Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αγορά πρώτου σκούτερ 125cc


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, pigos23 είπε

γιατι με.τους καυσωνες που εχουμε καλοκαιρι χιλιες φορες υδροψυκτο

Δεν ειμαστε δεκαετια 90 που ολα ηταν αεροψυκτα

Θα σε ακούσει κανενας ντελιβερας με πάπια η Daytona cargo που κάνει 200 χιλιόμετρα μέσα στο μεσημέρι (κάθε μέρα) το καλοκαίρι και θα γελάει.. τα κυβικά αυτά (και η ροπή/άλογα) είναι αστεία.  Απλά τα αερόψυκτα συνήθως τσιμπάνε λίγο λάδι παραπάνω το καλοκαίρι αν δουλεύουν συνέχεια... 

Επεξ/σία από madnifestah
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 30
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Για εμένα κοίτα medley τίμιο με abs και στα 2500 θα βρεις ένα με λίγα χιλιόμετρα.

Αερόψυκτο μια χαρά είναι. εγώ θα το προτιμούσα μιας και είναι πιο απλό. Βασικά έχω αερόψυκτο. Αυτό με το καλοκαίρι είναι τρίχες. Εσείς που τα λέτε έχετε αερόψυκτο και είχατε πρόβλημα;

Απλά σκέφτομαι ότι αν δε μου το ελέγξει κάποιος καλός μηχανικός μπορεί και να βγει σκάρτο, ενώ άμα είναι του κουτιου,τι να έχει;🤷 Αν δεν βρω κάποιον αξιόπιστο μηχανικό, αυτό θα κάνω..βέβαια δεν

34 λεπτά πριν, madnifestah είπε

Θα σε ακούσει κανενας ντελιβερας με πάπια η Daytona cargo που κάνει 200 χιλιόμετρα μέσα στο μεσημέρι το καλοκαίρι και θα γελάει.. τα κυβικά αυτά (και η ροπή/άλογα) είναι αστεία.  Απλά τα αερόψυκτα συνήθως τσιμπάνε λίγο λάδι παραπάνω το καλοκαίρι αν δουλεύουν συνέχεια... 

 Οποτε η επιλογη ανηκει στον υποψηφιο αγοραστη scooter ( κ ας γελαει ο ντελιβερας με το παπι )

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι τοσο μικροι οι κινητηρες αυτοι στα σκουτερ που ειτε υδροψυκτο ειναι το μοτερ ειτε αεροψυκτο στο μονο που εχει επιδραση ειναι στην μεγαλυτερη ιπποδυναμη. και στην καταναλωση που ουτως η αλλιως ειναι μικρη. ειναι αυτο που ειπαν και τα παιδια παραπανω. οι ντελιβεραδες τι να πουνε που κυριολεκτικα ξεσκιζουν τα αεροψυκτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....αρχικά, ποια είναι η χρήση που θα του κάνεις? Έχεις εμπειρία ώστε να βγάλεις συμπεράσματα απο test rides η κάτι τέτοιο θα σε μπερδέψει ακόμα περισσότερο?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 23/3/2021 στις 12:03 ΜΜ, madnifestah είπε

καλημέρα.

επειδή είναι πρώτο μηχανάκι, να κοιτάξεις να έχει ABS και στους δύο τροχούς, ιδικά σε scooter μπορεί να σε σώσει. ουτε ταμπούρο πίσω, ούτε CBS (το οποίο cbs είναι χειρότερο απο το να μην υπάρχει τίποτα) 

τα 125 είναι λίγα κυβικά για να σε απασχολέι, αν θα είναι υδρόψυκτο η αερόψυκτο. φαντάζομαι θα πηγαίνεις απο το σημείο Α στο σημείο Β και θα σταματάς για τουλάχιστον μισή ώρα, οπότε δεν σε επηρεάζει καθόλου. 

απο εμένα το καινούριο sym jet X 125 αν δεν μπορέις να πας σε Nmax 125 που έχει και ESP

 

Που το στηρίζεις αυτό για το cbs; για εμένα ήταν το πιο εύχρηστο πράγμα που είχα ποτέ σε scooter. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Που το στηρίζεις αυτό για το cbs; για εμένα ήταν το πιο εύχρηστο πράγμα που είχα ποτέ σε scooter. 

σε καταστάση πανικου πάντα..

μηχανάκια με ταμπουρο πίσω πχ, που έχουν CBS αν το ταμπούρο δεν είναι ρυθμισμένο, η πίεση που ασκεί το CBS στο προστινό φρένο είναι μεγαλύτερη, και υπάρχει πιθανότητα να μπλοκάρει ο μπροστά τροχός σε απότομο φρενάρισμα. αν έχουν δισκόφρενο πίσω είναι καλύτερα τα πράγματα μιας και δεν χρειάζεται να το ρυθμίζεις κάθε βδομάδα αλλά και πάλι, ένας αρχάριος μπορεί να την πατίσει..

άν κάνει το λάθος και πατίσει μόνο (η ποιο πολύ) το πίσω φρένο απότομα και μπλοκάρουν και οι δύο ρόδες δεν σώζεται το μηχανάκι.

αν δεν υπάρχει CBS, το πολύ πολύ να κάνει drift και μετά τον σταυρό της. δεν έχει μικρότερη απόσταση πέδισης όπως με το ABS, το οποίο σε βρεγμένο δρόμο σε σώζει κυριολεκτικά. απλά η πίσω μανέτα πατάει και λίγο την μπροστινή σε περίπτωση που δεν το κάνεις εσύ. αν οδηγείς με το ένα χέρι, ναι βολεύει και το CBS

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
55 λεπτά πριν, madnifestah είπε

σε καταστάση πανικου πάντα..

μηχανάκια με ταμπουρο πίσω πχ, που έχουν CBS αν το ταμπούρο δεν είναι ρυθμισμένο, η πίεση που ασκεί το CBS στο προστινό φρένο είναι μεγαλύτερη, και υπάρχει πιθανότητα να μπλοκάρει ο μπροστά τροχός σε απότομο φρενάρισμα. αν έχουν δισκόφρενο πίσω είναι καλύτερα τα πράγματα μιας και δεν χρειάζεται να το ρυθμίζεις κάθε βδομάδα αλλά και πάλι, ένας αρχάριος μπορεί να την πατίσει..

άν κάνει το λάθος και πατίσει μόνο (η ποιο πολύ) το πίσω φρένο απότομα και μπλοκάρουν και οι δύο ρόδες δεν σώζεται το μηχανάκι.

αν δεν υπάρχει CBS, το πολύ πολύ να κάνει drift και μετά τον σταυρό της. δεν έχει μικρότερη απόσταση πέδισης όπως με το ABS, το οποίο σε βρεγμένο δρόμο σε σώζει κυριολεκτικά. απλά η πίσω μανέτα πατάει και λίγο την μπροστινή σε περίπτωση που δεν το κάνεις εσύ. αν οδηγείς με το ένα χέρι, ναι βολεύει και το CBS

Σε κατάσταση πανικού σε ψιλό σώζει το abs, αν και αυτό δεν είναι σίγουρο για έναν αρχάριο. Το cbs είναι μόνο σε μηχανές με δισκόφρενα οπότε αυτά που λες, δεν ισχύουν. Το cbs το ξαναλέω είναι απίστευτο όταν το μάθεις, και εγώ προσωπικά, θα το προτιμούσα ποιο πολύ από το abs. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω θα σου ελεγα παρε ενα μικρο agility μεταχειρισμενο ή κανενα symphony να παρεις λιγη εμπειρια και μετα δωστο (που λεφτα δεν θα χασεις να πεις) και παρε αυτο που σου αρεσει.Και εγω θα σου ελεγα μακρια απο καινουργιο γιατι αν δεν εχεις εμπειρια το τι μαλακιες θα σου τυχουν δεν φανταζεσαι να πατησεις λαδια και να φυγεις (μου ετυχε δυο φορες την μια θα μπορουσα να το αποφυγω αλλα η απειρια βλεπεις) να βαλεις μπρος ενω εχεις γυρισμενο το γκαζι (κουρασμενος πολυ το μηχανακι εφυγε και εγω εμεινα ορθιος σαν το μαλακα να αναρωτιεμαι πως το εκανα αυτο).Σε μεταχεισμενο ας πουμε κοντα στο χιλιαρικο δεν θα κλαψεις θα πεις οκ εγινε θα το σηκωσεις και θα πας ωπου ειναι να πας,αν σου τυχει σε καινουργιο θα πεσει λιγο κλαμα οσο να πεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, thanasisxask είπε

 Το cbs είναι μόνο σε μηχανές με δισκόφρενα οπότε αυτά που λες, δεν ισχύουν. 

Από scooter όλα τα μικρά honda όπως πχ το  sh mode έχουν ταμπούρο και CBS.

Οπότε ισχύουν..  το αφήνω εδώ γιατί θα κλειδώσει το θέμα, έχουμε φύγει ήδη πολύ εκτός... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 25/3/2021 στις 12:53 ΠΜ, panosdOUG είπε

Για εμένα κοίτα medley τίμιο με abs και στα 2500 θα βρεις ένα με λίγα χιλιόμετρα.

Δεν το είχα καθόλου στο μυαλό μου, επειδή ακριβώς δεν ξέρω τι παίζει και τώρα το ψάχνω κι από όσα ακούω τα sym είναι οκέι. Τα Piaggio είναι καλύτερα;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, BlueMarine είπε

Δεν το είχα καθόλου στο μυαλό μου, επειδή ακριβώς δεν ξέρω τι παίζει και τώρα το ψάχνω κι από όσα ακούω τα sym είναι οκέι. Τα Piaggio είναι καλύτερα;

Κοίτα δεν το έχω στην κατοχή μου αλλά έχει τύχει να το οδηγήσω πολλές φορές καθώς το έχει γνωστός μου, οδηγικά είναι άριστο και το abs μεγάλη διαφορά ειδικά για εσένα που δεν έχεις εμπειρία είναι ότι πρέπει. Ποιότητα ανώτερη από sym σε πλαστικά κλπ μηχανικά ο γνωστός μου είναι γύρω στα 30χιλιαδες και δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Έχει χώρο κάτω από τη σέλα αρκετό και είναι είναι και πολύ οικονομικο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, panosdOUG είπε

Κοίτα δεν το έχω στην κατοχή μου αλλά έχει τύχει να το οδηγήσω πολλές φορές καθώς το έχει γνωστός μου, οδηγικά είναι άριστο και το abs μεγάλη διαφορά ειδικά για εσένα που δεν έχεις εμπειρία είναι ότι πρέπει. Ποιότητα ανώτερη από sym σε πλαστικά κλπ μηχανικά ο γνωστός μου είναι γύρω στα 30χιλιαδες και δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Έχει χώρο κάτω από τη σέλα αρκετό και είναι είναι και πολύ οικονομικο.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις λεπτομέρειες! 😌Θα το σκεφτώ σοβαρά!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το Piaggio Liberty μπορείς να δεις που είναι εντός budget σε καινούριο και μένουν και ρέστα να πάρεις ένα κρανάκι(τουλάχιστον) της προκοπής.

Το ζητούμενο είναι να μην πάθεις εσύ κάτι και όχι αν θα κάνεις ζημιά στο μηχανάκι. Μην κοιτάς κάτι χωρίς ABS αν θες τη γνώμη μου. Με την άσφαλτο που έχουμε στην Ελλάδα και με την έλλειψη εμπειρίας, φλερτάρεις με χαζοπτώση από χάσιμο μπροστινού πριν καν ανέβεις στο μηχανάκι. Κάντο σωστά αφού θα το κάνεις και καλές βόλτες!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.