Προς το περιεχόμενο

LG OLED BX/CX 6LA/B


Innersense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, abAeterno είπε

Ειμαι κάπως τυχερός γιατι εδώ που μένω εχω ακριβός δίπλα και Public και Κωτσόβολο. 5 λεπτα απόσταση ειναι. Το θεμα της μεταφοράς δεν με πειράζει. Το Burn in ήθελα μονο να μπορώ να έχω εγγύηση σε περίπτωση που κατι γίνει. Απο βδομάδα θα δω απο πιο απο τα 2 μαγαζια θα πάρω κάποια oled. Μια πενταετία να μου βγάλει μια χαρα ειναι. Δεν έχω απαίτηση να βγάλει 10 χρόνια.

Θα σου πρότεινα να έχεις γραπτώς κάπου (συμβόλαιο, email), ότι το burn in περιλαμβάνεται στην επέκταση εγγύησης γιατί οι εταιρίες σήμερα λένε αύριο ξελένε. Το λέω γιατί έχει καεί η γούνα μου από τέτοιες ιστορίες....

Επεξ/σία από slr
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 560
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
22 hours ago, ThanosR92 said:

Άρα στην ουσία πληρώνουμε για 3 χρόνια και όχι για 5 στον Κωτσοβολο. 

Όχι ακριβώς. Ο Κωτσόβολος και τα υπόλοιπα καταστήματα σου παρέχουν πρακτικά ένα ξεχωριστό πακέτο παροχών για 5 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς (άσχετα με το τι ισχύει από τον ίδιο τον κατασκευαστή). Δες το σαν ένα ξεχωριστό ασφαλιστικό πακέτο για την τηλεόρασή σου, διάρκειας 5 ετών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/8/2021 στις 5:40 ΜΜ, abAeterno είπε

Αν βάλω επέκταση εγγύησης με καλύπτει για burn in?

Σε καλύπτει εφόσον έχεις κάνει σωστή χρήση της τηλεόρασης.Κλείσιμο για 10 λεπτά ανά 4 ώρες και ενεργοποιημένες τις προστασίες της τηλεόρασης για το oled πάνελ.Αν εσυ την πηδήξεις με 100% το oled brightness και να παίζει στο ίδιο κανάλι για μέρες τοτε οχι δεν θα σου την αλλάξουν..Θα σου πουν κακή χρήση τηλεόρασης.

Αν θέλεις να απολαύσεις φανταστικά χρώματα απολυτα μαύρα αγόρασε την αλλά θέλει απλά λίγο να την προσέχεις..Αν την προσέχεις δεν θα έχεις πρόβλημα..Αν ειναι να την παρατήσεις στο έλεος της ισως να πας σε μια qled

 

 

 

Επεξ/σία από akmakas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, akmakas είπε

Σε καλύπτει εφόσον έχεις κάνει σωστή χρήση της τηλεόρασης.Κλείσιμο για 10 λεπτά ανά 4 ώρες και ενεργοποιημένες τις προστασίες της τηλεόρασης για το oled πάνελ.Αν εσυ την πηδήξεις με 100% το oled brightness και να παίζει στο ίδιο κανάλι για μέρες τοτε οχι δεν θα σου την αλλάξουν..Θα σου πουν κακή χρήση τηλεόρασης.

Αν θέλεις να απολαύσεις φανταστικά χρώματα απολυτα μαύρα αγόρασε την αλλά θέλει απλά λίγο να την προσέχεις..Αν την προσέχεις δεν θα έχεις πρόβλημα..Αν ειναι να την παρατήσεις στο έλεος της ισως να πας σε μια qled

 

 

 

Ναι καταλαβαίνω τι λες. Οχι ξέρω πως να την λειτουργώ με βάση τα setting και το brightness αλλά και πότε να κάνει cc. Ούτε gamer είμαι ούτε τέρμα brightness θα έχω. Η χρήση μου είναι απλή δεν ξεπερνάω της 5 ώρες την ημέρα. Μονο για ταινίες και σειρές την θέλω. Αλλά δεν λιώνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά έχει κάνει κάποιος Professional Calibration με τον Μανώλη η κάποιον άλλο στην OLED; 

Αν ναι, είδατε μεγάλες διαφορές; °

Επεξ/σία από ThanosR92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 hours ago, ThanosR92 said:

Παιδιά έχει κάνει κάποιος Professional Calibration με τον Μανώλη η κάποιον άλλο στην OLED; 

Αν ναι, είδατε μεγάλες διαφορές; °

Αν εμπιστεύεσαι τα μάτια σου δεν χρειάζεσαι κανέναν αλλο για να παίξεις με τις ρυθμίσεις. Απο τη στιγμή που στην τηλεόραση βλέπουμε διαφορετικό περιεχόμενο κάθε φορα (είδος, αναλυση, κλπ), ποτέ δεν θα έχεις το τέλειο αποτέλεσμα σε όλες τις περιπτώσεις ο,τι καλιμπράρισμα κι αν κάνεις.

Γνώμη μου πάντα προφανώς. :) 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, billdanos είπε

Αν εμπιστεύεσαι τα μάτια σου δεν χρειάζεσαι κανέναν αλλο για να παίξεις με τις ρυθμίσεις. Απο τη στιγμή που στην τηλεόραση βλέπουμε διαφορετικό περιεχόμενο κάθε φορα (είδος, αναλυση, κλπ), ποτέ δεν θα έχεις το τέλειο αποτέλεσμα σε όλες τις περιπτώσεις ο,τι καλιμπράρισμα κι αν κάνεις.

Γνώμη μου πάντα προφανώς. :) 

Δεν αντιλέγω, αλλά άλλο το δικό μου μάτι και άλλο το μάτι ενός ειδικού με πιστοποίηση. 

Βέβαια και εμένα μου κάνει κάπως περιέργεια για το αν το τελικό αποτέλεσμα θα μου τεριαξει. 

Απο την άλλη να σου πω την αμαρτία μου, 3 μήνες τώρα δεν νομίζω ότι βλέπω όπως πρέπει να δω όσα βίντεο και να έχω δει. 

Απλά στα 4K / Remux βλέπω στο ζωηρόχρωμο και μου αρέσει πολύ. 

Στο ποδόσφαιρο κάτι κάνω αλλά σίγουρα νομίζω πάει ακόμα καλύτερα και στα αναλογικά θέλω να κλάψω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
9 hours ago, ThanosR92 said:

Δεν αντιλέγω, αλλά άλλο το δικό μου μάτι και άλλο το μάτι ενός ειδικού με πιστοποίηση. 

Βέβαια και εμένα μου κάνει κάπως περιέργεια για το αν το τελικό αποτέλεσμα θα μου τεριαξει. 

Απο την άλλη να σου πω την αμαρτία μου, 3 μήνες τώρα δεν νομίζω ότι βλέπω όπως πρέπει να δω όσα βίντεο και να έχω δει. 

Απλά στα 4K / Remux βλέπω στο ζωηρόχρωμο και μου αρέσει πολύ. 

Στο ποδόσφαιρο κάτι κάνω αλλά σίγουρα νομίζω πάει ακόμα καλύτερα και στα αναλογικά θέλω να κλάψω. 

Βλέπεις λοιπόν πως ήδη έχεις 3 διαφορετικές εμπειρίες ανάλογα με το περιεχόμενο που βλέπεις κάθε φορά. Άρα θεωρώ πως είναι αδύνατον να έχεις ένα σετ ρυθμίσεων που θα σε καλύψει σε όλες τις περιπτώσεις. Δεν υποτιμώ τη δουλειά, τις γνώσεις και το αποτέλεσμα που θα έχεις από έναν ειδικό, αλλά για μια τηλεόραση που την έχουμε για οικιακή χρήση εκτιμώ πως δεν αξίζει και πολύ τον κόπο. Εκτός ίσως από περιπτώσεις που κάποιος τα έχει κάνει μαντάρα με τις ρυθμίσεις και τα βλέπει όλα εντελώς λάθος! :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/8/2021 στις 7:07 ΜΜ, slr είπε

Θα σου πρότεινα να έχεις γραπτώς κάπου (συμβόλαιο, email), ότι το burn in περιλαμβάνεται στην επέκταση εγγύησης γιατί οι εταιρίες σήμερα λένε αύριο ξελένε. Το λέω γιατί έχει καεί η γούνα μου από τέτοιες ιστορίες....

Σωστά αυτό δεν το είχα σκεφτεί. Θα κοιτάξω κάπως να έχω κάποιο αποδεικτικό οτι όντος έχει εγγύηση και οχι απλά στα λόγια. Γιατί μια λένε μια ξελενε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συμβόλαιο εγγύησης δεν γράφει τιποτα για burn in και ούτε θα δώσει κανείς γραπτώς τέτοια εγγύηση.

Ο λόγος ειναι ένας πως η LG δεν θεωρεί το burn in πρόβλημα λειτουργίας δεν το συζητά καν ως πρόβλημα.Γιαυτήν ουσιαστικά δεν υφίσταται τέτοιο θέμα..Το burn in για την LG δημιουργείται από 2 πράγματα..Αστοχία πάνελ,η κακή χρήση τηλεόρασης..Στην πρώτη περίπτωση σου δίνουν η καινούργια τηλεόραση η σου αλλάζουν το πάνελ ολόκληρο με καινούργιο.Στην δεύτερη δεν χωρά καμία αμφιβολία ότι δεν θα σε εξυπηρετήσουν.

Και στις 2 περιπτώσεις εξετάζουν τα log της τηλεόρασης από την μέρα που άνοιξε μέχρι την μέρα που πήγε συνεργείο.Οπότε ειναι πολύ εύκολο να καταλάβουν τι από τα 2 συμβαίνει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
50 minutes ago, coyote2 said:

γιατί δε το κάνει αυτόματα? Ευχαριστούμε

Και μόλις την σβήνω και την ανάβω μου βγάζει μύνημα ότι έγινε αναβάθμιση (?)

Αν έχεις ανοιχτή τη σχετική επιλογή, προφανώς και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι. Εγώ έχω ενεργή μόνο την ειδοποίηση όταν υπάρχει νέο update ώστε να τσεκάρω πριν αν όλα είναι οκ (bug reports κλπ). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας εχει ερθει το update 3.23.25?? Ειμαι ακομα στο 3.23.15.. cx 48αρα την πηρα πριν περιπου 2 εβδομαδες πρωτη φορα OLED τρομερη εικονα δεν γυριζω ξανα σε LED με την καμια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...