Προς το περιεχόμενο

Το DLSS της Nvidia έρχεται σε περισσότερα παιχνίδια χάρη στο νέο plug-in της Unreal Engine


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με τα System Shock Remake και The Fabled Woods να είναι τα πρώτα που αξιοποιούν το νέο αυτό plug-in

Σε ακόμη περισσότερα παιχνίδια θα προστεθεί η DLSS τεχνολογία της Nvidia, προσφέροντας υψηλότερα καρέ στις RTX κάρτες γραφικών της εταιρείας. Συγκεκριμένα, τα επερχόμενα System Shock Remake και The Fabled Woods είναι μόλις δύο νέοι τίτλοι που θα έρθουν με υποστήριξη DLSS, με το System Shock Remake να φτάνει τα 223 καρέ στην RTX 3090.

Σε κατώτερα μοντέλα, τα καρέ όπως είναι αναμενόμενο έχουν ανάλογη πτώση, καθώς η RTX 3080 θα φτάνει τα 196 καρέ, με τις RTX 3070 και 3060 Ti να φτάνουν τα 147 και 133 καρέ αντίστοιχα. Το The Fabled Woods από την άλλη δε θα φτάνει τόσο υψηλά νούμερα, καθώς η RTX 3090 κατάφερε να φτάσει τα 100 καρέ με το DLSS ενεργοποιημένο, σε σύγκριση με τα 38 καρέ που φτάνει με το DLSS απενεργοποιημένο.

Τα νέα αυτά έρχονται μόλις μερικές εβδομάδες, μετά την ανακοίνωση διάθεσης ενός DLSS plug-in για την Unreal Engine 4.26, που απλοποιεί τη διαδικασία ενσωμάτωσης της τεχνολογίας για τους developers.

Ακολουθεί δήλωση του Matthew Kenneally της Night Dive Studios:
"Το plug-in της Unreal Engine 4 κάνει πολύ εύκολη τη προσθήκη DLSS στο παιχνίδι, καθώς το προσθέσαμε μόλις σε ένα Σαββατοκύριακο. Το να φέρουμε το System Shock σε μια νέα γενιά gamers είναι έργο αγάπης για την ομάδα μας και το DLSS μας επιτρέπει να προσφέρουμε μια καλύτερη εμπειρία."

Παρόμοια εμπειρία είχε και η CyberPunch Studios, εταιρεία ανάπτυξης του The Fabled Woods, καθώς η προσθήκη DLSS στον τίτλο τους ήταν δουλειά ούτε μίας μέρας, χωρίς να χρειαστούν βοήθεια ή καθοδήγηση από την Nvidia. Όπως είπες ο Joe Bauer της CyberPunch Studios:
"Η προσθήκη DLSS στο The Fabled Woods ήταν πολύ εύκολη χάρη στο νέο plug-in και η διαφορά στην απόδοση είναι αισθητή. Πραγματικά το νέο plug-in προσφέρει πολλές νέες δυνατότητες στον κόσμο των developers."


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αλλη μια φορα η μεγαλη Nvidia αποδεικνυει ποιος ειναι ο κυριαρχος της gpu αγορας. Καταπληκτικες τεχνολογιες σε προσιτες τιμες. δεν υπαρχει υποκαταστατο,  παντα πρασινη.

  • Like 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, vabill είπε

WTF είναι το DLSS και επίσης ποιος στον @&@€&& ξέρει αυτά τα παιχνίδια που το ενσωμάτωσαν πρώτα;

Welcome to earth... :P

 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλοι μας έπρηζαν με το 4K που είναι το μέλλον, για να πουλήσουν τους συγκολλημένους τους πυρήνες και άλλοι τελικά το έκαναν πραγματικότητα ακόμα και για τα μη flagship μοντέλα.

Να μην έχουμε μόνο πολλά φαινόμενα τύπου resident evil village από την απελπισία της κόκκινης που έμεινε στο μεσαίωνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυχαιο που μετα απο 2μιση χρονια το θυμήθηκαν να βγαλουν υποστηριξη για παραπανω απο 10-15 παιχνιδια? Αυτο που η Radeon αγχώνει την πρασινη χωρις να εχει κανει ακομα τιποτα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, vabill said:

WTF είναι το DLSS και επίσης ποιος στον @&@€&& ξέρει αυτά τα παιχνίδια που το ενσωμάτωσαν πρώτα;

Έλα ντε! Ειδικά αυτό το System Shock που το βρήκαν!? 

Άγνωστο εντελώς! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

List of games with DLSS support

45 games με proprietary DLSS σε 2,5 χρόνια.

 

List of Mantle games

7 games με open API  mantle(AMD) σε ~6 χρόνια. :lol:

List of Vulkan games

102 open API vulkan games σε ~6 χρόνια.

List of DirectX 12 games

112 games με open API dx12 σε ~6 χρόνια. Το API που ώθησε η AMD με το mantle και προσάρμοσε πάνω του τα πάντα.

Αρκετά εκ των οποίων με DLSS και RTX. 

 

Συνεχίστε παιδιά. Έχει ενδιαφέρον. :D

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι πάμε σε εποχές Freesync vs G-Sync, μόλις βγάλει και η AMD το αντίστοιχο. 

 

Πάντα προτιμώ τις ελεύθερες τεχνολογίες καθώς μόνο έτσι υπάρχει ανταγωνισμός και βελτίωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...