Προς το περιεχόμενο

Smart για βασικο αμαξι


Doped

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, Doped είπε

Ωραια πινελια στο καντραν το carbon

Ειναι δικα του καντραν δεν τα εχω πειραξει.😉

Ειναι αυτο που σου ειπα παραπανω.....το rc τα ειχε τα χρηματα του με το παραπανω.

Εχει παρα πολλες μικροδιαφορες που δεν θυμαμαι να στις πω.

Πχ εχει λεβιε μεταλλικο τωρα το θυμηθηκα.Στα αλλα εχει "και καλα" σαν μεταλλικο (ασημι) αλλα ειναι πλαστικο το πομολο και χαλαει ευκολα στα 2-3 χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Πχ εχει λεβιε μεταλλικο τωρα το θυμηθηκα.Στα αλλα εχει "και καλα" σαν μεταλλικο (ασημι) αλλα ειναι πλαστικο το πομολο και χαλαει ευκολα στα 2-3 χρονια.

Οπως στο cooper.

Μου ειχε κοψει το χερι ο λεβιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενα κομματι που μου αρεσε παντα (και μου αρεσει ακομα) ειναι αυτο.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/28404388-alfa-romeo-gt

Εαν σου αρεσουν τα κουπε ειναι κοσμημα (bertone)

Το μοτερακι που φοραει 1800cc θεωρειται το best-seller των twin spark που εβγαλε η alfa romeo.

Καλα χλμ μαλλον πρωτο χερι και full-extra.

Mαλιστα το συγκεκριμενο φαινεται αψογο και γκαραζατο!

Επεξ/σία από JDROGAS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, JDROGAS είπε

Το μοτερακι που φοραει 1800cc θεωρειται το best-seller των twin spark που εβγαλε η alfa romeo.

Ιταλικο;

Δεν εχω ακουσει τα καλυτερα.

Επισης το Fiat που ειχα οδηγησει πραγματικα το βαρεθηκα σε 15 λεπτα. Αψυχο.

Πχ Α4 που ειχα οδηγησει πιο ενδιαφερον που ειχε φανει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαιως ιταλικο μην ακουω τετοια...

Σαπιζε το alfasud και 40 χρονια μετα τα ιταλικα δεν ειναι καλα;

Δοκιμασε group vag να σου πουνε......😁 μπες σε φορουμ να δεις τι γινεται.

Απο tsi κινητηρες εαν θες εχω 2 κολληταρια να σου πω λεπτομερειες οτι θελεις.

Εναν με golf 1.4gt 170 κι εναν με skoda octavia 5 1.8tsi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/18336791-audi-a4

1 λεπτό πριν, JDROGAS είπε

Βεβαιως ιταλικο μην ακουω τετοια...

Σαπιζε το alfasud και 40 χρονια μετα τα ιταλικα δεν ειναι καλα;

Δοκιμασε group vag να σου πουνε......😁 μπες σε φορουμ να δεις τι γινεται.

Απο tsi κινητηρες εαν θες εχω 2 κολληταρια να σου πω λεπτομερειες οτι θελεις.

Εναν με golf 1.4gt 170 κι εναν με skoda octavia 5 1.8tsi.

Ουτε vag εχω ακουσει καλα πραγματα.

Αλλα ειπα μηπως και το scirocco ηταν κατι που να μου εκανε

4 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Βεβαιως ιταλικο μην ακουω τετοια...

fan ή ειχες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Doped είπε

Ειλκρινα μην πας σε κατι τετοιο καηκες.......και απο καυσιμο και απο συντηρηση.

Συν οτι ειναι 2000 κυβικα.

Kαταρχην τα χλμ ειναι πολλα.Οχι οτι ειναι απαγορευτικο.Μην προσπαθεις να παρεις κατι που φαινεται φθηνο και ειχε καποτε 50000 ευρω.Για να πας σε τετοιο αμαξι πρωτα θα δεις οτι στα 200 που εχει κανει εχει την απαραιτητη συντηρηση με εγγραφα που να το αποδεικνυουν.

Τα 200κ ειναι χλμ για κιτ συμπλεκτη,τουρμπινες,συντηρηση τετρακινησης και αρκετα αλλα ακομα στο μοτερ.

Ειναι πολυεξοδο αυτοκινητο μην σε βαζουν σε πειρασμο τα 5000 ευρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Ειλκρινα μην πας σε κατι τετοιο καηκες.......και απο καυσιμο και απο συντηρηση.

Συν οτι ειναι 2000 κυβικα.

Kαταρχην τα χλμ ειναι πολλα.Οχι οτι ειναι απαγορευτικο.Μην προσπαθεις να παρεις κατι που φαινεται φθηνο και ειχε καποτε 50000 ευρω.Για να πας σε τετοιο αμαξι πρωτα θα δεις οτι στα 200 που εχει κανει εχει την απαραιτητη συντηρηση με εγγραφα που να το αποδεικνυουν.

Τα 200κ ειναι χλμ για κιτ συμπλεκτη,τουρμπινες,συντηρηση τετρακινησης και αρκετα αλλα ακομα στο μοτερ.

Ειναι πολυεξοδο αυτοκινητο μην σε βαζουν σε πειρασμο τα 5000 ευρω.

Ιδανικο για εμενα ειναι το BMW 3 series που εβγαινε μεχρι το 2004.

316Ci αλλα δεν παιρνει τα ποδια του.

Αλλα αυτη η μουρη που φαινεται σαν βαρεμενη ή σαν να εχει θυμωσει μου αρεσει πολυ.

Το ειχα οδηγησει και ηταν απλα ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ αργο για το μεγεθος του.

Επισης εχω διαβασει τοσα για τις σαπιλες των πλαστικων στις BMW (το ειχα δει και εγω στο mini) που το φοβαμαι λιγο.

Να σημειωθει οτι και το SMART που ειχα δει ΟΛΟ ηταν πλαστικο.

ΟΛΟ ομως. Περα απο καποια κομματια που ηταν απο υφασμα (και αυτα απο κατω με πλαστικο)

Επεξ/σία από Doped
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα αλλα παλαιοτερα.

Η συγκεκριμενη alfa που σου εδειξα δεν ειναι οπως σημερα fiat.

Εχει δικο της χαρακτηρα και οδηγησε καποιο αυτης της εποχης μια 147 πχ και θα το καταλαβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Ειχα αλλα παλαιοτερα.

Η συγκεκριμενη alfa που σου εδειξα δεν ειναι οπως σημερα fiat.

Εχει δικο της χαρακτηρα και οδηγησε καποιο αυτης της εποχης μια 147 πχ και θα το καταλαβεις.

οκ θα το τσεκαρω.

Για το BMW γνωμη? πεφτουμε στην ιδια κατηγορια με το audi?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Doped είπε

Ιδανικο για εμενα ειναι το BMW 3 series που εβγαινε μεχρι το 2004.

316Ci αλλα δεν παιρνει τα ποδια του.

Αλλα αυτη η μουρη που φαινεται σαν βαρεμενη ή σαν να εχει θυμωσει μου αρεσει πολυ.

Το ειχα οδηγησει και ηταν απλα ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ αργο για το μεγεθος του.

Επισης εχω διαβασει τοσα για τις σαπιλες των πλαστικων στις BMW (το ειχα δει και εγω στο mini) που το φοβαμαι λιγο.

Μιλας λοιπον για e46 αλλα εαν δεν ειναι απο 2000 κυβικα απλα σερνεται.

Συντηρηση φαρμακι και ανταλλακτικα.

Κατα τα αλλα ειναι τερατα αξιοπιστιας.(βεβαια για να ειμαστε δικαιοι ειναι αξιοπιστα αφου βγαζουν 100 και 110 αλογα απο 1600-1800 κυβικα)

Ωραιο κομματι που εμενα μου κανει ειναι το compact για μικρο,το σενταν Ε46 το θεωρω μαουνα 😁

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31884089-bmw-320

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, JDROGAS είπε

Το πρωτο μου ποστ στο club 😁

Το smart νομιζω οτι δεν θα σου κανει για τη χρηση που το θελεις.

Αναφερθηκε το tt που οντως ειναι σκυλια κινητηρες.......δεν αναφερθηκε ομως το τι καινε στην καθημερινοτητα.

Ο πρωτος 20vt κινητηρας θυμαμαι οταν τον τεσταραν για πρωτη φορα επαθαν πλακα.......αλλα επαθαν πλακα και απο την καταναλωση η οποια λιγο πολυ ξεπερνουσε για πλακα τα 15 λιτρα οταν ειχες βαρυ ποδι.

Θελεις κατι σπιρτζοζικο το καταλαβαινω,αναφερθηκε το 207 και ζητησες γνωμη απο καποιον που το εχει.

Εχουν περασει τρια 207 απο εμενα απο το 2007.

Ενα 1.4 75hp και δυο rc.

Το πρωτο το ξεχνας ειναι ψοφιμι.

Yπαρχει και ο 1600 ατμοσφαιρικος ο οποιος εχει υψηλη καταναλωση.

Οι κινητηρες που σε ενδιαφερουν ειναι οι 1.6 thp στο gt/rallye 150 στο rc 175

To 207 οταν (ημουν τοτε στο ψαξιμο) και εκανα test drive ολους τους ανταγωνιστες της εποχης για να αποφασισω.

Τοτε τουλαχιστον σε σχεση με clio 2.0 - corsa opc - citroen c4 vts μου φανηκε mercedes ποιοτικα.

Πατημα φοβερο,πολυ καλη ποιοτητα υλικων,φρενα αριστα,κινητηρας ηλεκτρικος πραγματικα με ροπη απο τις 1200 και τραβηγμα μεχρι τις 5500 σαν ατμοσφαιρικο.Γενικοτερα θα σου δωσει την αισθηση οτι οδηγεις μεγαλυτερης κατηγοριας αμαξι.

Καταναλωση καμια σχεση με τους ανταγωνιστες του μπορεις με τον thp να κινεισαι ανετα και να καις 7 λιτρα μεσα στην πολη,στο ταξιδι μπορεις να βλεπεις και 6 εαν κινεισαι ταξιδακι.

Το rc απο εξοπλισμο ειναι full extra για την εποχη του (δεν ειχε σχεδον τιποτα να προσθεσεις οταν το πηρα) το rallye ποιο στεγνο το gt πιο πλουσιο το οποιο μπορεις να το βρεις και 5πορτο.

Service σε λογικα πλαισια απο κοστος.

Ενα μειον εχει για μενα οτι εχει 5 σχεσεις.

Μπορεις να βρεις με 6αρι τα τελευταια μοντελα gt/rallye αλλα θεωρω οτι πας ψηλα στα χρηματα.

Μεχρι που φτανεις απο θεμα οικονομικο;

Αν έχει max τα 5κ δεν πρόκειται να βρει 207 rc της προκοπής και τα gt και rally θα είναι ξεσκισμένα.

Επίσης, 207 gt, rally και rc του 2009 ή νεότερο, γιατί θα πρέπει να έχει χωράφι με ελιές, για να καλύψει το λάδι που θα αναπληρώνει....

Επιπλέον,  ο thp θέλει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευλαβική συντήρηση,  αλλιώς θα τον πάρεις στο χέρι.

Κατά τα άλλα, σαν αυτοκίνητο είναι πανεμορφο και απολαυστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Επίσης, 207 gt, rally και rc του 2009 ή νεότερο, γιατί θα πρέπει να έχει χωράφι με ελιές, για να καλύψει το λάδι που θα αναπληρώνει....

Επιπλέον,  ο thp θέλει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευλαβική συντήρηση,  αλλιώς θα τον πάρεις στο χέρι.

Εγω και τα δυο rc που ειχα/εχω δεν φαγανε λαδι ποτε,αρκει βεβαια να μην βαζεις 10w40.

Ο thp ειναι ενας κινητηρας high compression και πολυ σφιχτος,θελει δηλαδη ειδικο και ψιλο λαδι για να δουλεψει σωστα και να εχει μακροζωια.

Πολλοι στην αρχη δεν ηξεραν και εβαζαν οτι να'ναι (ξερω και αντιπροσωπεια που εβαζε 10w40 shell) ,οποτε τα χιτωνια μεσα γινανε σαν αυγα-οβαλ και τρωγανε το λαδι με το κιλο.

Και τα δυο ειναι του 2007-2008.Μιλαω παντα για rc που εχω ιδια αποψη.

Το πρωτο αρχισε να τσμπαει λαδι στα 195000χλμ απολυτα φυσιολογικο για αυτοκινητο με τουρμπο.

Τα μισα λαδια τα ετρωγε η τουρμπινα αφου δεν ειχε γινει επισκευη,

Ευλαβικη συντηρηση δεν θελει απλα θελει συνθετικο 0w30 με τις προδιαγραφες που πρεπει καθε 10000χλμ και οχι καθε 30000 που ελεγε η πεζω και το μανιουαλ το ιδιο,και μπουζι που κοστιζουν περιπου 40 ευρω η 4αδα κατα προτιμηση και αυτα καθε 10000χλμ.

Κατα τα αλλα δεν θελει τιποτα παραπανω απο τα αντιστοιχα τουρμπατα,γιατι κακα τα ψεμματα τα τουρμπατα εχουν αλλη συντηρηση-φθορες απο τα ατμοσφαιρικα.

Ειναι ενας κινητηρας που βγαζει απο 1600 κυβικα 175 ιππους και οπωσδηποτε χρηζει σωστης συντηρησης.

2 ώρες πριν, JDROGAS είπε

Απλα για να ειμαστε ειλκρινεις δεν θα βρεις rc τουλαχιστον της προκοπης με 5000.

Του το ανεφερα εδω!

37 λεπτά πριν, Doped είπε

Για το BMW γνωμη?

Ριξε μια ματια και σε σειρα 1 που ειναι πιο φρεσκια και πιο σπιρτο απο τη σειρα 3.

Βεβαια πιο δυσκολα θα βρεις στα 5κ

https://www.car.gr/used-cars/bmw.html?make=298&mileage-from=10000&mileage-to=175000&model=924&model=925&pg=1&price-from=>2000&price-to=<5000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Εγω και τα δυο rc που ειχα/εχω δεν φαγανε λαδι ποτε,αρκει βεβαια να μην βαζεις 10w40.

Ο thp ειναι ενας κινητηρας high compression και πολυ σφιχτος,θελει δηλαδη ειδικο και ψιλο λαδι για να δουλεψει σωστα και να εχει μακροζωια.

Πολλοι στην αρχη δεν ηξεραν και εβαζαν οτι να'ναι (ξερω και αντιπροσωπεια που εβαζε 10w40 shell) ,οποτε τα χιτωνια μεσα γινανε σαν αυγα-οβαλ και τρωγανε το λαδι με το κιλο.

Και τα δυο ειναι του 2007-2008.Μιλαω παντα για rc που εχω ιδια αποψη.

Το πρωτο αρχισε να τσμπαει λαδι στα 195000χλμ απολυτα φυσιολογικο για αυτοκινητο με τουρμπο.

Τα μισα λαδια τα ετρωγε η τουρμπινα αφου δεν ειχε γινει επισκευη,

Ευλαβικη συντηρηση δεν θελει απλα θελει συνθετικο 0w30 με τις προδιαγραφες που πρεπει καθε 10000χλμ και οχι καθε 30000 που ελεγε η πεζω και το μανιουαλ το ιδιο,και μπουζι που κοστιζουν περιπου 40 ευρω η 4αδα κατα προτιμηση και αυτα καθε 10000χλμ.

Κατα τα αλλα δεν θελει τιποτα παραπανω απο τα αντιστοιχα τουρμπατα,γιατι κακα τα ψεμματα τα τουρμπατα εχουν αλλη συντηρηση-φθορες απο τα ατμοσφαιρικα.

Ειναι ενας κινητηρας που βγαζει απο 1600 κυβικα 175 ιππους και οπωσδηποτε χρηζει σωστης συντηρησης.

Του το ανεφερα εδω!

Είσαι στο psclub;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...