κριτικές που έχει κάτω από τα προϊόντα του είναι "επαληθευμένες αξιολογήσεις" χωρίς να λέει ποιος τις επαλήθευσε και ισχυρίζεται ότι είναι από "Επιβεβαιωμένες αγορές" παρόλο που αυτές δεν είναι υπαρκτές αγορές στο plaisio.gr. Τι - όχι λες;;; Δεν γνωρίζουμε που έχουν γίνει αυτές οι αγορές και αν έχουν γίνει. Τι - όχι;

Και εσύ δεν έχεις τίποτα απολύτως να πεις για αυτά (άρα μάλλον όλα okay ε;) αλλά πηγαίνεις τη συζήτηση στο εάν όντως είναι καλό ή κακό/scam το Revoo από το οποίο αγοράζουν τις κριτικές τους! Που για ποιον λόγο να αγοράσεις κριτικές από βάση δεδομένων - ας ξεκινήσουμε από αυτό δηλαδή.

Και ναι ανεβάζω και υποδεικνύω ένα βίντεο που είναι πολύ πιο σύντομο από το να γράψω ακόμα ένα σεντόνι που από ό,τι φαίνεται δεν θα πιάσει κανέναν απολύτως τόπο επειδή μεταξύ άλλων μάλλον δεν έχεις σκοπό ποτέ να αγγίξεις το ζήτημα. Πολύ πιθανό να κλειδωθεί το θέμα και δεν θα έχεις τοποθετηθεί ποτέ.

Μάλλον εκεί πάει το "Και τόσο ανοχή που έχω δείξει σε αυτές τις χυδαίες σπόντες, πάλι καλά να λες.", σωστά;

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Ισάριθμές αν όχι περισσότερες περιπτώσεις παραπόνων έχει το Eshop που οπως λες εσένα σε έχει αφήσει ευχαριστημένο. Αυτό δε σημαίνει οτι για όσους την πάτησαν δεν πρέπει να κλείσουν να χαθούν απο προσώπου γης και να εξαφανιστούν; Παραπονιέσαι για τη βαθμολογία του MM, που το eshop ΕΦΥΓΕ απο το Skroutz για να γλιτώσει το θάψιμο που ειχε φάει, ενώ έχει γίνει διάσημο για τις κριτικές που εξαφανίζονται. Βλέπεις που δεν είναι όλα άσπρα και μαύρα;

Ναι, δεν διαφωνώ - εγώ δεν έχω όμως περαιτέρω άποψη για το e-shop.gr και δεν λέω ότι είναι κακό ή καλό ούτε και το προωθώ. Και το σημαντικότερο: δεν έγραψε κάποιος για κάποια εξαπάτησή τους την οποία εγώ έκανα γαργάρα και προσπέρασα. Αναφέρω απλά ότι το έχω αφήσει στην απ' έξω για να δείξω και σε εσένα και σε όποιον άλλο νομίζει ότι έχω κάποιο κόλλημα με τις αλυσίδες - επειδή ειπώθηκε και αυτό - ότι δεν ισχύει. Έχω κακές εμπειρίες από όλες τις υπόλοιπες αλυσίδες και αρκετή άποψη για τις πρακτικές τους. Από το e-shop όλα καλά, αλλά αν κάποιος γράψει για εξαπατήσεις, εγώ θα κρίνω πρώτα τις εξαπατήσεις και δεν θα πεταχτώ να πω "μα εγώ όλα μια χαρά με το e-shop". Υπάρχουν προτεραιότητες.

Δεκτό ενδεχομένως να μου την πεις εάν αναφέρω τον Κωτσόβολο σε συζήτηση για το Πλαίσιο, αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ εφόσον και εσύ έχεις ως προτεραιότητα να αγνοήσεις τις πρακτικές του και να σε πειράξει κάτι άλλο υποδεέστερο. Να το ξαναπώ επίσης - νομίζω ότι σε έχει πάρει το μάτι μου να γκρινιάζεις και εσύ για κάποιον ISP σε κάποιο thread που τσουβαλιάζαμε ISPs για το Ίντερνετ στην Ελλάδα. Θυμάμαι καλά; Και εάν ναι, εκεί όλα καλά με το να το κάνουμε αυτό; Anyway, αυτά. Ίσως και να το εξαντλήσαμε. Καταλαβαίνω το point σου, πιστεύω ότι και εσύ πλέον κατάλαβες τι ενοχλεί εμένα.

Επεξ/σία από randomcat
  • Haha 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 87
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Update: Έστειλα μήνυμα με link της νομοθεσίας, και ζήτησα να μου πουν εγγράφως και υπογεγραμμένα ότι δεν δέχονται τα προιόντα apple πίσω.  Μου απάντησαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο, και στο τηλ ως δια

Τους είχα στη μαύρη λίστα για 8 χρόνια. Τόλμησα ωστόσο να κάνω από εκεί μια αγορά πέρυσι, και τελικά αγόρασα ελαττωματικό προϊόν για το οποίο αρνήθηκαν να μου κάνουν αντικατάσταση ή να μου δώσουν πίσω

Πάντως το συγκεκριμένο τόπικ κάνει την καλύτερη διαφήμιση στο Πλαίσιο. Μπήκα να δω κάποια από τα πράγματα που αναφέρθηκαν και κατέληξα να κάνω παραγγελία €125. 😁

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν καταλαβαίνω γιατί δε μπορεί να ισχύουν και οι δύο πλευρές ρε παιδιά. Αποκλείεται ο Snoob (και ο κάθε Snoob) να είχε καλή εμπειρία με ένα κατάστημα που γενικά είναι σάπιο, ή κακή εμπειρία με ένα κατάστημα που είναι εν γένει καλό;

Γιατί πρέπει ντε και καλά να είναι είτε η όαση του επαγγελματία είτε ο βόθρος του καταναλωτή; Και γιατί μας νοιάζει να παραδεχτεί καθένας όποια από τις δύο απόψεις;

Η προσωπική μου εμπειρία με το κατάστημα γενικά είναι καλή και ταυτόχρονα έχω τη χειρότερη δυνατή άποψη και για τα "δικά του" προϊόντα και για τις συνθήκες εργασίας και για την πολιτική επιστροφών/εγγύησης. Προσωπικά σε άτομα με λιγότερες γνώσεις από τις (ήδη λίγες) δικές μου, δε το συνιστώ παρά μόνο για κάτι που χρειάζεται γρήγορη παράδοση/αγορά και πάντα έχοντας στο νου ότι παίζει να σε αφήσει σε ένα μήνα.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Lucifer είπε

Γιατί πρέπει ντε και καλά να είναι είτε η όαση του επαγγελματία είτε ο βόθρος του καταναλωτή; Και γιατί μας νοιάζει να παραδεχτεί καθένας όποια από τις δύο απόψεις;

Δεν απαιτώ από τον Snoob να συμφωνήσουμε. Ας έχει ο καθένας τις δικές του εμπειρίες αγοράς και απόψεις.

Εγώ στέκομαι στις προτεραιότητες. Δηλαδή βλέπει ότι υπάρχουν ένα σωρό θέματα πρακτικών εξαπάτησης και αποφεύγει τελείως να τοποθετηθεί σε αυτά, παρ' όλα αυτά τοποθετείται αλλού μειώνοντας το βασικό ζήτημα, σαν κάποια γραμμή υπεράσπισης. Αυτό προσωπικά δεν το δέχομαι. Αν είναι κάποιος να με κρίνει ότι γράφω ηλιθιότητες, θα πρέπει πρώτα να έχει τοποθετηθεί. Εάν πάλι δεν θέλει να τοποθετηθεί για να μην του έρθει κανά εξώδικο από το κατάστημα, δεκτό, αλλά ας μην κατακρίνει όποιον τοποθετήθηκε ενώ εκείνος συνεχίζει να κάνει το ζήτημα γαργάρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators

Μα, τι να τοποθετηθώ;

Οι αξιολογήσεις ρητά αναφέρεται πως προέρχονται από το Reevoo και αφορούν το προϊόν, όχι το κατάστημα.

Εντάξει,  έχει πήξει ο κόσμος στις καταγγελίες και δεν  καταλαβαίνει ούτε τι βλέπει μπροστά του.

Ξανά: η αξιολόγηση αφορά το προϊόν. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν σου λέει το Πλαίσιο πως η αξιολόγηση προκύπτει από πώληση σε δικό του κατάστημα. (Εντωμεταξύ, οι αξιολογήσεις, είτε θετικές, είτε αρνητικές -ναι, έχει και αρνητικές- είναι ολίγον έως πολύ ό,τι να 'ναι, αλλά τα είπαμε αυτά).

Σκάνδαλο, αναφωνεί ο άλλος που δεν καταλαβαίνει τι έχει μπροστά του.

Αντλεί το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο αξιολογήσεις από το Reevoo ανθρώπων που βεβαιωμένα αγόρασαν το τάδε προϊόν και φαντάστηκαν οι Σέρλοκ Χολμς ότι ανακάλυψαν σκάνδαλο με "πλαστές αξιολογήσεις".

Και όλα αυτά πατώντας σε "καταγγελίες" που δημοσιεύονται σε ιστοσελίδα όπου αρκεί να έχεις email για να αξιολογήσεις ό,τι και όποιον τραβάει η όρεξή σου.

Υ.Γ. Η μουσαντέντια αξιολόγησή μου στη θέση της, προφανώς. Αλλά "το Πλαίσιο έχει εγκλέζικες αξιολογήσεις, διαδγιώcται!"

Τι να πω, εγώ φταίω που ασχολούμαι με βίντεο της πλάκας, δεν φταίει κανείς άλλος.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Snoob είπε

Μα, τι να τοποθετηθώ;

Η τοποθέτηση που έκανες παρακάτω. Δεν ήταν τόσο δύσκολο τελικά.

Αναφορά σε κείμενο

Οι αξιολογήσεις ρητά αναφέρεται πως προέρχονται από το Reevoo και αφορούν το προϊόν, όχι το κατάστημα.

Πού;

Αυτό για το ότι αφορούν το προϊόν εν τω μεταξύ δεν ξέρω γιατί το αναφέρεις και εσύ και ο pappous λες και είπα εγώ κάτι αντίθετο.

Αναφορά σε κείμενο

Ξανά: η αξιολόγηση αφορά το προϊόν. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν σου λέει το Πλαίσιο πως η αξιολόγηση προκύπτει από πώληση σε δικό του κατάστημα. (Εντωμεταξύ, οι αξιολογήσεις, είτε θετικές, είτε αρνητικές -ναι, έχει και αρνητικές- είναι ολίγον έως πολύ ό,τι να 'ναι, αλλά τα είπαμε αυτά).

Φυσικά και το λέει. "Επιβεβαιωμένη αγορά" γράφει δίπλα σε κάθε κριτική μαζί με ημερομηνία αγοράς και δημοσίευσης. Δεν λέει που έγινε αυτή η αγορά, και αν όντως έγινε κάπου αλλού. Και γιατί να σκεφτεί κάποιος ότι η "Επιβεβαιωμένη αγορά" δεν αφορά αγορά από το ίδιο το Πλαίσιο;

Αναφορά σε κείμενο

Αντλεί το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο αξιολογήσεις από το Reevoo ανθρώπων που βεβαιωμένα αγόρασαν το τάδε προϊόν και φαντάστηκαν οι Σέρλοκ Χολμς ότι ανακάλυψαν σκάνδαλο με "πλαστές αξιολογήσεις".

Τώρα λοιπόν που αρχίζουμε και συνεννοούμαστε, γιατί να κάνει κάτι τέτοιο λοιπόν; Γιατί να αγοράσει έτοιμες κριτικές από βάση δεδομένων; Και γιατί η κριτική που φαίνεται για ένα προϊόν τους να προέρχεται από το Revoo όταν είθισται η βαθμολογία να αντιπροσωπεύει βαθμολογία από τους ίδιους τους χρήστες ενός σάιτ; Όλοι γνωρίζουμε ότι ανέκαθεν αυτό ίσχυε. Πόσοι χρήστες του plaisio.gr γνώριζαν πριν το βίντεο, ότι η αξιολόγηση δεν είναι κυρίως από χρήστες του plaisio.gr ;

Το ξέρεις επίσης ότι το section με τις αξιολογήσεις που έχουν έχει μίξη από αξιολογήσεις Revoo και δικές τους; Δεν προσπαθούν να τα διαχωρίσουν αλλά θέλουν να φαίνονται ενιαία. Οπότε αν όντως αγοράσεις κάτι από εκεί και αφήσεις θετική κριτική θα είσαι και εσύ επιβεβαιωμένος αγοραστής μαζί με τα αγορασμένα σχόλια.

Αυτήν σου την τοποθέτηση ήθελα. Όλα λοιπόν σου φαίνονται εντάξει εσένα. Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από randomcat
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, randomcat είπε

Αυτό για το ότι αφορούν το προϊόν εν τω μεταξύ δεν ξέρω γιατί το αναφέρεις και εσύ και ο pappous λες και είπα εγώ κάτι αντίθετο.

Γιατί εγώ που θέλω να αγοράσω, με ενδιαφέρει η ποιότητά του προϊόντος και όχι το μαγαζί που το πουλάει. Οπότε το να βλέπω κριτικές από όλον τον κόσμο είναι κάτι καλό. Το λαπτοπάκι και το κινητάκι θα αγοράσω όχι το πλαίσιο

 

1 ώρα πριν, randomcat είπε

Γιατί να αγοράσει έτοιμες κριτικές από βάση δεδομένων; Και γιατί η κριτική που φαίνεται για ένα προϊόν τους να προέρχεται από το Revoo όταν είθισται η βαθμολογία να αντιπροσωπεύει βαθμολογία από τους ίδιους τους χρήστες ενός σάιτ;

Και γιατί να μη με ενδιαφέρει τι βαθμολογία έβαλε κάποιος στο λαπτοπάκι που θα αγοράσω από το πλαίσιο, ο οποίος αγόρασε το δικό του στα public ή στην Αγγλία ή στη Γερμανία? Γιατί να περιορίσουμε το εύρος των κριτικών μόνο στους αγοραστές από το πλαίσιο και όχι παγκόσμια? Στο ξαναλέω κι εγώ όπως στο είπαν και άλλοι αλλά δεν θέλεις να καταλάβεις. ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ

 

Και τέλος γράψτε το σωστά. REEVOO είναι το σωστό

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, Nabuko είπε

Γιατί εγώ που θέλω να αγοράσω, με ενδιαφέρει η ποιότητά του προϊόντος και όχι το μαγαζί που το πουλάει. Οπότε το να βλέπω κριτικές από όλον τον κόσμο είναι κάτι καλό. Το λαπτοπάκι και το κινητάκι θα αγοράσω όχι το πλαίσιο

Αναφορά σε κείμενο

Και γιατί να μη με ενδιαφέρει τι βαθμολογία έβαλε κάποιος στο λαπτοπάκι που θα αγοράσω από το πλαίσιο, ο οποίος αγόρασε το δικό του στα public ή στην Αγγλία ή στη Γερμανία? Γιατί να περιορίσουμε το εύρος των κριτικών μόνο στους αγοραστές από το πλαίσιο και όχι παγκόσμια?

Ναι επειδή όλα τα μαγαζιά στον κόσμο αγοράζουν τις ίδιες ακριβώς παρτίδες και δεν υπάρχουν και τα factory seconds.

Ναι επειδή γνωρίζεις αν αυτές οι αγορασμένες κριτικές αντιστοιχούν σε πραγματικές αγορές, και γνωρίζεις που στον κόσμο έγιναν και σε ποιο μαγαζί.

Όχι, δεν γνωρίζεις τίποτα από αυτά αφού δεν τα γράφει πουθενά. Και δεν σε κόβω να σε ενδιαφέρει και να μάθεις. Προτεραιότητά σου είναι μάλλον η γραμμή υπεράσπισης.

Αλλά έχεις ένα point! Θα στείλω μερικά pull requests στο WooCommerce, στο OpenCart, στο Magento και στο PrestaShop. Αν είναι δυνατόν οι αξιολογήσεις στα προϊόντα να προέρχονται από τους χρήστες/πελάτες των eshop!!! θα εισηγηθώ να αλλάξει άμεσα αυτό και να γίνεται σύνδεση με API του Reevoo (δεν είναι open, πρέπει να πληρώσεις, αλλά λέμε τώρα) ή κάποιου άλλου για να έχουμε παγκόσμιες κριτικές! Συγχαρητήρια για την ιδέα σου! Εννοείται ότι θα πρέπει όλες αυτές οι αξιολογήσεις να γράφουν "Επιβεβαιωμένη αγορά". Και να μην είναι βέβαια, δεν τρέχει και κάτι.

 

Αναφορά σε κείμενο

Και τέλος γράψτε το σωστά. REEVOO είναι το σωστό

Μάθε το και εσύ σωστά παράλληλα. Δεν είναι ακρωνύμιο και δεν είναι με κεφαλαία. :D

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, randomcat είπε

Δεν είναι ακρωνύμιο και δεν είναι με κεφαλαία

Ότι να ναι

4 λεπτά πριν, randomcat είπε

Ναι επειδή γνωρίζεις αν αυτές οι αγορασμένες κριτικές

Επειδή το ξαναέγραψες αυτό, έχεις κάποια απόδειξη γι' αυτό που λες? η απλά πετάς λάσπη στον ανεμιστήρα? μπορώ κι εγώ να το κάνω αυτό για σένα, είναι πολύ εύκολο

και γιατί να είναι αγορασμένες οι κριτικές? από ποιον? από όλα τα καταστήματα που πουλάνε το ίδιο προιόν και συνεργάζονται με το REEVOO? γιατί να αγόρασε μόνο του το Πλαίσιο κριτικές που θα εμφανίζονται και σε άλλα ανταγωνιστικά καταστήματα δεν στέκει.

8 λεπτά πριν, randomcat είπε

Δες τι απάντησα και στους άλλους

δεν απάντησες κάτι, υποκειμενικές απόψεις γεμάτες χολή με ολίγον από φαντασία και λάσπη διάβασα και μάλιστα για ένα συγκεκριμένο κατάστημα και όχι και για τα άλλα που χρησιμοποιούν το REEVOO με τις ίδιες ακριβώς κριτικές. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο nabuko πιάνει βραδινή βάρδια. Snoob είχε την απογευματινή κι εγώ την πρωινή.

Όλη μέρα ασχολούμαστε με ένα reevoo. Ο καθένας πιστεύει αυτό που θέλει να πιστέψει, δεν έχει νόημα πλέον.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το συγκεκριμένο τόπικ κάνει την καλύτερη διαφήμιση στο Πλαίσιο. Μπήκα να δω κάποια από τα πράγματα που αναφέρθηκαν και κατέληξα να κάνω παραγγελία €125. 😁

  • Haha 6
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 ώρες πριν, gianniz_k είπε

Τόσο εύκολα φτιάχνει κάποιος στην Ελλάδα αλυσίδες καταστημάτων εξαπατώντας τον κόσμο; Δηλαδή τίποτα δεν κάνουν καλά και ψωνίζουν από αυτούς μόνο χαζοί που δεν ξέρουν τι τους γίνεται; Και είναι τόσο πολλοί αυτοί οι χαζοί που τους εξαπατούν και ξαναπηγαίνουν και τολμούν αυτές οι αλυσίδες και ανοίγουν περισσότερα καταστήματα αντί να βάζουν λουκέτα;

Επίσης,έχουμε κάποια απόδειξη ότι το revoo είναι απάτη; Ρωτάω σοβαρά,επειδή μου έχει ζητηθεί να αξιολογήσω προϊόν μετά από αγορά.

Ναι τόσο έυκολα γτ πατάνε στους καταναλωτές που δεν γνωρίζουν τι θέλουν.

π.χ. πριν χρόνια είχα πάει στο πλαίσιο να πάρω θερμοαγώγιμη. Η ατάκα του πωλητή επειδή δεν είχανε διαθέσιμη ήταν "πάρτε επεξεργαστή που έχει". Κάποιος αδαής πιστεέυεις δεν θα την πατούσε (πιστεύοντας ότι πάει πακέτο μόνο με καινούρια cpu)? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και έχει ξεφύγει λίγο το θέμα απλά να σχολιάσω περί υπαναχώρησης το εξής :

Αγόρασα online πριν κάποιους μήνες 2 iPhone απο τον Κωτσόβολο ( ο οποίος αναφέρει στο site ότι δεν δέχεται επιστροφές αν έχει ανοιχθεί η συσκευασία).

Τα άνοιξα και τα 2 με το που ήρθαν , έστησα μόνο το πρώτο , το δούλεψα περίπου 2 ώρες και επειδή δεν μου άρεσε μίλησα με Κωτσόβολο για το δικαίωμα υπαναχώρησης. Μου είπαν για τους όρους στο site και ότι δεν γίνεται επιστροφή.

Μίλησα με συνήγορο καταναλωτή και άνοιξα υπόθεση , μετά απο περίπου ένα μήνα (τα είχα πουλήσει ήδη με καλή χασούρα βέβαια) μου ήρθε επιστολή απο τον καταναλωτή ότι η υπόθεση έκλεισε , δεν μπορούν να κάνουν κάτι και δεν βλέπω κάτι λάθος απο την πλευρά του Κωτσόβολου.

Οπότε δεν ξέρω τι παραθυράκια υπάρχουν ή τι δεν είναι ξεκάθαρο αλλά επειδή σε αρκετά ποστ αναφέρει ο κόσμος για το δικαίωμα της υπαναχώρησης σε μη σφραγισμένο προϊόν (και εγώ απο εδω μέσα το είχα διαβάσει και το έπαιζα ιστορία στο Κωτσόβολο) απλά σας ενημερώνω ότι μάλλον τελικά δεν είναι τόσο απλό.

Στην περίπτωση του TS φαντάζομαι ότι το δέχτηκαν επειδή ήταν μικρό το κόστος και το είδος του προϊόντος , στην δική μου περίπτωση που ήταν αγορά 1440ε δεν είχα την ίδια αντιμετώπιση

Οπότε δεν ξέρω για όσους προτείνουν κατευθείαν υπαναχώρηση σε κάποιον και του βάζουν απλά ένα link αν γνωρίζουν ακριβώς τις προϋποθέσεις ή αν έχουν εκφύγει οι ίδιοι

Επεξ/σία από tsofras
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα προιόντα που επιστρέφονται με ανοιγμένη συσκευασία λογικο ειναι να μην θελει κανένας να τα πάρει . Αναγκαστικά το οποιοδήποτε μαγαζι θα πρέπει να τα πουλήσει ως ανοιγμένη συσκευασία με χαμηλότερη τιμή .

Επειδη το πλαίσιο το amazon και ολα τα μεγάλα μαγαζιά έχουν stock house , μπορούν να τα ξαναπουλήσουν εστω και με μικρότερη τιμή σχετικά εύκολα , ενα μικρο μαγαζι αποκλείεται να σου επιστρεψει λεφτα ...

Προσφατο δικο μου παραδειγμα , αγορα απο ενα φιλο μοu motherboard ASUS των 260 ευρω απο visionstudio Θεσσαλονίκη . Ο φιλος μετανoιώνει για το συγκεκριμένο ( γιατι δεν του έπαιζε λεει  με ARCH linux ,  τελικά αποδείχτηκε οτι έφταιγε μια VGA ...  ) και ζητάει αλλαγη με άλλο άλλης μαρκας , του ζητήσανε 30% restocking fee μετά απο γκρίνια  .   Ας είναι καλά το ινσομνια , το πουλησα εδω 200 ευρω  ( 60 ευρω χασούρα )  και ο αγοραστης έμεινε κατευχαριστημένος !

Επεξ/σία από chrismoute
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.