Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αλλάζει τον τρόπο δημιουργίας παιχνιδιών η CD Projekt Red


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πρόβλημα οφείλεται στις "πιέσεις" των τμημάτων πωλήσεων/μαρκετινγκ οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν ότι όταν ένα προϊόν βγει ημιτελές (με bugs) περισσότερο κακό κάνει στην εταιρεία παρά φέρνει ...πωλήσεις. Και αυτό δεν αφορά μόνο την CD Projekt Red. Έχουμε δει πολλές φορές το ίδιο έργο σε "πολυαναμενόμενους" τίτλους.

  • Like 7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 61
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ωραίες οι γενικότητες. Δε διάβασα τίποτα ουσιαστικό.

Κάτιο τέτοια μας λένε και στην δουλειά μου "θα γίνουμε πιο αποτελεσματικοί, θα επενδύσουμε στις νέες τεχνολογίες, θα γίνουμε αξιοκρατικοί, θα γίνουμε φιλικοί στους πελάτες, θα...." αλλά τόσα χρόνια δε

Μπλα μπλα μπλα Μαναταζαρεοι που δεν έχουν ιδέα απο το πως φτιάχνεται 1 παιχνίδι...μήπως οι προγραμματιστές τους να κάνουν 1 δικό τους Studio και να τους αφήσουν να σβύσουν....

16 minutes ago, johnny7_7 said:

Μετά την πατάτα cyberpunk ο φοβερός gaming κολοσσός CDPR, του ενός παιχνιδιού (Witcher 3), αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο, που κατασκευάζει τα παιχνίδια.

Μάλλον οι μανατζαραίοι απεφάσισαν να βγάλουν και καμιά ανακοίνωση, μπας και ανέβει καθόλου η μετοχή...

 

9 minutes ago, dekulinkgr said:

αυτο πραγματικα.Εγω σε συζητηση με φιλο του ειπα οτι το χαρηκα παρα πολυ αυτο που εγινε με το cyberjunk.Με μολις 1 παιχνιδι !!!!! ,το οποιο σαν gameplay ειναι μετριο(ο χειρισμος του gerald ειναι οτι ναναι),ειχαν βγαλει την εταιρεια αυτη σαν την καλυτερη στο χωρο.

Ούτε βέβαια το Cyberpunk είναι πατάτα, ούτε το Witcher είναι ένα. Και τα 2 προηγούμενα είναι καλά παιχνίδια ενώ και τα expansions είναι πολύ καλά. 

Το Blood and Wine άλλες εταιρείες θα μπορούσαν να το πουλήσουν και ως ξεχωριστό παιχνίδι. 

Επίσης έχουν ωραίες physical συσκευασίες για όποιον ενδιαφέρεται για αυτά. 

Κάπου εκεί υπάρχουν και τα Gwent και Thronebreaker. 

Τώρα γιατί να χαίρεται κάποιος με ένα προβληματικό release δεν το καταλαβαίνω. 

  • Like 3
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
39 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

αυτο πραγματικα.Εγω σε συζητηση με φιλο του ειπα οτι το χαρηκα παρα πολυ αυτο που εγινε με το cyberjunk.Με μολις 1 παιχνιδι !!!!! ,το οποιο σαν gameplay ειναι μετριο(ο χειρισμος του gerald ειναι οτι ναναι),ειχαν βγαλει την εταιρεια αυτη σαν την καλυτερη στο χωρο.

Απορία μπορείς να μας πείς μερικά δυνατά σε gameplay games για σένα ; 3-4 έτσι να έχουμε μια εικόνα. 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, NickTG είπε

 

Ούτε βέβαια το Cyberpunk είναι πατάτα, ούτε το Witcher είναι ένα. Και τα 2 προηγούμενα είναι καλά παιχνίδια ενώ και τα expansions είναι πολύ καλά. 

Το Blood and Wine άλλες εταιρείες θα μπορούσαν να το πουλήσουν και ως ξεχωριστό παιχνίδι. 

Επίσης έχουν ωραίες physical συσκευασίες για όποιον ενδιαφέρεται για αυτά. 

Κάπου εκεί υπάρχουν και τα Gwent και Thronebreaker. 

Τώρα γιατί να χαίρεται κάποιος με ένα προβληματικό release δεν το καταλαβαίνω. 

Εγω χαρηκα περισσοτερο με τους υποστηρικτες της εταιρειας που λεγανε απλως CDPR εγγυηση,σεβεται τους καταναλωτες κτλπ.Το cyberpunk τωρα δεν μπορω να το κρινω σαν παιχνιδι αλλα μπορω να κρινω ολα αυτα που ελεγε η εταιρεια πριν κυκλοφορησει,αλλα και τι εγινε οταν κυκλοφορησε.Και ναι εκει το χαρηκα.Δεν μπορεις να μου αποθεωνεις μια τοσο μικρη εταιρεια στον χωρο,με τοσο μικρη ιστορια στην αναπτυξη δικων της ip(3 παιχνιδια ολα και ολα).Δηλαδη τι επρεπε να πουμε για την τωρινη From Software τοτε???Καλα δεν σχολιαζω και για παλιοτερες δυναμεις στο χωρο.

Προσεξε αυτο σε συζητησεις με φιλους pcmasterace.Να τους λεω ρε συ ενα παιχνιδι κυριολεκτικα εβγαλε και εγινε γνωστη,witcher 3,το οποιο οπως εγραψα και πριν για τα δικα μου γουστα πασχει πολυ στο gameplay.Γενικα εχω ενα τεραστιο προβλημα στον χειρισμο-ελεγχο του χαρακτηρα στα παιχνιδια.Αν δεν νιωθω οτι εχω τον πληρη ελεγχο του χαρακτηρα δεν μπορω να το παιξω.Γιαυτο και παρατησα το witcher.

1 λεπτό πριν, Chocobo είπε

Απορία μπορείς να μας πείς μερικά δυνατά σε gameplay games για σένα ; 3-4 έτσι να έχουμε μια εικόνα.

Θα σου πω σχετικα προσφατα παιχνιδια.Οπως αναφερω και πιο πανω οτι εχει προσφερει η from software τα τελευταια χρονια.Θεωρω το bloodborne ισως το καλυτερο παιχινδι της προηγουμενης γενιας.Επισης το sekiro.Απιστευτο gameplay.Γενικα η from βαζει παντα πρωτο το gameplay.To να χειριζεσαι τον χαρακτηρα παρα το ποσο ξυλο τρως ειναι απο μονο του μια απολαυση.

Αλλο ειναι το Zelda:Botw (βεβαια ειμαι φαν της σειρας zelda αλλα και παλι το paraglider-physics+chemistry engine ειναι σκετη απολαυση).Και τελος το mario odyssey ,οπου το moveset του mario σε συνδυασμο με τα διαφορα combo που μπορεις να κανεις ειναι απλα απολαυση.

Τωρα για πιο παλια παιχνιδια metroid prime,portal 2 μου ερχονται στο μυαλο.

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το action και το adventure στοιχείο δεν είναι και τα καλύτερα δυνατά στο witcher 3. Θα τα χαρακτήριζα αρκετά μονότονα και επαναλαμβανόμενα. Είναι όμως αριστούργημα σε επίπεδο γραφικών και διαλόγων.

14 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Απορία μπορείς να μας πείς μερικά δυνατά σε gameplay games για σένα ; 3-4 έτσι να έχουμε μια εικόνα. 

Τα περισσότερα σοβαρά action και action-adventure που έχουν βγει έχουν πολύ πιο δυνατό gameplay.

Π.χ.

Monster hunter World

AC Odyssey

Zelda Botw

Επεξ/σία από johnny7_7
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, johnny7_7 είπε

Το action και το adventure στοιχείο δεν είναι και τα καλύτερα δυνατά στο witcher 3. Θα τα χαρακτήριζα αρκετά μονότονα και επαναλαμβανόμενα. Είναι όμως αριστούργημα σε επίπεδο γραφικών και διαλόγων.

Τα περισσότερα σοβαρά action και action-adventure που έχουν βγει έχουν πολύ πιο δυνατό gameplay.

Π.χ.

Monster hunter World

AC Odyssey

Zelda Botw

Απαντώ και στους σύο.Παράδοξος τα θεωρώ ψιλοσκουπίδια αυτά τα games.Οπότε μάλλον ο καθένας βλέπει κάτι άλλο.  

Τώρα προσωπικά  βόλτα σε ένα flat map , ένα κόροκ σε κάθε σημείο , repetitive af shrines και quests , moveset με 3 κινήσεις , κάμερα εντελώς μέτρια και προβλήματα στα fps δεν συνθέτουν ενα  καλό gameplay.Μια βόλτα με το glider δεν σώζει για μένα πάντα ένα βαρετό σύνοκο.

Πάνω κάτω όσο κακό βρήκα το botw άλλο τόσο βρήκα και το bloodborne και ίσως και χειρότερο καθώς πέραν της επανάληψης σε αυτά τα games μπαίνει στη μέση και το ‘αν δεν googlarw δεν θα καταλάβω ποτέ τι σκ@τ@ γίνεται στο plot’ βλέπω πάντως πως υπάρχει ένα μοτίβο hype στα exclusives  και γενικά μια κλήση στα προχωράω βαράω games.

Αν το witcher ήταν πχ ninty / sony exclusive είμαι σίγουρος πως τουλάχιστον ένας απο τους δυο σας θα το είχε ως το best game of all time.

 

Επεξ/σία από Chocobo
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Απαντώ και στους σύο.Παράδοξος τα θεωρώ ψιλοσκουπίδια αυτά τα games.Οπότε μάλλον ο καθένας βλέπει κάτι άλλο.  

Τώρα προσωπικά  βόλτα σε ένα flat map , ένα κόροκ σε κάθε σημείο , repetitive af shrines και quests , moveset με 3 κινήσεις , κάμερα εντελώς μέτρια και προβλήματα στα fps δεν συνθέτουν ενα  καλό gameplay.Μια βόλτα με το glider δεν σώζει για μένα πάντα ένα βαρετό σύνοκο.

Πάνω κάτω όσο κακό βρήκα το botw άλλο τόσο βρήκα και το bloodborne και ίσως και χειρότερο καθώς πέραν της επανάληψης σε αυτά τα games μπαίνει στη μέση και το ‘αν δεν googlarw δεν θα καταλάβω ποτέ τι σκ@τ@ γίνεται στο plot’ βλέπω πάντως πως υπάρχει ένα μοτίβο hype στα exclusives  και γενικά μια κλήση στα προχωράω βαράω games.

Αν το witcher ήταν πχ ninty / sony exclusive είμαι σίγουρος πως τουλάχιστον ένας απο τους δυο σας θα το είχε ως το best game of all time.

 

Καταρχάς ζήτησες να σου αναφερθούν 3-4 παιχνίδια με πιο ενδιαφέρον gameplay-χειρισμό χαρακτήρα και απάντησες μόνο για το ένα από αυτά, πως δεν σου αρέσει ο χάρτης, το plot και το performance.

Τα σχόλια σχετικά με το πόσο γεμάτος και καλός είναι ο χάρτης και το ότι δεν σου άρεσε το plot είναι  υποκειμενικά και σίγουρα οι μεγάλοι reviewers δεν έχουν την ίδια γνώμη. 

Αλλά πάμε στον χειρισμό...

Σαφώς και δεν υπάρχουν μόνο 3 κινήσεις.

Ο συνδυασμός πλήκτρων και motion controls είναι φανταστικός.

Πχ στο τόξο έχεις gyro aiming, ενώ κάθε όπλο έχει τα δικά του physics. 

Ενώ, η διαδραστικότητα του χαρακτήρα με τον καιρό και με τα στοιχεία της γης, όπως το σκαρφάλωμα σε οτιδήποτε υπάρχει στον χάρτη, δεν είχε εμφανιστεί μέχρι τότε σε κανένα παιχνίδι.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, johnny7_7 είπε

Καταρχάς ζήτησες να σου αναφερθούν 3-4 παιχνίδια με πιο ενδιαφέρον gameplay-χειρισμό χαρακτήρα και απάντησες μόνο για το ένα από αυτά, πως δεν σου αρέσει ο χάρτης, το plot και το performance.

Τα σχόλια σχετικά με το πόσο γεμάτος και καλός είναι ο χάρτης και το ότι δεν σου άρεσε το plot είναι  υποκειμενικά και σίγουρα οι μεγάλοι reviewers δεν έχουν την ίδια γνώμη. 

Αλλά πάμε στον χειρισμό...

Σαφώς και δεν υπάρχουν μόνο 3 κινήσεις.

Ο συνδυασμός πλήκτρων και motion controls είναι φανταστικός.

Πχ στο τόξο έχεις gyro aiming, ενώ κάθε όπλο έχει τα δικά του physics. 

Ενώ, η διαδραστικότητα του χαρακτήρα με τον καιρό και με τα στοιχεία της γης, όπως το σκαρφάλωμα σε οτιδήποτε υπάρχει στον χάρτη, δεν είχε εμφανιστεί μέχρι τότε σε κανένα παιχνίδι.

 

Απάντησα 2 γιατί τα άλλα δεν είναι καν worth mentioning.
Γεμάτος απο κόροκ ναι είναι.Απο οτιδήποτε άλλο είναι εντελώς άδιος και φλατ.
Το gyro σε κάνει να θες να πετάξεις τη κονσόλα στο τοίχο τις μισές φορές και μην μιλήσω για τα shrine (αυτά τα 1-2)που το εφάρμοζαν....Ίδια physics έχουν στο 99%.Το να σκαρφαλώνεις σε ένα άδειο map δεν είναι δα και κάτι τρομερό ούτε το αν γλιστράει όταν είναι βρεγμένα.Μερικά απο αυτά τα έκανε και το ocarina of time και το deus ex 20+ χρόνια πριν.

....υποκειμενικά και σίγουρα οι μεγάλοι reviewers δεν έχουν την ίδια γνώμη.....  Το witcher 3 θεωρείται απο πολλούς μεγάλους reviewers game of the decade όμως οπότε εσύ γιατί συμφωνείς μαζί τους και το botw αλλά οχι για το Witcher ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Απαντώ και στους σύο.Παράδοξος τα θεωρώ ψιλοσκουπίδια αυτά τα games.Οπότε μάλλον ο καθένας βλέπει κάτι άλλο.  

Τώρα προσωπικά  βόλτα σε ένα flat map , ένα κόροκ σε κάθε σημείο , repetitive af shrines και quests , moveset με 3 κινήσεις , κάμερα εντελώς μέτρια και προβλήματα στα fps δεν συνθέτουν ενα  καλό gameplay.Μια βόλτα με το glider δεν σώζει για μένα πάντα ένα βαρετό σύνοκο.

Πάνω κάτω όσο κακό βρήκα το botw άλλο τόσο βρήκα και το bloodborne και ίσως και χειρότερο καθώς πέραν της επανάληψης σε αυτά τα games μπαίνει στη μέση και το ‘αν δεν googlarw δεν θα καταλάβω ποτέ τι σκ@τ@ γίνεται στο plot’ βλέπω πάντως πως υπάρχει ένα μοτίβο hype στα exclusives  και γενικά μια κλήση στα προχωράω βαράω games.

Αν το witcher ήταν πχ ninty / sony exclusive είμαι σίγουρος πως τουλάχιστον ένας απο τους δυο σας θα το είχε ως το best game of all time.

 

 

Να αναφερω οτι με το bloodborne εχεις 100% δικιο οσο αφορα την ιστορια του.Οταν το ελιωνα δεν καταλαβαινα τιποτα σχεδον απο το story.Παρολα αυτα το gameplay του ,ξαναλεω για μενα το Α και το Ω σε ενα παιχνιδι,ηταν απλα κορυφη.Οποτε η ιστορια δεν με απασχολουσε καθολου.

Ακομα και η nintendo οπως λες να ειχε βγαλει το witcher παλι το ιδιο θα ελεγα.

Ειναι αυτονοητο οτι εχουμε ξεκαθαρα διαφορετικες αποψεις για το τι θεωρουμε σημαντικο σε ενα παιχνιδι.Δεν υπαρχει λογος να συνεχισουμε την κουβεντα καθως δεν θα οδηγηθουμε πουθενα.

Επεξ/σία από dekulinkgr
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
25 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Απάντησα 2 γιατί τα άλλα δεν είναι καν worth mentioning.
Γεμάτος απο κόροκ ναι είναι.Απο οτιδήποτε άλλο είναι εντελώς άδιος και φλατ.
Το gyro σε κάνει να θες να πετάξεις τη κονσόλα στο τοίχο τις μισές φορές και μην μιλήσω για τα shrine (αυτά τα 1-2)που το εφάρμοζαν....Ίδια physics έχουν στο 99%.Το να σκαρφαλώνεις σε ένα άδειο map δεν είναι δα και κάτι τρομερό ούτε το αν γλιστράει όταν είναι βρεγμένα.Μερικά απο αυτά τα έκανε και το ocarina of time και το deus ex 20+ χρόνια πριν.

....υποκειμενικά και σίγουρα οι μεγάλοι reviewers δεν έχουν την ίδια γνώμη.....  Το witcher 3 θεωρείται απο πολλούς μεγάλους reviewers game of the decade όμως οπότε εσύ γιατί συμφωνείς μαζί τους και το botw αλλά οχι για το Witcher ?

Μπορεί να μην σου αρέσει το gyro και όλα τα υπόλοιπα μοναδικά στοιχεία, αλλά πες μου έστω ένα παιχνίδι που να συνδυάζει 99 από τα 100 στοιχεία των physics του botw. Περιμένω λίστα με 99 ίδια στοιχεία physics σε 1 παιχνίδι.

Τέλος, ποτέ δεν είπα ότι το witcher 3 δεν είναι καλό. Θεωρώ πως είναι από τα καλύτερα παιχνίδια ever. Άρα συμφωνώ με τους reviewers. Ανέφερα απλώς ως μελανό σημείο το action και το adventure μέρος του. Ή αν θέλεις να το πω αλλιώς, τον απλοϊκό χειρισμό του Gerald στη μάχη.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά το λάθος της εταιρίας ήταν το ότι έφερε το παιχνίδι στις κονσόλες. Αν το είχε βγάλει μόνο για PC θα έφταιγαν οι χρήστες που δεν έχουν την τάδε high-end κάρτα γραφικών και όχι το ελλιπές optimisation της CD Projekt. Και για τα bugs θα έφταιγε επίσης το PC των χρηστών γιατί "το κάθε PC είναι διαφορετικό".

Και γι αυτό ο κόσμος πλέον κάνει τα πάντα στο PC του εκτός από τα παιχνίδια.

Επεξ/σία από kurkosdr
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, kurkosdr είπε

Βασικά το λάθος της εταιρίας ήταν το ότι έφερε το παιχνίδι στις κονσόλες. Αν το είχε βγάλει μόνο για PC θα έφταιγαν οι χρήστες που δεν έχουν την τάδε high-end κάρτα γραφικών και όχι το ελλιπές optimisation της CD Projekt. Και για τα bugs θα έφταιγε επίσης το PC των χρηστών γιατί "το κάθε PC είναι διαφορετικό".

Και γι αυτό ο κόσμος πλέον κάνει τα πάντα στο PC του εκτός από τα παιχνίδια.

Δεν είναι μόνο τα τεχνικά θέματα.

Δημιουργήθηκαν επί σειρά ετών προσδοκίες για το παιχνίδι-ορόσημο όπως παρουσιαζόταν, με στοιχεία και καινοτομίες που υποτίθεται πως δεν θα είχαμε ξαναδεί. Όμως το αποτέλεσμα (χωρίς να επηρεάζομαι από τον τεχνικό τομέα) ήταν απλώς ένα ακόμη καλούτσικο παιχνίδι. 

Επεξ/σία από johnny7_7
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, johnny7_7 είπε

Μπορεί να μην σου αρέσει το gyro και όλα τα υπόλοιπα μοναδικά στοιχεία, αλλά πες μου έστω ένα παιχνίδι που να συνδυάζει 99 από τα 100 στοιχεία των physics του botw. Περιμένω λίστα με 99 ίδια στοιχεία physics σε 1 παιχνίδι.

Τέλος, ποτέ δεν είπα ότι το witcher 3 δεν είναι καλό. Θεωρώ πως είναι από τα καλύτερα παιχνίδια ever. Άρα συμφωνώ με τους reviewers. Ανέφερα απλώς ως μελανό σημείο το action και το adventure μέρος του. Ή αν θέλεις να το πω αλλιώς, τον απλοϊκό χειρισμό του Gerald στη μάχη.

Προσωπικά δεν κατανοώ Γτ έχετε τόσο ψηλά το botw. Είναι με διαφορά το χειρότερο zelda που έχει κυκλοφορήσει. Η υπόθεση χωράει σε 5 γραμμές, τα dungeon(shrines) που έκαναν ουσιαστικά το franchise να ξεχωρίζει είναι τόσο ανούσια, επαναλαμβανόμενα που καταντουν ενόχληση. Τραγικό equipment system, ίσως από τα χειρότερα που έχω να θυμάμαι σε σύγχρονο τίτλο, αστεία ποικιλία εχθρών (αλλάζουμε το χρώμα και πρέπει να σπάσουμε 12 σπαθιά επάνω τους για να ψοφήσουν). Τα πραγματικά dungeons που είχαν κάποιο ενδιαφέρον και ίσως κάποιους αξιόλογους γρίφους ήταν των beasts που ήταν ελάχιστα. Για εμένα το botw συνδυάζει όλες τις παθογένειες του σύγχρονου Gaming, τεράστιοι στην αρχή εντυπωσιακοί ουσιαστικά άδειοι κόσμοι, αρκετά mechanic που όσο καλοσχεδιασμενα και να είναι (σύστημα cooking, weather system, temperature system ειναι η καλύτερη υλοποίηση που έχω προσωπικά δει σε τίτλο) στο τέλος είναι gimmicks. Ουσία μηδέν.

Γενικά όλο τον τίτλο θα τον συνοψιζα με όρους του ίδιου του τίτλου, όταν πάρεις όλα τα korok seeds (900 αν δεν κάνω λάθος) στο τέλος παίρνεις το βραβείο σου, μια κουραδα σε χρυσό περιτύλιγμα. Βραβείο που για μένα συνοψίζει όλον τον τίτλο. Μια εντυπωσιακή εν πρώτης όψεως, ανούσια χρυσή κουραδα. 

Επεξ/σία από tsibosp
  • Haha 1
  • Confused 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο πράγματα μου έμειναν από αυτό το άρθρο.

1.) Οι υπάλληλοι "αναγκάστηκαν" να δουλεύουν 6 ημέρες! Λολ . Δλδ πόσες μέρες δούλευαν πριν;

2.) Η εταιρεία μεγάλωσε αρκετά ώστε να γίνει ίδια με όσες τη συγκρίναμε παλιότερα για να καταδείξουμε πόσο ανώτερη είναι.. δυστυχώς..

Ειδικά αυτό το "περισσότεροι ΑΑΑ τίτλοι σε μικρό διάστημα κι επικέντρωση στη μηχανή γραφικών" , δείχνει ότι δεν υπάρχει επιστροφή πια. Κρίμα αλλά αναμενόμενο.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.