Προς το περιεχόμενο

Z 750 για πρώτη μηχανή??


Nirospo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, greekfragma είπε

σε όποιο φόρουμ και να πας τα ίδια θα ακούσεις. μόνο οι ομάδες στο φατσομπούκι με όνομα Ζητακια και Παπακια και Κοντρακια θα σε κάνει καλή παρέα.

τι να σου πουμε δηλαδη; ψέμματα; επίσης με ΟΛΕΣ θα πέσεις...απλά με το DRZ ΧΤ ΧΤΧ σαν πρώτη θα πέσεις πιο εύκολα και θα πονέσεις και περισσότερο από ότι με ένα παπί ή μικρό μοτοσυκλετάκι στα 200-300κυβικά.

αν δε καταλαβαίνεις προφανώς δεν έχεις τα μυαλά που μας λες οτι έχεις.

Έγινε μάγκα μου θα πάω στο φατσομπουκι, λογικά όσοι ξεκινάνε με drz η χτχ χτυπάνε παρόλο που έχω φίλους που ξεκινησαν με αυτά και τώρα έχουν πάει σε μτ7 και 9,δεν ξέρω μάλλον αυτοί είναι γεννημένοι Βαλεντίνο ροσι. Και πάλι σε ευχαριστώ για το σχόλιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

αφού έχεις τέτοιους φίλους και τα ξέρεις καλύτερα τι μπήκες να ρωτήσεις τελικά; ή δεν έχεις ή έχεις και ξέρεις ότι έχουν φάει σαβούρες και σε έπιασε ανασφάλεια να ρωτήσεις και καμιά ακόμα γνώμη...

άστο...σαν και σένα έχω συζητήσει ατελείωτα παλικάρια τα τελευταία 12χρόνια και φαίνεται σε ποιά κατηγορία ανήκεις.

ο μέσος όρος Ελλάδα είναι 1 ατύχημα κάθε 2μιση χρόνια. Είτε έχεις παπί είτε έχεις Ζ είτε mt09 ή superduke.

Αν εσύ θες να ξεκινήσεις με απότομα μονοκύλινδρα κοντά στα 50άλογα ή τετρακύλινδρο με 100 είναι δικαίωμά σου.

Το να μην θες να ακούσεις οτι είναι ασφαλέστερο ένα σύγχρονο 200-300αράκι με abs και πιο απαλό γκάζι επίσης δικαίωμά σου.

Δικό σου το κεφάλι. Καλούς δρόμους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Stavmitsos είπε

Κούτα το πήρα κι εγώ, του 2020 το μοντέλο που είναι διαφορετικό απο το δικό σου αν δεν κάνω λάθος. 

Τι δε σου άρεσε τόσο; Σίγουρα δεν έχει το γκάζι που έχει ένα μεγάλο, όμως θεωρώ ότι είναι καλό σχολείο. 

 

5 ώρες πριν, zeniath είπε

Για πείτε παίδες MT-03άδες γιατί είμαι πολύ κοντά να το τσιμπήσω και κάτι τέτοια ακούω και το ξανασκέφτομαι...

Αναρτησεις κούτσουρο, φρενα χαλια , γκάζι μετά τις 7000 στροφές και βλέπουμε , ποιοτητα κατασκευής χαλια , στις στροφές δεν έμπαινε , ποιοτητα κύλισης χαλια, κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη αστα να πάνε ( μην θέλετε ανάλυση τωρα όσοι το έχουν ξέρουν )  .   Πάλι καλά που το έδωσα γρήγορα.

Φιλε μου ξανασκέψου το παρά πολυ. Εγω το πηρα και το μετανοιωσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι θα πρότεινες δηλαδή. Οδηγάω scooter (300άρια) πολλά χρόνια, πήρα το απεριορίστων πριν ένα χρόνο οδηγώντας MT-07 (που το λάτρεψα) αλλά θέλω να μη το πάω κατευθείαν αλλά με μια πιο ομαλή πορεία άσχετα αν είμαι καιρό στο δίτροχο, άλλη φάση η μηχανή.

Να πάω για κανά μεταχείρα 500άρι (πχ CB500 X?), μου αρέσουν τα Naked αλλά δε ψήνομαι για κανένα λόγο να δώσω παραπάνω από 5500 για 300-400αρι (κούτα)

Δεν φοβάμαι την δύναμη, αλλά δε θέλω κάτι πάνω από 50 άλογα για κανά χρόνο και μετά ανάλογα τις ορέξεις βλέπουμε για Hayabusa :P 

Επεξ/σία από zeniath
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα είναι απλά.

Αν δεν έχεις ξαναοδηγησει δίκυκλο ΠΟΤΕ, παίρνεις ένα παπί για να μάθεις να ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ σε δύο Ρόδες..

Μετά ανάλογα τα μυαλα και την εμπειρία σε συμπλέκτη παίρνεις ότι σου αρέσει.

Αν ξέρεις να κυκλοφορείς με παπί/σκούτερ, είναι προτιμότερο ξεκινησεις μια μικρή μοτό (250) με συμπλέκτη για να συνηθίσεις την λειτουργία του και το διαφορετικό ζύγισμα και μετά πάλι από λίγο καιρό παίρνεις ότι σου αρέσει.

Γενικά μια καλή σειρά για ΜΗΔΕΝΙΚΗ εμπειρία είναι παπι - μοτο 250 - οτιδήποτε.

Στα μεγάλα κυβικά τι 750, τι 1000, τι 1200..

Η γνώμη μου μετά από περίπου 20 χρόνια με μηχανές και μηχανάκια 125, 250, 500, 650, 750, 600, 1000, μονοκυλινδρα, δικυλινδρα και τετρακύλινδρα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, xenos.p είπε

1. Εννοείται πως κι εγώ ένας άγνωστος είμαι γι αυτό λέω ν ακούσει τον εαυτό του..

2. Πιο δυσκίνητο το Z δεν είναι σε καμία περίπτωση..

3.Παγκόσμιος πρέπει να είσαι για να το αξιοποιήσεις στο έπακρο όχι για να το οδηγήσεις! 

2. Το 4κύλινδρο δεν κάνει μπάντες από εκκίνηση αν δεν διπλώσεις τον δεξί καρπό, αυτά είναι πιο εύκολα στα 1κυλινδρα.. 

Και πιο δυσκίνητο είναι, και πιο βαρύ και το τιμόνι του δεν κόβει τόσο όσο του tdm.

Το τετρακύλινδρο κάνει μπάντες για πλάκα, το ότι έχει την μέγιστη ροπή σε υψηλότερες στροφές από δικυλινδρα δεν σημαίνει ότι δεν μπαίνει σε αυτή την περιοχή σε millisecond.

Όσο για το zx-10r του 2004/05 δεν το είπα τυχαία, δεν υπάρχει πιο δύστροπο μηχανάκι από αυτό. Συμπεριφέρεται σαν δίχρονο με κοντό μετατρόχιο , σουζαρει και στα 200km/h και είναι πολύ ατσαλο και νευρικό στο γκάζι του. Σε τρομάζει ακόμα και εάν είσαι εξεικιωμενος σε ss.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν έχεις εμπειρία από οδήγηση μηχανής, η σκέψη του να μάθεις σε μια που έχει 100 άλογα είναι λάθος, ακόμα και αν το έχουν κάνει κάποιοι. Τα χιλιόμετρα που θα μαζέψει σε μια διαδρομή με στροφιλίκια ανάμεσα στις στροφές είναι πραγματικά πολλά και χρειάζεται να έχει μάθει ο εγκέφαλός σου τι πρέπει να κάνει αστραπιαία. Ένα λάθος, ένας δισταγμός και έφυγες απέναντι. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αποφάσισα στα 35 να μπω στα δίκυκλα. Πάντα τα αγαπούσα αλλά οι γονείς μου για να με τραβήξουν μου έδωσαν αυτοκίνητο από νωρις. 

Μπήκα λοιπόν με ένα bandit 650. Βάσει ευχαρίστησης που μου δίνει η ταχύτητα είτε με μηχανή, είτε αυτοκίνητο, είτε με σκάφος και δεδομένων των ταρζανιων που έκανα τουλάχιστον μέχρι τα 25 με το αυτοκίνητο και βλέποντας τi μαλακίες κάνω ώρες ώρες με το bandit σκέφτομαι πόσο καλύτερος οδηγός θα ήμουν τώρα στα 35 μου ΑΝ είχα ξεκινήσει το άθλημα από μικρός διατηρώντας αμφιβολία για το ΑΝ θα έφτανα στα 35.

Δυστυχώς, είναι θέμα εγκεφάλου, αλλιώς αντιλαμβάνεται τον κίνδυνο στα 5, 15, 25, 35. Μπορεί να ακούγεται υπερβολή αλλά για μένα βασική συνθήκη για την αποκτηση - για τα δεδομένα της χώρας- θα ήταν η προϋπόθεση συμπλήρωσης τουλάχιστον 10 ετών ή 150.000 χιλιομέτρων οδήγηση σε 4τροχο.

Συμβουλή από 35αρη , που σκέφτεται να δώσει το μπαντιτ (πολύ πιο χαλαρό μηχανάκι από το ζ750) γιατί βλέπω ότι πολλές φορές δυσκολεύομαι να μη "σηκώσω το γάντι" αλλά θέλω να δω την κόρη μου να μεγαλώνει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Nirospo είπε

Έγινε μάγκα μου θα πάω στο φατσομπουκι, λογικά όσοι ξεκινάνε με drz η χτχ χτυπάνε παρόλο που έχω φίλους που ξεκινησαν με αυτά και τώρα έχουν πάει σε μτ7 και 9,δεν ξέρω μάλλον αυτοί είναι γεννημένοι Βαλεντίνο ροσι. Και πάλι σε ευχαριστώ για το σχόλιο. 

Μην εξάπτεσαι για τα σχόλια κάποιων φίλων στο forum. Αυτά που σου λένε οι επιφυλακτικοί είναι αλήθεια. Το z είναι ένα naked μηχανάκι με supersport μοτέρ. Είναι too much για αρχάριο οδηγό. Όπως και τα drz και xtx. Έχουν πολύ περισσότερη επιτάχυνση απ'όση χρειάζεσαι πραγματικά και αδύναμα κατ εμέ φρένα.

Προσπάθησε να βρείς τη χρυσή τομή μεταξύ ασφάλειας και επιδόσεων.  Η άποψή μου είναι οτι ένα δικύλινδρο 500 με σωστά φρένα και αναρτήσεις (και με επιδόσεις που δεν θυμίζουν r1) είναι οτι πρέπει για αρχάριο οδηγό. cbx 500 απο honda, daytona maverick 500, voge 500DS (ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ). Και με τα 3 παραπάνω μπορείς να γυρίσεις τα βαλκάνια και να κινηθείς άνετα και με ασφάλεια με μέση ωριαία 130-140. Επίσης είναι πανεύκολα και για καθημερινή αστική μετακίνηση . Αυτά είναι μηχανές για αρχάριους. Δεν είναι τυχαίο οτι οι περισσότερες σχολές οδηγών είχαν το cbf 500.

Τέλος για να μην κουράζω. Πριν πάρεις τη μηχανή (όποια και αν αποφασίσεις να αγοράσεις), αγόρασε πρώτα προστατευτικό εξοπλισμό. Πάντα κράνος.

 

Επεξ/σία από makhno21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλη   ιστορια   η  οδηγικη  παιδεια   στα   δικυκλα.

Αν   εισαι   τυχερος   μετα  τα   πενηντα  καταλαβαινεις  τις   αλλαγες  του   καιρου

πολυ  πριν   τον  αρναουτογλου....🤣

Ασε   που   στις   πυλες   εξοδου  των   αεροδρομιων   πρεπει  να   εχεις   μπαρμπα

στην  κορωνη   για  να  τις  περασεις....🤩

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/4/2021 στις 5:48 ΠΜ, Nirospo είπε

Όντως φίλε έχεις δίκιο υπερβολή το Ζ για πρώτη μηχανή, κάτι σε χτ η χτχ κοιτάω. 

Μάγκες δεν ασχολουμε άλλο με αυτο το φόρουμ, εχετε φαγωθεί  ότι θα πέσω και θα πέσω. Καλή συνέχεια σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις 

 

Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και το σχόλιο φίλε. 

Όχι μόνο θα πέσεις, είσαι υποψήφιος νεκρός. Άλλο ένα καντηλάκι στους δρόμους.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Προσπαθησε να καταλαβεις οτι αγοράζεις εν δυνάμει όπλο

2. Ότι πάρεις, αφαίρεσε από το budget σου περίπου 1000 ευρώ για εξοπλισμό. Οχι αν μπορείς κ αν σε παίρνει, αλλά απαραίτητα.

3. Κάνε σχολές ασφαλούς οδήγησης σε πίστα. Το κόστος για το αποτέλεσμα είναι τίποτα. Θα μάθεις να οδηγείς σωστά, και θα το απολαμβάνεις περισσότερο.

4. Θα πέσεις. Το θέμα είναι να πέσεις όσο πιο ελεγχόμενα γίνεται. 

5. Μην πάρεις παπί ή scooter. Πάρε εξαρχής μία μοτοσυκλέτα μέτριων κυβικών να μάθεις. 

6. Να θυμάσαι : Πάντα κάποιος πίσω θα χάνει τον ύπνο του μέχρι να επιστρέψεις. Φρόντισε να το κάνεις.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθήστε να μην ανεβάζετε αυτα τα μακάβρια ποστ, και μάλιστα οσοι δεν ασχολείστε με μοτοσυκλέτες, δεν προσφέρουν τίποτα στην συζήτηση, απλα βγάζετε την χολή σας

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αρα τυποι σαν εμενα (30+χρονια οδηγηση δικυκλα, διψηφιο αριθμο μηχανων) και αλλους 30-40 που ξερω μονο εγω ειμαστε ηδη νεκροι και δεν τον ξερουμε ... ελεος τι αλλο θα ακουσουμε απο μερικους!!!

οπως ειπε απο πανω αμα δεν το εχετε με τον μοτοσυκλετισμο μην κάνετε σχολια, αν οδηγησατε κανα σκουτερ λογω αναγκης δεν σας κανει και γνωστες

τωρα αν καποιος λεει οτι εμπεριεχουν μεγαλυτερο κινδυνο οι μηχανες απο τα αμαξια δεν ανακαλυψε και την αμερικη...

προσωπικα ομως δεν ειμαι καθολου χαλαρος με ατομα που μολις πηραν διπλωμα οδηγουν 1.5 τονο σιδερο μεσα στους δρομους της Αθηνας και επειδη χαλαρωνουν λιγο με την ανεση τον κλιματισμο το κινητο στο χερι το πατανε και λιγακι παραπανω...

 

η απαντηση για τον ts εχει δοθει πολλες φορες

100 αλογα για πρωτο μηχανακι ειναι πολλα, οχι οτι δεν γινεται απλα θελει τεραστια προσοχη

πρωτα επενδύεις σε εξοπλισμο και στο να μαθεις να οδηγας και μετα θα ερθουν οι μηχανες

ολα τα υπολοιπα ειναι αλλα λογια να αγαπιόμαστε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...