Προς το περιεχόμενο

Τράπεζα Πειραιώς


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σόρρυ για κατηγορίες

Για αρχή δεν το έχω να μιλαω με τηλέφωνα

Οι κωδικοί winbank είναι της μητέρας που δεν ασχολείται με τέτοια 

Εγώ είμαι 16 ξέρω από τέτοια κλπ κλπ 

Θα με ""αφήσουν'" να το κάνω εγώ ή θα μου πούνε πρέπει να είναι ο "ιδιοκτήτης" της κάρτας (λογικά σε τι υπάλληλο θα πέσω;)

 

1)Έχω κλειδωθεί από το e-banking της Πειραιώς και μου λέει πάρε εκεί τηλέφωνο. Πρέπει να πάω στην τράπεζα ή να πάρω τηλέφωνο. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος;

2) Γίνεται να ακυρώσω την ασφάλιση Ergo... που βάζουν σε καινούργιες κάρτες αφού έχει περάσει ένας χρόνος. Πώς;         Πρέπει να πάω στο κατάστημα ή να πάρω κάπου τηλέφωνο ή γίνεται ηλεκτρονικά;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πρέπει να μιλήση η μητέρα σου τουλάχιστον για την ταυτοποίηση στην αρχή. Λες να ακούσουν αντρική φωνή και το όνομα στο σύστημα να λέει π.χ. Μαρία και να προχωρήσουν; Εκτός και αν είσαι γυναίκα. Εκεί μπορείς να τους ξεγελάσεις.

Επεξ/σία από Silverage
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντρας είμαι

2ο το είχα δοκιμάσει και πιο παλιά αυτό που μου εστειλεςScreenshot_2021-03-29-11-41-11-515_com.android.chrome.jpg.fdc87ca6dd1ea6cc2be3d98ead71c5e1.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή πρόσφατα το έπαθα με της μητέρας μου δεν υπάρχει καμία περίπτωση αν δεν μιλήσουν με την ίδια να γίνει ξεκλείδωμα του λογαριασμού

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 26/3/2021 στις 11:00 ΜΜ, Stu είπε

Σόρρυ για κατηγορίες

Για αρχή δεν το έχω να μιλαω με τηλέφωνα

Οι κωδικοί winbank είναι της μητέρας που δεν ασχολείται με τέτοια 

Εγώ είμαι 16 ξέρω από τέτοια κλπ κλπ 

Θα με ""αφήσουν'" να το κάνω εγώ ή θα μου πούνε πρέπει να είναι ο "ιδιοκτήτης" της κάρτας (λογικά σε τι υπάλληλο θα πέσω;)

 

1)Έχω κλειδωθεί από το e-banking της Πειραιώς και μου λέει πάρε εκεί τηλέφωνο. Πρέπει να πάω στην τράπεζα ή να πάρω τηλέφωνο. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος;

2) Γίνεται να ακυρώσω την ασφάλιση Ergo... που βάζουν σε καινούργιες κάρτες αφού έχει περάσει ένας χρόνος. Πώς;         Πρέπει να πάω στο κατάστημα ή να πάρω κάπου τηλέφωνο ή γίνεται ηλεκτρονικά;

Θελουν να μιλησουν στην κατοχο του λογαριασμου.. Ακομα και να μιλησει η μητερα σου πρωτα και να τους πει ΄΄δεν ξερω θ ασχοληθει ο γιος μου΄΄ παλι δεν το δεχονται και θα την πρηξουν στο μπλα-μπλα οτι τους κωδικους πρεπει να τους ξερει μονο αυτη.. μπλα μπλα μπλα

Να μιλησει η μητερα σου και να τους πει οτι εχει μπλοκαρει το πιν. Να της στειλουν στο κινητο της το καινουργιο πιν και ετσι θα το φτιαξεις!

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθε συναλλαγη γινεται μονο με το ατομο που αφορα και χωρις παρουσια αλλου

Εμεις παντως τα παρατησαμε -υστερα απο πολλες προσπαθειες- και αλλαξαμε τραπεζα,ηταν αδυνατον να βγαλουμε ακρη με την Πειραιως

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτή η κ@λ@πειραιώς κλειδώνει τα ebanking στο πιτς φιτίλι, δεν μπαίνει στο apple pay, δεν έχει εφαρμογή για να πληρώνεις με NFC, έχει την ίδια κίτρινη κάρτα 10 χρόνια τώρα, παίρνει προμήθεια στο IRIS, τα ΑΤΜ απαρχαιωμένα, κλπ κλπ 
Ευτυχώς είχα μισθοδοσία και σε άλλη τράπεζα και με το που πληρωθώ πλέον ανάληψη όλα και κατευθείαν κατάθεση αλλού.

: Η ασφάλεια που σου πουλήσαν με 30 τον χρόνο δεν είναι υποχρεωτική αλλά στην πουλάνε ως υποχρεωτική. Αλήθεια δεν έχω μισήσει υπηρεσία/προϊον όσο την πειραιώς

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Ace Of Spades είπε

 

Αυτή η κ@λ@πειραιώς κλειδώνει τα ebanking στο πιτς φιτίλι, δεν μπαίνει στο apple pay, δεν έχει εφαρμογή για να πληρώνεις με NFC, έχει την ίδια κίτρινη κάρτα 10 χρόνια τώρα, παίρνει προμήθεια στο IRIS, τα ΑΤΜ απαρχαιωμένα, κλπ κλπ 
Ευτυχώς είχα μισθοδοσία και σε άλλη τράπεζα και με το που πληρωθώ πλέον ανάληψη όλα και κατευθείαν κατάθεση αλλού.

: Η ασφάλεια που σου πουλήσαν με 30 τον χρόνο δεν είναι υποχρεωτική αλλά στην πουλάνε ως υποχρεωτική. Αλήθεια δεν έχω μισήσει υπηρεσία/προϊον όσο την πειραιώς

Οι εμπειριες μας ειναι τελειως διαφορετικες απο οτι καταλαβαινω. NFC υποστηριζει κανονικα, πληρωνω με το κινητο μου εδω και αρκετο καιρο. Μαλιστα ηταν η πρωτη τραπεζα που το εφαρμοσε στην Ελλαδα. Μετα απο καποιες αναβαθμισεις περασε ενα διαστημα που επαψε να το υποστηριζει και εδω και αρκετο καιρο επανηλθε κανονικα. Apple Pay δεν ξερω αν υποστηριζει ή ποια ελληνικη τραπεζα το υποστηριζει, δεν εχω iPhone οποτε δεν με απασχολει. Ξερω ομως οτι οσο αφορα το Google Pay, παρχουν διαφορα bypass για να το λειτουργησεις.

Το ebanking της Πειραιως το θεωρω με διαφορα το καλυτερο, συγκρινοντας το με της Εθνικης και της Alpha που διατηρω ebanking. Απο Eurobank δεν εχω εικονα.

Η ασφαλεια που σου πουλησαν για 25€ (και οχι 30€) δεν ειναι υποχρεωτικη ουτε εμενα προσωπικα μου την πουλησαν για υποχρεωτικη. Με ρωτησε εαν θελω, μου εξηγησε τους ορους και συμφωνησα. Μπορεις να την ακυρωσεις, πριν την ανανεωση της. Εαν ξεχαστεις και ανανεωθει ομως, θα πρεπει να την κρατησεις για ολο το επομενο ετος. Δεν ακυρωνεται στην μεση δηλαδη του συμβολαιου. Προσωπικα το βρισκω αρκετα χρησιμο σε μια πιθανη στραβη, τους εχεις διαβασει τους ορους;

Τωρα οσον αφορα το ξεκλειδωμα της καρτας, στην αρχη, κατα τη διαδικασια ταυτοποιησης του ιδιοκτητη, προφανως θα πρεπει να ειναι παρων ο ιδιος ο κατοχος της καρτας. Μετα μπορεις εσυ να παρεις το τηλεφωνο και να συννενοηθεις για να λυσετε το προβλημα σας.

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, N3M3SiS είπε

Οι εμπειριες μας ειναι τελειως διαφορετικες απο οτι καταλαβαινω. NFC υποστηριζει κανονικα, πληρωνω με το κινητο μου εδω και αρκετο καιρο. Μαλιστα ηταν η πρωτη τραπεζα που το εφαρμοσε στην Ελλαδα. Μετα απο καποιες αναβαθμισεις περασε ενα διαστημα που επαψε να το υποστηριζει και εδω και αρκετο καιρο επανηλθε κανονικα. Apple Pay δεν ξερω αν υποστηριζει ή ποια ελληνικη τραπεζα το υποστηριζει, δεν εχω iPhone οποτε δεν με απασχολει. Ξερω ομως οτι οσο αφορα το Google Pay, παρχουν διαφορα bypass για να το λειτουργησεις.

Το ebanking της Πειραιως το θεωρω με διαφορα το καλυτερο, συγκρινοντας το με της Εθνικης και της Alpha που διατηρω ebanking. Απο Eurobank δεν εχω εικονα.

Η ασφαλεια που σου πουλησαν για 25€ (και οχι 30€) δεν ειναι υποχρεωτικη ουτε εμενα προσωπικα μου την πουλησαν για υποχρεωτικη. Με ρωτησε εαν θελω, μου εξηγησε τους ορους και συμφωνησα. Μπορεις να την ακυρωσεις, πριν την ανανεωση της. Εαν ξεχαστεις και ανανεωθει ομως, θα πρεπει να την κρατησεις για ολο το επομενο ετος. Δεν ακυρωνεται στην μεση δηλαδη του συμβολαιου. Προσωπικα το βρισκω αρκετα χρησιμο σε μια πιθανη στραβη, τους εχεις διαβασει τους ορους;

Τωρα οσον αφορα το ξεκλειδωμα της καρτας, στην αρχη, κατα τη διαδικασια ταυτοποιησης του ιδιοκτητη, προφανως θα πρεπει να ειναι παρων ο ιδιος ο κατοχος της καρτας. Μετα μπορεις εσυ να παρεις το τηλεφωνο και να συννενοηθεις για να λυσετε το προβλημα σας.

Η Πειραιως στις αρχες ηταν μια πολυ καλη τραπεζα..! Τα τελευταια χρονια εχει σκατεψει και εχουν πολλοι πελατες της παραπανα! Και γω απο την Πειραιως μεχρι στιγμης για τις υπηρεσιες που χρησιμοποιω  δεν εχω παραπονο αλλα δεν λεει κατι..!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Η ασφαλεια που σου πουλησαν για 25€ (και οχι 30€) δεν ειναι υποχρεωτικη ουτε εμενα προσωπικα μου την πουλησαν για υποχρεωτικη. Με ρωτησε εαν θελω, μου εξηγησε τους ορους και συμφωνησα. Μπορεις να την ακυρωσεις, πριν την ανανεωση της. Εαν ξεχαστεις και ανανεωθει ομως, θα πρεπει να την κρατησεις για ολο το επομενο ετος. Δεν ακυρωνεται στην μεση δηλαδη του συμβολαιου. Προσωπικα το βρισκω αρκετα χρησιμο σε μια πιθανη στραβη, τους εχεις διαβασει τους ορους;

Εμένα όταν άνοιγα τον λογαριασμό την είχα ρωτήσει ξεκάθαρα αν είναι υποχρεωτικό και μου απάντησε ξεκάθαρα ΝΑΙ.
Επειδή γνώριζα τους όρους κλπ επέμεινα και καταλήξαμε στο ότι δεν είναι υποχρεωτική (βέβαια εκεί φαντάζομαι παίζει ρόλο και ο εκάστοτε υπάλληλος και οι στόχοι που προσπαθεί να πιάσει με τον Χ Ψ τρόπο)

Όπως και να έχει είναι αυτονόητο πως για οποιαδήποτε συναλλαγή κλπ πρέπει να ταυτοποιηθεί ο εκάστοτε δικαιούχος σε όποια τράπεζα και υπάρχει το ζήτημα

Φαντάζομαι διαφωνίες για την κάθε υπηρεσία θα υπάρχουν πάντα όποτε δεν υπάρχει και νόημα για παραπάνω υπέρ και κατά 😝

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 26/3/2021 στις 11:00 ΜΜ, Stu είπε

Σόρρυ για κατηγορίες

 

 

1)Έχω κλειδωθεί από το e-banking της Πειραιώς και μου λέει πάρε εκεί τηλέφωνο. Πρέπει να πάω στην τράπεζα ή να πάρω τηλέφωνο. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος;

 

θα παρεις τηλεφωνο στην Πειραιως , ακους το ηχογραφημενο, σου στελνει εαν PIN στην συσκευη σου στο τηλεφωνο που δηλωσεις στην Πειραιως,

και μετα το βαζεις στο winbank οταν κανεις log in

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γιαυτες τις περιπτωσεις μπορεις να πας σε υποκαταστημα (για την ακριβεια η μαμα σου) και σα γενικη κατευθυνση θα πρεπει υπαλληλος να σε εξυπηρετησει. Για ειδικες κατηγοριες πελατων ΑΜΕΑ, ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ, προσφυγες κ.α μπορουν να εξυπηρετησουν αμεσα

 

Για την ασφαλιση μπορεις να παρεις και κατευθειαν την ergo μιας και ειναι υπηρεσια απο τριτους και οχι απο τη τραπεζα.

Επεξ/σία από vamvakoolas
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 29/3/2021 στις 8:10 ΜΜ, N3M3SiS είπε

Μετα μπορεις εσυ να παρεις το τηλεφωνο και να συννενοηθεις για να λυσετε το προβλημα σας.

Οχι, μιλανε μονο με τον αμεσα ενδιαφερομενο, για οτιδηποτε αλλο μπορει να σου κλειδωσουν την προσβαση και να βαλουν στο δικο τους συστημα σχολια περι πιθανης απατης

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.