Προς το περιεχόμενο

Z 750 για πρώτη μηχανή??


Nirospo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε σταματήστε να το γκαντεμιάζετε το παιδί θα πέσεις και θα πέσεις!!! Χτυπήστε κάνα ξύλο!!!

Στο θέμα μας τώρα, το ποσό μυαλό έχεις στο κεφάλι σου το ξέρεις εσύ.. Αν πιστεύεις ότι μπορείς να διαχειριστείς τη δύναμη πας σε αυτό που σου αρέσει (εφόσον βγάζεις απεριόριστο δίπλωμα)! Πολλοί λένε πάρε ένα 300αρι γιατί είναι πιο ασφαλές αλλά δεν υπολογίζουν ότι αλλιώς σταματάει από τα 140 ένα 300αρι κι αλλιώς ένα 750, ενώ η δύναμη εκτός από επικίνδυνη μπορεί να φανεί χρήσιμη και να σε βγάλει από μια δύσκολη κατάσταση (πχ να αποφύγεις κάποιον), επομένως αν δεν έχεις μυαλό στο κεφάλι σου μπορείς να σκοτωθείς και με 50αρι.. Το Ζ750 ως τετρακύλινδρο έχει την δύναμη του ψηλά και ως αρχάριος μπορείς να αποφύγεις αυτήν την περιοχή του στροφομέτρου.. Γενικά ο κανόνας είναι ότι στην αρχή οι πιθανότητες ατυχήματος είναι υψηλές, μειώνονται σταδιακά μέχρι να αισθανθείς σίγουρος, όπου και αρχίζουν να αυξάνονται πάλι γιατί οδηγάς πιο επιθετικά μέχρι να σου συμβούν ένα δυο οριακά περιστατικά και να συνετιστείς πάλι.. 

Προσωπικά χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε παπί πήρα μόλις έβγαλα δίπλωμα ένα tdm900 και στα πρώτα 500 περίπου χιλιόμετρα δεν θυμάμαι να το πήγα πάνω από 100, 3 χρόνια και 25.000 χλμ μετά δεν έχω ούτε γρατζουνιά, αλλά θα μπορούσα να έχω σκοτωθεί κιόλας μια δυο φορές, βέβαια μετά τον πρώτο χρόνο που ήμουν και καλά έτοιμος για πιο πολλά κυβικά σύμφωνα με την κοινή λογικά..

Επομένως, μην βασίζεσαι σε σχόλια αγνώστων αλλά σκέψου λίγο εσύ τι μπορείς να διαχειριστείς και τι θες να κανείς.. Αν σε φοβίζει το Ζ750 πήγαινε σε κάτι μικρό που θα αισθάνεσαι πιο άνετος, αν απλά σε τρομάζουν τα σχόλια άλλων ενώ πιστεύεις ότι δεν θα χεις πρόβλημα πάρε αυτό που θες! Σε κάθε περίπτωση πάρε καλό εξοπλισμό (αν πας να γλιτώσεις λεφτά με κάτι φθηνό θα αγοράσεις μετά από λίγο το σωστό και θα χεις πετάξει απλά λεφτά) και φορα τον πάντα! Κράνος, μπουφάν και γάντια είναι απαραίτητα χειμώνα καλοκαίρι, από κει και πέρα και ένα τζιν μηχανής κακό δεν κάνει.. Και τελευταίο και βασικό απέφυγε τα group rides μέχρι να είσαι διατεθειμένος να αφήσεις τους άλλους να φύγουν και να τους βρεις στο τέλος της διαδρομής παρά να προσπαθείς να ακολουθήσεις τον ρυθμό τους!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
13 ώρες πριν, tigergreg είπε

Μην  τον  αποθαρρυνετε   τον   ανθρωπο...

Εγω   16   χρονων   πηρα   750four   με  τις  ακτινες   και   το  μονο   δισκοφρενο  και   μετα   απο   2  βδομαδες

ειχα  στο  ενεργητικο   μου   2  στουκες, 3   χυμες, 4  ξαπλες,5  σαβουρδες  και  2  καπακια.

Λογω   απιστευτης   κολοφαρδιας  αλλαξα   3  μηχανες   ως  τα   19   και  την  γλυτωσα!!!!!

Μετα  τουμπαρα  με  αυτοκινητο.....

Στειλε το βιογραφικό σου στη HAAS σστην F1 εχεις καλές πιθανότητες :P

Συμφωνώ με τον @xenos.p .. Όλα ξεκινάνε αρχικά με το κεφαλί και στη συνέεα με τον καρπό.. Αν είσαι οδηγός που τρώγεται να τρέξει κλπ οτι και να πάρεις θα κανεις μαλακίες και αργά η γρήγορα θα γίνει η στραβή. Βασικό οπως ειπε επισης σε group rides να μην προσπαθείς να ακολουθείς τους "γρήγορους", εσυ πάντα πρεπει να πηγαινεις εκει που νοιώθεις άνετα και ας φτάσεις και 10 λεπτά μετά και ας κοροιδευουν οι αλλοι.. Πας για να απολαυσεις τη βολτα και οχι να εισαι στα ορια σου ολη την ωρα.. 

Παρε αυτο που σου αρεσει, παρε κρανος μπουφαν γαντια κλπ και καλε βολτες

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, xenos.p είπε

Ρε σταματήστε να το γκαντεμιάζετε το παιδί θα πέσεις και θα πέσεις!!! Χτυπήστε κάνα ξύλο!!!

Στο θέμα μας τώρα, το ποσό μυαλό έχεις στο κεφάλι σου το ξέρεις εσύ.. Αν πιστεύεις ότι μπορείς να διαχειριστείς τη δύναμη πας σε αυτό που σου αρέσει (εφόσον βγάζεις απεριόριστο δίπλωμα)! Πολλοί λένε πάρε ένα 300αρι γιατί είναι πιο ασφαλές αλλά δεν υπολογίζουν ότι αλλιώς σταματάει από τα 140 ένα 300αρι κι αλλιώς ένα 750, ενώ η δύναμη εκτός από επικίνδυνη μπορεί να φανεί χρήσιμη και να σε βγάλει από μια δύσκολη κατάσταση (πχ να αποφύγεις κάποιον), επομένως αν δεν έχεις μυαλό στο κεφάλι σου μπορείς να σκοτωθείς και με 50αρι.. Το Ζ750 ως τετρακύλινδρο έχει την δύναμη του ψηλά και ως αρχάριος μπορείς να αποφύγεις αυτήν την περιοχή του στροφομέτρου.. Γενικά ο κανόνας είναι ότι στην αρχή οι πιθανότητες ατυχήματος είναι υψηλές, μειώνονται σταδιακά μέχρι να αισθανθείς σίγουρος, όπου και αρχίζουν να αυξάνονται πάλι γιατί οδηγάς πιο επιθετικά μέχρι να σου συμβούν ένα δυο οριακά περιστατικά και να συνετιστείς πάλι.. 

Προσωπικά χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε παπί πήρα μόλις έβγαλα δίπλωμα ένα tdm900 και στα πρώτα 500 περίπου χιλιόμετρα δεν θυμάμαι να το πήγα πάνω από 100, 3 χρόνια και 25.000 χλμ μετά δεν έχω ούτε γρατζουνιά, αλλά θα μπορούσα να έχω σκοτωθεί κιόλας μια δυο φορές, βέβαια μετά τον πρώτο χρόνο που ήμουν και καλά έτοιμος για πιο πολλά κυβικά σύμφωνα με την κοινή λογικά..

Επομένως, μην βασίζεσαι σε σχόλια αγνώστων αλλά σκέψου λίγο εσύ τι μπορείς να διαχειριστείς και τι θες να κανείς.. Αν σε φοβίζει το Ζ750 πήγαινε σε κάτι μικρό που θα αισθάνεσαι πιο άνετος, αν απλά σε τρομάζουν τα σχόλια άλλων ενώ πιστεύεις ότι δεν θα χεις πρόβλημα πάρε αυτό που θες! Σε κάθε περίπτωση πάρε καλό εξοπλισμό (αν πας να γλιτώσεις λεφτά με κάτι φθηνό θα αγοράσεις μετά από λίγο το σωστό και θα χεις πετάξει απλά λεφτά) και φορα τον πάντα! Κράνος, μπουφάν και γάντια είναι απαραίτητα χειμώνα καλοκαίρι, από κει και πέρα και ένα τζιν μηχανής κακό δεν κάνει.. Και τελευταίο και βασικό απέφυγε τα group rides μέχρι να είσαι διατεθειμένος να αφήσεις τους άλλους να φύγουν και να τους βρεις στο τέλος της διαδρομής παρά να προσπαθείς να ακολουθήσεις τον ρυθμό τους!!

Με την ίδια λογική και εσύ ένας άγνωστος στο νετ είσαι που λέει την γνώμη του. Δεν τον μαλώνουμε, να τον προστατέψουμε προσπαθούμε. Το Ζ είναι πολύ πιο απότομο στο γκάζι ,αρκετά γρηγορότερο και πιο δυσκίνητο από το tdm. Είμαι μηχανοβιος πάνω από 20 χρόνια, είναι γλυκό το γκάζι, κανένας δεν πήρε τέτοιου είδους μηχανή για να την πηγαίνει σαν παπί. Αν είναι έτσι ας πάρει ένα zx-10r του 04-05 που για να το οδηγήσεις πρέπει να είσαι σε επίπεδο παγκόσμιου και ο θεός βοηθός...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, xenos.p είπε

 Γενικά ο κανόνας είναι ότι στην αρχή οι πιθανότητες ατυχήματος είναι υψηλές, μειώνονται σταδιακά μέχρι να αισθανθείς σίγουρος, όπου και αρχίζουν να αυξάνονται πάλι γιατί οδηγάς πιο επιθετικά μέχρι να σου συμβούν ένα δυο οριακά περιστατικά και να συνετιστείς πάλι.. 
 

Η να σκοτωθεις.

Το θεμα δεν ειναι ποιο φρεναρει απο τα 140.Το θεμα ειναι ποσο γρηγορα τα πιανει.

Επισης αν ανοιξει αποτομα και του μπαντιλικωσει και φυγει κατω,ουτε 40 δε θα εχει προλαβει να πιασει.

Μη παμε τωρα να βγαλουμε οτι ειναι εξισου ασφαλης και τα δυο.

Για εναν πρωταρη κατι με 100+ ιππους,ειναι ακρως επικινδυνο . & -

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, xenos.p said:

βέβαια μετά τον πρώτο χρόνο που ήμουν και καλά έτοιμος για πιο πολλά κυβικά σύμφωνα με την κοινή λογικά..

Θα ήσουν πιο έτοιμος αν είχες πάρει κάτι που μπορούσες να το πας και όχι μια μηχανή που φοβόσουν να ανοίξεις το γκάζι. 

Επίσης όχι, η κοινή λογική δεν είναι πάρε ένα χρόνο μικρότερο και μετά ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που έχεις κάνει, των συνθηκών που τα έχεις κάνει και του πόσο όντως έτοιμος είσαι μπορείς να πας σε οτιδήποτε. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς όποια ηλικια και να έχεις, όσο μυαλο και να έχεις, αν ανέβεις σε μοτοσυκλέτα, το ριμάδι το δεξι χέρι δουλεύει μονο του και δεν ρωταει κανεναν😂

Μονο η εμπειρία μετράει στις μοτοσυκλέτες και η τριβή μαζί τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπερβολικο για 1η μηχανη. Εαν κρινω απο τα μυαλα που ειχα στα 23 σιγουρα δεν ειχα ωριμασει οδηγικα σ'αυτην την ηλικια. Σιγουρα ειναι διαφορετικο για τον καθενα. Αυτο μονο εσυ μπορεις να το κρινεις.

Θα ελεγα να κοιταξεις σε πιο μικρη κατηγορια για αρχη. Duke 390 / MT-03 / Z400

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/4/2021 στις 4:21 ΜΜ, Stavmitsos είπε

MT-03 από μένα δαγκωτό. Τώρα το πουλάω το δικό μου γιατί θέλω να ανέβω σε adventure κατηγορία, ξέρω ήδη ότι θα μου λείψει απίστευτα. 

Ακριβώς στην ίδια φάση ήμουν, αν μπορείς να υποστηρίξεις το λογικό για εμένα κόστος αγοράς (5.200) τσίμπα το. 

Αμέσως χώνεις λεφτά για full face κράνος και μπουφάν - γάντια. Δεν είναι αν θα πέσεις, πότε θα πέσεις είναι το θέμα. 

Μεταξύ κατεργαρέων και συμφουριτων ειλικρίνεια. Επειδή και Εγω πίστεψα στο ράδιο αρβύλα του Ίντερνετ ότι είναι το καλύτερο το πηρα κούτα  το 2019. Σε τρεις μήνες έφαγε σουτ. Το μηχανάκι είναι γτπ . Τωρα έχω ένα cb500 f και το απολαμβάνω ως που να έρθει η σειρά του cbr650.

στο θέμα μας τωρα ts  κόψε 100 cc και παρε το ζ650 αφού πιστεύεις τόσο πολυ στον εαυτό σου. Εκεί έχεις ελπίδες.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mp123 είπε

Μεταξύ κατεργαρέων και συμφουριτων ειλικρίνεια. Επειδή και Εγω πίστεψα στο ράδιο αρβύλα του Ίντερνετ ότι είναι το καλύτερο το πηρα κούτα  το 2019. Σε τρεις μήνες έφαγε σουτ. Το μηχανάκι είναι γτπ . Τωρα έχω ένα cb500 f και το απολαμβάνω ως που να έρθει η σειρά του cbr650.

στο θέμα μας τωρα ts  κόψε 100 cc και παρε το ζ650 αφού πιστεύεις τόσο πολυ στον εαυτό σου. Εκεί έχεις ελπίδες.

Κούτα το πήρα κι εγώ, του 2020 το μοντέλο που είναι διαφορετικό απο το δικό σου αν δεν κάνω λάθος. 

Τι δε σου άρεσε τόσο; Σίγουρα δεν έχει το γκάζι που έχει ένα μεγάλο, όμως θεωρώ ότι είναι καλό σχολείο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, jimzak είπε

Με την ίδια λογική και εσύ ένας άγνωστος στο νετ είσαι που λέει την γνώμη του. Δεν τον μαλώνουμε, να τον προστατέψουμε προσπαθούμε. Το Ζ είναι πολύ πιο απότομο στο γκάζι ,αρκετά γρηγορότερο και πιο δυσκίνητο από το tdm. Είμαι μηχανοβιος πάνω από 20 χρόνια, είναι γλυκό το γκάζι, κανένας δεν πήρε τέτοιου είδους μηχανή για να την πηγαίνει σαν παπί. Αν είναι έτσι ας πάρει ένα zx-10r του 04-05 που για να το οδηγήσεις πρέπει να είσαι σε επίπεδο παγκόσμιου και ο θεός βοηθός...

1. Εννοείται πως κι εγώ ένας άγνωστος είμαι γι αυτό λέω ν ακούσει τον εαυτό του..

2. Πιο δυσκίνητο το Z δεν είναι σε καμία περίπτωση..

3.Παγκόσμιος πρέπει να είσαι για να το αξιοποιήσεις στο έπακρο όχι για να το οδηγήσεις! 

12 ώρες πριν, Dantε είπε

Η να σκοτωθεις.

Το θεμα δεν ειναι ποιο φρεναρει απο τα 140.Το θεμα ειναι ποσο γρηγορα τα πιανει.

Επισης αν ανοιξει αποτομα και του μπαντιλικωσει και φυγει κατω,ουτε 40 δε θα εχει προλαβει να πιασει.

Μη παμε τωρα να βγαλουμε οτι ειναι εξισου ασφαλης και τα δυο.

Για εναν πρωταρη κατι με 100+ ιππους,ειναι ακρως επικινδυνο . & -

 

1. Το ποσό γρήγορα θα πιάσεις τα χιλιόμετρα είναι στο χέρι σου στην κυριολεξία, το ποσό γρήγορα θα σταματήσεις όχι..
2. Το 4κύλινδρο δεν κάνει μπάντες από εκκίνηση αν δεν διπλώσεις τον δεξί καρπό, αυτά είναι πιο εύκολα στα 1κυλινδρα.. 

11 ώρες πριν, NickTG είπε

Θα ήσουν πιο έτοιμος αν είχες πάρει κάτι που μπορούσες να το πας και όχι μια μηχανή που φοβόσουν να ανοίξεις το γκάζι. 

Επίσης όχι, η κοινή λογική δεν είναι πάρε ένα χρόνο μικρότερο και μετά ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που έχεις κάνει, των συνθηκών που τα έχεις κάνει και του πόσο όντως έτοιμος είσαι μπορείς να πας σε οτιδήποτε. 

 

Οτιδήποτε μικρότερο όμως δεν θα μου άρεσε και θα έμπαινα στη διαδικασία να το αλλάξω στο 6μηνο.. Σε όσους αρέσει η διαδικασία είναι μια λύση..

Επεξ/σία από xenos.p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/4/2021 στις 6:59 ΜΜ, phanispal είπε

Άνοιξαν οι σχολές οδηγών;

Είναι φίλος από την περιοχή μου ο δάσκαλος, αν δεν κάνω λάθος όχι δεν έχουν ανοίξει. 

12 ώρες πριν, Shyn είπε

Υπερβολικο για 1η μηχανη. Εαν κρινω απο τα μυαλα που ειχα στα 23 σιγουρα δεν ειχα ωριμασει οδηγικα σ'αυτην την ηλικια. Σιγουρα ειναι διαφορετικο για τον καθενα. Αυτο μονο εσυ μπορεις να το κρινεις.

Θα ελεγα να κοιταξεις σε πιο μικρη κατηγορια για αρχη. Duke 390 / MT-03 / Z400

 

Έχεις δίκιο φίλε μου, όντως το Ζ είναι ακεραιότητα και πάνω απ όλα για την ασφάλεια μου 

Στις 2/4/2021 στις 1:09 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Αν δεν εχεις ανέβει ποτε σε μοτοσυκλέτα δεν κανει για σενα το z750, κατα την γνωμη μου.

Και επειδή δεν μπορείς να αγοράσεις και καθε χρονο μοτοσυκλετες ανάλογα την εμπειρία σου, καλο ειναι να πας σε μια μικρη μοτοσυκλέτα φτηνή μεχρι 300cc(οχι παπι σκουτερ)  για ενα χρονο και μετα πας στα 700 και τα 1000αρια

Αλλα σε οτι κυβικά και να πας αν το κυκλοφορεις μονο μεσα στην πόλη, δεν θα μάθεις ποτε να οδηγείς μοτοσυκλετα.

 

Κάτι τέτοιο θα κάνω φίλε μου, σε ευχαριστώ για την απάντηση 

Στις 3/4/2021 στις 2:55 ΠΜ, xenos.p είπε

Ρε σταματήστε να το γκαντεμιάζετε το παιδί θα πέσεις και θα πέσεις!!! Χτυπήστε κάνα ξύλο!!!

Στο θέμα μας τώρα, το ποσό μυαλό έχεις στο κεφάλι σου το ξέρεις εσύ.. Αν πιστεύεις ότι μπορείς να διαχειριστείς τη δύναμη πας σε αυτό που σου αρέσει (εφόσον βγάζεις απεριόριστο δίπλωμα)! Πολλοί λένε πάρε ένα 300αρι γιατί είναι πιο ασφαλές αλλά δεν υπολογίζουν ότι αλλιώς σταματάει από τα 140 ένα 300αρι κι αλλιώς ένα 750, ενώ η δύναμη εκτός από επικίνδυνη μπορεί να φανεί χρήσιμη και να σε βγάλει από μια δύσκολη κατάσταση (πχ να αποφύγεις κάποιον), επομένως αν δεν έχεις μυαλό στο κεφάλι σου μπορείς να σκοτωθείς και με 50αρι.. Το Ζ750 ως τετρακύλινδρο έχει την δύναμη του ψηλά και ως αρχάριος μπορείς να αποφύγεις αυτήν την περιοχή του στροφομέτρου.. Γενικά ο κανόνας είναι ότι στην αρχή οι πιθανότητες ατυχήματος είναι υψηλές, μειώνονται σταδιακά μέχρι να αισθανθείς σίγουρος, όπου και αρχίζουν να αυξάνονται πάλι γιατί οδηγάς πιο επιθετικά μέχρι να σου συμβούν ένα δυο οριακά περιστατικά και να συνετιστείς πάλι.. 

Προσωπικά χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε παπί πήρα μόλις έβγαλα δίπλωμα ένα tdm900 και στα πρώτα 500 περίπου χιλιόμετρα δεν θυμάμαι να το πήγα πάνω από 100, 3 χρόνια και 25.000 χλμ μετά δεν έχω ούτε γρατζουνιά, αλλά θα μπορούσα να έχω σκοτωθεί κιόλας μια δυο φορές, βέβαια μετά τον πρώτο χρόνο που ήμουν και καλά έτοιμος για πιο πολλά κυβικά σύμφωνα με την κοινή λογικά..

Επομένως, μην βασίζεσαι σε σχόλια αγνώστων αλλά σκέψου λίγο εσύ τι μπορείς να διαχειριστείς και τι θες να κανείς.. Αν σε φοβίζει το Ζ750 πήγαινε σε κάτι μικρό που θα αισθάνεσαι πιο άνετος, αν απλά σε τρομάζουν τα σχόλια άλλων ενώ πιστεύεις ότι δεν θα χεις πρόβλημα πάρε αυτό που θες! Σε κάθε περίπτωση πάρε καλό εξοπλισμό (αν πας να γλιτώσεις λεφτά με κάτι φθηνό θα αγοράσεις μετά από λίγο το σωστό και θα χεις πετάξει απλά λεφτά) και φορα τον πάντα! Κράνος, μπουφάν και γάντια είναι απαραίτητα χειμώνα καλοκαίρι, από κει και πέρα και ένα τζιν μηχανής κακό δεν κάνει.. Και τελευταίο και βασικό απέφυγε τα group rides μέχρι να είσαι διατεθειμένος να αφήσεις τους άλλους να φύγουν και να τους βρεις στο τέλος της διαδρομής παρά να προσπαθείς να ακολουθήσεις τον ρυθμό τους!!

Φίλε μου σε ευχαριστώ για το σχόλιο και για τις συμβουλές , αποφάσισα να ξεκινήσω από κάτι μικρότερο (xt xtx drz) κάτι τέτοιο και μετά βλέπω για ζ γιατί την λατρεύω αυτή την μηχανή. Και πάλι σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και για το σχόλιο. 

17 ώρες πριν, jimzak είπε

Με την ίδια λογική και εσύ ένας άγνωστος στο νετ είσαι που λέει την γνώμη του. Δεν τον μαλώνουμε, να τον προστατέψουμε προσπαθούμε. Το Ζ είναι πολύ πιο απότομο στο γκάζι ,αρκετά γρηγορότερο και πιο δυσκίνητο από το tdm. Είμαι μηχανοβιος πάνω από 20 χρόνια, είναι γλυκό το γκάζι, κανένας δεν πήρε τέτοιου είδους μηχανή για να την πηγαίνει σαν παπί. Αν είναι έτσι ας πάρει ένα zx-10r του 04-05 που για να το οδηγήσεις πρέπει να είσαι σε επίπεδο παγκόσμιου και ο θεός βοηθός...

Ναι προς θεού μάγκες κάνεις δεν τσακώνετε γνώμες ζήτησα που όντως οι περισσότεροι έχουν δίκιο για το Ζ, θα ξεκινήσω από κάτι μικρότερο κι μετα ελπίζω Κάποια στιγμή να είμαι έτοιμος και Γι το Ζ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Nirospo είπε

αποφάσισα να ξεκινήσω από κάτι μικρότερο (xt xtx drz) κάτι τέτοιο και μετά βλέπω για ζ γιατί την λατρεύω αυτή την μηχανή. Και πάλι σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και για το σχόλιο. 

ότι πρέπει τα απότομα μονοκύλινδρα για τις πρώτες σου σαβούρες. πονηρέ....έ πονηρέ.😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Shyn είπε

Υπερβολικο για 1η μηχανη. Εαν κρινω απο τα μυαλα που ειχα στα 23 σιγουρα δεν ειχα ωριμασει οδηγικα σ'αυτην την ηλικια. Σιγουρα ειναι διαφορετικο για τον καθενα. Αυτο μονο εσυ μπορεις να το κρινεις.

Θα ελεγα να κοιταξεις σε πιο μικρη κατηγορια για αρχη. Duke 390 / MT-03 / Z400

Όντως φίλε έχεις δίκιο υπερβολή το Ζ για πρώτη μηχανή, κάτι σε χτ η χτχ κοιτάω. 

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

ότι πρέπει τα απότομα μονοκύλινδρα για τις πρώτες σου σαβούρες. πονηρέ....έ πονηρέ.😂

Μάγκες δεν ασχολουμε άλλο με αυτο το φόρουμ, εχετε φαγωθεί  ότι θα πέσω και θα πέσω. Καλή συνέχεια σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις 

Στις 3/4/2021 στις 2:55 ΠΜ, xenos.p είπε

Ρε σταματήστε να το γκαντεμιάζετε το παιδί θα πέσεις και θα πέσεις!!! Χτυπήστε κάνα ξύλο!!!

Στο θέμα μας τώρα, το ποσό μυαλό έχεις στο κεφάλι σου το ξέρεις εσύ.. Αν πιστεύεις ότι μπορείς να διαχειριστείς τη δύναμη πας σε αυτό που σου αρέσει (εφόσον βγάζεις απεριόριστο δίπλωμα)! Πολλοί λένε πάρε ένα 300αρι γιατί είναι πιο ασφαλές αλλά δεν υπολογίζουν ότι αλλιώς σταματάει από τα 140 ένα 300αρι κι αλλιώς ένα 750, ενώ η δύναμη εκτός από επικίνδυνη μπορεί να φανεί χρήσιμη και να σε βγάλει από μια δύσκολη κατάσταση (πχ να αποφύγεις κάποιον), επομένως αν δεν έχεις μυαλό στο κεφάλι σου μπορείς να σκοτωθείς και με 50αρι.. Το Ζ750 ως τετρακύλινδρο έχει την δύναμη του ψηλά και ως αρχάριος μπορείς να αποφύγεις αυτήν την περιοχή του στροφομέτρου.. Γενικά ο κανόνας είναι ότι στην αρχή οι πιθανότητες ατυχήματος είναι υψηλές, μειώνονται σταδιακά μέχρι να αισθανθείς σίγουρος, όπου και αρχίζουν να αυξάνονται πάλι γιατί οδηγάς πιο επιθετικά μέχρι να σου συμβούν ένα δυο οριακά περιστατικά και να συνετιστείς πάλι.. 

Προσωπικά χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε παπί πήρα μόλις έβγαλα δίπλωμα ένα tdm900 και στα πρώτα 500 περίπου χιλιόμετρα δεν θυμάμαι να το πήγα πάνω από 100, 3 χρόνια και 25.000 χλμ μετά δεν έχω ούτε γρατζουνιά, αλλά θα μπορούσα να έχω σκοτωθεί κιόλας μια δυο φορές, βέβαια μετά τον πρώτο χρόνο που ήμουν και καλά έτοιμος για πιο πολλά κυβικά σύμφωνα με την κοινή λογικά..

Επομένως, μην βασίζεσαι σε σχόλια αγνώστων αλλά σκέψου λίγο εσύ τι μπορείς να διαχειριστείς και τι θες να κανείς.. Αν σε φοβίζει το Ζ750 πήγαινε σε κάτι μικρό που θα αισθάνεσαι πιο άνετος, αν απλά σε τρομάζουν τα σχόλια άλλων ενώ πιστεύεις ότι δεν θα χεις πρόβλημα πάρε αυτό που θες! Σε κάθε περίπτωση πάρε καλό εξοπλισμό (αν πας να γλιτώσεις λεφτά με κάτι φθηνό θα αγοράσεις μετά από λίγο το σωστό και θα χεις πετάξει απλά λεφτά) και φορα τον πάντα! Κράνος, μπουφάν και γάντια είναι απαραίτητα χειμώνα καλοκαίρι, από κει και πέρα και ένα τζιν μηχανής κακό δεν κάνει.. Και τελευταίο και βασικό απέφυγε τα group rides μέχρι να είσαι διατεθειμένος να αφήσεις τους άλλους να φύγουν και να τους βρεις στο τέλος της διαδρομής παρά να προσπαθείς να ακολουθήσεις τον ρυθμό τους!!

 

Στις 3/4/2021 στις 2:55 ΠΜ, xenos.p είπε

Ρε σταματήστε να το γκαντεμιάζετε το παιδί θα πέσεις και θα πέσεις!!! Χτυπήστε κάνα ξύλο!!!

Στο θέμα μας τώρα, το ποσό μυαλό έχεις στο κεφάλι σου το ξέρεις εσύ.. Αν πιστεύεις ότι μπορείς να διαχειριστείς τη δύναμη πας σε αυτό που σου αρέσει (εφόσον βγάζεις απεριόριστο δίπλωμα)! Πολλοί λένε πάρε ένα 300αρι γιατί είναι πιο ασφαλές αλλά δεν υπολογίζουν ότι αλλιώς σταματάει από τα 140 ένα 300αρι κι αλλιώς ένα 750, ενώ η δύναμη εκτός από επικίνδυνη μπορεί να φανεί χρήσιμη και να σε βγάλει από μια δύσκολη κατάσταση (πχ να αποφύγεις κάποιον), επομένως αν δεν έχεις μυαλό στο κεφάλι σου μπορείς να σκοτωθείς και με 50αρι.. Το Ζ750 ως τετρακύλινδρο έχει την δύναμη του ψηλά και ως αρχάριος μπορείς να αποφύγεις αυτήν την περιοχή του στροφομέτρου.. Γενικά ο κανόνας είναι ότι στην αρχή οι πιθανότητες ατυχήματος είναι υψηλές, μειώνονται σταδιακά μέχρι να αισθανθείς σίγουρος, όπου και αρχίζουν να αυξάνονται πάλι γιατί οδηγάς πιο επιθετικά μέχρι να σου συμβούν ένα δυο οριακά περιστατικά και να συνετιστείς πάλι.. 

Προσωπικά χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε παπί πήρα μόλις έβγαλα δίπλωμα ένα tdm900 και στα πρώτα 500 περίπου χιλιόμετρα δεν θυμάμαι να το πήγα πάνω από 100, 3 χρόνια και 25.000 χλμ μετά δεν έχω ούτε γρατζουνιά, αλλά θα μπορούσα να έχω σκοτωθεί κιόλας μια δυο φορές, βέβαια μετά τον πρώτο χρόνο που ήμουν και καλά έτοιμος για πιο πολλά κυβικά σύμφωνα με την κοινή λογικά..

Επομένως, μην βασίζεσαι σε σχόλια αγνώστων αλλά σκέψου λίγο εσύ τι μπορείς να διαχειριστείς και τι θες να κανείς.. Αν σε φοβίζει το Ζ750 πήγαινε σε κάτι μικρό που θα αισθάνεσαι πιο άνετος, αν απλά σε τρομάζουν τα σχόλια άλλων ενώ πιστεύεις ότι δεν θα χεις πρόβλημα πάρε αυτό που θες! Σε κάθε περίπτωση πάρε καλό εξοπλισμό (αν πας να γλιτώσεις λεφτά με κάτι φθηνό θα αγοράσεις μετά από λίγο το σωστό και θα χεις πετάξει απλά λεφτά) και φορα τον πάντα! Κράνος, μπουφάν και γάντια είναι απαραίτητα χειμώνα καλοκαίρι, από κει και πέρα και ένα τζιν μηχανής κακό δεν κάνει.. Και τελευταίο και βασικό απέφυγε τα group rides μέχρι να είσαι διατεθειμένος να αφήσεις τους άλλους να φύγουν και να τους βρεις στο τέλος της διαδρομής παρά να προσπαθείς να ακολουθήσεις τον ρυθμό τους!!

Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και το σχόλιο φίλε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Nirospo είπε

Μάγκες δεν ασχολουμε άλλο με αυτο το φόρουμ, εχετε φαγωθεί  ότι θα πέσω και θα πέσω. Καλή συνέχεια σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις 

σε όποιο φόρουμ και να πας τα ίδια θα ακούσεις. μόνο οι ομάδες στο φατσομπούκι με όνομα Ζητακια και Παπακια και Κοντρακια θα σε κάνει καλή παρέα.

τι να σου πουμε δηλαδη; ψέμματα; επίσης με ΟΛΕΣ θα πέσεις...απλά με το DRZ ΧΤ ΧΤΧ σαν πρώτη θα πέσεις πιο εύκολα και θα πονέσεις και περισσότερο από ότι με ένα παπί ή μικρό μοτοσυκλετάκι στα 200-300κυβικά.

αν δε καταλαβαίνεις προφανώς δεν έχεις τα μυαλά που μας λες οτι έχεις.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...