Προς το περιεχόμενο

Λάδι υδραυλικού τιμονιού σε παλιό αυτοκίνητο.


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, sonikk είπε

 βαζοντας το δαχτυλο μου μεσα στο δοχειο παρατηρησα μια αλλοιωση-χωρις να ειμαι ειδικος- απλα ειχε γινει το λαδι οχι τοσο πηχτο σαν να ειχε νερωθει,λιγο η παλαιοτητα,λιγο οι υψηλες θερμοκρασιες καλοκαιριου καθως και οι υψηλες θερμοκρασιες οταν δουλευει η μηχανη δεν ειναι και σιγουρο οτι η  αντικατασταση του λαδιου θα κανει θαυματα πιστευω. Πιστευω οτι το υδραυλικο τιμονι λειτουργει αυτη τη στιγμη στο 50% της δυναμης του  απο τοτε που ηταν καινουριο.Εχει χασει ενα 50% της δυναμικοτητας του λοιπον. Ισως να φταιει και η κρεμαγιερα που σιγα σιγα με το περασμα των ετων αρχιζει να παραδιδει πνευμα σιγα σιγα.

Ωστοσο εγω θα αντικαταστησω το λαδι με νεο μηπως και υπαρξει καποια θετικη αλλαγη.

Τωρα αν ειναι η αντλια ή καποια βαλβιδα που ειπε παραπανω ενας φιλος δεν το ξερω.Αλλα πιστευω οτι αν εφταιγαν αυτα το τιμονι δεν θα λειτουργουσε καν με υδραυλικη υποβοηθηση και θα ηταν τελειως μηχανικο.Απο τη στιγμη που ακουω τον θορυβο οτι δουλευει η υδραυλικη υποβοηθηση αυτο σημαινει οτι ολα λειτουργουν αλλα εσωτερικα η κρεμαγιερα εχει χασει απο δυναμη.Καπως ετσι το βλεπω αλλα δεν ειμαι και μηχανικος να γνωριζω.

To λάδι υδραυλικού τιμονιού είναι πολύ λεπτό.Σαν νερό.

Δεν μου έχει τύχει να χάσει δύναμη η κρεμαγιέρα με τα χρόνια,μου ακούγεται περίεργο αν δεν υπάρχει βλάβη

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Πρωτη φορά ακούω το κυκλωμα του τιμονιού να συνδεεται με των φρένων.Μπας και τα έχεις μπερδεψει με του συμπλέκτη και των φρένων?

 

Μόνο σε αυτοκίνητα που έχουν υδροπνευματική ανάρτηση απ' ότι ξέρω.

6 ώρες πριν, sonikk είπε

 βαζοντας το δαχτυλο μου μεσα στο δοχειο παρατηρησα μια αλλοιωση-χωρις να ειμαι ειδικος- απλα ειχε γινει το λαδι οχι τοσο πηχτο σαν να ειχε νερωθει,λιγο η παλαιοτητα,λιγο οι υψηλες θερμοκρασιες καλοκαιριου καθως και οι υψηλες θερμοκρασιες οταν δουλευει η μηχανη δεν ειναι και σιγουρο οτι η  αντικατασταση του λαδιου θα κανει θαυματα πιστευω. Πιστευω οτι το υδραυλικο τιμονι λειτουργει αυτη τη στιγμη στο 50% της δυναμης του  απο τοτε που ηταν καινουριο.Εχει χασει ενα 50% της δυναμικοτητας του λοιπον. Ισως να φταιει και η κρεμαγιερα που σιγα σιγα με το περασμα των ετων αρχιζει να παραδιδει πνευμα σιγα σιγα.

Ωστοσο εγω θα αντικαταστησω το λαδι με νεο μηπως και υπαρξει καποια θετικη αλλαγη.

Τωρα αν ειναι η αντλια ή καποια βαλβιδα που ειπε παραπανω ενας φιλος δεν το ξερω.Αλλα πιστευω οτι αν εφταιγαν αυτα το τιμονι δεν θα λειτουργουσε καν με υδραυλικη υποβοηθηση και θα ηταν τελειως μηχανικο.Απο τη στιγμη που ακουω τον θορυβο οτι δουλευει η υδραυλικη υποβοηθηση αυτο σημαινει οτι ολα λειτουργουν αλλα εσωτερικα η κρεμαγιερα εχει χασει απο δυναμη.Καπως ετσι το βλεπω αλλα δεν ειμαι και μηχανικος να γνωριζω.

Με το χρώμα θα το καταλάβεις, αν έχει αρχίσει να μαυρίζει. Αν θες πες μας αν μετά την αλλαγή είδες διαφορά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσφατως αλλαξα τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου σε ford μετα απο 13 χρονια....κατα την διαρκεια του σερβις με ενημερωσανε αν θελω να κανω αλλαγη γιατι ειχανε μαυρισει στο δοχειο  λιγο τα συγκεκριμενα υγρα λογω παλαιοτητας ...φθηνα ητανε κανα 10αρικο 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, agap είπε

προσφατως αλλαξα τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου σε ford μετα απο 13 χρονια....κατα την διαρκεια του σερβις με ενημερωσανε αν θελω να κανω αλλαγη γιατι ειχανε μαυρισει στο δοχειο  λιγο τα συγκεκριμενα υγρα λογω παλαιοτητας ...φθηνα ητανε κανα 10αρικο 

ειδες διαφορα κατα την χρηση του τιμονιου?Ηταν πιο ελαφρυ ή το ιδιο  οπως πριν την αλλαγη των υγρων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, sonikk είπε

ειδες διαφορα κατα την χρηση του τιμονιου?Ηταν πιο ελαφρυ ή το ιδιο  οπως πριν την αλλαγη των υγρων?

Εχεις κάνει έλεγχο στα υπόλοιπα συστήματα;Ψαλίδια,μπαλάκια,γεωμετρία,λάστιχα ?

Τι αμάξι είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Εχεις κάνει έλεγχο στα υπόλοιπα συστήματα;Ψαλίδια,μπαλάκια,γεωμετρία,λάστιχα ?

Τι αμάξι είναι;

ναι ολα ειναι ενταξει.ενα παλιο seat toledo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, sonikk είπε

ειδες διαφορα κατα την χρηση του τιμονιου?Ηταν πιο ελαφρυ ή το ιδιο  οπως πριν την αλλαγη των υγρων?

ελαχιστα ελαφρυνε λιγο κατα το στριψιμο νομιζω αλλα οχι οτι το καταλαβα εντονα ....μπορει και μηδαμινη διαφορα...το εκανα περισσοτερο γιατι σιγουρα καποια υγρα στο αυτοκινητο δεν ειναι για παντα ...καποια στιγμη πιστευω θα θελουν αλλαγη

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι λάδι, στην κατηγορία ATF (Automatic Transmission Fluid) ανήκει, και είναι πολύ ακριβότερο από 4€/L.

https://www.skroutz.gr/c/1733/Valvolines.html?keyphrase=υδραυλικο+τιμονι

Ναι υγρα ονομαζονται! Υπαρχει και με 4ευρω!

https://www.car-e.gr/raxol-atf-super-m-1003-1-ltr.html?skr_prm=WyI1ODQ1NjE5My1lMmM4LTRkZWYtYmQyYS1jOTBhYzA4YjcxNDgiLDE2MTcwMTY1MDUyNjYseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

13 ώρες πριν, sonikk είπε

 βαζοντας το δαχτυλο μου μεσα στο δοχειο παρατηρησα μια αλλοιωση-χωρις να ειμαι ειδικος- απλα ειχε γινει το λαδι οχι τοσο πηχτο σαν να ειχε νερωθει,λιγο η παλαιοτητα,λιγο οι υψηλες θερμοκρασιες καλοκαιριου καθως και οι υψηλες θερμοκρασιες οταν δουλευει η μηχανη δεν ειναι και σιγουρο οτι η  αντικατασταση του λαδιου θα κανει θαυματα πιστευω. Πιστευω οτι το υδραυλικο τιμονι λειτουργει αυτη τη στιγμη στο 50% της δυναμης του  απο τοτε που ηταν καινουριο.Εχει χασει ενα 50% της δυναμικοτητας του λοιπον. Ισως να φταιει και η κρεμαγιερα που σιγα σιγα με το περασμα των ετων αρχιζει να παραδιδει πνευμα σιγα σιγα.

Ωστοσο εγω θα αντικαταστησω το λαδι με νεο μηπως και υπαρξει καποια θετικη αλλαγη.

Τωρα αν ειναι η αντλια ή καποια βαλβιδα που ειπε παραπανω ενας φιλος δεν το ξερω.Αλλα πιστευω οτι αν εφταιγαν αυτα το τιμονι δεν θα λειτουργουσε καν με υδραυλικη υποβοηθηση και θα ηταν τελειως μηχανικο.Απο τη στιγμη που ακουω τον θορυβο οτι δουλευει η υδραυλικη υποβοηθηση αυτο σημαινει οτι ολα λειτουργουν αλλα εσωτερικα η κρεμαγιερα εχει χασει απο δυναμη.Καπως ετσι το βλεπω αλλα δεν ειμαι και μηχανικος να γνωριζω.

Επειδη ειναι παλιο αυτοκινητο αλλαξε τα υγρα να δεις τι θα παιξει.. Υπαρχει και μια πατέντα που κανουν.. Βαζουν μεσα μια μικρη ποσοτητα απο μονοτυπο λαδι 30αρι! Το κανεις λιγο πιο παχυρευστο για να σπρωχνει καλυτερα η αντλια! Φουσκωνε λιγο παραπανω τα μπροστινα λαστιχα και μην στριβεις το τιμονι οταν το αμαξι ειναι ακινητοποιημενο!  Αν το αμαξι το εχεις σε καλη κατασταση και σε εξυπηρετει ..κανεις χλμ πηγαινε να το φτιαξεις κανονικα οτι χρειαζεται! Απλα κανε καλη ερευνα μην σου πιασουν τον κ@λο!!!

Επεξ/σία από PLACEBO_89
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Υπαρχει και με 4ευρω!

Εγώ αυτό δεν θα το προτιμούσα σε καμία περίπτωση, ακόμα και το αμάξι του ts να είχα!

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Εγώ αυτό δεν θα το προτιμούσα σε καμία περίπτωση, ακόμα και το αμάξι του ts να είχα!

Στη πραξη απο αυτο που εχει μεσα πολυ καλυτερο!  Το εχω βαλει σε ιαπωνικο αλλα και σε γερμανικο στην κατσταση του ts και κανουν δουλεια!

Γι αυτο εξαλλου γραφω αν το εχει σε καλη κατασταση και ειναι εργατης-κανει χλμ να παει να το φτιαξει κανονικα!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...