Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλή μας αρχή, κρίμα τα κλειδώνονται threads εξαιτίας 1-2 ατόμων.

Είχαμε και τόσα πράγματα στο αρχικό thread.

Ιδέα για άλλο θέμα στο club θα ήταν διάφορες προωθητικές ενέργειες που μπορεί να κάνει η κάθε εταιρεία ώστε να μην μπουκώνει το εδώ θέμα + ότι θα είναι ευκολότερο να τα βλέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 λεπτά πριν, denexo είπε

Επιτέλους Θωμά. Παλιά έμπαινα insomnia για να βλέπω το thread με τις προσφορές. Από την αρχή εκείνου του epic-mega thread διάβαζα μόνο αυτό. Πραγματικά παρέα όπως είπε και ο @Kapws

Λοιπόν παίδες θέλω την συμβουλή σας : έχω ένα Yaris 1.4D-4D του '15. Λεφτά για καινούριο δεν παίζουν. Άσε που με έχει βολέψει κιόλας. Εργοστασιακά λέει ότι έχει 90HP και 205Nm ροπής. Με πρόγραμμα στον γνωστό σε όλους στην Αθήνα μπορεί να πάει κοντά στα 110HP με 250Nm ροπής. Και έρχομαι και ερωτώ. Αξίζει να μπει πρόγραμμα; Θα επηρεάσει αρνητικά το αυτοκίνητο μηχανικά (μετάδοση, μπεκ, common rail, turbo); Θα χρειαστεί αναβάθμιση στα φρένα; Και η κρίσιμη ερώτηση: θα δω διαφορά; Αυτά τα 5 κιλά ροπής παραπάνω θα φανούν; Αυτά τα 20 άλογα θα φανούν στην τελική; 

5 κιλά είναι πολλά και θα δεις διαφορά ειδικά από το πρώτο φούσκωμα.

Αλλά θα ζορίσεις όλα τα εξαρτήματα και θα έχεις και μεγάλυτερη κατανάλωση. Εκτός κι αν οδηγάς όπως και πριν, κανείς δεν το έκανε από όσους ξέρω, όπου θα δείς καλύτερη κατανάλωση και λογικά δεν θα ζορίζεται τόσο που να χαλάσει κάτι σημαντικά νωρίτερα.

Αναβάθμιση στην ανάρτηση και στα φρένα (και λάστιχα σε καλή κατάσταση πάντα) και χωρίς αναβάθμιση στη δύναμη είναι καλοδεχούμενη, αλλά απαραίτητη με τόσο μικρή βελτίωση δεν είναι...

Βάζει και intercooler μεγαλύτερο; Αν όχι βάλε εσύ πριν το πρόγραμμα, το Ελληνικό καλοκαίρι δεν παίζεται... (στο punto στην παραλιακή Αύγουστο μια ανέβαζε πίεση μια όχι μέχρι που χαλάρωσα τον ρυθμό μου).

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηλίθια ερώτηση alert..

Ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να ανοίγεις τα club...Γιατί δε βλέπω πουθενά ούτε στην κεντρική ούτε στο forum.. 😪

Δηλαδή τώρα για να μπω εδώ ήρθα μέσω του post...:(

28 λεπτά πριν, denexo είπε

Με πρόγραμμα στον γνωστό σε όλους στην Αθήνα μπορεί να πάει κοντά στα 110HP με 250Nm ροπής.

Ο οποίος είναι ποιος? Εγώ πραγματικά γνωστούς στην Αθήνα ξέρω πάνω από 10...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, eMike είπε

Ηλίθια ερώτηση alert..

Ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να ανοίγεις τα club...Γιατί δε βλέπω πουθενά ούτε στην κεντρική ούτε στο forum.. 😪

Δηλαδή τώρα για να μπω εδώ ήρθα μέσω του post...:(

Ο οποίος είναι ποιος? Εγώ πραγματικά γνωστούς στην Αθήνα ξέρω πάνω από 10...

Καθόλου ηλίθια η ερώτηση , έψαχνα μία ώρα και τελικά μπήκα σε ένα άλλο club και έτσι κατάφερα να βγώ στο μενού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@denexoλένε όσοι έχουν βάλει πρόγραμμα ότι με φυσιολογική οδήγηση μπορεί να έχεις και λίγο χαμηλότερη κατανάλωση αλλά άμα το πατήσεις αυξάνει φυσιολογικό αυτό. Ίσως επειδή με το remap αυξάνει η ροπή και ιπποδύναμη σε πιο χαμηλές στροφές και μπορείς να λειτουργείς τον κινητήρα πιο ήρεμα. Όταν είχα το clio 1.2tce είχα σκεφτεί να του κάνω remap για να μπορέσω να έχω μεγαλύτερη ροπή και ιπποδύναμη σε πιο χαμηλές στροφές για πιο εύκολη μετακίνηση στη πόλη αλλά δεν προχώρησα ποτέ σε αυτή τη κίνηση γιατι φοβήθηκα μην έχω θέματα με δισκο πλατώ, ειχα 118000χμ και δεν τα είχα αλλάξει ποτέ.

Επεξ/σία από fragsp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, eMike είπε

Ηλίθια ερώτηση alert..

Ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να ανοίγεις τα club...Γιατί δε βλέπω πουθενά ούτε στην κεντρική ούτε στο forum.. 😪

Δηλαδή τώρα για να μπω εδώ ήρθα μέσω του post...:(

Ο οποίος είναι ποιος? Εγώ πραγματικά γνωστούς στην Αθήνα ξέρω πάνω από 10...

 

16 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καθόλου ηλίθια η ερώτηση , έψαχνα μία ώρα και τελικά μπήκα σε ένα άλλο club και έτσι κατάφερα να βγώ στο μενού

 

Το πιο ευκολο που βρηκα εγω παντως ειναι με συνδρομη και να μπαινω απο τις ειδοποιησεις, αν αυτο ειναι το θεμα

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, denexo είπε

Επιτέλους Θωμά. Παλιά έμπαινα insomnia για να βλέπω το thread με τις προσφορές. Από την αρχή εκείνου του epic-mega thread διάβαζα μόνο αυτό. Πραγματικά παρέα όπως είπε και ο @Kapws

Λοιπόν παίδες θέλω την συμβουλή σας : έχω ένα Yaris 1.4D-4D του '15. Λεφτά για καινούριο δεν παίζουν. Άσε που με έχει βολέψει κιόλας. Εργοστασιακά λέει ότι έχει 90HP και 205Nm ροπής. Με πρόγραμμα στον γνωστό σε όλους στην Αθήνα μπορεί να πάει κοντά στα 110HP με 250Nm ροπής. Και έρχομαι και ερωτώ. Αξίζει να μπει πρόγραμμα; Θα επηρεάσει αρνητικά το αυτοκίνητο μηχανικά (μετάδοση, μπεκ, common rail, turbo); Θα χρειαστεί αναβάθμιση στα φρένα; Και η κρίσιμη ερώτηση: θα δω διαφορά; Αυτά τα 5 κιλά ροπής παραπάνω θα φανούν; Αυτά τα 20 άλογα θα φανούν στην τελική; 

 

Toyota Yaris 1.4D4D 90ps Stage1 remapped to 117ps _ 260Nm.JPG

Γνώμη μου θα φανούν και ειδικά η διαφορά στη ροπή.

Δεν είναι κάτι τρελό για να έχεις το άγχος μην παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και θεωρώ δεν χρειάζεσαι αλλαγή σε φρένα , μετάδοση κτλ είναι σχετικά μικρή η διαφορά

Εγώ προσωπικά θα το έκανα γιατί είχα την τάση να βελτιώνω όλα τα αμάξια μου πλην του Leon λόγω του DSG

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα μάλιστα... θα ψάξω (όταν κάτσω σε pc) τον τρόπο να καλέσουμε κ κανένα ακόμα από τα ιδρυτικά μέλη του παλιού τοπικ!!


Σήμερα αύριο επιστρέφω με αναζήτησή για φίλη...

 

σε αλλα νέα 

έχω καταφέρει να έχω στο ούτε 3 μηνών καμικ 4000 χλμ

και στο 9 μηνών Q3 μολις 6200...

ηταν μη μάθω στην οικονομία του cng!!

 

αλλά κατάφερα μετά από 8.5 μήνες να κανονίσω ραντεβού κ να βάλω τη κάμερα οπισθοπορείας που όντως τη χρειαζόμουν..

το θέμα είναι ότι το Αμαξι έχει κ εργοστασιακούς αισθητήρες κ εμφάνισε από δίπλα την οθόνη του ops κ δεν έκοψε στον ηλεκτρολόγο να το ενεργοποιήσει (ή μάλλον δεν ήξερε..) ενώ του το είχα επισημάνει ότι θα του εμφανιστεί αυτό όταν την ενεργοποιήσει... όταν έρθει η ώρα του σέρβις σε 3 μήνες θα φτιαχτεί κ αυτό (εκτός αν πάρω νωρίτερα vcds)...

Υγ1 κράξει Θωμά ελεύθερα για τη στραβή φωτό! 

Υγ2 μήπως πρέπει να το γυρίσουμε σε κλειστο κλαμπ για να αποφευχθουν τα γνωστά τρολ; Δε ξέρω τη διαφορά βασικά αλλά λέω μπας κ ξέρει κανείς 

77808843-3AAB-46E6-92C5-5F144B0DF507.jpeg

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Και πάλι καλά να λές εμένα απλά πιάνει σκόνη κάτω 3 εβδομάδες έχω να το κουνήσω

Να έρθω να το δανειστώ λίγες ημέρες; 🤣

Test Drive θα είναι βασικά 😎

5 λεπτά πριν, paylidis είπε

 

Υγ1 κράξει Θωμά ελεύθερα για τη στραβή φωτό! 

 

Δεν έχει επεξεργασία εικόνας / περιστροφή εικόνας το iPhone Γιώργο;; 🤣😎

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, terry308 είπε

Δεν έχει επεξεργασία εικόνας / περιστροφή εικόνας το iPhone Γιώργο;; 🤣😎

Έχει, αλλά στο Ινσομνια τη τουμπαρει, είναι το χούι του 😂

σε εμένα ίδια φαίνεται - στην επεξεργασία ίσια, με το που ανεβει ξαπλαρει 😅

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τώρα μάλιστα... θα ψάξω (όταν κάτσω σε pc) τον τρόπο να καλέσουμε κ κανένα ακόμα από τα ιδρυτικά μέλη του παλιού τοπικ!!


Σήμερα αύριο επιστρέφω με αναζήτησή για φίλη...

 

σε αλλα νέα 

έχω καταφέρει να έχω στο ούτε 3 μηνών καμικ 4000 χλμ

και στο 9 μηνών Q3 μολις 6200...

ηταν μη μάθω στην οικονομία του cng!!

 

αλλά κατάφερα μετά από 8.5 μήνες να κανονίσω ραντεβού κ να βάλω τη κάμερα οπισθοπορείας που όντως τη χρειαζόμουν..

το θέμα είναι ότι το Αμαξι έχει κ εργοστασιακούς αισθητήρες κ εμφάνισε από δίπλα την οθόνη του ops κ δεν έκοψε στον ηλεκτρολόγο να το ενεργοποιήσει (ή μάλλον δεν ήξερε..) ενώ του το είχα επισημάνει ότι θα του εμφανιστεί αυτό όταν την ενεργοποιήσει... όταν έρθει η ώρα του σέρβις σε 3 μήνες θα φτιαχτεί κ αυτό (εκτός αν πάρω νωρίτερα vcds)...

Υγ1 κράξει Θωμά ελεύθερα για τη στραβή φωτό! 

Υγ2 μήπως πρέπει να το γυρίσουμε σε κλειστο κλαμπ για να αποδεχθούν τα γνωστά τρολ; Δε ξέρω τη διαφορά βασικά αλλά λέω μπας κ ξέρει κανείς 

77808843-3AAB-46E6-92C5-5F144B0DF507.jpeg

Μου έλειψαν οι φωτογραφίες σου :D

Αλλά δεν σε κατηγορώ πλέον γιατί την πάτησα και εγώ μία φορά απο android που δεν γύριζε με τίποτα , πρέπει να είναι κάποιο θέμα του site

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hello και απο δω, ωραίο το καινούριο μαγαζί 😛

 @tsofras βγες στους δρόμους πάνω κάτω YOLO. Αν σε σταματήσει κανείς πες του πάω ψυχίατρο γιατι μου τέλειωσαν τα χάπια μου 🤪

Μεγάλη πίκρα να μην μπορείς να κινηθείς πάντως, ήμουν μια βδομάδα Μεσσηνία, έκανα 2-3 βόλτες Μάνη με Golf + mx5  και ίσιωσα...

 

1 ώρα πριν, denexo είπε

Λοιπόν παίδες θέλω την συμβουλή σας : έχω ένα Yaris 1.4D-4D του '15. Λεφτά για καινούριο δεν παίζουν. Άσε που με έχει βολέψει κιόλας. Εργοστασιακά λέει ότι έχει 90HP και 205Nm ροπής. Με πρόγραμμα στον γνωστό σε όλους στην Αθήνα μπορεί να πάει κοντά στα 110HP με 250Nm ροπής. Και έρχομαι και ερωτώ. Αξίζει να μπει πρόγραμμα; Θα επηρεάσει αρνητικά το αυτοκίνητο μηχανικά (μετάδοση, μπεκ, common rail, turbo); Θα χρειαστεί αναβάθμιση στα φρένα; Και η κρίσιμη ερώτηση: θα δω διαφορά; Αυτά τα 5 κιλά ροπής παραπάνω θα φανούν; Αυτά τα 20 άλογα θα φανούν στην τελική; 

Σίγουρα καταπονείς παραπάνω το turbo αφού δουλεύει μεγαλύτερες πιέσεις, χωρις αυτό να σημαίνει όμως απαραίτητα οτι θα χαλάσει και γρηγορότερα αν δεν είσαι κανίβαλος και ζεσταίνεις/κρυώνεις σωστά το αυτοκίνητο όσο γίνεται...

Απο κει και πέρα δεν νομίζω οτι θα επηρεάσει κάτι άλλο τύπου κιβώτιο κλπ, άλλωστε δεν μιλάμε και για 50kg ροπή!

Αν σου φαίνεται πεσμένο πάντως τσέκαρε τι κάνει το dpf σου, βουλώνει πανεύκολα στα πετρέλαια αν δεν του χώνεις συχνά γκάζια και "κλέβει" πολύ δύναμη

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, filarhos είπε

5 κιλά είναι πολλά και θα δεις διαφορά ειδικά από το πρώτο φούσκωμα.

Αλλά θα ζορίσεις όλα τα εξαρτήματα και θα έχεις και μεγάλυτερη κατανάλωση. Εκτός κι αν οδηγάς όπως και πριν, κανείς δεν το έκανε από όσους ξέρω, όπου θα δείς καλύτερη κατανάλωση και λογικά δεν θα ζορίζεται τόσο που να χαλάσει κάτι σημαντικά νωρίτερα.

Αναβάθμιση στην ανάρτηση και στα φρένα (και λάστιχα σε καλή κατάσταση πάντα) και χωρίς αναβάθμιση στη δύναμη είναι καλοδεχούμενη, αλλά απαραίτητη με τόσο μικρή βελτίωση δεν είναι...

Βάζει και intercooler μεγαλύτερο; Αν όχι βάλε εσύ πριν το πρόγραμμα, το Ελληνικό καλοκαίρι δεν παίζεται... (στο punto στην παραλιακή Αύγουστο μια ανέβαζε πίεση μια όχι μέχρι που χαλάρωσα τον ρυθμό μου).

 

Επεμβαίνει μόνο στο πρόγραμμα. Δεν κάνει τίποτα άλλο. Μάλιστα αν το αυτοκίνητο σου έχει οποιαδήποτε βλάβη, σου λέει φτιάξτο και μετά έλα πάλι. 

 

1 ώρα πριν, eMike είπε

Ο οποίος είναι ποιος? Εγώ πραγματικά γνωστούς στην Αθήνα ξέρω πάνω από 10...

Φαίνεται στο υδατογράφημα της φωτογραφίας με την δυναμομέτρηση που ανέβασα

17 λεπτά πριν, and_64 είπε

Αν σου φαίνεται πεσμένο πάντως τσέκαρε τι κάνει το dpf σου, βουλώνει πανεύκολα στα πετρέλαια αν δεν του χώνεις συχνά γκάζια και "κλέβει" πολύ δύναμη

Πεσμένο δεν είναι. Μάλιστα το καταλαβαίνω όταν κάνει regen το DPF γιατί ανεβαίνουν οι στροφές στο ρελαντί, οπότε οδηγώ με υψηλότερες στροφές από ότι συνήθως. Και πάντα ρωτάω στο ετήσιο service αν είναι όλα οκ με το DPF. Είχα προσπαθήσει να βρω και τρόπο να το παρακαλουθώ μέσω OBD αλλά φευ. Οι αισθητήρες που μπορώ να δω είναι αυτοί που φαίνονται στην φωτό, χωρίς να έχω μπορέσει να βρω κάποιο custom DID

 

OBD available sensors.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, denexo είπε

Πεσμένο δεν είναι. Μάλιστα το καταλαβαίνω όταν κάνει regen το DPF γιατί ανεβαίνουν οι στροφές στο ρελαντί, οπότε οδηγώ με υψηλότερες στροφές από ότι συνήθως. Και πάντα ρωτάω στο ετήσιο service αν είναι όλα οκ με το DPF. Είχα προσπαθήσει να βρω και τρόπο να το παρακαλουθώ μέσω OBD αλλά φευ. Οι αισθητήρες που μπορώ να δω είναι αυτοί που φαίνονται στην φωτό, χωρίς να έχω μπορέσει να βρω κάποιο custom DID

Συνήθως μόνο με τα original διαγνωστικά βλέπεις το dpf δυστυχώς. Απλά στο λέω γιατί είχε περάσει φίλος σε 116d πρόγραμμα στον ίδιο με 5-6000 χλμ και είχε θέματα με το dpf, ήθελε ξεβούλωμα!

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To DPF γενικά είναι μεγάλο άγχος: μην φτάσεις σπίτι όσο κάνει regen και χρειαστεί να κλείσεις την μηχανή, μην οδηγείς συνέχεια σε κίνηση οπότε το regen δεν είναι επιτυχές, κτλ. Με σώζει που γυρνάω από Κηφισό και το καλής ποιότητας πετρέλαιο από εταιρικό Shell

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...