Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγόρασα πρόσφατα μια ηλεκτρική μικροσυσκευή μέσω ebay από Κίνα. Αποτελείται ας πούμε από τρία μέρη που συνδέονται μεταξύ τους και μπορούν να αγοραστούν και χωριστά (τα πουλάει και τμηματικά ο πωλητής). Η παραγγελία έφτασε γρήγορα χωρίς τελωνεία κλπ αλλά η συσκευή δεν δούλεψε ποτέ (ήταν 110V και είχε μέσα και αντάπτορα). Τα 2 από τα 3 μέρη του πακέτου ήταν λειτουργικά οπότε ζήτησα από τον πωλητή να κρατήσω αυτά και να μου κάνει partial refund το τρίτο τμήμα και φυσικά να του το επιστρέψω αν θέλει. Με τα πολλά συμφωνήσαμε να μου στείλει καινούριο μόνο το τρίτο τμήμα της συσκευής όπως και έγινε. Αυτό 220V με ευρωπαϊκή πρίζα αλλά και πάλι δεν δούλευε. Επικοινωνώ μαζί του, του στέλνω video να το δει. Μου ζητάει να ανοίξω την 2η συσκευή που έστειλε. Αρνούμαι στην αρχή αλλά επιμένει  και τελικά το κάνω και του στέλνω  φωτό ότι ένα καλώδιο μέσα είναι κομμένο. Μου ζητάει να ανοίξω και την πρώτη. Το κάνω πάλι και εκεί όλα οκ. Τώρα μου ζητάει να αντικαταστήσω το κομμένο καλώδιο. Του λέω ότι δεν είναι δική μου δουλεία και θέλω partial refund το τρίτο τμήμα και φυσικά να του το επιστρέψω αν θέλει τις συσκευές του. Επιμένει να προσπαθήσω να το αλλάξω ή αλλιώς να το πάω σε κάποιον τεχνίτη. Οπότε άκρη δεν νομίζω θα βγει. Πως προχωράμε τώρα;  Επιλέγω return item στο ebay? Επικοινωνώ πρώτα με ebay πριν ζητήσω επιστροφή; Κάνω dispute στο Paypal? Έχω μπερδευτεί.H πληρωμή έγινε με paypal και  όλες οι συνομιλίες με τον Κινέζο μέσω ebay. 

Επεξ/σία από kax54638
  • Like 1
Δημοσ.

Εφοσον είναι μέσω eBay ξεκινάς από εκεί την επικοινωνία πριν ζητήσεις επιστροφή περιγράφοντας πιο μέρος της παραγγελίας έχει πρόβλημα. Βοηθάει φωτό κ βίντεο περιγράφοντας το πρόβλημα για να γίνει αν το κρίνουν μερική επιστροφή.

Να αναφέρεις στο eBay ότι μίλησες με το πωλητή επισυνάπτοντας κ τη συνομιλία που είχατε αφού υπάρχουν γραπτώς ότι ζητάει ο πωλητής να το πας σε κάποιο τεχνικό.

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, aces είπε

Εφοσον είναι μέσω eBay ξεκινάς από εκεί την επικοινωνία πριν ζητήσεις επιστροφή περιγράφοντας πιο μέρος της παραγγελίας έχει πρόβλημα. Βοηθάει φωτό κ βίντεο περιγράφοντας το πρόβλημα για να γίνει αν το κρίνουν μερική επιστροφή.

Να αναφέρεις στο eBay ότι μίλησες με το πωλητή επισυνάπτοντας κ τη συνομιλία που είχατε αφού υπάρχουν γραπτώς ότι ζητάει ο πωλητής να το πας σε κάποιο τεχνικό.

Thanks. Όντως έστειλα πρώτα μήνυμα στο support του ebay περιγράφοντας την κατάσταση και με προέτρεψαν να ξεκινήσω διαδικασία επιστροφής όπως και έγινε. Μέσα σε 10 το πολύ λεπτά ο Κινέζος απάντησε. Προσφέροντας 30 $ επιστροφή για να ακυρώσω την επιστροφή. Αν και αξία του χαλασμένου μέρους της συσκευής είναι μεγαλύτερη, δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο γιατί ήδη παιδεύομαι με τον Κινέζο 2 βδομάδες με φωτό και βίντεο και άκρη δεν βγάζω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kax54638 είπε

Thanks. Όντως έστειλα πρώτα μήνυμα στο support του ebay περιγράφοντας την κατάσταση και με προέτρεψαν να ξεκινήσω διαδικασία επιστροφής όπως και έγινε. Μέσα σε 10 το πολύ λεπτά ο Κινέζος απάντησε. Προσφέροντας 30 $ επιστροφή για να ακυρώσω την επιστροφή. Αν και αξία του χαλασμένου μέρους της συσκευής είναι μεγαλύτερη, δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο γιατί ήδη παιδεύομαι με τον Κινέζο 2 βδομάδες με φωτό και βίντεο και άκρη δεν βγάζω.

Ε ναι ανταποκρίθηκε κ ο πωλητής (αναγκαστικά αφού πήγε μέσω eBay το θέμα) κ όλα κομπλέ 😀

Επεξ/σία από aces
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...