Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα καλωδίωσης ή όχι;


GiannisSma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας.

Έχει γίνει αλλαγή στην γραμμή από adsl σε vdsl 50αρι αλλά από τα 12-13 mbps που ήταν πριν με την adsl τώρα πήγαμε στα 18 mbps με την vdsl με μετρήσεις στο speedtest.

Έγινε επικοινωνία με την cosmote είπαν ότι θα το ελέγξουν και λίγη ώρα μετά ήρθε μύνημα πως θα γίνει επίσκεψη από τεχνικό τάδε μέρα τάδε ώρες. Την επόμενη μέρα όμως ήρθε μήνυμα ότι ακυρώθηκε η επίσκεψη καθώς ελέγχθηκε εκ νέου η γραμμή και υπάρχει πρόβλημα στην εσωτερική καλωδίωση και να επικοινωνούμε μαζί τους εφόσον μετά από έλεγχο της εσωτερικής εγκατάστασης εξακολουθεί το πρόβλημα.

Έβγαλα λοιπόν την πρίζα που συνδέεται το ρούτερ και από πίσω είχε 4 ζεύγη καλωδίων μπλε και κόκκινο και ήταν τυλιγμένα όλα τα μπλε μαζί και κατέληγε σε ένα και αντίστοιχα τα κόκκινα.

Έκατσα λοιπόν και δοκίμασα ένα ένα τα ζευγάρια μήπως και λυθεί το θέμα.

Ονόμασα τα μπλε Μ1 Μ2 Μ3 Μ4 και τα κόκκινα Κ1 Κ2 Κ3 Κ4.

Τα αποτελέσματα τώρα είναι από τις πληροφορίες ταχύτητας στην σελίδα διαχείρισης του router.

Μ1+Κ1: 21999 kbps

Μ1+Κ2: 6957 kbps

Μ1+Κ3: 0 kbps

Μ1+Κ4: 0 kbps

Μ2+Κ1: 4506 kbps

Μ2+Κ2: 0 kbps

Μ2+Κ3: 0 kbps

Μ2+Κ4: 0 kbps

Σκέφτηκα τότε ότι θα είναι 4 τα ζευγάρια γιατί είναι το ένα κεντρικό το άλλο εφεδρικό και τα άλλα δύο από τις δύο έξτρα τηλεφωνικές πρίζες. Βραχυκύκλωσα τις δύο έξτρα πρίζες και βρήκα ότι τα ζεύγη Μ3+Κ3 και Μ4+Κ4 αντιστοιχούν στις τηλεφωνικές πρίζες που δεν χρησιμοποιούνται όποτε τα άφησα στην άκρη.

Συνεχίζω δοκιμές και έχουμε,

Μ1+Μ2: 4836 kbps

Κ1+Κ2: 1173 kbps

Μ1+Μ2+Κ1: 15635 kbps

Μ1+Μ2+Κ2: 4095 kbps

Μ1+Κ1+Κ2: 15700 kbps

Μ2+Κ1+Κ2: 4425 kbps

Μ1+Μ2+Κ1+Κ2: 21999 kbps

Άφησα λοιπόν το Μ1+Κ1 όπου στο speedtest δίνει 19.5 mbps.

Το router είναι το  Sercom Speedport Plus Pstn.

Τι άλλο μπορώ να δοκιμάσω τώρα; Να πάρω πάλι τηλέφωνο στην cosmote;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Επεξ/σία από GiannisSma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chios είπε

Το πιο βασικό πριν γράψεις όλο αυτό το κατεβατό είναι να ανεβάσεις ένα screenshot από το status του ρουτερ να δούμε τη γραμμη σου.

Έχεις δίκιο μου διέφυγε, ελπίζω αυτό να βοηθάει.

Screenshot_2021-04-04-02-04-58-938_com.brave.browser.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, GiannisSma said:

Καλησπέρα σας.

Έχει γίνει αλλαγή στην γραμμή από adsl σε vdsl 50αρι αλλά από τα 12-13 mbps που ήταν πριν με την adsl τώρα πήγαμε στα 18 mbps με την vdsl με μετρήσεις στο speedtest.

Έγινε επικοινωνία με την cosmote είπαν ότι θα το ελέγξουν και λίγη ώρα μετά ήρθε μύνημα πως θα γίνει επίσκεψη από τεχνικό τάδε μέρα τάδε ώρες. Την επόμενη μέρα όμως ήρθε μήνυμα ότι ακυρώθηκε η επίσκεψη καθώς ελέγχθηκε εκ νέου η γραμμή και υπάρχει πρόβλημα στην εσωτερική καλωδίωση και να επικοινωνούμε μαζί τους εφόσον μετά από έλεγχο της εσωτερικής εγκατάστασης εξακολουθεί το πρόβλημα.

Έβγαλα λοιπόν την πρίζα που συνδέεται το ρούτερ και από πίσω είχε 4 ζεύγη καλωδίων μπλε και κόκκινο και ήταν τυλιγμένα όλα τα μπλε μαζί και κατέληγε σε ένα και αντίστοιχα τα κόκκινα.

Έκατσα λοιπόν και δοκίμασα ένα ένα τα ζευγάρια μήπως και λυθεί το θέμα.

Ονόμασα τα μπλε Μ1 Μ2 Μ3 Μ4 και τα κόκκινα Κ1 Κ2 Κ3 Κ4.

Τα αποτελέσματα τώρα είναι από τις πληροφορίες ταχύτητας στην σελίδα διαχείρισης του router.

Μ1+Κ1: 21999 kbps

Μ1+Κ2: 6957 kbps

Μ1+Κ3: 0 kbps

Μ1+Κ4: 0 kbps

Μ2+Κ1: 4506 kbps

Μ2+Κ2: 0 kbps

Μ2+Κ3: 0 kbps

Μ2+Κ4: 0 kbps

Σκέφτηκα τότε ότι θα είναι 4 τα ζευγάρια γιατί είναι το ένα κεντρικό το άλλο εφεδρικό και τα άλλα δύο από τις δύο έξτρα τηλεφωνικές πρίζες. Βραχυκύκλωσα τις δύο έξτρα πρίζες και βρήκα ότι τα ζεύγη Μ3+Κ3 και Μ4+Κ4 αντιστοιχούν στις τηλεφωνικές πρίζες που δεν χρησιμοποιούνται όποτε τα άφησα στην άκρη.

Συνεχίζω δοκιμές και έχουμε,

Μ1+Μ2: 4836 kbps

Κ1+Κ2: 1173 kbps

Μ1+Μ2+Κ1: 15635 kbps

Μ1+Μ2+Κ2: 4095 kbps

Μ1+Κ1+Κ2: 15700 kbps

Μ2+Κ1+Κ2: 4425 kbps

Μ1+Μ2+Κ1+Κ2: 21999 kbps

Άφησα λοιπόν το Μ1+Κ1 όπου στο speedtest δίνει 19.5 mbps.

Το router είναι το  Sercom Speedport Plus Pstn.

Τι άλλο μπορώ να δοκιμάσω τώρα; Να πάρω πάλι τηλέφωνο στην cosmote;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, poulinos είπε

Σύμφωνα με αυτόν τον οδηγό έπρεπε να μπει το vdsl splitter αν κατάλαβα σωστά και εκεί να συνδεθεί το τηλεφωνικό καλώδιο προς το modem και όχι απευθείας στην πρίζα όπως ήταν πριν. Έψαξα το κουτί από το modem και βρήκα μέσα δύο splitter χρησιμοποίησα αυτό που γράφει πάνω SP-316A VDSL Splitter. Δεν άλλαξε τίποτα όμως τα αποτελέσματα είναι τα ίδια. Με το δεύτερο splitter που είχε μέσα και γράφει πάνω VFN717 δίνει τα ίδια αποτελέσματα επίσης.

 

Screenshot_2021-04-04-16-03-17-452_com.brave.browser.jpg

Επεξ/σία από GiannisSma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chios είπε

Το καλώδιο που έρχεται από τον κατανεμητή στο διαμέρισμα είναι παλιό;; Κάτι δεν πάει καλά σίγουρα πολύ χάλια η γραμμή.

Παλιό είναι σίγουρα δεν ξέρω πότε έγινε η τοποθέτηση τηλεφώνου και αν ήταν από κατασκευής η έγινε μετά προσθήκη. Κάτω στον κατανεμητή έχει συνολικά 20 καλώδια αν μέτρησα σωστά αλλά δεν ξέρω πως να βρω πιο είναι το δικό μας ζεύγος. Επίσης είδα πως ένα διαμέρισμα έχει φέρει utp κάτω στον κατανεμητή όποτε υποθέτω πως κάποιος ακόμα θα είχε πρόβλημα με την ταχύτητα του ή το τράβηξαν σε κάποια ανακαίνιση διαμερίσματος για να υπάρχει καινούριο καλώδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι το πιο πιθανό πρόβλημα, καλύτερα φέρε τεχνικό να σου περάσει καινούργιο καλώδιο, θα πάει απευθείας στο μόντεμ χωρίς διακλαδώσεις και σπλιτερ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chios είπε

Αυτό είναι το πιο πιθανό πρόβλημα, καλύτερα φέρε τεχνικό να σου περάσει καινούργιο καλώδιο, θα πάει απευθείας στο μόντεμ χωρίς διακλαδώσεις και σπλιτερ. 

Το διαμέρισμα είναι στον 4ο και προσπαθώ να αποφύγω αυτήν την λύση όχι τόσο για το κόστος όσο γιατί θα πρέπει να συμφωνήσει η ιδιοκτήτρια η οποία δεν είναι και ο πιο εύκολος άνθρωπος στον κόσμο και επίσης το συμβόλαιο του σπιτιού λήγει τον Δεκέμβριο όπου και δεν θα ανανεωθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε κανείς υπομονή, ή της λες ότι υπάρχει πρόβλημα με το καλώδιο και σου είπε ο τεχνικός του ΟΤΕ για αλλαγή και την βάζεις και το πληρώνει κιόλας για να μείνει και στον επόμενο ιδιοκτήτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, chios είπε

Τότε κανείς υπομονή, ή της λες ότι υπάρχει πρόβλημα με το καλώδιο και σου είπε ο τεχνικός του ΟΤΕ για αλλαγή και την βάζεις και το πληρώνει κιόλας για να μείνει και στον επόμενο ιδιοκτήτη.

Το κόστος εγώ θα το αναλάβω αφού εγώ θέλω να έχω καλύτερη ταχύτατα αυτή δεν θέλει να πληρώσει πολύ βασικότερα πράγματα που χρειάζεται το σπίτι για κάτι τέτοιο θα φάω πανηγυρικό άκυρο. Δεν είναι αυτό το θέμα μας το θέμα είναι αν μπορώ να δοκιμάσω κάτι επιπλέον μόνος μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως λένε και οι υπόλοιποι, ίσως υπάρχει κάποια καλωδιακή βλάβη..

Πριν μπεις σε οποιαδήποτε διαδικασία, ζήτα να έρθει τεχνικός να μετρήσει πόσο πιάνεις στον κατανεμητή της πολυκατοικίας..

Αν εκεί υπάρχει σημαντική διαφορά, τότε μπορείς να ενημερώσεις τον ιδιοκτήτη, για περαιτέρω ενέργειες..

Τι πακέτο έχεις 30αρι ή 50αρι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Kozanitis1 είπε

Όπως λένε και οι υπόλοιποι, ίσως υπάρχει κάποια καλωδιακή βλάβη..

Πριν μπεις σε οποιαδήποτε διαδικασία, ζήτα να έρθει τεχνικός να μετρήσει πόσο πιάνεις στον κατανεμητή της πολυκατοικίας..

Αν εκεί υπάρχει σημαντική διαφορά, τότε μπορείς να ενημερώσεις τον ιδιοκτήτη, για περαιτέρω ενέργειες..

Τι πακέτο έχεις 30αρι ή 50αρι;

Αυτό ήταν το πρώτο βήμα εξ αρχής να έρθει τεχνικός του ΟΤΕ όμως μας το ακύρωσε την επόμενη μέρα. Τώρα αν πάρω τηλέφωνο θα τον στείλουν ή θα μου πούνε ότι το είχαμε κοιτάξει και δεν έχει θέμα η γραμμή αλλά είναι καθαρά δικό σας πρόβλημα; Το πακέτο είναι 50άρι. Επίσης ήμουν πολύ σίγουρος ότι θα πάει καλά η αναβάθμιση γιατί στα δεξιά από το σπίτι στα 15 μέτρα υπάρχει καφάο και στα αριστερά στα 20 μέτρα επίσης καφάο. Δεν μπορεί σε ένα από τα δύο θα είμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και προσωπικά όποτε χρειάστηκε επίσκεψη τεχνικού, πάντα είχα πολύ καλή εντύπωση, ειδικά για τον ΟΤΕ

Κάλεσε τους, πες πως σου κάνει αποσυνδέσεις καθώς και ανεβάζεις πολλά CRC errors..

Λογικά θα στείλουν, μου φαίνεται απίθανο να μην..

Σε πρόσφατο θέμα που είχα εγώ, με την πρώτη κλήση στην εξυπηρέτηση, είπαν θα στείλουν τεχνικό, όπου ο άνθρωπος ήρθε την επόμενη μέρα το πρωί, ούτε 16 ώρες μετά τη δήλωση ασχολήθηκε σχεδόν μια ώρα και διόρθωσε το πρόβλημα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε θα απαιτησεις να ερθει τεχνικος(να μετρησει τοσο κατω στον κατανεμητη οσο και στο διαμερισμα σου) διοτι απ'οσο φανταζομαι δεν εχεις ουτε την ελαχιστη ταχυτητα που θα επρεπε να πιανεις με 50αρι,πλεον υπαρχει οδηγια πως αν δεν πιανεις την ελαχιστη ταχυτητα (της περιοχης σου) τοτε η σου γινεται εκπτωση η φευγεις αζημιως....(google it)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...