theavenger2 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δεν λέω οφείλω να πώ οτι είναι σημαντικό η αγορά να εξελίσεται και να βλέπεις νέες e-υπηρεσίες να έρχονται και να παρέχουν λύσεις στους καταναλωτές. Θεωρώ οτι αυτό σημαίνει εξέλιξη και είναι πολύ σημαντικό. Αλλά το ηθικό ερώτημα που τίθεται εδώ ειναι αν αυτό πρέπει να γίνεται χωρίς την τήρηση της νομοθεσίας, στα πλαίσια της εξυπηρέτησης των καταναλωτών αλλά και της βολής του εκάστοτε επιχειρηματία ? Δεν ξέρω τι να απαντήσω σε αυτό το έρωτημα. Ας απαντήσουν αυτοί που πρέπει σε αυτό. Εγώ θα παραθέσω μερικά στοιχεία και ας κρίνει ο καθένας απο εσάς και ίσως και αυτοί που πρέπει και σταθερά δεν κάνουν την δουλειά τους. Παράδειγμα 1.α) Efood.gr To πασίγνωστο site το οποίο λειτουργεί τα τελευταία αρκετά χρόνια στη Ελλάδα με μεγάλη επιτυχία , είναι το μεγαλύτερο και το πιο γνωστό marketplace για delivery φαγητού στην Ελλάδα (όπως και μόνοι τους λένε "το delivery στην Ελλάδα") , συμφερόντων ,εδώ και αρκετά χρόνια μετά από εξαγορά, της εταιρείας Delivery Hero πολυεθνικής εταιρείας με έδρα την Γερμανία. (Εδώ πάει αυτό που ακούμε στα καφενεία απο κάτι παπούδες ότι οι μεγαλύτεροι απατεώνες είναι οι Γερμανοί δεν το λέω εγώ... οι παπούδες ) . Η συγκεκριμένη εταιρεία λοιπόν από τον Μάιο του 2018 θα επρεπε για όλες τις συναλλαγές με κάρτα που δέχεται , τα χρήματα να μην πηγαίνουν απευθείας στο τραπεζικό της λογαριασμό (αυτό ορίζει ο νόμος PSD2) αλλά μέσω μίας υπηρεσίας εκκαθάρισης κατά την συναλλαγή να μοιράζονται τα χρήματα αυτόματα στο λογαριασμό του εκάστοτε εμπόρου πελάτη της (εστιατορίου) και στο δικό της μόνο τα χρήματα που αφορούν τις προμήθειες της. Αν σκεφτούμε ότι το ποσό που διακινείται με κάρτες είναι 9 ψήφιο σε ευρώ (λένε οτι το 2020 ήταν 300εκατομμύρια ευρώ + -και ναι δεν έχω κάνει λάθος -) για τους λόγους ασφαλείας που ψηφίστηκε ο νόμος αυτός και μόνο από το ποσό που διακινείται ετησίος, η διαδικασία αυτή δεν είναι απλώς απαραίτητη αλλά υποχρεωτική. Αλλά στην Ελλάδα του 2021 ακόμα υπάρχουν εταιρείες που εκμεταλεύονται τα όποια παραθυράκια ή την όποια ανοχή των εμπλεκομένων, συνεργατών τραπεζών (Στην περίπτωση αυτή αν δεν κάνω λάθος ειναι η τράπεζα Πειραιώς) , εποπτικών αρχών ΤτΕ κλπ και βεβαίως δεν τηρούν το νόμο. Και το ακόμα χειρότερο το λένε και δημόσια στις οικονομικές καταστάσεις τους ( H delivery Hero το αναφέρει ρητά στις οικονομικές καταστάσεις του έτους 2018, 2019 και υποθέτω σύντομα και σε αυτές του 2020) χωρίς κανείς σε αυτή τη χώρα να ασχολείται. Εδώ ίσως θα έπρεπε να εμπλακεί και ο επόπτης των ορκοτών λογιστών της στην Ελλάδα, μια και στις ελληνικές οικονομικές καταστάσεις θα έπρεπε να αναφέρεται ρητά οτι δεν τηρούν το νόμο και ότι αυτό μπορεί να έχει ρίσκο για την εταιρεία και κίνδυνο υψηλού προστίμου, αλλά όσο και αν έψαξα δεν βρήκα σχετικό note. Τώρα για να είμαι δίκαιος θα πρέπει να πώ οτι το ίδιο μέχρι στιγμής συμβαίνει και με το άλλο γερμανικών συμφερόντων αντίστοιχο site (μικρότερο σε μέγεθος βέβαια στο industry αυτό , αλλά τεράστιο γενικότερα σαν επιχείρηση) Box , συμφερόντων COSMOTE και με την ανοχή αν δεν κάνω λάθος της Εθνικής Τράπεζας αυτή τη φορά, απλά το αναφέρω για να μην νομίζει κανείς οτι τα έχω βάλει μόνο με το efood. Όχι τα έχω βάλει με την μπανανία που ζούμε. Εδώ να πούμε οτι η COSMOTE έχει πλέον άδεια ιδρύματος πληρωμών (Cosmote Payments) απλά δεν έχει προλάβει προφανώς ακόμα να κάνει την όλη διαδικασία με αυτό για να τηρηθεί η νομοθεσία. Πρακτικά λοιπόν δεν υπάρχει ελαφρυντικό όσο δεν κάνει αυτό που ορίζει ο νόμος παρανομεί. 1.β) η ίδια εταιρεία σήμερα (Efood) ανακοίνωσε σχετικά σιωπηρά οτι πλέον έχει και φαρμακεία εκτός από delivery φαγητού. (https://www.e-food.gr/pharmacy-delivery) Και παραθέτω τα παρακάτω από την ΕΕΤΤ. : 1) Τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που επιθυμούν να παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες υπό καθεστώς Γενικής ή Ειδικής Άδειας, πρέπει να εγγραφούν στο Μητρώο Ταχυδρομικών Επιχειρήσεων, που τηρεί η ΕΕΤΤ. 2)https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/PostLegalFramework/44_A_2012_4053_NeosNomosTAX.pdf Ελέγχοντας στο μητρώο των ταχυδρομικών υπηρεσιών της ΕΕΤΤ πουθενά δεν είδα οτι η εν λόγω εταιρεία έχει άδεια από την επίσημο φορέα ,για να μπορεί με το δίκτυο της (οδηγούς) να διακινεί εμπορεύματα. Όπως κάποιος θα μπορέσει να διαβάσει στο ως ανω νόμο, όταν διακινείς food (Delivey) δεν υπάρχει τέτοια υποχρέωση . Αλλά όταν διακινείς οποιοδήποτε άλλο προϊόν για λογαριασμό τρίτου, οφείλεις να τηρείς τον ως άνω νόμο στο ακέραιο (όλες τις διατάξεις του) και κυρίως να λάβεις την σχετική άδεια από την ΕΕΤΤ. Αν τα παραπάνω ισχύουν , η συγκεκριμένη εταιρεία για άλλη μια φορά ξεκινάει μια υπηρεσία νέα στα πλαίσια της καινοτομίας, παραβιάζοντας για άλλη μια φορά το νόμο. Αυτή την φορά χωρίς την ανοχή καποιου άλλου εμπλεκόμενου αλλά με την άγνοια (ή την ανοχή θα δείξει) του επόπτη τέτοιων υπηρεσιών και στην προκειμένη περίπτωση της ΕΕΤΤ. Εδώ μένει να δούμε αν θα υπάρχουν αντιδράσεις από άλλες ταχυμεταφορικές που έτσι και αλλιώς θίγονται από μία τέτοια διαδικασία , μια και εκείνοι έχουν υποχρεωθεί να τηρούν ένα σκασμό άρθρα της νομοθεσίας για να παρέχουν τέτοιου είδους υπηρεσίες, ενώ κάποιος άλλος αποφάσισε οτι μπορεί να το κάνει μόνος του, χωρίς καμία υποχρέωση στο νομοθετικό πλαίσιο. (δεν υπερασπίζομαι τις ταχυμεταφορικές , πως θα μπορούσα άλλωστε μετά το φιασκό στα lock downs , την νομοθεσία προσπαθώ να υπερασπιστώ και τον υγιή ανταγωνισμό) Φτιάξτε ποπ κορν και ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει τις επόμενες μέρες. Παράδειγμα 2 α) http://www.Wolt.gr εταιρεία αν δεν κάνω λάθως Φιλανδικών συμφερόντων.Ξέρεται αυτοί οι βόρειοι ευρωπαίοι που τοσα χρόνια μας κουνάνε το δάχτυλο ότι ειμαστε λαμόγια και τους κλέβουμε τα λεφτά. Κάτα τα άλλα αγαπημένη υπηρεσία μέσα στο lock down. Μας βοήθησε όλους ... Πάμε τώρα. Η συγκεκριμένη εταιρεία παρέχει στους οδηγούς εργαζομένους της "ένα ευέλικτο ωράριο εργασίας" όπως λέει στην ιστοσελίδα της μια και ο καθένας από αυτούς θα αποφασίσει πότε και πόσες ώρες θα δουλέψει ανοίγοντας απλά την εφαρμογή συνεργατή (https://wolt.com/el/couriers) . Αυτό που δεν λεει βέβαια στην ιστοσελίδα της είναι οτι κανείς από αυτούς τους εργαζομένους δεν εχει προσληφθεί κανονικά με σύμβαση είτε αορίστου είτε και ορισμένου χρόνου όπως ορίζει ο νόμος. Τουλάχιστον αυτό είναι γνωστό στην αγορά και λένε οι ίδιοι οι οδηγοί της. Αντί για αυτό αμοίβει τους εργαζομένους αυτούς με τίτλο κτήσης (η παλιά απόδειξη δαπάνης πληροφορίες εδώ) η οποία βάσει νόμου μπορεί να χρησιμοποιείται από μία επιχείρηση μόνο για μικρό χρονικό διάστημα και σε καμία περίπτωση σε εργαζομένους που συνεργάζονται με την επιχείρηση για συνεχόμενο διάστημα διαδοχικά. Όπως ρητά αναφέρεται στο ώς άνω link : "ο τίτλος κτήσης εκδίδεται από έναν υπόχρεο απεικόνισης συναλλαγών (ελεύθερο επαγγελματία, ατομική επιχείρηση, εταιρία κ.ο.κ.) προς ένα φυσικό πρόσωπο (ιδιώτη) που παρέχει υπηρεσίες ευκαιριακά και όχι κατά σύστημα". Βεβαίως και εδώ ο επόπτης "επιθεώρηση εργασίας και ΕΦΚΑ" εν αγνοία του (ή με την ανοχή του μια και δεν φαίνεται να έχει κάνει κάποιον έλεγχο και να δείξει σε αυτή την εταιρεία με τον τρόπο που προβλέπεται , τι σημαίνει νόμος) σφυράει κλέφτικα. (Θα μπορούσε κάποιος αρμόδιος πολύ εύκολα να διαπιστώσει τι συμβαίνει απλά ελέγχοντας στα συστήματα του, το αριθμό εργαζομένων που έχει δηλώσει η εταιρεία στον ΕΦΚΑ ως μισθωτούς ορισμένου ή αορίστου χρόνου). Ελπίζω κάποιος να το δει και να το ψάξει. (Η ελπίδα λέει πεθαίνει πάντα τελευταία) 2.β) το πράγμα γίνεται ακόμα χειρότερο μια και πλέον στην συγκεκριμένη υπηρεσία έχουν εμφανιστεί καταστήματα διαφόρων ειδών ακόμα και καταστήματα εσωρούχων. Επίσης δεν μπόρεσα να βρώ στο μητρώο της ΕΕΤΤ άδεια ταχυμεταφορών ειδικού ή και γενικού σκοπού για την εν λόγω "Ευρωπαϊκη" Εταιρεία. Πως θα μπορούσε άλλωστε, μια και αν ζητούσε από την ΕΕΤΤ να πάρει άδεια αναλύοντας τον παραπάνω τρόπο λειτουργίας με το δυναμικό της μάλλον θα λάμβανε κάτι άλλο αντί άδειας. (2.γ) Εδώ δεν ξέρω τι συμβαίνει, με την PSD2 και τις πληρωμές δηλαδή ... Ίσως ο επόπτης αυτής της νομοθεσίας θα πρέπει να το δει μια και εγώ που το χρησιμοποιώ ουδέποτε εχω καταλάβει που πληρώνω τελικά με την κάρτα μου, (έχει και apple pay) και αμφιβάλω οτι εχει κάνει αυτό που προβλέπει ο νόμος (δηλ. ο κάθε εμπορος να ανοίγει μητρώο στο ίδρυμα πληρωμών που η πλατφόρμα συνεργάζεται και κατα την συναλλαγή αυτόματα να μοιράζεται το ποσό στους δικαιούχους). Το ψάχνω όμως και θα επανέλθω. Συγχωρήστε με για το σεντόνι , απλά είναι πολλά και δεν γινόνταν αλλιώς. Αναμένω τον όποιο σχολιασμό σας. Τα υπόλοιπα αν προχωρήσει το θέμα, στην πορεία Link με σχετικά στοιχεία θα έρθουν και αυτά στην πορεία. 3
cumulus Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Συμπερασμα ζουμε στη μπανανια,οι Γερμανοι ειναι λαμογια ,επιβεβαιωμενο απο τους παπουδες,οι Φιλανδοι λαμογια πιθανοτατα ,θα ειναι σιγουρο οταν το επιβεβαιωσουν οι παπουδες κλπ Η μπανανια οπως υποτιμητικα γραφεις ,αποτελειται απο εμας τους πολιτες. Εδω μεσα αν διαβασεις λιγα μηνυματα θα βρεις διαφορα ,οπως πως να σπασουμε την καραντινα,πως να πιστολιασουμε εταιρειες ,μελη που με υπερηφανεια δηλωνουν οτι φοροδιαφευγουν,αλλοι που αρνουνται να πληρωσουν τις κλησεις τους κλπ Η μπανανια λοιπον ειναι μπανανια γιατι αποτελειται απο μπανανεζους που οταν πας να εφαρμοσεις τους νομους εξοργιζονται.Ας αλλσξουμε λοιπον εμεις πρωτα και βλεπουμε. Μια ερωτηση απο μενα .Νομιζεις οτι στις υπολοιπες χωρες ολα ειναι ροδινα;
NikosKallithea Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 31 λεπτά πριν, theavenger2 είπε Δεν λέω οφείλω να πώ οτι είναι σημαντικό η αγορά να εξελίσεται και να βλέπεις νέες e-υπηρεσίες να έρχονται και να παρέχουν λύσεις στους καταναλωτές. Θεωρώ οτι αυτό σημαίνει εξέλιξη και είναι πολύ σημαντικό. Αλλά το ηθικό ερώτημα που τίθεται εδώ ειναι αν αυτό πρέπει να γίνεται χωρίς την τήρηση της νομοθεσίας, στα πλαίσια της εξυπηρέτησης των καταναλωτών αλλά και της βολής του εκάστοτε επιχειρηματία ? Δεν ξέρω τι να απαντήσω σε αυτό το έρωτημα. Ας απαντήσουν αυτοί που πρέπει σε αυτό. Εγώ θα παραθέσω μερικά στοιχεία και ας κρίνει ο καθένας απο εσάς και ίσως και αυτοί που πρέπει και σταθερά δεν κάνουν την δουλειά τους. Παράδειγμα 1.α) Efood.gr To πασίγνωστο site το οποίο λειτουργεί τα τελευταία αρκετά χρόνια στη Ελλάδα με μεγάλη επιτυχία , είναι το μεγαλύτερο και το πιο γνωστό marketplace για delivery φαγητού στην Ελλάδα (όπως και μόνοι τους λένε "το delivery στην Ελλάδα") , συμφερόντων ,εδώ και αρκετά χρόνια μετά από εξαγορά, της εταιρείας Delivery Hero πολυεθνικής εταιρείας με έδρα την Γερμανία. (Εδώ πάει αυτό που ακούμε στα καφενεία απο κάτι παπούδες ότι οι μεγαλύτεροι απατεώνες είναι οι Γερμανοί δεν το λέω εγώ... οι παπούδες ) . Η συγκεκριμένη εταιρεία λοιπόν από τον Μάιο του 2018 θα επρεπε για όλες τις συναλλαγές με κάρτα που δέχεται , τα χρήματα να μην πηγαίνουν απευθείας στο τραπεζικό της λογαριασμό (αυτό ορίζει ο νόμος PSD2) αλλά μέσω μίας υπηρεσίας εκκαθάρισης κατά την συναλλαγή να μοιράζονται τα χρήματα αυτόματα στο λογαριασμό του εκάστοτε εμπόρου πελάτη της (εστιατορίου) και στο δικό της μόνο τα χρήματα που αφορούν τις προμήθειες της. Αν σκεφτούμε ότι το ποσό που διακινείται με κάρτες είναι 9 ψήφιο σε ευρώ (λένε οτι το 2020 ήταν 300εκατομμύρια ευρώ + -και ναι δεν έχω κάνει λάθος -) για τους λόγους ασφαλείας που ψηφίστηκε ο νόμος αυτός και μόνο από το ποσό που διακινείται ετησίος, η διαδικασία αυτή δεν είναι απλώς απαραίτητη αλλά υποχρεωτική. Αλλά στην Ελλάδα του 2021 ακόμα υπάρχουν εταιρείες που εκμεταλεύονται τα όποια παραθυράκια ή την όποια ανοχή των εμπλεκομένων, συνεργατών τραπεζών (Στην περίπτωση αυτή αν δεν κάνω λάθος ειναι η τράπεζα Πειραιώς) , εποπτικών αρχών ΤτΕ κλπ και βεβαίως δεν τηρούν το νόμο. Και το ακόμα χειρότερο το λένε και δημόσια στις οικονομικές καταστάσεις τους ( H delivery Hero το αναφέρει ρητά στις οικονομικές καταστάσεις του έτους 2018, 2019 και υποθέτω σύντομα και σε αυτές του 2020) χωρίς κανείς σε αυτή τη χώρα να ασχολείται. Εδώ ίσως θα έπρεπε να εμπλακεί και ο επόπτης των ορκοτών λογιστών της στην Ελλάδα, μια και στις ελληνικές οικονομικές καταστάσεις θα έπρεπε να αναφέρεται ρητά οτι δεν τηρούν το νόμο και ότι αυτό μπορεί να έχει ρίσκο για την εταιρεία και κίνδυνο υψηλού προστίμου, αλλά όσο και αν έψαξα δεν βρήκα σχετικό note. Τώρα για να είμαι δίκαιος θα πρέπει να πώ οτι το ίδιο μέχρι στιγμής συμβαίνει και με το άλλο γερμανικών συμφερόντων αντίστοιχο site (μικρότερο σε μέγεθος βέβαια στο industry αυτό , αλλά τεράστιο γενικότερα σαν επιχείρηση) Box , συμφερόντων COSMOTE και με την ανοχή αν δεν κάνω λάθος της Εθνικής Τράπεζας αυτή τη φορά, απλά το αναφέρω για να μην νομίζει κανείς οτι τα έχω βάλει μόνο με το efood. Όχι τα έχω βάλει με την μπανανία που ζούμε. Εδώ να πούμε οτι η COSMOTE έχει πλέον άδεια ιδρύματος πληρωμών (Cosmote Payments) απλά δεν έχει προλάβει προφανώς ακόμα να κάνει την όλη διαδικασία με αυτό για να τηρηθεί η νομοθεσία. Πρακτικά λοιπόν δεν υπάρχει ελαφρυντικό όσο δεν κάνει αυτό που ορίζει ο νόμος παρανομεί. 1.β) η ίδια εταιρεία σήμερα (Efood) ανακοίνωσε σχετικά σιωπηρά οτι πλέον έχει και φαρμακεία εκτός από delivery φαγητού. (https://www.e-food.gr/pharmacy-delivery) Και παραθέτω τα παρακάτω από την ΕΕΤΤ. : 1) Τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που επιθυμούν να παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες υπό καθεστώς Γενικής ή Ειδικής Άδειας, πρέπει να εγγραφούν στο Μητρώο Ταχυδρομικών Επιχειρήσεων, που τηρεί η ΕΕΤΤ. 2)https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/PostLegalFramework/44_A_2012_4053_NeosNomosTAX.pdf Ελέγχοντας στο μητρώο των ταχυδρομικών υπηρεσιών της ΕΕΤΤ πουθενά δεν είδα οτι η εν λόγω εταιρεία έχει άδεια από την επίσημο φορέα ,για να μπορεί με το δίκτυο της (οδηγούς) να διακινεί εμπορεύματα. Όπως κάποιος θα μπορέσει να διαβάσει στο ως ανω νόμο, όταν διακινείς food (Delivey) δεν υπάρχει τέτοια υποχρέωση . Αλλά όταν διακινείς οποιοδήποτε άλλο προϊόν για λογαριασμό τρίτου, οφείλεις να τηρείς τον ως άνω νόμο στο ακέραιο (όλες τις διατάξεις του) και κυρίως να λάβεις την σχετική άδεια από την ΕΕΤΤ. Αν τα παραπάνω ισχύουν , η συγκεκριμένη εταιρεία για άλλη μια φορά ξεκινάει μια υπηρεσία νέα στα πλαίσια της καινοτομίας, παραβιάζοντας για άλλη μια φορά το νόμο. Αυτή την φορά χωρίς την ανοχή καποιου άλλου εμπλεκόμενου αλλά με την άγνοια (ή την ανοχή θα δείξει) του επόπτη τέτοιων υπηρεσιών και στην προκειμένη περίπτωση της ΕΕΤΤ. Εδώ μένει να δούμε αν θα υπάρχουν αντιδράσεις από άλλες ταχυμεταφορικές που έτσι και αλλιώς θίγονται από μία τέτοια διαδικασία , μια και εκείνοι έχουν υποχρεωθεί να τηρούν ένα σκασμό άρθρα της νομοθεσίας για να παρέχουν τέτοιου είδους υπηρεσίες, ενώ κάποιος άλλος αποφάσισε οτι μπορεί να το κάνει μόνος του, χωρίς καμία υποχρέωση στο νομοθετικό πλαίσιο. (δεν υπερασπίζομαι τις ταχυμεταφορικές , πως θα μπορούσα άλλωστε μετά το φιασκό στα lock downs , την νομοθεσία προσπαθώ να υπερασπιστώ και τον υγιή ανταγωνισμό) Φτιάξτε ποπ κορν και ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει τις επόμενες μέρες. Παράδειγμα 2 α) http://www.Wolt.gr εταιρεία αν δεν κάνω λάθως Φιλανδικών συμφερόντων.Ξέρεται αυτοί οι βόρειοι ευρωπαίοι που τοσα χρόνια μας κουνάνε το δάχτυλο ότι ειμαστε λαμόγια και τους κλέβουμε τα λεφτά. Κάτα τα άλλα αγαπημένη υπηρεσία μέσα στο lock down. Μας βοήθησε όλους ... Πάμε τώρα. Η συγκεκριμένη εταιρεία παρέχει στους οδηγούς εργαζομένους της "ένα ευέλικτο ωράριο εργασίας" όπως λέει στην ιστοσελίδα της μια και ο καθένας από αυτούς θα αποφασίσει πότε και πόσες ώρες θα δουλέψει ανοίγοντας απλά την εφαρμογή συνεργατή (https://wolt.com/el/couriers) . Αυτό που δεν λεει βέβαια στην ιστοσελίδα της είναι οτι κανείς από αυτούς τους εργαζομένους δεν εχει προσληφθεί κανονικά με σύμβαση είτε αορίστου είτε και ορισμένου χρόνου όπως ορίζει ο νόμος. Τουλάχιστον αυτό είναι γνωστό στην αγορά και λένε οι ίδιοι οι οδηγοί της. Αντί για αυτό αμοίβει τους εργαζομένους αυτούς με τίτλο κτήσης (η παλιά απόδειξη δαπάνης πληροφορίες εδώ) η οποία βάσει νόμου μπορεί να χρησιμοποιείται από μία επιχείρηση μόνο για μικρό χρονικό διάστημα και σε καμία περίπτωση σε εργαζομένους που συνεργάζονται με την επιχείρηση για συνεχόμενο διάστημα διαδοχικά. Όπως ρητά αναφέρεται στο ώς άνω link : "ο τίτλος κτήσης εκδίδεται από έναν υπόχρεο απεικόνισης συναλλαγών (ελεύθερο επαγγελματία, ατομική επιχείρηση, εταιρία κ.ο.κ.) προς ένα φυσικό πρόσωπο (ιδιώτη) που παρέχει υπηρεσίες ευκαιριακά και όχι κατά σύστημα". Βεβαίως και εδώ ο επόπτης "επιθεώρηση εργασίας και ΕΦΚΑ" εν αγνοία του (ή με την ανοχή του μια και δεν φαίνεται να έχει κάνει κάποιον έλεγχο και να δείξει σε αυτή την εταιρεία με τον τρόπο που προβλέπεται , τι σημαίνει νόμος) σφυράει κλέφτικα. (Θα μπορούσε κάποιος αρμόδιος πολύ εύκολα να διαπιστώσει τι συμβαίνει απλά ελέγχοντας στα συστήματα του, το αριθμό εργαζομένων που έχει δηλώσει η εταιρεία στον ΕΦΚΑ ως μισθωτούς ορισμένου ή αορίστου χρόνου). Ελπίζω κάποιος να το δει και να το ψάξει. (Η ελπίδα λέει πεθαίνει πάντα τελευταία) 2.β) το πράγμα γίνεται ακόμα χειρότερο μια και πλέον στην συγκεκριμένη υπηρεσία έχουν εμφανιστεί καταστήματα διαφόρων ειδών ακόμα και καταστήματα εσωρούχων. Επίσης δεν μπόρεσα να βρώ στο μητρώο της ΕΕΤΤ άδεια ταχυμεταφορών ειδικού ή και γενικού σκοπού για την εν λόγω "Ευρωπαϊκη" Εταιρεία. Πως θα μπορούσε άλλωστε, μια και αν ζητούσε από την ΕΕΤΤ να πάρει άδεια αναλύοντας τον παραπάνω τρόπο λειτουργίας με το δυναμικό της μάλλον θα λάμβανε κάτι άλλο αντί άδειας. (2.γ) Εδώ δεν ξέρω τι συμβαίνει, με την PSD2 και τις πληρωμές δηλαδή ... Ίσως ο επόπτης αυτής της νομοθεσίας θα πρέπει να το δει μια και εγώ που το χρησιμοποιώ ουδέποτε εχω καταλάβει που πληρώνω τελικά με την κάρτα μου, (έχει και apple pay) και αμφιβάλω οτι εχει κάνει αυτό που προβλέπει ο νόμος (δηλ. ο κάθε εμπορος να ανοίγει μητρώο στο ίδρυμα πληρωμών που η πλατφόρμα συνεργάζεται και κατα την συναλλαγή αυτόματα να μοιράζεται το ποσό στους δικαιούχους). Το ψάχνω όμως και θα επανέλθω. Συγχωρήστε με για το σεντόνι , απλά είναι πολλά και δεν γινόνταν αλλιώς. Αναμένω τον όποιο σχολιασμό σας. Τα υπόλοιπα αν προχωρήσει το θέμα, στην πορεία Link με σχετικά στοιχεία θα έρθουν και αυτά στην πορεία. Του ελεγκτικού συνεδρίου εισαι; Στειλε το ποστ σου στο ΣτΕ
theavenger2 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, cumulus είπε Η μπανανια λοιπον ειναι μπανανια γιατι αποτελειται απο μπανανεζους που οταν πας να εφαρμοσεις τους νομους εξοργιζονται.Ας αλλσξουμε λοιπον εμεις πρωτα και βλεπουμε. Μια ερωτηση απο μενα .Νομιζεις οτι στις υπολοιπες χωρες ολα ειναι ροδινα; Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Πρέπει να αλλάξουμε και εμείς όλοι λιγότερο ή περισσότερο. Όχι σίγουρα στις υπόλοιπες χώρες όλα δεν είναι ρόδινα. Απλά στις υπόλοιπες χώρες υπάρχουν σοβαροί ελεγκτικοί μηχανισμοί , λιγότερο υποστελεχομένοι ίσως, που φροντίζουν να κάνουν την δουλειά τους καλύτερα από ότι μάλλον την κάνουν οι δικοί μας αντίστοιχοι μηχανισμοί. Αυτός ίσως είναι και ο λόγος που είμαστε περισσότερο μπανανέζοι γιατί όλοι έχουν στο μυαλό τους το "έλα μωρέ εμένα θα πιάσουν" ή "το έλα μωρέ και να με πιάσουν θα τους πω οτι το κάνει και ο δίπλα" 1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε Του ελεγκτικού συνεδρίου εισαι; Στειλε το ποστ σου στο ΣτΕ Όχι επίσης το ΣΤΕ δεν έχει καμία δουλειά με αυτό... άλλοι έχουν
lector Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Στις 20/3/2021 στις 4:37 ΜΜ, cumulus είπε πως να σπασουμε την καραντινα,πως να πιστολιασουμε εταιρειες ,μελη που με υπερηφανεια δηλωνουν οτι φοροδιαφευγουν,αλλοι που αρνουνται να πληρωσουν τις κλησεις τους κλπ Η μπανανια λοιπον ειναι μπανανια γιατι αποτελειται απο μπανανεζους που οταν πας να εφαρμοσεις τους νομους εξοργιζονται.Ας αλλσξουμε λοιπον εμεις πρωτα και βλεπουμε. Αν καταλαβα καλα δηλαδη θεωρεις οτι υπευθυνος για την κατασταση μπανανιας ειναι οποιος αρνειται να πεφτει θυμα κοροϊδιας ή εκμεταλλευσης... 😕
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα