Προς το περιεχόμενο

E-Shop.gr και DOA


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Μία ερώτηση για τους γνωρίζοντες.

Καταγγελία που κάνουμε ?

- Στην Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή ?

- Στο Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝ.ΚΑ.) ?

- Στον Συνήγορο του Καταναλωτή ?

Επεξ/σία από panospeter
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και στα 3 μπορείς. Συνήγορος του Καταναλωτή είναι το καλύτερο και συνήθως βλέπεις αποτέλεσμα.Αλλά για το τι πρόκειται?Σου έστειλαν κάτι DOA και δεν το δέχονται πίσω?

Επεξ/σία από kyr123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kyr123 είπε

Και στα 3 μπορείς. Συνήγορος του Καταναλωτή είναι το καλύτερο και συνήθως βλέπεις αποτέλεσμα.Αλλά για το τι πρόκειται?Σου έστειλαν κάτι DOA και δεν το δέχονται πίσω?

Η ιστορία έχει ως εξής:

Στις 12/02/21 παρήγγειλα απο το e-shop ένα δίσκο, ένα ανεμιστηράκι και ένα ζεύγος ηχεία logitech.

Στις 01/03/21 παρέλαβα την παραγγελία με παράδοση στο σπίτι. Ο δίσκος και το fan ήταν ΟΚ.

Τα ήχεια όμως που δοκίμασα, την ίδια μέρα, είχαν πρόβλημα. Συγκεκριμένα το ένα απο τα δύο δεν έβγαζε καθόλου ήχο.

Με δοκιμή που έκανα με ένα άλλο καλώδιο (3.5mm του 3.5mm) που είχα απο τα headset μου, έπαιζαν κανονικά.

Δοκίμασα επίσης το καλώδιο της logitech στα headset μου και έπαιζε μόνο το ένα ακουστικό. Άρα ήταν ξεκάθαρα θέμα καλωδίου που συνόδευε τα ηχεία.

Την ίδια κι' όλας μέρα κάλεσα το e-shop και τους ενημέρωσα για το πρόβλημα. Τους ρώτησα επίσης αν μπορούν να μου στείλουν άλλο καλώδιο.

Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι έπρεπε να επιστρέψω τα ηχεία για να κάνουν και αυτοί έλεγχο και επειδή μάλιστα το προιόν ήταν DOA θα έστελναν courier να τα παραλάβει χωρίς κανένα κόστος για εμένα.

Πράγματι, την επόμηνη μέρα (02/03/21) ήρθε ο courier και παρέλαβε τα ηχεία.

Εν συνεχεία, τους κάλεσα στο μεσοδιάστημα 3 φορές για ενημέρωση και πάντα έπαιρνα την ίδια απάντηση. "Τα ηχεία είναι στο service και δεν έχει γίνει ο ελεγχος ακόμα. Έχουμε πολύ φόρτο και δεν τα έχουμε κοιτάξει". Πότε θα τα κοιτάξεται παρακαλώ ? "Θα σας σταλεί ενημερωτικό SMS". Μάλιστα ένας υπάλληλος απο το τεχνικό τμήμα με ενημέρωσε ότι αν δεν τα κοιτάξουν, ούτε αντικατάσταση μπορούν να κάνουν ούτε πιστωτικό να μου κόψουν.

Την Παρασκευή λοιπόν που μας πέρασε κάλεσα το e-shop ξανά και τους είπα (λαμβάνοντας πάλι τις ίδιες αόριστες απαντήσεις) ότι αν τους είναι τόσο δύσκολο να ελέγξουν τα ηχεία, να προχωρήσω στην παραγγελία ενός άλλου μοντέλου της εταιρίας (καθώς το συγκεκριμένο ήταν εξαντλημένο) με μεγαλύτερη τιμή απο αυτά που αγόρασα.

Πράγματι η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ζήτησε (όπως μου είπε) απο το service να πιστωθούν τα ηχεία και καταχώρησε την νέα παραγγελία.

Σήμερα που κάλεσα όμως, βλέποντας ότι η παραγγελία είναι ακόμα σε status "Έλεγχος Ομαλότητας Παραγγελίας", μου είπαν πάλι το ίδιο και το ίδιο (θα σας αποσταλεί σχετικό SMS). Απο ότι φαίνεται, αν το τεχνικό τους τμήμα δεν κοιτάξει τα ηχεία, δεν θα βγει πιστωτικό και άρα δεν θα προχωρήσει η νέα παραγγελία.

Βρίσκομαι λοιπόν παγιδευμένος στο πότε θα αποφασίσουν οι τεχνικοί του e-shop να δοκιμάσουν δύο ρημαδοηχεία, για να μπορέσω να κάνω την δουλειά μου. Να συμπληρώσω ότι τα ηχεία έχουν DOA 7 ημερών και σύμφωνα με τα λεγόμενα στο site τους για την υπηρεσία ισχύει το ακόλουθο:

Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival)

Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: ......

Συνεπώς θεωρώ ότι παραπλανήθηκα σε σχέση με την υπηρεσία που διαφημιζαν και θα μου πρόσφεραν με το προιόν (DOA), καθώς 2.5 βδομάδες αναμονής χωρίς καν να έχει γίνει ο έλεγχος, δεν το λες και μηδενικό χρόνο αναμονής στο service.

Επεξ/σία από panospeter
Δημοσ.

Αφού μιλάμε για την επόμενη ημέρα μετά την αγορά ο νόμος 2251/1994 σε καλύπτει πλήρως.Αυτός ο νόμος εν ολίγης λέει ότι ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης αναίτια ακόμα και εάν έχει ανοίξει το προϊόν εντός 14 ημερών.Μάλιστα με τροποποίηση αυτού του νόμου με ΚΥΑ(ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013) ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν ακόμα και έαν το έχει χρησιμοποιήσει και το κατάστημα δεν μπορεί να το αρνηθεί επ ουδενί.

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ελλατωματικό προϊόν...Εάν δεν δεις ανταπόκριση απλά κάνε μία καταγγελία αλλά γενικά μην περιμένεις και πολλά.Πιο πολλά να περιμένεις από τον φόβο που θα τους προκαλέσει η καταγγελία παρά από τους ίδιους.Αν και το eshop εμένα πάντως μου έχει φερθεί αρκετά καλά σε τέτοια θέματα οπότε ίσως να μην έχει θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kyr123 είπε

Αφού μιλάμε για την επόμενη ημέρα μετά την αγορά ο νόμος 2251/1994 σε καλύπτει πλήρως.Αυτός ο νόμος εν ολίγης λέει ότι ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης αναίτια ακόμα και εάν έχει ανοίξει το προϊόν εντός 14 ημερών.Μάλιστα με τροποποίηση αυτού του νόμου με ΚΥΑ(ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013) ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν ακόμα και έαν το έχει χρησιμοποιήσει και το κατάστημα δεν μπορεί να το αρνηθεί επ ουδενί.

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ελλατωματικό προϊόν...Εάν δεν δεις ανταπόκριση απλά κάνε μία καταγγελία αλλά γενικά μην περιμένεις και πολλά.Πιο πολλά να περιμένεις από τον φόβο που θα τους προκαλέσει η καταγγελία παρά από τους ίδιους.Αν και το eshop εμένα πάντως μου έχει φερθεί αρκετά καλά σε τέτοια θέματα οπότε ίσως να μην έχει θέμα

Τον φόβο σε ποιόν ? Στον πιτσιρικά που απαντάει εκ παραδρομής στο τηλεφωνικό κέντρο, που παίρνει 3 και 60 και του έχουν αυξήσει την δουλεία στο 2πλάσιο επειδή έχουν δίωξει τους μισούς με αναστολή εργασίας ?

Πως μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο ?

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, kyr123 είπε

Αφού μιλάμε για την επόμενη ημέρα μετά την αγορά ο νόμος 2251/1994 σε καλύπτει πλήρως.Αυτός ο νόμος εν ολίγης λέει ότι ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης αναίτια ακόμα και εάν έχει ανοίξει το προϊόν εντός 14 ημερών.Μάλιστα με τροποποίηση αυτού του νόμου με ΚΥΑ(ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013) ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν ακόμα και έαν το έχει χρησιμοποιήσει και το κατάστημα δεν μπορεί να το αρνηθεί επ ουδενί.

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ελλατωματικό προϊόν...Εάν δεν δεις ανταπόκριση απλά κάνε μία καταγγελία αλλά γενικά μην περιμένεις και πολλά.Πιο πολλά να περιμένεις από τον φόβο που θα τους προκαλέσει η καταγγελία παρά από τους ίδιους.Αν και το eshop εμένα πάντως μου έχει φερθεί αρκετά καλά σε τέτοια θέματα οπότε ίσως να μην έχει θέμα

Αυτό που αναφέρεις για το νόμο σε ανοιχτή συσκευασία δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει. Αγόρασα iphone πρίν κάτι μήνες , το άνοιξα δεν μου άρεσε και με ούτε 5 λεπτά χρήση ζήτησα από Κωτσόβολο να το επιστρέψω.

Μου είπαν δεν δέχονται επιστροφές σε ανοιχτό προϊόν , έστειλα στην προστασία καταναλωτή και μου απάντησαν με επιστολή ότι έχουν δίκιο και δεν μπορώ να κάνω κάτι βάση νόμου.

Προς TS πιστεύω θα σου έλεγα να αγοράσεις από κάπου αλλού και να μην τους κάνεις την χάρη να τους δώσεις και άλλα λεφτά, σε κάποια φάση θα κάνουν έλεγχο και θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω

Δημοσ.

Εγώ είχα παραγγείλει κάποτε ένα usb stick από το eshop το οποίο ήταν προβληματικό. Το επέστρεψα με rma εντός εγγύησης και το ξέχασα. 6 μήνες περίπου μετά μου ήρθε αντικατάσταση.

Και έναν usb δίσκο 2.5άρι που χρησιμοποιήθηκε 5 φορές για backup και ήταν στο κουτί του συνέχεια και χάλασε (το ρημάδι) σε λιγότερο από χρόνο, μου έβγαλαν τα συκώτια για να το αντικαταστήσουν. Μέχρι και ότι έγινε απόπειρα ανοίγματος του δίσκου με κατηγόρησαν επειδή βρήκε σημάδια παραβίασης το τεχνικό τμήμα τους. Δεν τους την χάρισα όμως επειδή είχα ήδη τραβήξει πολλές φωτογραφίες του δίσκου πριν τον στείλω και τους ζήτησα να μου στείλουν τις δικές τους με τα σημάδια που αναφέρουν μέσω του δικηγόρου μου και να τις συγκρίνουμε με τις δικές μου. Μία εβδομάδα μετά ήρθε νέος δίσκος.

Δημοσ.

Στην άγνοια μας πατάνε.Ο Νόμος 2251/1994 είναι ξεκάθαρος.

Αλλα φυσικά έχουν και το σκεπτικό του στύλ "Ε και τι θα κάνει?Για 30ε θα μας καταγγείλει?"

Δημοσ.

Παίδες μην το κουράζουμε.

Δευτέρα που ανοίγουν τα μαγαζιά πάω και τα αγοράζω από αλλού.

Εν συνεχεία, στέλνω καταγγελία στην Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή για παραπλανητική διαφήμιση προσφερόμενης υπηρεσίας (DAO) και μη τήρηση εμπορικής συμφωνίας.

Δεν θα μου βγάλουν  το λάδι για 45€.

Δημοσ.

εγώ είχα πάρει ένα σάπιο ups powerwalker, το οποίο ήταν DOA. Δεν κρατούσε φορτίο ούτε λάμπα 10w. Η μπαταρία δεν φόρτιζε σωστά και βρώμαγε πλαστικίλα στο ρεύμα. Μου έβγαλαν τα συκώτια μέχρι να μου δώσουν επιστροφή τα χρήματα. Και μάλιστα λίγο καιρό προ Covid-19. Είχα μιλήσει πόσες φορές με το τηλ. κέντρο τους, και καλά το είχαν για έλεγχο τουλάχιστον 10 ημέρες και στο τέλος σιχτίρισα. Τους είπα οτι το επόμενο βήμα μου είναι ο συνήγορος του καταναλωτή. Μόνο αφού τους το είπα σε 2-3 τηλέφωνα συγκινήθηκαν. Μάλιστα οι υπάλληλοι στο τηλ. κέντρο είχαν πάντα τρελό τουπέ και ύφος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...