Προς το περιεχόμενο

[Εξελιξη παραγγελιων] Παραλαβες παραγγελιων μεσω ΕΛΤΑ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ρωτήσω ρε παιδιά μήπως ξέρετε..

Μου δείχνει δέμα προς εκτελωνισμό από τις 18/10..

Παίζει κανά αίτημα σε καμια σελίδα να το σπρώξουμε ή απλά έχει πέσει κάπου παράπλευρα και δεν θα παραλάβω ποτέ;

brave_xMhb0DOzo2.png.46faa4aa9adcf23829dec3080686f3db.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 29/11/2021 στις 4:18 ΜΜ, vasilismf είπε

η θα δωσεις 12 ευρω στα ελτα να το στειλεις για επανεξέταση μαζι με το τιμολογιο του ebay πχ που δειχνει την προπλρωμη και αν το εγκρίνουν σου δινουν πισω το 12αρη και το φπα ή το πιο ευκολο, στελνεις στο ebay, amazon κτλπ την απόδειξη του τελωνείου τους λες ο πωλητης τα εκανε σκατα και λογικα θα σου επιστρεψουν το ποσο.

Ευχαριστώ για την απάντηση. 

Το ΦΠΑ πες ΟΚ, στο επιστρέφουν. Με το κόστος εκτελωνισμού όμως των ΕΛΤΑ τι γίνεται; Ως συνήθως από ebay κτλ ψωνίζω πραγματάκια που κάνουν κάτω από 1 ευρώ. Το να πληρώνω κάθε φορά τα 2,5 είναι μεγάλο πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρες,

Εχω κάνει κάτι παραγγελίες απο αμαζον γερμανιας και ήρθαν με ΕΛΤΑ κουριερ. Περαν του απαραδεκτου κλασικά φαινομένου να κανει 2 μέρες να γυρίσει τη μισή Ευρώπη και 4 μέρες να παει απο τη μια περιοχή της Αθήνας στην άλλη, κάνανε προσπάθεια παράδοσης χωρις φυσικά προηγούμενη ενημέρωση με sms/τηλ. Φυσικά και δεν με βρίσκουν και πάει πίσω στο κατάστημα. Αρχικά, αντί να το πανε σε κατάστημα ΔΙΠΛΑ στο σπίτι μου το πήγαν σε οτι ναναι περιοχή. Μου είπαν οτι δεν θα ξανακάνουν προσπάθεια παράδοσης (ενω μου έστειλαν σχετικό sms για νεο "ραντεβού"), και θα πρέπει να το παρω εγώ απο εκεί, γιατί αυτή και καλα ειναι η συμφωνία που κάνανε με την αμαζόν.

Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση; Να ενοχλήσω την Amazon γιατί με τα ελτα δεν πρόκειται να βγει κάποια άκρη; Υπάρχει κάποιο τηλ που να μη με πάει σε "κέντρο εξυπηρέτησης";

Επεξ/σία από z3et
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, z3et είπε

Καλησπέρες,

Εχω κάνει κάτι παραγγελίες απο αμαζον γερμανιας και ήρθαν με ΕΛΤΑ κουριερ. Περαν του απαραδεκτου κλασικά φαινομένου να κανει 2 μέρες να γυρίσει τη μισή Ευρώπη και 4 μέρες να παει απο τη μια περιοχή της Αθήνας στην άλλη, κάνανε προσπάθεια παράδοσης χωρις φυσικά προηγούμενη ενημέρωση με sms/τηλ. Φυσικά και δεν με βρίσκουν και πάει πίσω στο κατάστημα. Αρχικά, αντί να το πανε σε κατάστημα ΔΙΠΛΑ στο σπίτι μου το πήγαν σε οτι ναναι περιοχή. Μου είπαν οτι δεν θα ξανακάνουν προσπάθεια παράδοσης (ενω μου έστειλαν σχετικό sms για νεο "ραντεβού"), και θα πρέπει να το παρω εγώ απο εκεί, γιατί αυτή και καλα ειναι η συμφωνία που κάνανε με την αμαζόν.

Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση; Να ενοχλήσω την Amazon γιατί με τα ελτα δεν πρόκειται να βγει κάποια άκρη; Υπάρχει κάποιο τηλ που να μη με πάει σε "κέντρο εξυπηρέτησης";

Είσαι σίγουρος ότι έκαναν προσπάθεια παράδοσης? Αρκετές φορές σε μένα έρχεται μήνυμα ότι δεν με βρήκαν στο σπίτι ενώ φυσικά δεν ήρθαν ποτέ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλαν μύνημα οτι δεν με βρήκαν. Χαρτί δεν βρήκα. Στο τηλ μου παν οτι γύρισε στο κατάστημα, οτι λεει και το tracking δηλαδή. Επίσης, αρνούνταν να μου δώσουν υπεύθυνο, δεν ξέρω κατα πόσο είναι νόμιμο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, z3et είπε

Έστειλαν μύνημα οτι δεν με βρήκαν. Χαρτί δεν βρήκα. Στο τηλ μου παν οτι γύρισε στο κατάστημα, οτι λεει και το tracking δηλαδή. Επίσης, αρνούνταν να μου δώσουν υπεύθυνο, δεν ξέρω κατα πόσο είναι νόμιμο αυτό.

Ποτέ δεν ήρθαν, είναι τακτική αυτή. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, z3et είπε

Έστειλαν μύνημα οτι δεν με βρήκαν. Χαρτί δεν βρήκα. Στο τηλ μου παν οτι γύρισε στο κατάστημα, οτι λεει και το tracking δηλαδή. Επίσης, αρνούνταν να μου δώσουν υπεύθυνο, δεν ξέρω κατα πόσο είναι νόμιμο αυτό.

Ναι, να κάνεις παράπονο στο Amazon. Αν κάνουμε όλοι, προφανώς θα ενεργοποιηθεί κάποια ρήτρα ή έστω θα το κοιτάξουν. 

Σίγουρα στην Amazon έχουν και μετράνε KPIs.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Ναι, να κάνεις παράπονο στο Amazon. Αν κάνουμε όλοι, προφανώς θα ενεργοποιηθεί κάποια ρήτρα ή έστω θα το κοιτάξουν. 

Σίγουρα στην Amazon έχουν και μετράνε KPIs.

Yes i did. Στο σποιλ το σεντονι απάντηση τους. Και μέσα σε 2 ωρες. Προσπαθώ απο το πρωί με τα ΕΛΤΑ να βγάλω άκρη και δεν...

ΥΓ: προφανώς τους έστειλα και email.

 

Spoiler

Dear customer,

 

Thank you for contacting us at Amazon.de!

 

Firstly let me apologize for this inconvenience.

 

I'm sorry to learn that you still haven't received your order #.... and understand that your parcel should have been with you by now.

I understand that being a valued customer you expect to receive your parcels on time as you paid extra for the delivery so that you can use them for the purpose or reason for which you actually placed the order.

Satisfied customers are extremely important to us and we make every effort to ensure that you too are part of it. As per HRVATSKA POST the order is in transit and must be deliver till 17 December 2021 as get delayed in transit under shipping custom team.

On prior I have forwarded this to our transport team and they'll investigate and take necessary action against the Transport service so that the same will not happen again in your future order.

 

In order to help you, have contacted Transport and asked them to deliver the shipment to your desired address as soon as possible and to provide you with all the information needed for further processing.

I have also forwarded your address to our Transport so that you can receive without any problems.

 

Please be assured that we take full responsibility if any item becomes lost during delivery and will be happy to replace it free of charge, or issue a refund if a replacement is unavailable.

I assure you that your future visit to us will be more rewarding and up-to the service we usually offer to our customers. We kindly ask you to wait for this date before we continue to work for you as there may be some delays in individual shipments due to pandemic.

 

Further, would like to inform you that if the parcels fails to arrive on the estimated delivery date we asked the customer to wait little longer than the estimated date that is the cut off date and in your that date is 17. December 2021 and if the parcel didn't arrive within this time please contact us as on 17 December 2021.

"As compensation for this delay,I have initiated a refund of shipping charges for the amount of 6.59 EUR for your order #...

 

In case, if you're reluctant to wait please feel free to contact us again we'll be glad to assist you as per your convenient.

 

I assure you that your future visit to us will be more rewarding and up-to the service we usually offer to our customers. In case, missed to address any of your concern or you require any assistance, I would request you to please let us know and we'll be glad to

 

help.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, sv2kgl είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση. 

Το ΦΠΑ πες ΟΚ, στο επιστρέφουν. Με το κόστος εκτελωνισμού όμως των ΕΛΤΑ τι γίνεται; Ως συνήθως από ebay κτλ ψωνίζω πραγματάκια που κάνουν κάτω από 1 ευρώ. Το να πληρώνω κάθε φορά τα 2,5 είναι μεγάλο πρόβλημα.

λογικα πρεπει να επιστραφει και αυτο (τελη), αν ο seller δεν εκανε σωστα την διαδικασία και τα τζιμανια τα δικα μας στο χρεωσαν. Αλλα πχ στην δικια μου περιπτωση που χρεωσαν τελη και οχι φπα, αρα ο seller τα εκανε σωστα, μπορει να πει το ebay χεστηκα αν στα ελτα εχετε λακαμαδες και χρεωνουν οτι να ναι.

10 ώρες πριν, z3et είπε

Καλησπέρες,

Εχω κάνει κάτι παραγγελίες απο αμαζον γερμανιας και ήρθαν με ΕΛΤΑ κουριερ. Περαν του απαραδεκτου κλασικά φαινομένου να κανει 2 μέρες να γυρίσει τη μισή Ευρώπη και 4 μέρες να παει απο τη μια περιοχή της Αθήνας στην άλλη, κάνανε προσπάθεια παράδοσης χωρις φυσικά προηγούμενη ενημέρωση με sms/τηλ. Φυσικά και δεν με βρίσκουν και πάει πίσω στο κατάστημα. Αρχικά, αντί να το πανε σε κατάστημα ΔΙΠΛΑ στο σπίτι μου το πήγαν σε οτι ναναι περιοχή. Μου είπαν οτι δεν θα ξανακάνουν προσπάθεια παράδοσης (ενω μου έστειλαν σχετικό sms για νεο "ραντεβού"), και θα πρέπει να το παρω εγώ απο εκεί, γιατί αυτή και καλα ειναι η συμφωνία που κάνανε με την αμαζόν.

Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση; Να ενοχλήσω την Amazon γιατί με τα ελτα δεν πρόκειται να βγει κάποια άκρη; Υπάρχει κάποιο τηλ που να μη με πάει σε "κέντρο εξυπηρέτησης";

ειναι λογικο γιορτινες μερες να αργησουν 2-3 μερες, μην τα θελουμε ολα δικα μας, αν θες συγκεκριμένη ημερα παράδοσης πλήρωσε κανα 30αρη στην dhl. Η συμφωνια της αμαζον με τα ελτα φέρνει πραγματα με μεταφορικά της τάξης 4-10 ευρω σχεδον οσα δινουμε για εντος ελλαδας μεταφορικα. Δεν ειναι υποχρεωμένοι να σε ειδοποιήσουν, αν θες να ερθουν συγκεκριμένη μερα η να πας εσυ απο εκει μπορεις να τους ενημερωσεις. Το οτι το πηγαν σε αλλη περιοχή ειναι το λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παραγγελια απο uk με πληρωμενα τα τελωνιακα , αποστολη 24 νοεμβριου , αφιξη στην ελλαδα 26 νοεμβριου,    14 δεκεμβριου  ακομα στην αθηνα στο κατ καθεται κανει διακοπες , αρε ελτα κλειστε τα να ησυχασουμε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε   

Επεξ/σία από Giorgos20177
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Giorgos20177 είπε

παραγγελια απο uk με πληρωμενα τα τελωνιακα , αποστολη 24 νοεμβριου , αφιξη στην ελλαδα 26 νοεμβριου,    14 δεκεμβριου  ακομα στην αθηνα στο κατ καθεται κανει διακοπες , αρε ελτα κλειστε τα να ησυχασουμε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε   

Δες εδω, μία από τα ίδια από UK

1/12/2021, 20:15 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ
1/12/2021, 20:14 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
13/11/2021, 10:08 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ
13/11/2021, 10:08 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ
11/11/2021, 07:55 ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
9/11/2021, 23:16 ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Μιχάλης Π είπε

Δες εδω, μία από τα ίδια από UK

1/12/2021, 20:15 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ
1/12/2021, 20:14 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
13/11/2021, 10:08 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ
13/11/2021, 10:08 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ
11/11/2021, 07:55 ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
9/11/2021, 23:16 ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

2 μερες να ερθει απο εξω κ αγνωστες μερες μηνες χρονια να κανει τα τελευταια χιλιομετρα αχχααχ καμια σωτηρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση που κάποιος αγοράσει ένα αντικείμενο μέσω ebay από ιδιώτη πωλητή στην Αμερική και κόστος πχ 50-100 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά τι παίζει με τελωνείο;

 

Σε μερικούς βλέπω που γράφει : Customs services and international tracking provided και καταλαβαίνω ότι στο τέλος μόνο του υπολογίζει με βάση την τιμή του προϊοντος και τα ταχυδρομικά έξοδα πόσο θα βγει το τελωνείο και σου βγάζει μια σούμα για πληρωμή. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει περίπτωση να χρεωθεί κάποιος επιπλέον χρήματα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, terrabytegr είπε

Σε περίπτωση που κάποιος αγοράσει ένα αντικείμενο μέσω ebay από ιδιώτη πωλητή στην Αμερική και κόστος πχ 50-100 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά τι παίζει με τελωνείο;

 

Σε μερικούς βλέπω που γράφει : Customs services and international tracking provided και καταλαβαίνω ότι στο τέλος μόνο του υπολογίζει με βάση την τιμή του προϊοντος και τα ταχυδρομικά έξοδα πόσο θα βγει το τελωνείο και σου βγάζει μια σούμα για πληρωμή. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει περίπτωση να χρεωθεί κάποιος επιπλέον χρήματα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

οσες φορες εχω πληρωση απο πριν τον εκτελονισμο  δεν εχω χρεωθει κατι εξτρα κατα την αφιξη του , βεβαια ελτα ειναι αυτα ποτε δεν ξερεις , 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...