Προς το περιεχόμενο

Να το "ριξω" στην εγγυηση?


gazp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος του Xiaomi Redmi Note 9 Pro, του οποίου η εγγύηση λήγει τον Ιούνιο.

Εδώ και κάποιο καιρό δεν ακούω καλά κατά την διάρκεια μιας κλήσης, είτε έχω καλέσει εγώ είτε με έχουν καλέσει. Συγκεκριμένα, ο ήχος από το μικρόφωνο του ακουστικού είναι πολύ χαμηλός σε βαθμό που σχεδόν δεν ακούω τίποτε. Η μόνη "λύση" που έχω βρει είναι να βάζω hands free το οποίο δεν βολεύει πάντα.

Με μια αναζήτηση που έκανα το πρόβλημα υπάρχει από το Σεπτέμβρη του 2020 και αφορά την σειρά 9 της Xiaomi, όπως το Note 9 Pro, το 9S κ.ο.κ. Ένα πρόχειρο link, από τα πολλά που βρήκα:
 

https://piunikaweb.com/2020/03/20/redmi-note-9s-earpiece-issue-fix-coming-soon-probably-alongside-miui-12-update/

Η ίδια η Xiaomi έχει αναγνωρίσει το πρόβλημα και απ' ότι είχαν πει θα βγει patch. Παρ' όλα αυτα, ούτε το Miui 12 έλυσε το πρόβλημα και σήμερα, τόσους μήνες μετά δεν έχει βρεθεί λύση. Το θέμα όμως είναι ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το κινητό μου και πλέον θεωρώ απαράδεκτο τόσους μήνες να μην έχει αντιμετωπιστεί το θέμα από τη μαμά εταιρεία. Πιστεύω πλέον ότι ίσως είναι κάποιο θέμα hardware/αστοχίας στη σειρά 9. Εδώ να αναφέρω ότι έχω δοκιμάσει ότι fix/workaround έχω βρει χωρίς αποτέλεσμα, πως το format δεν φέρνει αποτέλεσμα και πως το rollback σε κάποια προγενέστερη έκδοση δεν γίνεται, είναι κλειδωμένος ο bootloader.

Πλέον, σκέφτομαι μήπως "αξίζει" να ζητήσω αντικατάσταση τηλεφώνου ή ακόμα καλύτερα, χρηματική αποζημίωση? Μήπως να το κάνω τώρα γιατι σε 3 μήνες λήγει η εγγύση και δεν βλέπω λύση απ την Xiaomi (ήδη έχουν περάσει κοντά 6 μήνες απ' όταν έγινε γνωστό το θέμα παγκοσμίως).

Δεν σκέφτομαι πονηρά αλλά δεν μπορώ να ρισκάρω να μείνω και με ένα μη λειτουργικό τηλέφωνο.....Σε περίπτωση που το πάω στο service, θα με καλύψει η τοπική αντιπροσωπεία ή πρέπει να το στείλω εκεί που το πήρα? (Global version, αγορασμένο απο Bangood). Οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή και ευπρόσδεκτη.

Υ.γ. με root δεν θέλω να ασχοληθώ, τουλάχιστον όχι όσο είναι εντός εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, gazp είπε

....Σε περίπτωση που το πάω στο service, θα με καλύψει η τοπική αντιπροσωπεία ή πρέπει να το στείλω εκεί που το πήρα? (Global version, αγορασμένο απο Bangood). Οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή και ευπρόσδεκτη.

Υ.γ. με root δεν θέλω να ασχοληθώ, τουλάχιστον όχι όσο είναι εντός εγγύησης.

Κατά πρώτον αγοράζεις άλλο κινητό για να κάνεις την δουλειά σου σαν άνθρωπος.
Κατά δεύτερον, καλή τύχη στο να συνενοηθείς με τους Κινέζους για να τους στείλεις το κινητό, πόσο μάλλον και να αξιώσεις χρηματική αποζημίωση.

Δυστυχώς σε τέτοιες αγορές ισχύει αυτό που λένε «μη σου τύχει».

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, agiannesg59 είπε

Καθαρισμο στο ηχείο εκανες?Υπαρχει και επιλογη στο μενου που  παιζει ενα ηχο και το καθαρίζει.Ειχα το ιδιο προβλημα σε νοτε 7 και εφτιαξε

Έκανα, αρκετές φορές, χωρίς αποτέλεσμα. Και νομίζω είναι για το ηχείο που μιλάς, το θέμα το εχω με το ακουστικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερώνω το topic με τις νέες εξελίξεις.

Αφού έστειλά ότι μου ζήτησαν από λεπτομέρειες, φωτογραφίες & video, έλαβα σήμερα την παρακάτω απάντηση:

For this order 85477940, we would like to refund USD90 to your payment account. Would you like to consider this solution?
Since you have received the product several months, we could only repair it or refund partial of amount. But the supplier of the international version of Xiaomi mobile phone does not provide after-sales service in China, we cannot provide you with the service of returning repair. Would you please accept refund USD90 as compensation?

 

Τι λέτε να κάνω? Να την δεχτώ και με τα λεφτά να το πάω για επισκευή εδώ στην Ελλάδα? Η να αρνηθώ? Αλλά σε περίπτωση άρνησης τι αξίωση μπορώ να έχω τη στιγμή που η "μόνη" λύση που φαίνεται να υπάρχει είναι η μερική αποζημίωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείς να το ‘’τραβήξεις’’ αν έχεις μεγάλη υπομονή κ χρόνο από το PayPal για διαφορετικη επιστροφή ποσού εφόσον δικαιολογείται από μεριάς σου ότι η αποζημιωση που προτείνουν 90 usd είναι μικρή αλλά εφόσον είναι ένα εξάρτημα ελαττωματικό δέξου την μερική επιστροφή που σωστά πρότειναν για να τελειώνεις γρηγορότερα.
Το επείγον είναι να επιλέξεις άλλη συσκευή για να κανεις κ τη δουλειά σου παράλληλα μέχρι να φτιαχτεί.

Επεξ/σία από aces
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...