Προς το περιεχόμενο

Πρόταση για ερασιτεχνικά βίντεο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παίδες,

Αναζητώ κάμερα για ΒΙΝΤΕΟ. Δεν με ενδιαφέρει η φωτογραφία σχεδόν καθόλου. Δυστυχώς μπορώ να δώσω μέχρι 450 ευρώ αν και ξερω οτι το ποσο αυτο στις κάμερες ειναι μικρό

Επειδή είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα και βγάζοντας έξω τις απαιτήσεις που έχει ο φωτισμός (εχω ενα led ring και κάμποσα πορτατιφ περαν του φωτισμου στο ταβανι) σε κλειστό χώρο όπου και σκοπευω να γυρίσω τα περισσότερα βιντεο με την κάμερα τι θα προτείνατε; Τα βιντεο αφορουν εκπαιδευτικά μαθήματα συνεπώς θα γυριστούν σε δωμάτιο. Υποθετω το image stabilisation μικρή σημασία έχει αφου θα μπει σε τρίποδα. Επίσης καλό θα ήταν να μην είναι μόνο με μπαταρίες.

Καμια πρόταση ρε αδέρφια;

Ευχαριστω

Επεξ/σία από Telumetar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/4/2021 στις 12:58 ΜΜ, Telumetar είπε

Αναζητώ κάμερα για ΒΙΝΤΕΟ

Αν προσέξεις, πολλοί youtubers χρησιμοποιούν φωτογραφικές μηχανές για λήψη βίντεο. Μην αποκλείεις και αυτή την πιθανότητα. Ψάξε για καμία mirrorless εδώ στα μτχ με fhd/4k. Μια χαρά βίντεο θα τραβάς για αυτό που θέλεις και από κει και πέρα κάνεις και μια επεξεργασία χρωμάτων κλπ στο πρόγραμμα που θα χρησιμοποιείς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για την απάντηση @Nabuko