Προς το περιεχόμενο

H wind αναγνωριζει ως βλαβη συνεχομενες αποσυνδεσεις μονο αν αυτες ειναι πανω απο 10 σε 48 ωρες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι ακριβως μου ειπαν!

Μετα απο μια συντηρηση που καναν στο δικτυο τα χριστουγεννα,εκει που ειχα μια αποσυνδεση το μηνα βρεθηκα να εχω 2 την ημερα καθε μερα.

Κατι το οποιο μου εχει κανει κακο στη δουλεια μου γιατι πλεον δουλευω μεσω zoom.

Τους εχω παρει πολλες φορες και αρνουνται να το περασουν σαν βλαβη γιατι λενε μεχρι 10 αποσυνδεσεις το 48ωρο το θεωρουν φυσιολογικο!Ακουστε τι ειπαν οι τυποι..

Δηλαδη 10 αποσυνδεσεις απο κανα 10λεπτο που θελει το ρουτερ να συγχρονισει μας κανουν περιπου 2 ωρες το 48ωρο χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ,κατ αυτους ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ.

Δηλαδη θεωρουν οκ να μην εχεις μια ωρα την ημερα τηλεφωνο και ιντερνετ.

Θα ηθελα να ακουσω γνωμες και εμπειριες επι του θεματος,σκεφτομαι να την κανω κιολας απο αυτη την απαραδεκτη εταιρια που οσα χρονια και να περασουν παλι απαραδεκτη μενει..

 

Επεξ/σία από azuli
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά πρέπει να είμαι απο τους λίγους πολύ ευχαριστημένος με την wind. 
Πάντως θα ξανά επέμενα και θα τους ξανά έπαιρνα τηλέφωνο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να δοκιμάσεις να βγάζεις Την γραμμή τηλέφωνο από το router και λίγα δευτερόλεπτα για να φαίνεται σαν αποσύνδεση ετσι ώστε να φτάσει τις 10 και να το φτιάξουν   

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η wind είναι σκάρτη. Έχω τρομερά θέματα με την γραμμή μου και με δουλεύουν. Έχω αποσυνδέσεις συνέχεια και τρέλα packet loss και λένε όλα καλά. Αγόρασα και ρούτερ,το καλύτερο 5ης αγοράς και συνεχίζει τα ίδια. Μετά από 8 μήνες και τηλέφωνα, email κτλπ το μόνο που κάνανε είναι να μου κάνουν έκπτωση 3 ευρώ χωρίς να φτιάξουν κάτι. Όταν τους είπα πάω για καταγγελία, μου είπαν ότι θα πληρώσω 200ε. Γενικά πραγματικά ντροπή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/3/2021 στις 6:02 ΜΜ, azuli είπε

Δηλαδη 10 αποσυνδεσεις απο κανα 10λεπτο που θελει το ρουτερ να συγχρονισει

Γιατί θέλει τόσο πολύ 😕 . Εγώ με OTE απο εκεί που είχα 1 το 3μηνο έχω καταντήσει να έχω 1 το τριήμερο. Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται. Μάλλον όλοι έχουν θέματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 24/03/2021 at 15:53, panagiotislivanis said:

Μπορείς να δοκιμάσεις να βγάζεις Την γραμμή τηλέφωνο από το router και λίγα δευτερόλεπτα για να φαίνεται σαν αποσύνδεση ετσι ώστε να φτάσει τις 10 και να το φτιάξουν   

καλη ιδεα..!

10 hours ago, logo15 said:

Η wind είναι σκάρτη. Έχω τρομερά θέματα με την γραμμή μου και με δουλεύουν. Έχω αποσυνδέσεις συνέχεια και τρέλα packet loss και λένε όλα καλά. Αγόρασα και ρούτερ,το καλύτερο 5ης αγοράς και συνεχίζει τα ίδια. Μετά από 8 μήνες και τηλέφωνα, email κτλπ το μόνο που κάνανε είναι να μου κάνουν έκπτωση 3 ευρώ χωρίς να φτιάξουν κάτι. Όταν τους είπα πάω για καταγγελία, μου είπαν ότι θα πληρώσω 200ε. Γενικά πραγματικά ντροπή!

γιατι τα 200?

10 hours ago, filip123go said:

Γιατί θέλει τόσο πολύ 😕 . Εγώ με OTE απο εκεί που είχα 1 το 3μηνο έχω καταντήσει να έχω 1 το τριήμερο. Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται. Μάλλον όλοι έχουν θέματα..

Επειδη τα χω παρει και την ψαχνω για αλλου,πηρα και στον οτε και τους ρωτησα γι αυτο ακριβως,ποσες αποσυνδεσεις θεωρουν λογικες και μου ειπαν καμια..

Βεβαια αυτα πριν γινω πελατης,μετα δεν ξερω.

 

 

Επειδη ειμαι στην wind καμια 15+ χρονια ξερω πολυ καλα τι γινεται οσον αφορα την αντιμετωπιση προβληματων και βλαβων.

Τα key points ειναι τα παρακατω:

1) Καταρχην εχουν εντελως ανεκπαιδευτο προσωπικο που απλα διαβαζει αυτα που σου λεει απο μπλοκακι.Συνηθως μηδεν τεχνικες γνωσεις εκτος αν πεσεις σε ατομο που τυχει και ξερει απο μονος του 2 πραγματα.

2) Οι υπαλληλοι της εξυπηρετησης βαριουνται να διαβασουν το ιστορικο του προβληματος σου οταν παιρνεις για 2η,3η,500η φορα και προτιμουν να σε βαλουν να πεις ολη την ιστορια απο την αρχη,απο την βαφτιση σου και μετα κατα προτιμηση (γιατι φυσικα ετσι περναει η ωρα τους ευκολοτερα,περιμενοντας την ληξη της βαρδιας τους) Aκομα και αφου τους πεις εσυ ολο το ιστορικο απο την αρχη θα σου κανουν τις ιδιες ερωτησεις απο το μπλοκακι με τους 30 προηγουμενους που εχεις μιλησει και θα σου προτεινουν τις ιδιες συνηθως ασχετες λυσεις.Παλι,ευκολοτερο γι αυτους απο το να σου βρουν ρεαλιστικες λυσεις.

3) Εσκεμμενη καθυστερηση αναγνωρισης βλαβης,για να κουραστεις,να προτιμησεις να μην χαλαστεις αλλο ψυχολογικα και να αποδεχθεις την βλαβη η το προβλημα ωστε να μην πληρωσουν τον τεχνικο που θα ασχοληθει αν τελικα δηλωσουν βλαβη.

4) Ψεματα.Πολλα ψεματα.Ο υπαλληλος (επειδη πολλες φορες μετα την επικοινωνια σας σε παιρνουν τηλεφωνο για την αξιολογηση του) θα σου πει πολλα ψεματα και θα σου υποσχεθει πολλα πραγματα που δεν θα γινουν ποτε,γιατι θελει να σε αφησει καθησυχασμενο οταν τελειωσει μαζι σου,μονο και μονο για να του αφησεις καλη αξιολογηση.Απλα πεταει την καυτη πατατα στον επομενο που θα ξαναπαρεις τηλεφωνο γιατι φυσικα το προβλημα σου δεν εχει λυθει.Μερικοι μαλιστα ειναι τοσο γλειωδεις που απο το γεια σας καταλαβαινεις οτι αυτος ο τυπος δεν θα σε βοηθησει αλλα μονο θα σου πει αυτα που θες να ακουσεις.Κλεινω και ξαναπαιρνω τηλ ωστε να συνδεθω με αλλον.

5) Ψεματα.Ναι,κι αλλα ψεματα.Απο τις 10 φορες που θα υποσχεθουν να σε παρουν πισω μετα απο 1-2 μερες για να δουν αν εχει λυθει το προβλημα σου θα εισαι τυχερος αν σε παρουν μια.

 

Μερικοι απο τους λογους που εγω προσωπικα ειπα ''αρκετα μ αυτους''

Πραγματικα κραζουν ολοι το δημοσιο για την εξυπηρετηση αλλα η wind ειναι χειροτερη

Επεξ/σία από azuli
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, azuli είπε

Επειδη τα χω παρει και την ψαχνω για αλλου,πηρα και στον οτε και τους ρωτησα γι αυτο ακριβως,ποσες αποσυνδεσεις θεωρουν λογικες και μου ειπαν καμια..

Το "καμία" είναι υπερβολή. Αλλά εγώ που τους είχα πάρει τηλέφωνο για τις πιο συχνές αποσυνδέσεις, μια χαρά το δήλωσαν σαν βλάβη. Επίσης όσες φορές έχω πάρει στις βλάβες, (προσοχή, στις βλάβες, όχι στον ΟΤΕ) απαντούσαν σε λιγότερο από 5λεπτο. Τέλος, στον ΟΤΕ δεν έκανα ποτέ τον κόπο να τους πάρω τηλέφωνο. Πάντα άφηνα το τηλέφωνο μου στη φόρμα που έχει το σάιτ τους για να με πάρουν αυτοί. Σε 10 λεπτά που αναφέρουν δεν με έχουν πάρει ποτέ. Συνήθως με παίρνουν την επόμενη μέρα πρωί-πρωι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, azuli είπε

καλη ιδεα..!

γιατι τα 200?

Επειδη τα χω παρει και την ψαχνω για αλλου,πηρα και στον οτε και τους ρωτησα γι αυτο ακριβως,ποσες αποσυνδεσεις θεωρουν λογικες και μου ειπαν καμια..

Βεβαια αυτα πριν γινω πελατης,μετα δεν ξερω.

 

 

Επειδη ειμαι στην wind καμια 15+ χρονια ξερω πολυ καλα τι γινεται οσον αφορα την αντιμετωπιση προβληματων και βλαβων.

Τα key points ειναι τα παρακατω:

1) Καταρχην εχουν εντελως ανεκπαιδευτο προσωπικο που απλα διαβαζει αυτα που σου λεει απο μπλοκακι.Συνηθως μηδεν τεχνικες γνωσεις εκτος αν πεσεις σε ατομο που τυχει και ξερει απο μονος του 2 πραγματα.

2) Οι υπαλληλοι της εξυπηρετησης βαριουνται να διαβασουν το ιστορικο του προβληματος σου οταν παιρνεις για 2η,3η,500η φορα και προτιμουν να σε βαλουν να πεις ολη την ιστορια απο την αρχη,απο την βαφτιση σου και μετα κατα προτιμηση (γιατι φυσικα ετσι περναει η ωρα τους ευκολοτερα,περιμενοντας την ληξη της βαρδιας τους) Aκομα και αφου τους πεις εσυ ολο το ιστορικο απο την αρχη θα σου κανουν τις ιδιες ερωτησεις απο το μπλοκακι με τους 30 προηγουμενους που εχεις μιλησει και θα σου προτεινουν τις ιδιες συνηθως ασχετες λυσεις.Παλι,ευκολοτερο γι αυτους απο το να σου βρουν ρεαλιστικες λυσεις.

3) Εσκεμμενη καθυστερηση αναγνωρισης βλαβης,για να κουραστεις,να προτιμησεις να μην χαλαστεις αλλο ψυχολογικα και να αποδεχθεις την βλαβη η το προβλημα ωστε να μην πληρωσουν τον τεχνικο που θα ασχοληθει αν τελικα δηλωσουν βλαβη.

4) Ψεματα.Πολλα ψεματα.Ο υπαλληλος (επειδη πολλες φορες μετα την επικοινωνια σας σε παιρνουν τηλεφωνο για την αξιολογηση του) θα σου πει πολλα ψεματα και θα σου υποσχεθει πολλα πραγματα που δεν θα γινουν ποτε,γιατι θελει να σε αφησει καθησυχασμενο οταν τελειωσει μαζι σου,μονο και μονο για να του αφησεις καλη αξιολογηση.Απλα πεταει την καυτη πατατα στον επομενο που θα ξαναπαρεις τηλεφωνο γιατι φυσικα το προβλημα σου δεν εχει λυθει.Μερικοι μαλιστα ειναι τοσο γλειωδεις που απο το γεια σας καταλαβαινεις οτι αυτος ο τυπος δεν θα σε βοηθησει αλλα μονο θα σου πει αυτα που θες να ακουσεις.Κλεινω και ξαναπαιρνω τηλ ωστε να συνδεθω με αλλον.

5) Ψεματα.Ναι,κι αλλα ψεματα.Απο τις 10 φορες που θα υποσχεθουν να σε παρουν πισω μετα απο 1-2 μερες για να δουν αν εχει λυθει το προβλημα σου θα εισαι τυχερος αν σε παρουν μια.

 

Μερικοι απο τους λογους που εγω προσωπικα ειπα ''αρκετα μ αυτους''

Πραγματικα κραζουν ολοι το δημοσιο για την εξυπηρετηση αλλα η wind ειναι χειροτερη

200e είναι το πέναλτι αν φύγω 0ριν την λήξη του συμβολαίου. Χτες με βάλανε σε 30η προφίλ/κόφτη και έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ

Επεξ/σία από logo15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 26/03/2021 at 18:17, logo15 said:

200e είναι το πέναλτι αν φύγω 0ριν την λήξη του συμβολαίου. Χτες με βάλανε σε 30η προφίλ/κόφτη και έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ

νομιζα οτι ειχε αλλαξει ο νομος και δεν εχει πια προστιμο,οχι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σχεδόν ένα χρόνο δεν είχα ιντερνετ, μόνιμες αποσυνδέσεις, μόνο με καταγγελία στην εεττ έβγαλα άκρη και προφανώς αλλάζοντας πάροχο..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, azuli είπε

νομιζα οτι ειχε αλλαξει ο νομος και δεν εχει πια προστιμο,οχι?

Κι εγω αυτη την εντυπωση ειχα, οτι το σπας οποτε θες το συμβολαιο χωρις κυρωσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Necrogenisis είπε

Κι εγω αυτη την εντυπωση ειχα, οτι το σπας οποτε θες το συμβολαιο χωρις κυρωσεις.

Για βρείτε τον νόμο να τον έχω πρόχειρο. Τώρα που διάβαζα δεν είδα κάτι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, logo15 είπε

Για βρείτε τον νόμο να τον έχω πρόχειρο. Τώρα που διάβαζα δεν είδα κάτι

 

Την βρήκα την μαλακία. Μόνο αν έχεις σύμβαση αορίστου χρόνου απαγορεύεται να επιβάλλουν τέλος αποσύνδεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...