Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, JDROGAS είπε

Kι ομως εχει γεμισει ολη η Ελλαδα απο τετοιου τυπου οχηματα.

Ειναι η νεα ταση,ολες οι εταιριες εκει εχουν στραφει.

Εγω δεν μπορω να τα βλεπω ανατριχιαζω........😁

Πως γινεται να εχεις ενα σουπερ μινι μοντελο και να το μεγεθυνεις και να το βγαζεις σε εκδοση μινιτζιποσουβοφορτηγο?

Και γιατι να μην παω να παρω ενα κανονικο SUV ?

Επισης ποτε δεν καταλαβα την υπαρξη των μινι με λιγο πιο πολυ υψος οπως Atos, Agila κλπ (για μπασκετμπολιστες ισως?)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, imr είπε

Το φιατ έχει τρομερούς χώρους. Μπορεί να είναι άσχημο αλλά τουλάχιστον κερδίζεις κάτι από αυτο.

 

Ειλικρινά δεν νομίζω ότι έχω μπει σε πιο ευρύχωρο αμάξι σε αυτό το μέγεθος. Οκ το πορτ μπαγκαζ δεν είναι μεγάλο , αλλά ξαναλέω μου έκανε τρομερή εντύπωση τα μεγάλα παράθυρα.

Αν κάποιος είναι κλειστοφοβικος πιστεύω είναι το ιδανικό αμάξι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, adi32 είπε

Πως γινεται να εχεις ενα σουπερ μινι μοντελο και να το μεγεθυνεις και να το βγαζεις σε εκδοση μινιτζιποσουβοφορτηγο?

Και γιατι να μην παω να παρω ενα κανονικο SUV ?

Επισης ποτε δεν καταλαβα την υπαρξη των μινι με λιγο πιο πολυ υψος οπως Atos, Agila κλπ (για μπασκετμπολιστες ισως?)

 H αποκορυφωση για μενα ειναι αυτα τα δυο.....🤪

c3_aircross.jpg.07cf74c69581612147d074f4172eb23a.jpg

2004813463_KiaSoulEV2020UK-17.jpg.86d3b7fbffca96c19520ce079a2b9777.jpg

Ειλικρινα οι Γαλλοι το βραδυ που το σχεδιαζαν μαλλον ειχαν παρει χαπια ληγμενα δεν εξηγειται αλλιως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

 H αποκορυφωση για μενα ειναι αυτα τα δυο.....🤪

c3_aircross.jpg.07cf74c69581612147d074f4172eb23a.jpg

2004813463_KiaSoulEV2020UK-17.jpg.86d3b7fbffca96c19520ce079a2b9777.jpg

Ειλικρινα οι Γαλλοι το βραδυ που το σχεδιαζαν μαλλον ειχαν παρει χαπια ληγμενα δεν εξηγειται αλλιως.

Το πρώτο αμάξι που έκλεισα ήταν το C3 aircross 😂

Το σκεφτόμουν όλο το βράδυ και δεν μπορούσα να κοιμηθώ..

Οκ δεν είναι και πολύ όμορφο αλλά έχει τρελλούς χώρους , άνετα καθίσματα και ανάρτηση σαν πακέτο στα λεφτά του για B-SUV το θεωρώ πολύ καλή επιλογή

Τώρα το ΚΙΑ είναι funky και αυτό μου άρεσε.

Βασικά για έναν περίεργο λόγο μου αρέσουν όλα αυτά τα περίεργα. Δεν θα τα αγόραζα γιατί δεν είναι του στυλ μου αλλά όπως και να έχει έχουν τον δικό τους χαρακτήρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φιλε ολα δεκτα,και οι χωροι και τα παντα........αλλα δεν μπορω να βγαινω στη βεραντα και να μου ερχεται αναγουλα 😁

Εγω παντως ακομα προσπαθω να καταλαβω ποια ειναι η χρηστικοτητα αυτης της κατηγοριας,αλλα και γιατι στην Ελλαδα εχουν τετοια απηχηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Ρε φιλε ολα δεκτα,και οι χωροι και τα παντα........αλλα δεν μπορω να βγαινω στη βεραντα και να μου ερχεται αναγουλα 😁

Εγω παντως ακομα προσπαθω να καταλαβω ποια ειναι η χρηστικοτητα αυτης της κατηγοριας,αλλα και γιατι στην Ελλαδα εχουν τετοια απηχηση.

 

Γιατι πολλοί θέλουν να το παίξουν ότι έχουν τζιπ suv κλπ και ιστορία κι ας είναι σε μέγεθος τσέπης. 

Βλέπω πχ εργένηδες και παίρνουν suv. Να το κάνεις τι? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, adi32 είπε

Γιατι πολλοί θέλουν να το παίξουν ότι έχουν τζιπ suv κλπ και ιστορία κι ας είναι σε μέγεθος τσέπης. 

Βλέπω πχ εργένηδες και παίρνουν suv. Να το κάνεις τι? 

To μόνο που δικαιολογώ/δέχομαι είναι η καλύτερη θέση οδήγησης... κατά τα αλλα Είναι μόδα και ποζερια ξεκάθαρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σας πω την αμαρτία μου, προτιμώ SUV από coupe ας πούμε. Και δεν αναφέρομαι σε μικρά αμαξάκια τύπου Yaris, αλλά σε πραγματικά καλά αμάξια. (Cls, Ε/S class coupe κτλ). Τα Suv εχουν συνήθως μεγαλύτερα παράθυρα και πιο φωτεινό και ανοιχτό εσωτερικό. Το εσωτερικο του c3 aircross που αναφέρθηκε παραπάνω, σου δίνει την εντύπωση ότι ειναι μιαε κατηγορίας πάνω από το C3. Και επειδή δεν μπορούν προφανώς όλοι να δώσουν λεφτά για ένα πιο στιβαρό SUV,  τα μικροτετραγωνοπαντελονακια τύπου c3 και Yaris cross είναι μονόδρομος. 

Αυτό που δεν μου αρέσει είναι τα SUV Coupe. Εκεί χάνεις το πλεονέκτημα το SUV, και κερδίζεις μόνο σε εμφάνιση, που όταν χρησιμοποιείς το αμάξι δεν την αντιλαμβάνεσαι anyway. ¯\_(ツ)_/¯

18 ώρες πριν, tsofras είπε

Τώρα να οφείλεται ότι βγήκε ο κόσμος να αγοράσει ενώ τον τελευταίο χρόνο λόγω της καραντίνας δεν έβγαινε ?

Στα σπίτια / κατασκευαστικές που γίνεται χαμός να το καταλάβω (όλη μέρα σπίτι / εργασία απο το σπίτι σου λέει ο κόσμος ας κάνω ανακαίνιση να το χαίρομαι που είμαι περισσότερες ώρες ) , στα αυτοκίνητα δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο.

 

Οφειλεται κυρίως στο ότι η αποταμίευση είναι σε επίπεδα ρεκόρ. Ένας χρόνος χωρίς εξόδους και ταξιδια, βοηθάνε αρκετά στο να μαζέψει κάποιος μερικά χιλιάρικα παραπάνω.

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Να σας πω την αμαρτία μου, προτιμώ SUV από coupe ας πούμε. Και δεν αναφέρομαι σε μικρά αμαξάκια τύπου Yaris, αλλά σε πραγματικά καλά αμάξια. (Cls, Ε/S class coupe κτλ). Τα Suv εχουν συνήθως μεγαλύτερα παράθυρα και πιο φωτεινό και ανοιχτό εσωτερικό. Το εσωτερικο του c3 aircross που αναφέρθηκε παραπάνω, σου δίνει την εντύπωση ότι ειναι μιαε κατηγορίας πάνω από το C3. Και επειδή δεν μπορούν προφανώς όλοι να δώσουν λεφτά για ένα πιο στιβαρό SUV,  τα μικροτετραγωνοπαντελονακια τύπου c3 και Yaris cross είναι μονόδρομος. 

Αυτό που δεν μου αρέσει είναι τα SUV Coupe. Εκεί χάνεις το πλεονέκτημα το SUV, και κερδίζεις μόνο σε εμφάνιση, που όταν χρησιμοποιείς το αμάξι δεν την αντιλαμβάνεσαι anyway. ¯\_(ツ)_/¯

Οφειλεται κυρίως στο ότι η αποταμίευση είναι σε επίπεδα ρεκόρ. Ένας χρόνος χωρίς εξόδους και ταξιδια, βοηθάνε αρκετά στο να μαζέψει κάποιος μερικά χιλιάρικα παραπάνω.

Το πρόβλημα είναι η κλειστοφοβία? 

Εμένα δε με ενοχλεί καθόλου.

Σε coupe αισθάνομαι πιο ασφαλής. Όσες φορές οδήγησα τζιπ suv κλπ νομίζω ότι είμαι μέσα σε παιχνίδι λούνα παρκ και αισθάνομαι ότι είναι απροσδιοριστος ο όγκος, δυσκίνητο, ανασφαλές σε στροφές κλπ 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, adi32 είπε

Το πρόβλημα είναι η κλειστοφοβία? 

Εμένα δε με ενοχλεί καθόλου.

Σε coupe αισθάνομαι πιο ασφαλής. Όσες φορές οδήγησα τζιπ suv κλπ νομίζω ότι είμαι μέσα σε παιχνίδι λούνα παρκ και αισθάνομαι ότι είναι απροσδιοριστος ο όγκος, δυσκίνητο, ανασφαλές σε στροφές κλπ 

Φυσικά και δεν μπορείς να παίρνεις τις στροφές με την ίδια ταχύτητα αποτι με ένα κουπε, αλλά δεν έχει και πολλη σημάδια άμα δεν προσπαθείς να τερματίσεις το αμάξι. Απροσδιόριστο όγκο και δυσκινητα όμως γιατί; Ο όγκος έχει περισσότερο να κάνει με το μήκος του αυτοκινήτου, όχι με το ύψος. Ένα μικρό SUV θα ειναι πιο ευκινητο και έχει λιγότερο όγκο από ένα μεγάλο κουπέ. 

Δεν θεωρώ το c3 aircross πιο δυσκινητο από το c3, τουλάχιστον όχι με τρόπο που θα σου κακοφανει.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, adi32 είπε

Γιατι πολλοί θέλουν να το παίξουν ότι έχουν τζιπ suv κλπ και ιστορία κι ας είναι σε μέγεθος τσέπης. 

Βλέπω πχ εργένηδες και παίρνουν suv. Να το κάνεις τι? 

 

3 λεπτά πριν, adi32 είπε

Το πρόβλημα είναι η κλειστοφοβία? 

Εμένα δε με ενοχλεί καθόλου.

Σε coupe αισθάνομαι πιο ασφαλής. Όσες φορές οδήγησα τζιπ suv κλπ νομίζω ότι είμαι μέσα σε παιχνίδι λούνα παρκ και αισθάνομαι ότι είναι απροσδιοριστος ο όγκος, δυσκίνητο, ανασφαλές σε στροφές κλπ 

Και εγώ έτσι έλεγα όταν μικρός αλλά αλλάζουν τα πράγματα.

 

Ένας παράγοντας είναι όταν αρχίσει να πονάει η μέση για να μπεις/βγεις από το coupe.( Εγώ όπως και πολλοί άλλοι έχουν αρχίσει τέτοια παπουδοπροβληματα από τα 30)

Δεύτερος λόγος είναι όταν κάνεις παιδιά και για κάθε εκδρομή πρέπει να κάνεις και ολόκληρη μετακόμιση

 

Εφόσον σπάνια πλέον περνάς και τα 120 τι να το κάνεις το αεροδυναμικό σχήμα και τις σφιχτές αναρτήσεις?

Πλέον η εμφάνιση έρχετε σε δεύτερο ρόλο

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, imr είπε

 

Και εγώ έτσι έλεγα όταν μικρός αλλά αλλάζουν τα πράγματα.

 

Ένας παράγοντας είναι όταν αρχίσει να πονάει η μέση για να μπεις/βγεις από το coupe.( Εγώ όπως και πολλοί άλλοι έχουν αρχίσει τέτοια παπουδοπροβληματα από τα 30)

Δεύτερος λόγος είναι όταν κάνεις παιδιά και για κάθε εκδρομή πρέπει να κάνεις και ολόκληρη μετακόμιση

 

Εφόσον σπάνια πλέον περνάς και τα 120 τι να το κάνεις το αεροδυναμικό σχήμα και τις σφιχτές αναρτήσεις?

Πλέον η εμφάνιση έρχετε σε δεύτερο ρόλο

 

Δεν συμφωνώ, η εμφάνιση έχει ακόμη από τους πρώτους λόγους, έξου και τα Suv. Άμα δεν μας ένοιαζε η εμφάνιση, θα κυκλοφορουσαν Station wagen όπως στη. Δυτική Ευρώπη, που έχουνε όλα τα θετικά από τις λιμουζίνες και τα Suv με μόνο αρνητικό την εμφάνιση.

Η ταχύτητα τι σχέση έχει, θαρρείς με SUV δυσκολευεσαι να πιάσεις 200ρια; Με το κατάλληλο SUV προφανώς, καμία αστάθεια δεν νιώθεις. Είτε πχ Χ3 είτε 3 series άνετα εισαι.

 

Με την μέση συμφωνώ. Δεν έχω προσωπικά θεμα, αλλά το να μπαίνειβγαινω ειναι λίγο ταλαιπωρία, ειδικά στο γκαράζ μου που έχει μια κλιση.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Απροσδιόριστο όγκο και δυσκινητα όμως γιατί; Ο όγκος έχει περισσότερο να κάνει με το μήκος του αυτοκινήτου, όχι με το ύψος. Ένα μικρό SUV θα ειναι πιο ευκινητο και έχει λιγότερο όγκο από ένα μεγάλο κουπέ. 

Για τα πιο μεγαλα SUV και τζιπ εννοουσα τα οποια παιρνουν και γυναικες και παππουδια και οποιον παρει ο χαρος

Ειχα δει γυναικα με Χαμερ να προσπαθει να μπει σε σουπερμαρκετ και της κανανε κουμαντο 4 

12 λεπτά πριν, imr είπε

 

Και εγώ έτσι έλεγα όταν μικρός αλλά αλλάζουν τα πράγματα.

Δεύτερος λόγος είναι όταν κάνεις παιδιά και για κάθε εκδρομή πρέπει να κάνεις και ολόκληρη μετακόμιση

 

 

 

Ναι εκει πας αναγκαστικα σε τετοιου τυπου εκτος και παρεις μεγαλο σενταν με μπαγκαζιερα ή Station (που τα σιχαινομαι χειροτερα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα στατιον εντω μεταξύ που λέτε οτι σιχαινεστε είναι το ιδανικό μέγεθος για χώρους, άνεση, επιδόσεις.

Κάτι ξέρουν στην Ευρώπη, εδώ είμαστε κολημενοι

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχουν και ψηλες οικογενειες.. Για χρονια ειχαμε ως αυτοκινητο πολης, ενα wagon R. 
 

Αν υπηρχε τοτε ενα c3 aircross, σαφως θα πηγαιναμε σε αυτο. 
 

Αυτου του τυπου αμαξια εχουν τεραστια χρηστικη αξια για καποιους ανθρωπους. 

Επεξ/σία από xgol
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...