Προς το περιεχόμενο

Λάδι υδραυλικού τιμονιού σε παλιό αυτοκίνητο.


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια και χαρα.Ηθελα να ρωτησω αν πρεπει να αλλαχτει το λαδι της υδραυλικης κρεμαγιερας που εχει ενα παλιο αυτοκινητο(seat toledo) και που εχει να αλλαχτει 28 χρονια,οσο ειναι και το αυτοκινητο δηλαδη.Ειναι φυσιολογικο αυτο? Με τα χρονια δεν αλλοιωνεται,νερωνεται η συσταση του λαδιου? Οχι τιποτα αλλο αλλα παρατηρω οτι το τιμονι εχει βαρυνει αρκετα.Θα μου πειτε οτι η υδραυλικη κρεμαγιερα μαλλον παραδιδει πνευμα σιγα σιγα λογω παλαιοτητας του αυτοκινητου.Τα χιλιομετρα ομως που εχει κανει αυτο το αμαξι ειναι 150 χιλιαδες.Δηλαδη για την ηλικια του λιγα.Βεβαια  η υδραυλικη κρεμαγιερα λογω ηλικιας εχει υποστει την φθορα της ετσι και αλλιως.Το δοχειο πληρωσης ειναι στο μαξιμουμ οποτε να υπαρχει θεμα ελλειψης υγρου δεν παιζει.Υπαρχει καποιος τροπος αν οντως φταιει η υδραυλικη κρεμαγιερα να ελαφρυνω το τιμονι καπως χωρις να την αλλαξω? Γιατι εχω ακουσει οτι το κοστος ειναι 300-400 ευρω.

Ευχαριστω.

Επεξ/σία από sonikk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι να τα αλλάξεις, όταν στρίβεις το τιμόνι ακούς θόρυβο; Αν όχι τότε η αντλία σου είναι οκ.

Το βασικό είναι να μπει ο σωστός τύπος λαδιού πάλι μέσα και όχι ότι έχει πρόχειρο το συνεργείο, πάρε μια ιδέα από το βίντεο.
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δεν ακουγεται καποιος θορυβος απο την αντλια απλα το τιμονι εχει βαρυνει αρκετα. τωρα το τι υγρο ακριβως θα βαλω θα πρεπει να το κοιταξω με καποιο τροπο γιατι το manual του αυτοκινητου λογω παλαιοτητας το εχω χασει εδω και αρκετο καιρο και ισως μεσα εγραφε κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Τον προηγούμενο μήνα συμπλήρωσα λάδι υδραυλικού τιμονιού στο Corolla της μητέρας μου που ήταν κάτω από το ελάχιστο για αρκετό καιρό (1300 cc, 1998 μοντέλο, 230.000 χλμ.). Δεν είδα διαφορά, βέβαια το έχω μετακινήσει ελάχιστα. Δεν είδα και την στάθμη να δω αν υπήρχε μεταβολή. Λογικά δεν πρέπει να έχει αλλαχτεί ποτέ το υγρό. Θα το μετακινήσω τις επόμενες μέρες και θα γράψω σχετικά με το τιμόνι και την στάθμη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πας σε ένα βενζινάδικο και θα πάρεις λάδι για υδραυλικό τιμόνι. Απλά συμπληρωνεις μια μικρή ποσότητα. Κάνεις 2 στροφές το τιμόνι και είσαι έτοιμος. Δεν χρειάζεται να κάνεις αλλαγές στο λάδι αυτό. Το έκανα πριν 3 χρόνια σε Carina του '97 όπου ήταν πολύ σκληρό το τιμόνι και ετριζε. Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα.

  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, sonikk είπε

Γεια και χαρα.Ηθελα να ρωτησω αν πρεπει να αλλαχτει το λαδι της υδραυλικης κρεμαγιερας που εχει ενα παλιο αυτοκινητο(seat toledo) και που εχει να αλλαχτει 28 χρονια,οσο ειναι και το αυτοκινητο δηλαδη.Ειναι φυσιολογικο αυτο? Με τα χρονια δεν αλλοιωνεται,νερωνεται η συσταση του λαδιου? Οχι τιποτα αλλο αλλα παρατηρω οτι το τιμονι εχει βαρυνει αρκετα.Θα μου πειτε οτι η υδραυλικη κρεμαγιερα μαλλον παραδιδει πνευμα σιγα σιγα λογω παλαιοτητας του αυτοκινητου.Τα χιλιομετρα ομως που εχει κανει αυτο το αμαξι ειναι 150 χιλιαδες.Δηλαδη για την ηλικια του λιγα.Βεβαια  η υδραυλικη κρεμαγιερα λογω ηλικιας εχει υποστει την φθορα της ετσι και αλλιως.Το δοχειο πληρωσης ειναι στο μαξιμουμ οποτε να υπαρχει θεμα ελλειψης υγρου δεν παιζει.Υπαρχει καποιος τροπος αν οντως φταιει η υδραυλικη κρεμαγιερα να ελαφρυνω το τιμονι καπως χωρις να την αλλαξω? Γιατι εχω ακουσει οτι το κοστος ειναι 300-400 ευρω.

Ευχαριστω.

Δεν ξέρω για τη Seat, αλλά οι περισσότεροι κατασκευαστές συστήνουν αλλαγή των υγρών τιμονιού κάθε 100.000km, και επιπροσθέτως έλεγχο της κατάστασης των υγρών (και εννοείται αλλαγή αν χρειαστεί) σε κάθε σέρβις.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, sonikk είπε

Γεια και χαρα.Ηθελα να ρωτησω αν πρεπει να αλλαχτει το λαδι της υδραυλικης κρεμαγιερας που εχει ενα παλιο αυτοκινητο(seat toledo) και που εχει να αλλαχτει 28 χρονια,οσο ειναι και το αυτοκινητο δηλαδη.Ειναι φυσιολογικο αυτο? Με τα χρονια δεν αλλοιωνεται,νερωνεται η συσταση του λαδιου? Οχι τιποτα αλλο αλλα παρατηρω οτι το τιμονι εχει βαρυνει αρκετα.Θα μου πειτε οτι η υδραυλικη κρεμαγιερα μαλλον παραδιδει πνευμα σιγα σιγα λογω παλαιοτητας του αυτοκινητου.Τα χιλιομετρα ομως που εχει κανει αυτο το αμαξι ειναι 150 χιλιαδες.Δηλαδη για την ηλικια του λιγα.Βεβαια  η υδραυλικη κρεμαγιερα λογω ηλικιας εχει υποστει την φθορα της ετσι και αλλιως.Το δοχειο πληρωσης ειναι στο μαξιμουμ οποτε να υπαρχει θεμα ελλειψης υγρου δεν παιζει.Υπαρχει καποιος τροπος αν οντως φταιει η υδραυλικη κρεμαγιερα να ελαφρυνω το τιμονι καπως χωρις να την αλλαξω? Γιατι εχω ακουσει οτι το κοστος ειναι 300-400 ευρω.

Ευχαριστω.

Σίγουρα καλό θα κάνει να αλλαχτεί το υγρό υδραυλικού συστήματος .

Σε ράμπα να γίνει έλεγχος της κρεμαγιέρας . Μπορεί καμία φούσκα κρεμαγιέρας να θέλει αλλαγή . Υπάρχουν και κίτ επισκευής .

Δέν είναι τόσο τα χιλιόμετρα που έχουν προκαλέσει φθορά στεγανότητας αλλά τα χρόνια .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα φιλε μου, επειδη δουλευω σε συνεργειο το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το πας σε ενα συνεργειο γιατι δεν θα αλλαξει κατι αμα του αλλαξεις το υγρο.Δεν μπορω να σου πω αμα δεν δω το αμαξι αλλα με την εμπειρια μου ποιο πιθανον να ειναι η ανλια τιμονιου εκτως αν το συγκεκριμενο μοντελό εχει ηλεκτρικη βαλβιδα τοτε ποιο πιθανον να ειναι η βαλβιδα.Απο τιμες δεν μπορω να σου πω αλλα αμα ειναι η βαλβιδα θα ειναι το καλυτερο για την τσεπι σου.Μετα πας σε αντλια που καλυτερα να παρεις μια μεταχειρισμενη.Για κρεμαριερα παντως δεν το βλεπω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, sonikk είπε

Γεια και χαρα.Ηθελα να ρωτησω αν πρεπει να αλλαχτει το λαδι της υδραυλικης κρεμαγιερας που εχει ενα παλιο αυτοκινητο(seat toledo) και που εχει να αλλαχτει 28 χρονια,οσο ειναι και το αυτοκινητο δηλαδη.Ειναι φυσιολογικο αυτο? Με τα χρονια δεν αλλοιωνεται,νερωνεται η συσταση του λαδιου? Οχι τιποτα αλλο αλλα παρατηρω οτι το τιμονι εχει βαρυνει αρκετα.Θα μου πειτε οτι η υδραυλικη κρεμαγιερα μαλλον παραδιδει πνευμα σιγα σιγα λογω παλαιοτητας του αυτοκινητου.Τα χιλιομετρα ομως που εχει κανει αυτο το αμαξι ειναι 150 χιλιαδες.Δηλαδη για την ηλικια του λιγα.Βεβαια  η υδραυλικη κρεμαγιερα λογω ηλικιας εχει υποστει την φθορα της ετσι και αλλιως.Το δοχειο πληρωσης ειναι στο μαξιμουμ οποτε να υπαρχει θεμα ελλειψης υγρου δεν παιζει.Υπαρχει καποιος τροπος αν οντως φταιει η υδραυλικη κρεμαγιερα να ελαφρυνω το τιμονι καπως χωρις να την αλλαξω? Γιατι εχω ακουσει οτι το κοστος ειναι 300-400 ευρω.

Ευχαριστω.

Παρε ενα λιτρο λαδι και κανε πλυσεις! Διαδικασια:Δουλευει στο ρελαντι και θελει 2 ατομα. Βγαλε με μια συριγγα ολο το υγρο? απο το δοχειο  ..μετα γυρναs το τιμονι αργα απο την μια μερια στην αλλη και τερματιζε με λιγο νευρο.. θα δεις οτι θα σου βγαζει κι αλλο υγρο.. το ρουφας και συμπληρωνεις με καινουργιο πανω κατω οσο ρουφιξες και λιγο παραπανω..   Καντο καποιες φορες μεχρι να δεις οτι αυτο που βγαζει ειναι πιο καθαρο! Στο τελος γεμιζεις κανονικα το δοχειο με καινουργιο!  Προσεχε μην θεωρεις πιο σωστο να φυγει ολο το παλιο και να μπει καινουργιο! Σε μια τετοια κασταση σαν την δικη σου μπορει μετα να δημιουργήσει διαρροη σε καποιο σημειο του κυκλωματος!  Με αυτο που θα κανεις σιγουρα θα δεις καποια διαφορα!  Μια καλη τιμη για λαδι τιμονιου ειναι καπου στα 4ε το λιτρο!

ΥΓ. Ολο μην το αδειαζεις.. Πρεπει να αφησεις μια ποσοτητα ωστε να παιρνει και να αφηνει!

 

7 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Θα πας σε ένα βενζινάδικο και θα πάρεις λάδι για υδραυλικό τιμόνι. Απλά συμπληρωνεις μια μικρή ποσότητα. Κάνεις 2 στροφές το τιμόνι και είσαι έτοιμος. Δεν χρειάζεται να κάνεις αλλαγές στο λάδι αυτό. Το έκανα πριν 3 χρόνια σε Carina του '97 όπου ήταν πολύ σκληρό το τιμόνι και ετριζε. Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα.

Οταν δεν υπαρχει η επιθυμητη ποσοτητα βγαζει θορυβους! Συμπληρωνεις και σταματαει! Πολυ σκληρο συπληρωσα λιγο και εφτιαξε too good to be true!

Επεξ/σία από PLACEBO_89
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Θα πας σε ένα βενζινάδικο και θα πάρεις λάδι για υδραυλικό τιμόνι. Απλά συμπληρωνεις μια μικρή ποσότητα. Κάνεις 2 στροφές το τιμόνι και είσαι έτοιμος. Δεν χρειάζεται να κάνεις αλλαγές στο λάδι αυτό. Το έκανα πριν 3 χρόνια σε Carina του '97 όπου ήταν πολύ σκληρό το τιμόνι και ετριζε. Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα.

Δεν παίρνουν όλα τα αυτοκίνητα τον ίδιο τύπο λαδιού....τα χρόνια δεν λένε και κάτι, μπορεί να κάνεις 2,000χλμ τον χρόνο και να το παρκάρεις σε αλάνα. Η αντλία καταπονείται στα παρκαρίσματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλύτερα σε ένα ειδικευμένο συνεργείο να μπει ο σωστός τύπος υγρού υδραυλικού συστήματος (σημ. δεν είναι ...λάδι). Βάζοντας λάθος τύπο υγρού κινδυνεύετε να καταστρέψετε την αντλία ή και να πάθετε κανένα ατύχημα λόγω δυσλειτουργίας.

Συμβαίνει ανάλογα με το μοντέλο, η δεξαμενή είναι ενιαία και για το κύκλωμα των φρένων και για την αντλία του υδραυλικού τιμονιού ή να είναι ανεξάρτητα (τα νεώτερα μοντέλα έχουν ηλεκτρικά τιμόνια). 

Επεξ/σία από kalmik
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Μια καλη τιμη για λαδι τιμονιου ειναι καπου στα 4ε το λιτρο!

Δεν είναι λάδι, στην κατηγορία ATF (Automatic Transmission Fluid) ανήκει, και είναι πολύ ακριβότερο από 4€/L.

https://www.skroutz.gr/c/1733/Valvolines.html?keyphrase=υδραυλικο+τιμονι

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, kalmik είπε

 

Συμβαίνει ανάλογα με το μοντέλο, η δεξαμενή είναι ενιαία και για το κύκλωμα των φρένων και για την αντλία του υδραυλικού τιμονιού ή να είναι ανεξάρτητα (τα νεώτερα μοντέλα έχουν ηλεκτρικά τιμόνια). 

Πρωτη φορά ακούω το κυκλωμα του τιμονιού να συνδεεται με των φρένων.Μπας και τα έχεις μπερδεψει με του συμπλέκτη και των φρένων?

 

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 βαζοντας το δαχτυλο μου μεσα στο δοχειο παρατηρησα μια αλλοιωση-χωρις να ειμαι ειδικος- απλα ειχε γινει το λαδι οχι τοσο πηχτο σαν να ειχε νερωθει,λιγο η παλαιοτητα,λιγο οι υψηλες θερμοκρασιες καλοκαιριου καθως και οι υψηλες θερμοκρασιες οταν δουλευει η μηχανη δεν ειναι και σιγουρο οτι η  αντικατασταση του λαδιου θα κανει θαυματα πιστευω. Πιστευω οτι το υδραυλικο τιμονι λειτουργει αυτη τη στιγμη στο 50% της δυναμης του  απο τοτε που ηταν καινουριο.Εχει χασει ενα 50% της δυναμικοτητας του λοιπον. Ισως να φταιει και η κρεμαγιερα που σιγα σιγα με το περασμα των ετων αρχιζει να παραδιδει πνευμα σιγα σιγα.

Ωστοσο εγω θα αντικαταστησω το λαδι με νεο μηπως και υπαρξει καποια θετικη αλλαγη.

Τωρα αν ειναι η αντλια ή καποια βαλβιδα που ειπε παραπανω ενας φιλος δεν το ξερω.Αλλα πιστευω οτι αν εφταιγαν αυτα το τιμονι δεν θα λειτουργουσε καν με υδραυλικη υποβοηθηση και θα ηταν τελειως μηχανικο.Απο τη στιγμη που ακουω τον θορυβο οτι δουλευει η υδραυλικη υποβοηθηση αυτο σημαινει οτι ολα λειτουργουν αλλα εσωτερικα η κρεμαγιερα εχει χασει απο δυναμη.Καπως ετσι το βλεπω αλλα δεν ειμαι και μηχανικος να γνωριζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...