Προς το περιεχόμενο

LG OLED BX/CX 6LA/B


Innersense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, coyote2 είπε

Μπορεί κάποιος από σας την LG να κάνει casting από τις εφαρμογές της nova ή cosmote casting μου δουλεύει μόνο στο netflix;;;

Casting όπως λέμε chromecast δεν υποστηρίζουν οι LG, μόνο οι TV που έχουν Android TV. Ενδιάμεση λύση είναι να πάρεις ένα εξωτερικό Android TV player και να το στέλνεις εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 560
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Theo X είπε

Casting όπως λέμε chromecast δεν υποστηρίζουν οι LG, μόνο οι TV που έχουν Android TV. Ενδιάμεση λύση είναι να πάρεις ένα εξωτερικό Android TV player και να το στέλνεις εκεί.

Εκεί καταλήγω, αλλά γιατί το Netflix κάνει cast?

Επεξ/σία από coyote2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, coyote2 είπε

Εκεί καταλήγω, αλλά γιατί το Netflix κάνει cast?

Είναι μια λειτουργικότητα screen sharing που για την ώρα υπάρχει μόνο στο Netflix και YouTube https://www.lg.com/in/support/product-help/CT20150005-20151747657620.

Το ότι αναφέρεται ως casting από την ίδια την LG μπερδεύει λίγο την κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, privateer είπε

και πολυ το αργησες

Μόνο για τη Νόβα.... Όλα τα άλλα γρήγορα τα κάνει.

 

Δοκίμασα σήμερα kodi ... Γενικά παίζει θέλει λίγο στήσιμο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Αγόρασα την Παρασκευή μια LG C1 65" απο Κωτσόβολο.

Δεν έβαλα την πενταετή εγγύση γιατι σκεφτόμουν πως προτιμώ την απευθείας εγγύηση της LG.

Διάβασα τους όρους σήμερα, και δίαβασα και αρκετά threads/posts εδώ, αλλα και σε άλλα forum, για το τι παίζει γενικά σε Ελλάδα και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις.

Η αρχική-αρχική σκέψη ήταν να πάρω την προνομιακή εγγύση της LG (AQILO) που - υποτίθεται - καλύπτει και θραύση, βραχυκύκλωμα, υγρα κλπ. Ωστόσο εδώ διαβάζω πως ορισμένοι λένε πως η κάλυψη για θράυση διαρκεί για ένα χρονο. Αυτό βέβαια δεν αναφέρεται κάπου στους όρους. Στους όρους αναγράφει πως δεν καλύπτεται αν προκλήθηκε θράυση απο δόλο ή από αμέλεια του καταναλωτή. Αν, δηλαδή, κατα τη διάρκεια μιας μεταφοράς της τηλεόρασης (μετακόμιση), χτυπηθεί και σπάσει, με καλύπτει ή θα θεωρηθεί δόλος και αμέλεια;

Δεύτερον, αν - χτύπα ξύλο - πάθει κατι η τηλεόραση και χρειαστεί να μου την αντικαταστήσουν στα 3 χρόνια (απο τα 5 που ειναι συνολικά η εγγύηση), είναι λογικό η νεα τηλεόραση να μην καλύπτεται απο 5ετη εγγυήση, καθοτι δεν έχει ιδιο σειριακό. Στην περίπτωση αυτή όμως, τα υπόλοιπα 2 χρόνια εγγύησης που δεν αξιοποιήθηκαν, πιστώνονται; Ή απλά τα χάνω;

Σε περίπτωση εντολής αντικατάστασης της τηλεόρασης, αν αγοράσω την εγγύηση της LG, θα μου πιστώσει κάποιο ποσό στο κατάστημα αγοράς; Διαβάζω πως αρκετοί που τους έγινε αντικατάσταση, τους δόθηκε και το δικαίωμα, με μια διαφορά, να αγοράσουν κάποιο καλύτερο μοντέλο/μέγεθος τηλεόρασης. Εκεί θα συνέφερε να έχω την εγγύηση του καταστήματος καλύτερα - που θα μου έδινε το παραπάνω δικαίωμα, ή με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρεται και η LG (AQILO), δίνοντας μου δικαίωμα για "αναβάθμιση" σε περίπτωση μη επισκευάσιμης ζημιάς;

Ευχαριστώ για το χρόνο και συγγνώμη για το κατεβατό.

Επεξ/σία από YiannisPj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Βγηκε νεο firmware προχτες 04.30.55, δεν εχει βγει ακομα για update μεσα απο την τβ, το κατεβασα και το εβαλα. Κλασσικα δεν λενε αναλυτικα τι διορθωνει αλλα διαφοροι στο youtube λενε οτι λυνει καποια θεματα με το hdmi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
On 09/01/2022 at 07:44, Predatorkill said:

Βγηκε νεο firmware προχτες 04.30.55, δεν εχει βγει ακομα για update μεσα απο την τβ, το κατεβασα και το εβαλα. Κλασσικα δεν λενε αναλυτικα τι διορθωνει αλλα διαφοροι στο youtube λενε οτι λυνει καποια θεματα με το hdmi.

04.30.55 3. Changes

- HDMI4 no signal improvement (03.00.35)

- Improved HDMI No signal issue in eARC On state (03.00.45)

- Some bug fixes (03.00.60) - Improvement of the power not turning off when connected to a specific set -top - Improvement of noise generation when transmitting iPhone video to TV with Airplay app

- Improvement of volume drop when setting the set-top box volume to low (1~2) - Improvement of screen saver execution error - Improvement of pop-up message that Bluetooth service needs to be initialized

- Add new model name_OLED55_65_77CXFNA

- Specific eARC equipment works as ARC improvement (03.00.70)

- Voice mode, output mode, improvement of lip sync distortion when using the voice recognition button on the magic remote control / improvement of no video when switching IP channels (03.00.75)

- Function correspondence (03.10.43) Improved Apple Airplay function AMD FreeSync support (only OLED CX and GX supported) Improved sports alert function

- Icon and text are not displayed properly or are output in a block shape issue improvement (03.11.10)

- New NVIDIA GeForce RTX 30 series compatibility issues improved (03.11.25)

- HDMI 2.1 compatibility issue improvement (03.11.30) → Improved VRR performance so that there is no interruption in PC and console games

- MR Minor 2 compatible (03.21.09) - Improved home launcher design - Listen to TV sound on mobile through ThinQ App - Added number keys/color keys for screen remote control according to the development of new magic remote control

- Image quality improvement reflected (03.21.16)   Improvement of minor issues related to software (03.21.21)

- Improvement of minor issues related to software (03.23.10)

- Improvement of minor issues related to software (03.23.15)

- Improvement of minor issues related to software (MR5_03.23.25)

- Improvement of minor issues related to software (03.23.35)

- MR4_2109(04.30.10) Improvement of minor issues related to software / Improvement of music recognition function performance

- Improvement of minor issues related to software (04.30.35)

- Improvement of minor issues related to software (04.30.40)

- improved software-related minor issues (04.30.55)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/12/2021 στις 1:00 ΠΜ, YiannisPj είπε

Καλησπέρα,

Αγόρασα την Παρασκευή μια LG C1 65" απο Κωτσόβολο.

Δεν έβαλα την πενταετή εγγύση γιατι σκεφτόμουν πως προτιμώ την απευθείας εγγύηση της LG.

Διάβασα τους όρους σήμερα, και δίαβασα και αρκετά threads/posts εδώ, αλλα και σε άλλα forum, για το τι παίζει γενικά σε Ελλάδα και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις.

Η αρχική-αρχική σκέψη ήταν να πάρω την προνομιακή εγγύση της LG (AQILO) που - υποτίθεται - καλύπτει και θραύση, βραχυκύκλωμα, υγρα κλπ. Ωστόσο εδώ διαβάζω πως ορισμένοι λένε πως η κάλυψη για θράυση διαρκεί για ένα χρονο. Αυτό βέβαια δεν αναφέρεται κάπου στους όρους. Στους όρους αναγράφει πως δεν καλύπτεται αν προκλήθηκε θράυση απο δόλο ή από αμέλεια του καταναλωτή. Αν, δηλαδή, κατα τη διάρκεια μιας μεταφοράς της τηλεόρασης (μετακόμιση), χτυπηθεί και σπάσει, με καλύπτει ή θα θεωρηθεί δόλος και αμέλεια;

Δεύτερον, αν - χτύπα ξύλο - πάθει κατι η τηλεόραση και χρειαστεί να μου την αντικαταστήσουν στα 3 χρόνια (απο τα 5 που ειναι συνολικά η εγγύηση), είναι λογικό η νεα τηλεόραση να μην καλύπτεται απο 5ετη εγγυήση, καθοτι δεν έχει ιδιο σειριακό. Στην περίπτωση αυτή όμως, τα υπόλοιπα 2 χρόνια εγγύησης που δεν αξιοποιήθηκαν, πιστώνονται; Ή απλά τα χάνω;

Σε περίπτωση εντολής αντικατάστασης της τηλεόρασης, αν αγοράσω την εγγύηση της LG, θα μου πιστώσει κάποιο ποσό στο κατάστημα αγοράς; Διαβάζω πως αρκετοί που τους έγινε αντικατάσταση, τους δόθηκε και το δικαίωμα, με μια διαφορά, να αγοράσουν κάποιο καλύτερο μοντέλο/μέγεθος τηλεόρασης. Εκεί θα συνέφερε να έχω την εγγύηση του καταστήματος καλύτερα - που θα μου έδινε το παραπάνω δικαίωμα, ή με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρεται και η LG (AQILO), δίνοντας μου δικαίωμα για "αναβάθμιση" σε περίπτωση μη επισκευάσιμης ζημιάς;

Ευχαριστώ για το χρόνο και συγγνώμη για το κατεβατό.

Αν γνωριζει καποιος, ας απαντησει, με ενδιαφερει και εμενα το θεμα της εγγυησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Αν γνωριζει καποιος, ας απαντησει, με ενδιαφερει και εμενα το θεμα της εγγυησης.

Για να εισαι 100% σιγουρος στειλε τις ερωτησεις στο support της lg με κοινοποιηση στο support της εταιριας που παρεχει την εξτρα εγγυηση. Θα τα εχεις γραπτως και θα ξερεις σιγουρα. 
 

@billdanos Το διαβασα πριν το κατεβασω αλλα ειναι (κλασσικα) γενικοτητες. Ελπιζω να φτιαξανε το netflix που κρασαρε και οταν το ξαναανοιγες συνεχιζε η αμεσως η προβολη απο εκει που κρασαρε λες και γινοταν minimize ενα πραγμα, εσπαγε μπαλες αυτη η ιστορια. Δεν το εχω δουλεψει ακομα για να δω αμα το κανει ακομα.

Επεξ/σία από Predatorkill
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

21 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Αν γνωριζει καποιος, ας απαντησει, με ενδιαφερει και εμενα το θεμα της εγγυησης.

Μίλησα αρκετές φορές με LG και η LG με κατεύθυνε στο email της AQILO, που να τονίσω η εν λόγω εταιρεία εδρεύει στην Αυστρία. Έστειλα e-mail εκεί, λοιπόν, κι απάντηση δεν πήρα ποτέ...

Γενικα ένα μπάχαλο.

Εγώ για να ειμαι ήσυχος (με τη συνειδησή μου περισσότερο) πηρα την 5ετη premium απο LG/AQILO που καλύπτει και βραχυκύκλωμα και διακυμάνσεις τάσεις (με όρο φυσικά να λαμβάνονται τα "σωστα" - ποια ειναι αραγε;; - μετρα ασφαλείας).

Γενικά οι όροι είναι γραμμένοι κατα τέτοιο τρόπο που άνετα μπορούν να μην καλύψουν και τίποτα και ποτέ. Ωστόσο, καλή τη πίστει, διάλεξα να πάρω από LG. 

Επίσης, η premium ασφάλεια, δεν καλύπτει την πτώση υγρών. Το γράφει στους όρους.

Πάντως σε ενα απο το παραπάνω ερωτήματα που έθεσα, αυτό του τι συμβαίνει αν αντικατασταθεί η τηλεόραση πριν το τέλος της 5ετίας, απο τα συμφραζόμενα κατάλαβα πως - φυσικα! - δεν παίρνεις τιποτα πίσω. Μόνο αν συμβεί τα πρώτα δυο χρονια, που καλύπτεται από τη συμβατική εγγύση της LG, γίνεται μεταφορά της εγγύησης στη νεα τηλεόραση. Αυτό αναγράφεται στους όρους. Τώρα αν χαλάσει η τηλεόραση στα 2.5 χρόνια, δηλαδή στο διάστημα που καλύπτεται από την premium ασφαλεια/εγγύηση, και αντικατασταθεί, τότε δεν παίρνεις τίποτα πίσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, YiannisPj είπε

 

Μίλησα αρκετές φορές με LG και η LG με κατεύθυνε στο email της AQILO, που να τονίσω η εν λόγω εταιρεία εδρεύει στην Αυστρία. Έστειλα e-mail εκεί, λοιπόν, κι απάντηση δεν πήρα ποτέ...

Γενικα ένα μπάχαλο.

Εγώ για να ειμαι ήσυχος (με τη συνειδησή μου περισσότερο) πηρα την 5ετη premium απο LG/AQILO που καλύπτει και βραχυκύκλωμα και διακυμάνσεις τάσεις (με όρο φυσικά να λαμβάνονται τα "σωστα" - ποια ειναι αραγε;; - μετρα ασφαλείας).

Γενικά οι όροι είναι γραμμένοι κατα τέτοιο τρόπο που άνετα μπορούν να μην καλύψουν και τίποτα και ποτέ. Ωστόσο, καλή τη πίστει, διάλεξα να πάρω από LG. 

Επίσης, η premium ασφάλεια, δεν καλύπτει την πτώση υγρών. Το γράφει στους όρους.

Πάντως σε ενα απο το παραπάνω ερωτήματα που έθεσα, αυτό του τι συμβαίνει αν αντικατασταθεί η τηλεόραση πριν το τέλος της 5ετίας, απο τα συμφραζόμενα κατάλαβα πως - φυσικα! - δεν παίρνεις τιποτα πίσω. Μόνο αν συμβεί τα πρώτα δυο χρονια, που καλύπτεται από τη συμβατική εγγύση της LG, γίνεται μεταφορά της εγγύησης στη νεα τηλεόραση. Αυτό αναγράφεται στους όρους. Τώρα αν χαλάσει η τηλεόραση στα 2.5 χρόνια, δηλαδή στο διάστημα που καλύπτεται από την premium ασφαλεια/εγγύηση, και αντικατασταθεί, τότε δεν παίρνεις τίποτα πίσω.

Οταν λες τιποτα πισω τι εννοεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Predatorkill είπε

Οταν λες τιποτα πισω τι εννοεις; 

Εννοώ πως - θεωρώ - δε θα μεταφερθούν τα 2.5 υπολοιπα χρονια στην τηλεόραση. Ούτε θα πάρεις μερος του ασφαλιστηρίου επιστροφή.

Αμα σου χαλάσει στα 2 χρονια και 1 ημερα (στη διάρκεια της ασφάλειας δηλαδή), και αντικατασταθεί, τότε μπορεί εσύ να πλήρωσες για 5 έτη, αλλά θα αξιοποιήσεις τα 2 χρονια και 1 ημέρα μονο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...