Προς το περιεχόμενο

Αγορά λάπτοπ με 200 ευρώ με χρήση του voucher.


giorgos1682

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι φοιτητής και έμαθα πρόσφατα ότι δικαιούμαι το voucher που πρόκειται να εκδοθεί απο το κράτος (200 ευρώ). Θα ήθελα να ρωτήσω, αν προτείνετε κάποιο λάπτοπ στην τιμή των 200-250 ευρώ, το οποίο να μπορεί να ανταπεξέλθει στη χρήση εφαρμογών όπως το office και το excel, αλλά και στην τηλεκπαίδευση.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 245
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, giorgos1682 είπε

έμαθα πρόσφατα ότι δικαιούμαι το voucher

Ισχύει για συγκεκριμένα καταστήματα; Αν όχι, κάποιο από αυτά.

Μην περιμένετε και τίποτα αξιόλογο. 64GB δίσκο κολλημένο στη μητρική (δηλαδή δεν δέχεται αναβάθμιση) και λειτουργικό Chromebook αντί για Windows.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, giorgos1682 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι φοιτητής και έμαθα πρόσφατα ότι δικαιούμαι το voucher που πρόκειται να εκδοθεί απο το κράτος (200 ευρώ). Θα ήθελα να ρωτήσω, αν προτείνετε κάποιο λάπτοπ στην τιμή των 200-250 ευρώ, το οποίο να μπορεί να ανταπεξέλθει στη χρήση εφαρμογών όπως το office και το excel, αλλά και στην τηλεκπαίδευση.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δυσκολα...αν πάμε στα 400€ υπάρχουν αρκετά αξιόλογα Laptop με 8GB Ram και Windows.

Επόμενη επιλογή σταθερός υπολογιστής, όπου αγόρασα περυσι ως φοίτητης για χρήση τηλεκπαίδευση,office και προγράμματα για τα εργαστήρια.

Με μια οθόνη tv-monitor και ένα ποντίκι πληκτρολόγιο+κάμερα μπορείς να κανείς εξαιρετική δουλειά+WiFi Adapter

Επεξ/σία από NikolasKon14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NikolasKon14 είπε

Δυσκολα...αν πάμε στα 400€ υπάρχουν αρκετά αξιόλογα Laptop με 8GB Ram και Windows.