Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, paylidis είπε

το rx ειναι βαρέλι δίχως Πάτο

Οπως και το Ν12 οπως ειπαμε.

Το 116 δηλαδη μπορει να κανει δουλιτσα?

1 λεπτό πριν, atrigane είπε

Και δεν το λέει από κακία, είναι τόσο φτηνά που λίγο-πολύ όλοί θα μπορούσαμε να έχουμε ένα. Όμως η συντήρηση είναι δυσβάσταχτη, έχει άπειρα θέματα και θέλει πολύ συγκεκριμένο τρόπο που θα φέρεσαι σε τέτοιο αμάξι. "Μα καλά και τόσοι που τα πήραν;" Αυτό ήταν κάποτε που υπήρχε οικονομική άνεση. Τώρα δεν παλεύεται τέτοιο αμάξι. Πανέμορφο και πολύ ιδιαίτερο αν με ρωτάς.

προς θεου, δεν παρεξηγω κανενα. Αλλωστε και εγω τις τσαγιερες μου στο γκαραζ τις εχω περισσοτερο παρα τις κουναω.

Αλλα και για ενα Ε46 ci θα με εκαιγε ο κωλος μου ακομα μετα απο τοσα χρονια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, atrigane είπε

Και δεν το λέει από κακία, είναι τόσο φτηνά που λίγο-πολύ όλοί θα μπορούσαμε να έχουμε ένα. Όμως η συντήρηση είναι δυσβάσταχτη, έχει άπειρα θέματα και θέλει πολύ συγκεκριμένο τρόπο που θα φέρεσαι σε τέτοιο αμάξι. "Μα καλά και τόσοι που τα πήραν;" Αυτό ήταν κάποτε που υπήρχε οικονομική άνεση. Τώρα δεν παλεύεται τέτοιο αμάξι. Πανέμορφο και πολύ ιδιαίτερο αν με ρωτάς.

καλα ναι προφανως κ δε το λεω απο κακια...

εχω φιλο που το πηρε την πρωτη εβδομαδα που πατησε ελλαδα (με τα 200κατι αλογα) και εχει πληρωσει κυριολεκτικα αλλο μισο αμαξι απο τις απειρες ζημιες... πλεον βεβαια εχει 230000 χλμ

4 λεπτά πριν, Doped είπε

Οπως και το Ν12 οπως ειπαμε.

Το 116 δηλαδη μπορει να κανει δουλιτσα?

προς θεου, δεν παρεξηγω κανενα. Αλλωστε και εγω τις τσαγιερες μου στο γκαραζ τις εχω περισσοτερο παρα τις κουναω.

Αλλα και για ενα Ε46 ci θα με εκαιγε ο κωλος μου ακομα μετα απο τοσα χρονια.

το F20 ειναι αυτοκινηταρα, με ελαχιστη βελτιωση φτάνει απροβληματιστα τα 230-240 αλογα και ειναι αξιοπιστο...

 

το 46αρι δε ξερω τι ψαρια θα πιασει χωρις turbo..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

καλα ναι προφανως κ δε το λεω απο κακια...

εχω φιλο που το πηρε την πρωτη εβδομαδα που πατησε ελλαδα (με τα 200κατι αλογα) και εχει πληρωσει κυριολεκτικα αλλο μισο αμαξι απο τις απειρες ζημιες... πλεον βεβαια εχει 230000 χλμ

Να σε ενημερωσω οτι το Ν12 εχει ακριβως το ιδιο ρεκορ.

Εχω δωσει σε ανακατασκευη μοτερ συνολο 4Κ τα τελευταια 3 χρονια, σε αισθητηρες λαμδα 1Κ και για τα γυρω-γυρω κανενα ακομα 1.5Κ.

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

το 46αρι δε ξερω τι ψαρια θα πιασει χωρις turbo..

Ολοι μου το κραζουν γιατι ειναι βαρυ. Αλλα μου αρεσει πολυ αυτη η μουρη. Ιδιως του M3 ηταν τρομερη η εμφανιση. Design + class + σου παιρνω τα βρακια σε 1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Doped είπε

Να σε ενημερωσω οτι το Ν12 εχει ακριβως το ιδιο ρεκορ.

Εχω δωσει σε ανακατασκευη μοτερ συνολο 4Κ τα τελευταια 3 χρονια, σε αισθητηρες λαμδα 1Κ και για τα γυρω-γυρω κανενα ακομα 1.5Κ.

μπα εσυ εισαι μια χαρα, τοσα ειχα δωσει και για το E87 lci...

εδω μιλαμε για 11-12 χιλιαρικα (2 φορες μοτερ, μια επισκευη στο αρχικο συν ενα σωρο αλλα κατα διαστηματα)

2 λεπτά πριν, Doped είπε

Ολοι μου το κραζουν γιατι ειναι βαρυ. Αλλα μου αρεσει πολυ αυτη η μουρη. Ιδιως του M3 ηταν τρομερη η εμφανιση. Design + class + σου παιρνω τα βρακια σε 1

Αν πας σε Μ3 αλλαζει το πραγμα... προφανως εκει αξιζει αλλα ανοιγεις αλλες ιστοριες (τεραστια τελη -καταναλωσεις κοκ)

Τo f20 ειναι 1600 και βγαινει στοκ στα 102/136/170 αλογα αναλογα την εκδοση (αλλαζει η χαρτογραφηση απο τη μια στην άλλη, ενω στα 170 εχει κ λιγο μεγαλυτερο Intercooler το οποιο μπαινει σε οποιο θες κ ειναι οικονομικό). Παιρνεις οτι βρεις, κανεις ελαχιστες μηχανολογικες βελτιωσεις και ενα ΚΑΛΟ προγραμμα και γινεται ρουκετα...

αχτι το εχω να παρω ενα αλλα θα με διωξει απο το σπιτι η γυναικα μου...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τo f20 ειναι 1600 και βγαινει στοκ στα 102/136/170 αλογα αναλογα την εκδοση (αλλαζει η χαρτογραφηση απο τη μια στην άλλη, ενω στα 170 εχει κ λιγο μεγαλυτερο Intercooler το οποιο μπαινει σε οποιο θες κ ειναι οικονομικό). Παιρνεις οτι βρεις, κανεις ελαχιστες μηχανολογικες βελτιωσεις και ενα ΚΑΛΟ προγραμμα και γινεται ρουκετα...

αχτι το εχω να παρω ενα αλλα θα με διωξει απο το σπιτι η γυναικα μου...

too good to be true... θα το ψαξω!
Οχι Μ3 αν παρω θελω το CSL που το εχω ερωτα απο μικρος αλλα αν το παρω θα με διωξει η γυναικα απο το σπιτι + θα μου παρει τα κλειδια κιολας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Doped είπε

too good to be true... θα το ψαξω!

http://www.microchips-tuning.com/carellcars/bmw-f20-114i-stage1-remap-231ps-310nm/

για ριξε μια ματια... με λιγο σκαλισμα ανεβαινει κι αλλοοοο.... (νομιζω εχω δει εως 245 τροχο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, paylidis είπε

http://www.microchips-tuning.com/carellcars/bmw-f20-114i-stage1-remap-231ps-310nm/

για ριξε μια ματια... με λιγο σκαλισμα ανεβαινει κι αλλοοοο.... (νομιζω εχω δει εως 245 τροχο)

τα 102 τα παταει μεχρι και Ν12 με το Mini. Αν με μια χαρτογραφηση μπορω να το παω 120 κατι γινεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Doped είπε

τα 102 τα παταει μεχρι και Ν12 με το Mini. Αν με μια χαρτογραφηση μπορω να το παω 120 κατι γινεται.

Μα δε μιλαμε για να παρεις τα 102 κ να το αφησεις στοκ με το "κομμενο μοτερ", μιλάμε να παρεις ενα με 102/136 ή 170 (ότι βρεις) και να το πας 230+... 4 κατοστάρικα παει στον συγκεκριμενο απο όσο θυμαμαι μαζι με τις δυναμομετρησεις..

Το μινι ειναι ατμοσφαιρα πανω απο 6-7 αλογα δε μπορει να παρει με προγραμμα...

Οταν αποφασισεις οτι δε σου κανει απλα βαλτο για πουλημα κ ψαξε κατι άλλο, με turbo και πιο αξιοπιστο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, paylidis είπε

μιλάμε να παρεις ενα με 102/136 ή 170 (ότι βρεις) και να το πας 230+...

ναι προφανως. αλλα το 114 ή το 116 θα επαιρνες?
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314957243-bmw-114

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/317092684-bmw-116

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Doped είπε

ναι προφανως. αλλα το 114 ή το 116 θα επαιρνες?
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314957243-bmw-114

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/317092684-bmw-116

οτι εβρισκα σε καλυτερο συνδυασμό χρηματων/εξοπλισμου... εφόσον θα βελτιωθεί δεν σε επηρεάζει με ποσα αλογα βγηκε απο το εργοστασιο...

 

οι τιμες ειναι εκτος πραγματικότητας (παλι)

οταν εψαχνα αμαξι ειχε αντιστοιχα με αυτα που μου δειχνεις γυρω στα 9.5-10 (5 πορτα βεβαια) σε καλη κατασταση μαλιστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

οι τιμες ειναι εκτος πραγματικότητας (παλι)

Δεν ειναι και παλια μοντελα (για εμενα) τα συγκεκριμενα. Αν αλλαξω απο αμαξι του 2009 σε αμαξι του 13 σιγουρα θα ειναι upgrade.

Την βενζινη πως θα την καταπινουν αναρωτιεμαι τα 136 αλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Doped είπε

Δεν ειναι και παλια μοντελα (για εμενα) τα συγκεκριμενα. Αν αλλαξω απο αμαξι του 2009 σε αμαξι του 13 σιγουρα θα ειναι upgrade.

Την βενζινη πως θα την καταπινουν αναρωτιεμαι τα 136 αλογα.

Μια χαρα ειναι απο κατανάλωση το συγκεκριμενο μοτερ... ακομα και μετα τη βελτιωση παραμενει σε φυσιολογικα πλαισια (<10 μικτη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

(<10 μικτη)

7.5 στα πολυ καλα αλλα κανονικα παμε στα 9.5 στο Ν12.

Συγκρινω για να ξερω κατα ποσο ισχυει.

Δεν με νοιαζει τοσο να το πιεσω το αμαξι να παει στα 250 αλογα οσο να παταω γκαζι και να μην σερνεται - να βαριεμαι στην οδηγηση μου. Πραγμα που ο Ν18 καλυπτει τελεια στα 180 πονυ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

οτι εβρισκα σε καλυτερο συνδυασμό χρηματων/εξοπλισμου... εφόσον θα βελτιωθεί δεν σε επηρεάζει με ποσα αλογα βγηκε απο το εργοστασιο...

 

οι τιμες ειναι εκτος πραγματικότητας (παλι)

οταν εψαχνα αμαξι ειχε αντιστοιχα με αυτα που μου δειχνεις γυρω στα 9.5-10 (5 πορτα βεβαια) σε καλη κατασταση μαλιστα

Δεν εχουν διαφορα στη μηχανη; Ενισχυμενα πιστονια, χαμηλοτερη συμπιεση κλπ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, atrigane είπε

Δεν εχουν διαφορα στη μηχανη; Ενισχυμενα πιστονια, χαμηλοτερη συμπιεση κλπ;

τιποτα απολυτως... ιδιο ακριβως μοτερ, μονο οτι ειπα, το 118 με τα 170 εχει μεγαλυτερο IC

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...