Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Total War: Rome Remastered [29/04/21]


_Theo_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανακοινώθηκε από την Creative Assembly η έκδοση Remaster του θρυλικού Total War: Rome! Θα κυκλοφορήσει στις 29/04/2021, ενώ όσοι κατέχουν ήδη το κλασσικό Total War: Rome θα έχουν έκπτωση 50% (από 30 € η τιμή θα πέσει στα 15). Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ θα το τιμήσω σίγουρα!!

Σελίδα στο Steam

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 40
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Στο 0:21 πετάγεται ένας στρατιώτης στον αέρα, από την επίθεση του ιππικού, αλλά εγώ θεωρώ ότι για άλλο λόγο πέταξε.

Ανακοινώθηκε από την Creative Assembly η έκδοση Remaster του θρυλικού Total War: Rome! Θα κυκλοφορήσει στις 29/04/2021, ενώ όσοι κατέχουν ήδη το κλασσικό Total War: Rome θα έχουν έκπτωση 50% (από 30 €

Μόνο και μόνο που θα παίζει σε 64bit με 4k ανάλυση και θα έχει workshop για mods μου φτάνει

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αναμονή, γιατί έχω μια προαίσθηση πως δεν έχουν πειράξει τίποτα από στρατιωτικές μονάδες, άρα η Αίγυπτος θα είναι της εποχής του Ραμσή....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει ένα live τώρα στην σελίδα του steam. κάπου τον ρωτάνε αλλά δεν έχω βρει που και δείχνει πολλά

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με Mods θα απογειωθεί το παιχνίδι! Επίσης μέσα στο πακέτο θα υπάρχουν και τα Alexander και Barbarian Invasion Remastered!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα αξίζει εάν είναι πλήρως συμβατό με μοντς σε steam workshop. 
Εάν δε βγει το europa barbarorum για αυτό, θα το αγοράσω χθες.

εδιτ: Τελικά είχα το rome στην στιμοβιβλιοθήκη. Για 15€ είναι δελεαστικό.

 

Επεξ/σία από LongTom
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, LongTom είπε

Θα αξίζει εάν είναι πλήρως συμβατό με μοντς σε steam workshop. 
Εάν δε βγει το europa barbarorum για αυτό, θα το αγοράσω χθες.

εδιτ: Τελικά είχα το rome στην στιμοβιβλιοθήκη. Για 15€ είναι δελεαστικό.

 

 

Θα υποστηρίζει Steam Workshop το λέει στην σελίδα του στο Steam.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, G.TH. είπε

Αναμονή, γιατί έχω μια προαίσθηση πως δεν έχουν πειράξει τίποτα από στρατιωτικές μονάδες, άρα η Αίγυπτος θα είναι της εποχής του Ραμσή....

Μπράβο μου για την προαίσθησή μου, ήταν 100% σωστή, φαίνεται στο στρημ που έδειχνε το στεαμ.
Επίσης οι αρχικές γεωγραφικές περιοχές όλων των κρατών είναι οι ίδιες, άρα τα κουφά που υπήρχαν δεν διορθώθηκαν. Τα επιπλέον κράτη που διαφημίζουν πως ξεκλειδώνουν, έτσι κι αλλιώς ξεκλείδωναν με copy, cut, paste. Ουσιαστικά πουλάνε τη διόρθωση μερικών bug & glitch.
Πεταμένα 15 ή 30 ευρώ, αν δεν έχει κάποιος το αρχικό, εμπιστευτείτε με.

Και έχω και μια ακόμα προαίσθηση, θα βγουν dlc οπωσδήποτε. Ξέρω γω, πάλι η εκστρατεία του Αυγούστου από το Rome II, αλλά με τους μηχανισμούς του Ι. Ή ναυτικές μάχες(υπάρχει mod ήδη).
 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, G.TH. είπε

Μπράβο μου για την προαίσθησή μου, ήταν 100% σωστή, φαίνεται στο στρημ που έδειχνε το στεαμ.
Επίσης οι αρχικές γεωγραφικές περιοχές όλων των κρατών είναι οι ίδιες, άρα τα κουφά που υπήρχαν δεν διορθώθηκαν. Τα επιπλέον κράτη που διαφημίζουν πως ξεκλειδώνουν, έτσι κι αλλιώς ξεκλείδωναν με copy, cut, paste. Ουσιαστικά πουλάνε τη διόρθωση μερικών bug & glitch.
Πεταμένα 15 ή 30 ευρώ, αν δεν έχει κάποιος το αρχικό, εμπιστευτείτε με.

Και έχω και μια ακόμα προαίσθηση, θα βγουν dlc οπωσδήποτε. Ξέρω γω, πάλι η εκστρατεία του Αυγούστου από το Rome II, αλλά με τους μηχανισμούς του Ι. Ή ναυτικές μάχες(υπάρχει mod ήδη).
 

Μόνο και μόνο που θα παίζει σε 64bit με 4k ανάλυση και θα έχει workshop για mods μου φτάνει

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, G.TH. είπε

Μπράβο μου για την προαίσθησή μου, ήταν 100% σωστή, φαίνεται στο στρημ που έδειχνε το στεαμ.
Επίσης οι αρχικές γεωγραφικές περιοχές όλων των κρατών είναι οι ίδιες, άρα τα κουφά που υπήρχαν δεν διορθώθηκαν. Τα επιπλέον κράτη που διαφημίζουν πως ξεκλειδώνουν, έτσι κι αλλιώς ξεκλείδωναν με copy, cut, paste. Ουσιαστικά πουλάνε τη διόρθωση μερικών bug & glitch.
Πεταμένα 15 ή 30 ευρώ, αν δεν έχει κάποιος το αρχικό, εμπιστευτείτε με.

Και έχω και μια ακόμα προαίσθηση, θα βγουν dlc οπωσδήποτε. Ξέρω γω, πάλι η εκστρατεία του Αυγούστου από το Rome II, αλλά με τους μηχανισμούς του Ι. Ή ναυτικές μάχες(υπάρχει mod ήδη).
 

 

Πολύ σωστά αυτά που αναφέρεις. Αλλά, το Rome II χωρίς mods έχει κάποια σημαντικά αρνητικά στοιχεία που κάνουν δελεαστική την αγορά του Rome I Remastered:

 

  • Κακός και μη ρεαλιστικός σχεδιασμός του κύριου χάρτη ο οποίος έχει γίνει με βάση το Ρωμαϊκό πρότυπο. Λείπουν πολλές περιοχές. Πχ η Αιτωλία ή η Σπάρτη που καταλαμβάνει, κακώς, όλη την Πελοπόννησο.
  • Απουσία walled setlements. Ποτέ δεν μου άρεσε αυτός ο σχεδιασμός, έπρεπε όλες οι πόλεις να είχαν τείχη.
  • Απουσία σημαντικών αναβαθμίσεων. Πχ οι δρόμοι αναβαθμίζονται αυτόματα και δεν χρειάζεται να κάνεις εσύ την αναβάθμιση.
  • Λίγες επιλογές όσον αφορά την διπλωματία και μη ρεαλιστική απεικόνιση της. Πχ λείπει η επιλογή "Accept or we will attack" και μόλις ανακαλύψεις ένα έθνος έχεις αυτόματα πρόσβαση στη διπλωματία, αντί να στείλεις διπλωμάτη που είναι πιο ρεαλιστικό.
  • Κάκιστη συμπεριφορά της Μακεδονικής φάλαγγας. Ιστορικά η φάλαγγα ηττήθηκε από την Ρωμαϊκή Λεγεώνα λόγω δυσκινησίας και επειδή οι Λεγεωνάριοι όντας πιο ευέλικτοι μπορούσαν να εισχωρούν στα κενά που δημιουργούνταν σε αυτήν ή/και να την χτυπούν από τα πλάγια ή από πίσω. Στο Rome II η A.I. δεν το κάνει αυτό με συνέπεια η φάλαγγα να έχει σημαντικό πλεονέκτημα. Επίσης όταν η A.I. χειρίζεται την φάλαγγα δεν διατηρεί την παράταξη της και μόλις αρχίσει η μάχη "γέρνει" προς στα δεξιά η αριστερά.
  • Κάκιστη μουσική επένδυση. Δεν είναι τυχαίο που το mod "Rome: Total War music" είναι από τα πιο δημοφιλή.
  •  Έλλειψη ομιλίας του στρατηγού πριν τη μάχη και του animation θανάτου του.

 

Από την άλλη και το Rome I έχει κάποια τρανταχτά αρνητικά στοιχεία σε σχέση με το ΙΙ:

  • Κακή διπλωματία. Δηλαδή δεν τηρούνται οι συμφωνίες μεταξύ κρατών και "σπάνε" εύκολα. Ελπίζω να έχει διορθωθεί.
  • Λίγα και μη ρεαλιστικά factions. Πχ υπάρχει faction "Germania" ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν "Suebi" και "Cherusci" όπως στο Rome II ή "Greek cities" ενώ θα μπορούσε να υπάρχει "Rhodes", "Pergamon" κλπ. Λογικά θα διορθωθεί με mods.
  • Κατώτερα γραφικά και animations.
  • Δεν υπάρχουν ναυμαχίες (προσωπικά δεν με ενοχλεί).
  • Έλλειψη objectives (ίσως να προσθέσουν όμως).

 

Αυτά. Δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι άλλο. Τα περισσότερα αρνητικά του Rome I Remastered λογικά θα επιλυθούν και με mods. Τότε θα μιλάμε πιθανόν για αριστούργημα.

Προσωπικά ως φανατικός οπαδός του Rome και της εποχής εκείνης σαφέστατα προτιμώ το Rome I Remastered αρκεί να έχει διορθωθεί η διπλωματία που είναι πολύ σημαντικό. Θα δούμε.

 

Spoiler

Επίσης υπάρχει η φήμη ότι θα κυκλοφορήσει και Medieval II Remastered...😎

 

 

 

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
54 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

 

Πολύ σωστά αυτά που αναφέρεις. Αλλά, το Rome II χωρίς mods έχει κάποια σημαντικά αρνητικά στοιχεία που κάνουν δελεαστική την αγορά του Rome I Remastered:

 

  • Κακός και μη ρεαλιστικός σχεδιασμός του κύριου χάρτη ο οποίος έχει γίνει με βάση το Ρωμαϊκό πρότυπο. Λείπουν πολλές περιοχές. Πχ η Αιτωλία ή η Σπάρτη που καταλαμβάνει, κακώς, όλη την Πελοπόννησο.
  • Απουσία walled setlements. Ποτέ δεν μου άρεσε αυτός ο σχεδιασμός, έπρεπε όλες οι πόλεις να είχαν τείχη.
  • Απουσία σημαντικών αναβαθμίσεων. Πχ οι δρόμοι αναβαθμίζονται αυτόματα και δεν χρειάζεται να κάνεις εσύ την αναβάθμιση.
  • Λίγες επιλογές όσον αφορά την διπλωματία και μη ρεαλιστική απεικόνιση της. Πχ λείπει η επιλογή "Accept or we will attack" και μόλις ανακαλύψεις ένα έθνος έχεις αυτόματα πρόσβαση στη διπλωματία, αντί να στείλεις διπλωμάτη που είναι πιο ρεαλιστικό.
  • Κάκιστη συμπεριφορά της Μακεδονικής φάλαγγας. Ιστορικά η φάλαγγα ηττήθηκε από την Ρωμαϊκή Λεγεώνα λόγω δυσκινησίας και επειδή οι Λεγεωνάριοι όντας πιο ευέλικτοι μπορούσαν να εισχωρούν στα κενά που δημιουργούνταν σε αυτήν ή/και να την χτυπούν από τα πλάγια ή από πίσω. Στο Rome II η A.I. δεν το κάνει αυτό με συνέπεια η φάλαγγα να έχει σημαντικό πλεονέκτημα. Επίσης όταν η A.I. χειρίζεται την φάλαγγα δεν διατηρεί την παράταξη της και μόλις αρχίσει η μάχη "γέρνει" προς στα δεξιά η αριστερά.
  • Κάκιστη μουσική επένδυση. Δεν είναι τυχαίο που το mod "Rome: Total War music" είναι από τα πιο δημοφιλή.
  •  Έλλειψη ομιλίας του στρατηγού πριν τη μάχη και του animation θανάτου του.

 

Από την άλλη και το Rome I έχει κάποια τρανταχτά αρνητικά στοιχεία σε σχέση με το ΙΙ:

  • Κακή διπλωματία. Δηλαδή δεν τηρούνται οι συμφωνίες μεταξύ κρατών και "σπάνε" εύκολα. Ελπίζω να έχει διορθωθεί.
  • Λίγα και μη ρεαλιστικά factions. Πχ υπάρχει faction "Germania" ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν "Suebi" και "Cherusci" όπως στο Rome II ή "Greek cities" ενώ θα μπορούσε να υπάρχει "Rhodes", "Pergamon" κλπ. Λογικά θα διορθωθεί με mods.
  • Κατώτερα γραφικά και animations.
  • Δεν υπάρχουν ναυμαχίες (προσωπικά δεν με ενοχλεί).
  • Έλλειψη objectives (ίσως να προσθέσουν όμως).

 

Αυτά. Δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι άλλο. Τα περισσότερα αρνητικά του Rome I Remastered λογικά θα επιλυθούν και με mods. Τότε θα μιλάμε πιθανόν για αριστούργημα.

Προσωπικά ως φανατικός οπαδός του Rome και της εποχής εκείνης σαφέστατα προτιμώ το Rome I Remastered αρκεί να έχει διορθωθεί η διπλωματία που είναι πολύ σημαντικό. Θα δούμε.

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Επίσης υπάρχει η φήμη ότι θα κυκλοφορήσει και Medieval II Remastered...😎

 

Η διπλωματία στο rome 1 ήταν άθλια.
Καμία απολύτως σημασία είχαν οι επιλογές, γιατί πολύ απλά η AI δεν δεχόταν τίποτα ή δεχόταν με τελείως λάθος κριτήρια. 

Η φάλαγγα στο rome 1 ήταν τόσο κακά δοσμένη που είχε γίνει meme. 
Στην κυριολεξία ήταν ένας τοίχος που ήταν σχεδόν αδύνατον να τον περάσουν τα περισσότερα unit. 
Αυτό βελτιώθηκε πολύ με τα mods, αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι που το 2 είχε χειρότερο.

------------

Δεν έγραψες τα κυριότερα:

  • Δεν υπήρχε αυτόματη ανανέωση των μονάδων. Έπρεπε να τις στείλεις πίσω σε οικισμό με αρκετό πληθυσμό και το κατάλληλο κτήριο για "επανεκπαίδευση". Η οποία έπαιρνε μια σεζόν και είχε όρια ανάλογα με το πόσες μονάδες έπρεπε να γίνει. Πολύ ρεαλιστικότερο από τα μετέπειτα παιχνίδια. Τώρα με αρκετό heal σε μια σεζόν είσαι έτοιμος ακόμη και εάν είσαι κυριολεκτικά στα όρια της περιοχής σου με το 1/5 hp/ μονάδα.
  • Οι οικισμοί είχαν πολύ περισσότερα κτήρια και περισσότερο πολύπλοκο τρόπου χειρισμού. Όχι μια πόλη με 4-6 θέσεις και τελείωσε. 
  • Δεν χρειαζόσουν στρατηγό. Μπορούσες κάλλιστα να έχεις μονάδες μόνες ή σε στρατούς δίχως στρατηγό. Πολύ σχετικό με το πρώτο εφόσον χρειαζόταν να έχεις μια συνεχή ροή φρέσκων μονάδων να αντικαταστήσουν τις μειωμένες. Εάν φυσικά έπρεπε να είσαι σε επίθεση συνέχεια, όπως π.χ. το alexander.
  • Κάθε στρατιώτης ήταν μοναδικός, δεν υπήρχε μια λίμνη hp για όλους, αλλά καθένας είχε 1hp (εκτός ελάχιστων μονάδων). Έτσι οι μάχες ήταν πολύ διαφορετικές.
  • Υπήρχαν λειτουργίες στα στατιστικά/μάχες όπως AP (π.χ. για τσεκούρια), πλήρες missile block (που δεν είναι απλά ποσοστό) και θέση προστασίας ανάλογα με την κατεύθυνση επίθεσης/sprite. Αυτό είναι συνυφασμένο με το 1Hp-sprite και η μεταφορά σε hp bar τους έδωσε την αφορμή να ξηλώσουν τα περισσότερα σε μετέπειτα τίτλους, ή να το κάνουν βασισμένο σε στατιστικά με hp. 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, LongTom είπε

Η διπλωματία στο rome 1 ήταν άθλια.
Καμία απολύτως σημασία είχαν οι επιλογές, γιατί πολύ απλά η AI δεν δεχόταν τίποτα ή δεχόταν με τελείως λάθος κριτήρια. 

Η φάλαγγα στο rome 1 ήταν τόσο κακά δοσμένη που είχε γίνει meme. 
Στην κυριολεξία ήταν ένας τοίχος που ήταν σχεδόν αδύνατον να τον περάσουν τα περισσότερα unit. 
Αυτό βελτιώθηκε πολύ με τα mods, αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι που το 2 είχε χειρότερο.

------------

Δεν έγραψες τα κυριότερα:

  • Δεν υπήρχε αυτόματη ανανέωση των μονάδων. Έπρεπε να τις στείλεις πίσω σε οικισμό με αρκετό πληθυσμό και το κατάλληλο κτήριο για "επανεκπαίδευση". Η οποία έπαιρνε μια σεζόν και είχε όρια ανάλογα με το πόσες μονάδες έπρεπε να γίνει. Πολύ ρεαλιστικότερο από τα μετέπειτα παιχνίδια. Τώρα με αρκετό heal σε μια σεζόν είσαι έτοιμος ακόμη και εάν είσαι κυριολεκτικά στα όρια της περιοχής σου με το 1/5 hp/ μονάδα.
  • Οι οικισμοί είχαν πολύ περισσότερα κτήρια και περισσότερο πολύπλοκο τρόπου χειρισμού. Όχι μια πόλη με 4-6 θέσεις και τελείωσε. 
  • Δεν χρειαζόσουν στρατηγό. Μπορούσες κάλλιστα να έχεις μονάδες μόνες ή σε στρατούς δίχως στρατηγό. Πολύ σχετικό με το πρώτο εφόσον χρειαζόταν να έχεις μια συνεχή ροή φρέσκων μονάδων να αντικαταστήσουν τις μειωμένες. Εάν φυσικά έπρεπε να είσαι σε επίθεση συνέχεια, όπως π.χ. το alexander.
  • Κάθε στρατιώτης ήταν μοναδικός, δεν υπήρχε μια λίμνη hp για όλους, αλλά καθένας είχε 1hp (εκτός ελάχιστων μονάδων). Έτσι οι μάχες ήταν πολύ διαφορετικές.
  • Υπήρχαν λειτουργίες στα στατιστικά/μάχες όπως AP (π.χ. για τσεκούρια), πλήρες missile block (που δεν είναι απλά ποσοστό) και θέση προστασίας ανάλογα με την κατεύθυνση επίθεσης/sprite. Αυτό είναι συνυφασμένο με το 1Hp-sprite και η μεταφορά σε hp bar τους έδωσε την αφορμή να ξηλώσουν τα περισσότερα σε μετέπειτα τίτλους, ή να το κάνουν βασισμένο σε στατιστικά με hp. 

 

 

Συμφωνώ σε όλα εκτός από αυτό που είπες για την φάλαγγα. Στο Rome I, ο μόνος τρόπος να διαλύσεις την φάλαγγα ήταν να την χτυπήσεις είτε από τα πλάγια, είτε από πίσω. Έτσι συνέβη και ιστορικά.

Στο Rome II, κάποιες μονάδες κατάφερναν και διαπερνούσαν την φάλαγγα με συνέπεια να υπάρχουν μικρές αψιμαχίες εδώ και εκεί και να έρχονται σε επαφή με τις μονάδες των πρώτων σειρών, πράγμα που δεν ήταν ιστορικά ακριβές.

 

Τέλος, το πιο σημαντικό αρνητικό του πρώτου παιχνιδιού που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι οι Ρωμαίοι ήταν απίστευτα overpowered.  Αν δεν έμπαιναν κάποιοι κανόνες στο multiplayer από πλευράς των παικτών, ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να τους νικήσεις. Ελπίζω να έχει επιλυθεί και αυτό.

-------------------------------

Gameplay videos :)

 

https://www.totalwar.com/blog/total-war-community-content-round-up-rome-rome-rome-your-boat/?fbclid=IwAR0MiLyQFBrfgt9y0gkFzBxQ09pZyYvgbxAoI507slrqXqG_3DVyvZ_vEdM

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 ώρες πριν, comfuzio είπε

Μόνο και μόνο που θα παίζει σε 64bit με 4k ανάλυση και θα έχει workshop για mods μου φτάνει

Για τα μοντ κράτα μικρό καλάθι. Φιλικό για τους μοντερ ήταν πάντα το παιχνίδι αλλά ότι ήταν να βγει, έχει βγει. Υπήρχαν περιορισμοί που δεν μπορούσαν να ξεπεραστούν, πχ ο αριθμός των φατριών που είναι 20+1, 7 πολιτισμοί, 200 περιοχές κτλπ. Για αυτό και το παράτησαν αμέσως οι περισσότεροι και βγάζουν και ανανεώνουν μοντ στο Medieval 2 μέχρι σήμερα, που έχει υψηλότερα όρια πχ 30+1 φατρίες. Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι αλλά το βλέπω δύσκολο να αλλάζει αυτό.

 

7 ώρες πριν, _Theo_ είπε
  • Κακή διπλωματία. Δηλαδή δεν τηρούνται οι συμφωνίες μεταξύ κρατών και "σπάνε" εύκολα. Ελπίζω να έχει διορθωθεί.
  • Λίγα και μη ρεαλιστικά factions. Πχ υπάρχει faction "Germania" ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν "Suebi" και "Cherusci" όπως στο Rome II ή "Greek cities" ενώ θα μπορούσε να υπάρχει "Rhodes", "Pergamon" κλπ. Λογικά θα διορθωθεί με mods.


Η διπλωματία «λειτουργεί». Ναι μεν είναι σπασπένη, αλλά επειδή δεν μπορείς να έχεις διπλωματική επαφή με όλα τα κράτη ταυτόχρονα στον ίδιο γύρο όπως πχ στο Αττίλα, στο Ναπολέων κτλπ δεν μπορεί να γίνει κατάχρηση. 
Οι διάφορες φατρίες/κράτη που μπορεί να παίξει ο παίχτης είναι μέχρι 20, δεν αλλάζει αυτό με τίποτα, δες το γιατί, το γράφω πάνω. 
Μένει να δούμε αν θα το αφήσουν έτσι ώστε να μοντάρεις και να παίζεις με την Σύγκλητο και τους πειρατές/ρέμπελους όπως γίνεται μέχρι σήμερα ή θα το πειράξουν.

5 ώρες πριν, LongTom είπε

Δεν έγραψες τα κυριότερα:

  • Δεν υπήρχε αυτόματη ανανέωση των μονάδων. Έπρεπε να τις στείλεις πίσω σε οικισμό με αρκετό πληθυσμό και το κατάλληλο κτήριο για "επανεκπαίδευση". Η οποία έπαιρνε μια σεζόν και είχε όρια ανάλογα με το πόσες μονάδες έπρεπε να γίνει. Πολύ ρεαλιστικότερο από τα μετέπειτα παιχνίδια. Τώρα με αρκετό heal σε μια σεζόν είσαι έτοιμος ακόμη και εάν είσαι κυριολεκτικά στα όρια της περιοχής σου με το 1/5 hp/ μονάδα.

Αυτό έγινε γιατί η νέα μηχανή από το Empire και μετά έχει πολλά μπαγκγκλίτσια με την κίνηση των μονάδων μεταξύ των στρατών. Βασικά υπήρχαν ήδη και στην προηγούμενη μηχανή κάποια. Δεν διορθωνόταν οπότε ή θα φτιάχναν νέα μηχανή ή κάθε μονάδα υποχρεωτικά θα πρέπει να ανήκει σε κάποιο στρατηγό, με πεπερασμένο αριθμό στρατηγών, για να περιοριστεί το φαινόμενο. Αν υποχρέωνε κάθε στρατό να μένει ένα γύρο σε πόλη για επαναστρατοτολόγηση το παιχνίδι θα ήταν μαρτύριο. Νομίζω ότι λειτουργεί το σύστημα της δημιουργίας στρατιωτών από το τίποτα καλούτσικα, και αρέσει και σε πολλούς πιο κάζουαλ παίχτες που ήρθαν λόγω warhammer πχ.
Το καλύτερο σύστημα είναι του MWII, βεβαίως βεβαίως.

Από διάφορα στρημ τι αλλαγές είδα:
Νυχτερινές μάχες σαν το BI, οκ
Μάχες γέφυρας σαν το BI αλλά έχασα το κλιπ και δεν είμαι 100% βέβαιος, καλή αλλαγή.
Έμπορας από medieval 2 αδιάφορο, όσοι παίζουν με έμπορα είναι άσχετοι.
Λίγο διαφορετικό σύστημα διατήρησης τάξης, μακάρι να πείραξαν και την επιρροή των χωρικών σαν το BI.
Όταν η κλίμακα των μονάδων είναι στο huge δηλαδή 160/240 η ΑΙ στην μεγαλύτερη δυσκολία αν είχε μια ή δυο πόλεις λόγω των μπόνους όλο στρατολογούσε σκουπίδια και δεν μεγάλωναν οι πόλεις τους πέρα από το 2 επίπεδο. Συνήθως το κάναν βάρβαροι αλλά το έχω δει και σε Έλληνες. Από όσο είδα πλέον ο πληθυσμός που αφαιρείται για στρατολόγηση είναι ανεξάρτητος της κλίμακας των μονάδων. Αυτό είναι πολύ καλό.

Δεν είδα αν άλλαξε η ναυτική εισβολή για την ΑΙ. Υπάρχουν κράτη που δεν εισβάλουν ποτέ σε νησιά.
Επίσης δεν είδα καμία αλλαγή σε στατιστικό άμυνας ή επίθεσης.

Θα ήθελα να δω νέες μονάδες. Ας μην τις βγάλουν τώρα, ας τις βγάλουν σε 6 μήνες. Όπως οι Ρωμαίοι έχουν ύστερες μονάδες με λεγεωνάριους και πραιτωριανούς μόλις κάνουν πόλη επιπέδου 5, ας κάνουν το ίδιο και για τους υπόλοιπους. Ήδη γίνεται, αλλάζει η ίλη του στρατηγού, ε ας βγάλουν 30-40 μονάδες, υπάρχει ο μηχανισμός.
 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.