Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η Ευρώπη βάζει τέλος στους κινητήρες βενζίνης και diesel


Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, SeriesX είπε

Ενα φορτηγο με CNG αγορασαμε, μας βγηκε ξινο. Απο πολλες αποψεις πεταμενα λεφτα.

Θελεις λιγο να το αναλυσεις αυτο? ειναι ενδιαφερον.

4 ώρες πριν, SeriesX είπε

Το hybrid ειναι ψευτιες

Η μειωση στην καναλωση που κανουν ειναι πραγματικη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 38
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Συγνώμη ρε παιδιά . Νόμιζα πως είμαι ακόμα σε ταξίδι σε άλλη χώρα  και δεν είμαι Ελλάδα.  Γραφτε λάθος. Οκ σε κανενα ( malelio , huff post  ) λογικά η κανενα τέτοιου είδος σοβαρά σάιτ. Μη

ναι σίγουρα , το 25 μόνο ηλεκτρικά 🤣 απλά θα έχουν όλα μπαταρία σαν υβριδικά (τα θεωρούν ηλεκτρικά και τα mild hybrid)..... τίποτα το σπουδαίο και αναμενόμενο... αμφιβάλλω όμως οτι θα πιάσουν την

Η Ευρώπη θέλει να βγάλει το euro 7 και να σταματήσει τα euro 6 και πίσω ... Είπαν έως το 2025 θα έχουμε διορία ...έτσι ακούγετε βασικά ....   Τι πιστεύετε?    Είναι ωραίο θέμα για

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειδικά Ελλάδα μην περιμένετε σημαντικό μερίδιο του στόλου αυτοκινήτων πριν το 2040.  (σημαντικό λέγοντας γύρω στο 20-25% στο πιο αισιόδοξο σενάριο)
Επίσης οι περισσότερες χώρες που λένε "Το 2035 πχ σταματανε οι πωλησεις νεων αυτοκινητων με μηχανες εσωτερικης καυσης" θα δώσουν πόσες παρατάσεις. Το έχουμε δει το έργο ξανά και ξανα. 

Εδώ για να καταργήσουν την Super βενζίνη είχαν κάνει κοντά μια δεκαετία...και μιλάμε για κάτι με μηδενικές αλλαγές στις υπάρχουσες υποδομές (πρατηρια) και μηδενική ουσιαστικά επίπτωση στον υπάρχον στόλο. 
Όχι εδώ που πρέπει να αποσυρθούν/αλλάξουν στόλοι εκατομμυρίων αυτοκινήτων και να δημιουργηθούν εκατομμύρια φορτιστές με αντίστοιχες θέσεις πάρκινγκ. 

Στις ευρωπαικές μεγαλουπόλεις που είναι απίστευτα πυκνοκατοικημένες που θα μπούνε τόσες εκατοντάδες χιλιάδες φορτιστές και που θα παρκάρουν όλα αυτά τα αμάξια για ώρες ολοκληρες για να φορτίζουν?  Αθήνα-Ρώμη-Λονδινο-Μαδριτη...δεν παω καν στις τεραστιες μη ευρωπαικες αγορες (Ρωσια-Τουρκια-Κινα-Ιαπωνια-Μεξικο-Βραζιλια) που εκεί είναι ακομα πιο πυκνοκατοικημένες οι μεγαλουπόλεις και η εγκατάσταση τετοιων υποδομών σε τόσο τεράστιο αριθμό μοιάζει πραγματικά ανέφικτη. 
Όποιος έχει πάει Κωνσταντινούπολη πχ πραγματικά γελάει με την σκέψη οτι μπορει αυτή η πόλη σε 20 χρονια να έχει τόσες εκατοντάδες χιλιάδες φορτιστές. Που και πως πραγματικά. Μιλάμε για μια πόλη μιαμιση φορά η Ελλάδα...τεράστια αγορά. 

Δεν αναφέρω καν τα κοστη αλλαγης μπαταριας που θα εχουν τα ηλεκτρικα αμαξια και ποτε αυτες θα πεσουν τοσο ωστε το αμαξι να μην ειναι για πεταμα στα 10 χρονια και με μηδενικη μεταπωλητικη αξια. 

Επεξ/σία από Backpacker
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντομεταξυ θέλω να πάρω εν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ...μες με αυτά που γράφετε είναι σαν να μου λέτε πάρε ηλεκτρονικό... Ήθελα να πάρω diesel euro 6

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, gbras είπε

Θελεις λιγο να το αναλυσεις αυτο? ειναι ενδιαφερον.

Η μειωση στην καναλωση που κανουν ειναι πραγματικη.

Oσον αφορα το φορτηγο, το αγορασαμε το 2017 και  με τις υπαρχουσες συνθηκες δεν θα παρουμε αλλο. 

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

- Στο ιδο μεγεθος με το diesel δεχεται για μεταφορα προιοντων λιγοτερο συνολικο βαρος. (2 με 3 τοννους εαν θυμαμαι καλα) 

- Range και ταχυτητα ταξιδιου χειροτερη απο diesel./

- Δυσκολια ευρεσης πρατηριων. (οποτε μικρα δρομολογια, σχεδιασμενα με σκοπο να περασει απο πρατηριο CNG)

ΘΕΤΙΚΑ

- Μειωμενο κοστος μετακινησης. 

ΣΥΠΕΡΑΣΜΑ: Το κοστος μετακινησης τελικα ειναι υψηλοτερο στο CNG με το να υπολογισεις τα ΑΡΝΗΤΙΚΑ που εχεις.  

 

Oσον αφορα τα υβρυδικα, κατι σου δινουν (μειωμενη καταναλωση στη πολη, οχι απαραιτητα κοστος) και κατι σου περνουν (ξεκαθαρα επιδοσεις απο 100 χλμ και πανω αλλα και υψηλες καταναλωσεις).

Κοστος συντηρησης υψηλο (τακτικα services) + πολυπλοκοτητα συστηματος με οτι αυτο συνεπαγεται για πιθανες βλαβες.

Επεξ/σία από SeriesX
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, nikos9595 είπε

Εντομεταξυ θέλω να πάρω εν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ...μες με αυτά που γράφετε είναι σαν να μου λέτε πάρε ηλεκτρονικό... Ήθελα να πάρω diesel euro 6

Μην το σκεφτεσαι καν, χτυπα στο ψαχνo!

Επεξ/σία από SeriesX
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 ώρες πριν, gbras είπε

Θελεις λιγο να το αναλυσεις αυτο? ειναι ενδιαφερον.

Η μειωση στην καναλωση που κανουν ειναι πραγματικη.

Η μείωση στους ρύπους εννοείς...γιατί η μείωση στην κατανάλωση σηκώνει κουβέντα.

10 ώρες πριν, nikos9595 είπε

Εντομεταξυ θέλω να πάρω εν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ...μες με αυτά που γράφετε είναι σαν να μου λέτε πάρε ηλεκτρονικό... Ήθελα να πάρω diesel euro 6

Αν το θες για τα επόμενα 20 χρόνια το diesel euro 6 λογικά σε καλύπτει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, SeriesX είπε

Oσον αφορα τα υβρυδικα, κατι σου δινουν (μειωμενη καταναλωση στη πολη, οχι απαραιτητα κοστος) και κατι σου περνουν (ξεκαθαρα επιδοσεις απο 100 χλμ και πανω αλλα και υψηλες καταναλωσεις).

Κοστος συντηρησης υψηλο (τακτικα services) + πολυπλοκοτητα συστηματος με οτι αυτο συνεπαγεται για πιθανες βλαβες.

Καλό θα ήταν να μην γράφεις για πράγματα που δεν έχεις την παραμικρή ιδέα.

Πρώτα από όλα τα υβριδικά σε σχέση με τα συμβατικά όχι μόνο δεν υστερούν αλλά υπερτερούν κιόλας, και σε κατανάλωση και σε επιδόσεις. Υστερούν μόνο στην κατανάλωση όταν ταξιδεύεις με ταχύτητες κοντά στην τελική τους κάτι που είναι αδιάφορο για τον μέσο οδηγό, ο οποίος ούτε πολλά ταξίδια κάνει (κατά μέσο όρο μόνο το 15% των χλμ που διανύει ετησίως γίνεται εκτός πόλης), και όταν ταξιδεύει δεν πηγαίνει με 160-170 (κατά κανόνα δεν ξεπερνάει το εκάστοτε όριο ταχύτητας).

Επίσης τα service τους δεν γίνονται πιο τακτικά από τα συμβατικά, ούτε κοστίζουν ακριβότερα, για την ακρίβεια κοστίζουν λιγότερο, δεν έχουν εξωτερικούς ιμάντες όπως τα συμβατικά που χρειάζονται αλλαγή κάθε τόσο, δεν έχουν μίζα και δυναμό, τα υλικά τριβής φθείρονται με πολύ πιο αργό ρυθμό επειδή η επιβράδυνση επιτυγχάνεται ανακτώντας ενέργεια από τον ηλεκτροκινητήρα, κτλ κτλ κτλ.

Και για να σε προλάβω μην προσπαθήσεις να κάνεις κάποια άκυρη σύγκριση ανάμεσα σε υβριδικό βενζίνης με συμβατικό ντίζελ, το θέμα μας εδώ ΔΕΝ είναι βενζίνη vs diesel, είναι υβριδικό vs συμβατικό.

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Η μείωση στους ρύπους εννοείς...γιατί η μείωση στην κατανάλωση σηκώνει κουβέντα.

Σχεδόν το ίδιο πράγμα είναι, η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα είναι ανάλογη με την κατανάλωση καυσίμου.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 ώρες πριν, nikos9595 είπε

Εντομεταξυ θέλω να πάρω εν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ...μες με αυτά που γράφετε είναι σαν να μου λέτε πάρε ηλεκτρονικό... Ήθελα να πάρω diesel euro 6

Αν τα έχεις υπολογίσει και βλέπεις ότι σε συμφέρει η αγορά diesel, προχώρα το. Μην ακούς τι λέει ο κάθε καμένος.

Μπορεί να υπάρχει μεγάλη προώθηση των ηλεκτρικών αλλά μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που τα θερμικά θα βγουν off έχουμε πολύ χρόνο ακόμα και δε πρέπει να σε απασχολεί στο ελάχιστο.

Έχει βγει ο κάθε άσχετος και σου λέει παρε ηλεκτρικό γιατι αυτό είναι το μέλλον. Ωραία, στο μέλλον θα πάρουμε ηλεκτρικό. μέχρι να έρθει το μέλλον όμως θα μείνουμε με τα θερμικά

Μια χαρά τα έγραψε ο Backpacker, απλή λογική θέλει. Θα πάρει πολύ καιρό να επιτύχουν αυτό που σκέφτονται.

επίσης επι ευκαιρίας, ποιος θα μου λύσει την εξής απορία, όλοι αυτοί που μένουν σε πυκνοκατοικημένες περιοχές όπως κέντρο Αθήνας, Θεσσαλονίκης, χωρίς παρκινγ που κάθε φορά κόβουν βόλτες για να παρκάρουν, που διάολο θα φορτίζουν κάθε βράδυ; Επειδή μας έχουν πρήξει με τα ηλεκτρικά, ότι θα το φορτίζεις το βράδυ. Πως θα γίνει αυτό; με μπαλαντέζες 50 μέτρων από τα μπαλκόνια;

Τι λύση υπάρχει γι αυτό το θέμα και σε πόσο καιρό θα υλοποιηθεί;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 ώρες πριν, SeriesX είπε

 Το hybrid ειναι ψευτιες, οσο για τα ηλεκτρικα ειναι για απλα πραγματακια και μεχρι εκει. 

Το mild hybrid είναι καλή φάση μιας και έχει μικρό κόστος και γίνεται μια ανάκτηση απο φρενάρισμα.

έχει και μικρό σχετικά βάρος ~100kg (μπαταρία ηλεκτροκινητήρας)

Το plugin είναι για μέσα σε πόλη και διαδρομές στη μικρή εμβέλεια αλλά μπορείς να πας και ταξίδι, βέβαια το κόστος απόκτησης είναι μεγάλο, αλλά τουλάχιστον έχεις ένα αμάξι για όλα

Τα καθαρά ηλεκτρικά , μόνο για πόλη , αλλά με παράλογο κόστος απόκτησης και ότι γλυτώνεις σε service&καύσιμο το πληρώνεις στη μπαταρία

21 ώρες πριν, SeriesX είπε

Πραγματικος αντικαταστατης του diesel δεν υπαρχει. Απο αμαξι, καραβι μεχρι και μαχητικο αεροσκαφος. 

Το diesel δεν είναι για πόλη , εκεί LPG ή CNG

 

 

14 ώρες πριν, nikos9595 είπε

Εντομεταξυ θέλω να πάρω εν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ...μες με αυτά που γράφετε είναι σαν να μου λέτε πάρε ηλεκτρονικό... Ήθελα να πάρω diesel euro 6

εννοείται πάρε diesel (όχι για μέσα στην πόλη φυσικά). Αλλά γιατί κόλλησες, δεν είπε κανένας οτι θα απαγορευτεί η κυκλοφορία τους, απλά κάποια θα σταματήσουν να βγαίνουν καινούρια

21 ώρες πριν, SeriesX είπε

Ενα φορτηγο με CNG αγορασαμε, μας βγηκε ξινο. Απο πολλες αποψεις πεταμενα λεφτα.

Λογικό είναι ,αφού για λάθος χρήση το πήρατε . Βλέποντας νταλίκες απο Βουλγαρία και μιλώντας με τους οδηγούς ,οι εταιρίες  έχουν αντικαταστήσει όλα τα φορτηγά που κινούνται σε δίκτυο με CNG

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, SeriesX είπε

Oσον αφορα τα υβρυδικα, κατι σου δινουν (μειωμενη καταναλωση στη πολη, οχι απαραιτητα κοστος) και κατι σου περνουν (ξεκαθαρα επιδοσεις απο 100 χλμ και πανω αλλα και υψηλες καταναλωσεις).

Κοστος συντηρησης υψηλο (τακτικα services) + πολυπλοκοτητα συστηματος με οτι αυτο συνεπαγεται για πιθανες βλαβες.

Ο μόνος λόγος που τα υβριδικά είχαν αρνητικές "κριτικές" είναι επειδή αυτοί που τα πήραν ως εταιρικά δεν τα φόρτιζαν ποτέ. 
Εκεί είχαν απλά το έξτρα βάρος και καθόλου έξτρα ενέργεια/ίππους από το σύστημα. 
Αυτό για τα PHEV που προσφέρουν εμβέλεια με μπαταρία γύρω στα 40-70χλμ ανάλογα το μοντέλο.
Τα mild είναι 99% για αποφυγή νόμων και προσφέρουν ελάχιστα στην βελτίωση των επιδόσεων και ρύπων.

Το κόστος συντήρησης ήταν και είναι παραπλήσιο με τα θερμικά, εάν φυσικά μιλάμε για τα Mild. Για τα PHEV μπορεί άνετα να είναι πολύ λιγότερο εάν το χρησιμοποιείς στην πόλη με την μπαταρία ως ηλεκτρικό. Το οποίο γίνεται, όπως σωστά γράφηκε παραπάνω, στο 80-90% των περιπτώσεων χρήσης.

43 λεπτά πριν, Bitbit είπε

 

επίσης επι ευκαιρίας, ποιος θα μου λύσει την εξής απορία, όλοι αυτοί που μένουν σε πυκνοκατοικημένες περιοχές όπως κέντρο Αθήνας, Θεσσαλονίκης, χωρίς παρκινγ που κάθε φορά κόβουν βόλτες για να παρκάρουν, που διάολο θα φορτίζουν κάθε βράδυ; Επειδή μας έχουν πρήξει με τα ηλεκτρικά, ότι θα το φορτίζεις το βράδυ. Πως θα γίνει αυτό; με μπαλαντέζες 50 μέτρων από τα μπαλκόνια;

Τι λύση υπάρχει γι αυτό το θέμα και σε πόσο καιρό θα υλοποιηθεί;

Για το πως γίνεται ο σχεδιασμός, γράψαμε εδώ πολλαπλές φορές.
Οι περιοχές/υποδομές δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να προστεθούν, εφόσον συνήθως το μέγεθος θα είναι κάτι λιγότερο από πυροσβεστικό κρουνό στην άκρη του πεζοδρομίου (με τα καλώδια) που θα αντιστοιχεί σε έναν ορισμένο αριθμό οχημάτων. 
Το θέμα είναι ο πολιτικός σχεδιασμός και η αντίδραση των ιδιοκτητών/περιοίκων που πιστεύω θα είναι και το μεγαλύτερο εμπόδιο.

Τέλος, επειδή το βλέπω πολύ αυτό το "σχόλιο".
Τώρα βγάζετε την μάνικα από το μπαλκόνι και φουλάρετε την σούπερ που έχετε σπίτι;
Ή κουβαλάτε το μπιτόνι από το σπίτι κάθε μέρα στο αμάξι; 
Γιατί μια λογική ασυνέπεια την βλέπω όταν συγκρίνουμε θερμικά-ηλεκτρικά. 
Ακόμη και εάν το φορτίζεις από σταθμό ("βενζινάδικο"), η κιλοβατώρα είναι φτηνότερη από την αντίστοιχη μονάδα/χλμ βενζίνης. 
Τουλάχιστον αυτό ισχύει στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.
Όπως έγραψα πολλάκις σε ανάλογα θέματα, τα ηλεκτρικά δεν φταίνε για την έλλειψη αλλά και άρνηση δημιουργίας υποδομών.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, LongTom είπε

Το θέμα είναι ο πολιτικός σχεδιασμός και η αντίδραση των ιδιοκτητών/περιοίκων που πιστεύω θα είναι και το μεγαλύτερο εμπόδιο.

Γιατί να αντιδράσει κάποιος ? Αντίθετα θέλει νομοθετικό αυστηρό πλαίσιο για όσους απλώνουν μπαλαντέζες

7 λεπτά πριν, LongTom είπε

Τέλος, επειδή το βλέπω πολύ αυτό το "σχόλιο".
Τώρα βγάζετε την μάνικα από το μπαλκόνι και φουλάρετε την σούπερ που έχετε σπίτι;
Ή κουβαλάτε το μπιτόνι από το σπίτι κάθε μέρα στο αμάξι; 

αυτό δεν το κατάλαβα

2 λεπτά πριν, LongTom είπε

Ακόμη και εάν το φορτίζεις από σταθμό ("βενζινάδικο"), η κιλοβατώρα είναι φτηνότερη από την αντίστοιχη μονάδα/χλμ βενζίνης. 
Τουλάχιστον αυτό ισχύει στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.

Το κόστος της κιλοβατώρας σε εξωτερικούς ταχυφορτιστές ,θα το δούμε , προς το παρών όσοι (για δικούς τους λόγους) κάνουνε ταξίδια και φορτίζουν έξω αναφέρουν σημεία με 5-7Ε/100χλμ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, LongTom είπε

Τέλος, επειδή το βλέπω πολύ αυτό το "σχόλιο".
Τώρα βγάζετε την μάνικα από το μπαλκόνι και φουλάρετε την σούπερ που έχετε σπίτι;
Ή κουβαλάτε το μπιτόνι από το σπίτι κάθε μέρα στο αμάξι; 
Γιατί μια λογική ασυνέπεια την βλέπω όταν συγκρίνουμε θερμικά-ηλεκτρικά. 
Ακόμη και εάν το φορτίζεις από σταθμό ("βενζινάδικο"), η κιλοβατώρα είναι φτηνότερη από την αντίστοιχη μονάδα/χλμ βενζίνης. 
Τουλάχιστον αυτό ισχύει στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.
Όπως έγραψα πολλάκις σε ανάλογα θέματα, τα ηλεκτρικά δεν φταίνε για την έλλειψη αλλά και άρνηση δημιουργίας υποδομών.

 

Και θα συνεχίσεις να βλέπεις αυτό το σχόλιο γιατί η σύγκριση σου δεν έχει λογική. Όχι δεν βγάζουμε μάνικα από το μπαλκόνι γιατί το φουλάρισμα στο βενζινάδικο είναι 2-3 λεπτά. Όχι 1,5 ώρα σε ταχυφορτιστή. Οπότε το να φορτίσεις σε βενζινάδικο όπως βάζεις βενζίνη δεν είναι εφικτό εκτός αν έχεις άπλετο χρόνο για χάσιμο και γουστάρεις να τον ξοδεύεις περιμένοντας 1,5 - 2 ώρες σε ένα βενζινάδικο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, korakios είπε

αυτό δεν το κατάλαβα

τι να καταλάβεις; επιχειρήματα της πλάκας. τι να λέμε τώρα

δε βγάζουμε τη μάνικα διότι σε 5 λεπτά γεμίζουμε στο πρατήριο. δε χρειαζεται να περιμένουμε όλο το βράδυ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν με 50 λίτρα Diesel βγάζω από 900 χλμ στη πόλη έως 1300 χλμ εκτός πόλης και overall κάπου 1050+ χλμ....ακόμα συζητάμε? 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, LongTom είπε

 

Τέλος, επειδή το βλέπω πολύ αυτό το "σχόλιο".
Τώρα βγάζετε την μάνικα από το μπαλκόνι και φουλάρετε την σούπερ που έχετε σπίτι;
Ή κουβαλάτε το μπιτόνι από το σπίτι κάθε μέρα στο αμάξι; 
Γιατί μια λογική ασυνέπεια την βλέπω όταν συγκρίνουμε θερμικά-ηλεκτρικά. 
Ακόμη και εάν το φορτίζεις από σταθμό ("βενζινάδικο"), η κιλοβατώρα είναι φτηνότερη από την αντίστοιχη μονάδα/χλμ βενζίνης. 
Τουλάχιστον αυτό ισχύει στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.
Όπως έγραψα πολλάκις σε ανάλογα θέματα, τα ηλεκτρικά δεν φταίνε για την έλλειψη αλλά και άρνηση δημιουργίας υποδομών.

 

Ρε φίλε τι σχέση έχει το γέμισμα με βενζίνη με την φόρτιση ηλεκτρικού. Το γεμισμα βενζίνης κρατάει το πολύ 5 λεπτά. Ένα πρατήριο μπορεί να γεμίσει πόσες εκατοντάδες ή και χιλιάδες αμάξια μέσα σε μια μέρα. 

 Η φόρτιση αυτοκινήτου με συμβατικό φορτιστή κρατάει πόσες ώρες (8-24 ώρες). Με ταχυφορτιστές απ΄την άλλη πάλι κρατάει αρκετή ώρα ( Τυπικο χρόνος φόρτισης από το 20% μέχρι το 80% γύρω στα 50-60 λεπτά) χώρια οτι δεν ειναι για καθημερινή/συχνή φόρτιση οι ταχυφορτιστές καθώς μειώνουν δραματικά  πιο γρήγορα την διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Πράγμα που μειώνει τρομακτικά τον αριθμο αυτοκινήτων που μπορούν να φορτίσουν καθημερινά. 

Τέλος τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δοκιμάζονται ως επί το πλείστον σε χώρες με πολύ ψυχρότερα κλίματα από το δικό μας στην Ελλάδα. 
Τα αμάξια στην Ελλάδα από Μάιο μέχρι Σεπτέμβριο (σχεδόν ο μισός χρόνος δλδ) που κάνουν και τα περισσότερα χλμ τους κινούνται σε θερμοκρασίες που στον ήλιο φτάνουν τους 60-70 βαθμούς στην επιφάνεια του αυτοκίνητου. Βράζεις αυγό στο καπό ενός αμαξιού κάποιου που παρκάρει σε μέρος χωρίς σκιά ή που οδηγάει στην εθνική. 
Όταν θα δείτε τι προκαλεί αυτό στην διάρκεια ζωής των πανάκριβων μπαταριών ελάτε να μας πείτε ποσο σύντομα θα έχουμε ηλεκτρικά στην Ελλάδα ακόμα και όταν πέσουν οι τιμές τους. 

Επεξ/σία από Backpacker
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.