Προς το περιεχόμενο

Peugeot 308 2021 (Οτι καλυτερο)


nikos9595

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, totalius είπε

Ωραίο αλλα απο τιμη θα ειναι αστα να πάνε . Αν κρίνω απο το 2008 οπου  στα 22 χιλιάρικα το παίρνεις στην έκδοση active plus χωρίς I cockpit κ τα αλλα ωραία που διφημιζει η Peugeot κ χωρίς καν τεμπέλη αλλα με μια χειρόφρεναρα ανάμεσα στα καθίσματα καταλαβαίνεις οτι κ το 308 θα ειναι τουλαχιστον αλμυρό . 
Οδηγικα πάντως το 308 του 2017 που οδηγάω τα 3 τελευταια. χρόνια κ συγκεκριμενα το diesel με τους 130 ίππους μπορω να το πω απόλαυση .  Το εχω εταιρικό leasing κ πραγματικά τονεχω ευχαριστηθεί οσο λίγα  απο  τα αρκετα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει . 
Μιλαμε για κινητήρα διαμάντι που δε καταλαβαίνει τίποτα είτε σε χαμηλές είτε σε ψηλές στροφές . Λίγο μου πήρε να συνηθίσω την ανάρτηση στις στροφές γιατί προερχόμουν από Mercedes A160 που ενώ ήταν πιο στιβαρή δεν είχε την ευελιξία του κινητήρα του 308  κ σε θέμα επιτάχυνσης ήταν η ημέρα με τη νύχτα υπέρ τπυ 308 .
Ομως η θέση οδήγησης παραμενει ένα προβλημα για ένα ποσοστο του κόσμου κ ειδικα απο ένα ύψος κ κατω ειναι απαγορευτική . Επίσης το οτι γινονται ολα απο την οθόνη που αν κ καλη σε αναγκάζει να την κοιτάξεις ακομα κ για να αλλάξεις τη θερμοκρασία ειναι λάθος κ άβολο . 

Συγκρίνεις τα 130 άλογα του Peugeot με τα 90 του mercedes; που να την βρει την ευελιξία το a160; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, thanasisxask είπε

Συγκρίνεις τα 130 άλογα του Peugeot με τα 90 του mercedes; που να την βρει την ευελιξία το a160; 

Βασικά είναι ντροπή για τη Mercedes να έχει χρησιμοποιήσει τέτοιο κινητήρα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Συγκρίνεις τα 130 άλογα του Peugeot με τα 90 του mercedes; που να την βρει την ευελιξία το a160; 

Κ το opel astra με 130 άλογα εχω οδηγήσει κ το Megane των 110 κ κάμποσα ακομα σε διαφορες φάσεις . Ο Diesel Blue-Hdi της Peugeot κ η συμπεριφορά του αυτοκινητου με αυτόν ειναι top   . Πολλα αλλα στραβά μπορεί να εχει σαν εταιρεία αλλα όχι στον κινητήρα .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/4/2021 στις 10:27 ΠΜ, totalius είπε

Ωραίο αλλα απο τιμη θα ειναι αστα να πάνε . Αν κρίνω απο το 2008 οπου  στα 22 χιλιάρικα το παίρνεις στην έκδοση active plus χωρίς I cockpit κ τα αλλα ωραία που διφημιζει η Peugeot κ χωρίς καν τεμπέλη αλλα με μια χειρόφρεναρα ανάμεσα στα καθίσματα καταλαβαίνεις οτι κ το 308 θα ειναι τουλαχιστον αλμυρό . 
Οδηγικα πάντως το 308 του 2017 που οδηγάω τα 3 τελευταια. χρόνια κ συγκεκριμενα το diesel με τους 130 ίππους μπορω να το πω απόλαυση .  Το εχω εταιρικό leasing κ πραγματικά τονεχω ευχαριστηθεί οσο λίγα  απο  τα αρκετα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει . 
Μιλαμε για κινητήρα διαμάντι που δε καταλαβαίνει τίποτα είτε σε χαμηλές είτε σε ψηλές στροφές . Λίγο μου πήρε να συνηθίσω την ανάρτηση στις στροφές γιατί προερχόμουν από Mercedes A160 που ενώ ήταν πιο στιβαρή δεν είχε την ευελιξία του κινητήρα του 308  κ σε θέμα επιτάχυνσης ήταν η ημέρα με τη νύχτα υπέρ τπυ 308 .
Ομως η θέση οδήγησης παραμενει ένα προβλημα για ένα ποσοστο του κόσμου κ ειδικα απο ένα ύψος κ κατω ειναι απαγορευτική . Επίσης το οτι γινονται ολα απο την οθόνη που αν κ καλη σε αναγκάζει να την κοιτάξεις ακομα κ για να αλλάξεις τη θερμοκρασία ειναι λάθος κ άβολο . 

Σωστές επισημάνσεις.

Το νέο 308 δεν το έχω οδηγήσει όπως ούτε το νέο 208.Τα προηγούμενα είναι αρκετά καλά με κάποιους αστερισμούς 

Το 2008 το προηγούμενο πολύ τίμιο, το νέο σε χαρακτηριστικά είναι τοο ενώ το 3008 χρόνια τώρα είναι για την κατηγορια του αμαξάρα.

Αυτό που μπορώ να πω είναι πως η εταιρεία έχει ανέβει πολλές σκάλες (όχι σκαλιά) σε απτή ποιότητα και ιδίως σε μηχανολογικό τομέα, ηλεκτρολογικές χαζοβλαβες που εβγαζαν τα παλιά γαλλικά.

Τα ελλατωματα των PSA όπως πολλών σύγχρονων μοντέλων είναι ότι το παρακάνουν με την αίσθηση τάμπλετ που δίνουν στην κονσόλα για λόγους στατικής ομορφιάς και design. Θεωρώ βλακεία να μην μπορείς να ρυθμίσεις το A/C με κλειστά μάτια από φυσικό διακόπτη κι αυτό έχει γίνει αυτό μόδα στα μισα νεα μοντέλα (PSA, Volvo, κλπ).

BTW ποιότητα στα γερμανικά (ιδίως τύπου VW group ) εννοουν βασικά τα περιβόητα μαλακα πλαστικά, τα γυαλιστερά piano black υλικά, λίγο δέρμα στο τιμόνι και τον λεβιέ και 2 πόντους παχύτερη κουρελού για ηχομονωση.

 Οι οπαδοί των ανωτέρω *ποιοτικών χαρακτηριστικών* για οποία μας τα κάνουν τσουρέκια εδώ και δεκαετίες οι δημοσιογραφοπλασιέ της γερμανικης ποιότητας εκτός από μια αρχική ευχάριστη αίσθηση δεν με συγκινούν ως  τόσο όσο η ποιότητα κινητήρα , απόκριση κι αίσθηση κιβωτίου και κύλησης. Να αναφέρω ότι η ασαφής αίσθηση χυλομενης φασολάδας που είχαν τα PSA πριν μια δεκαετία και πίσω στα χειροκίνητα κιβώτια τείνει να εκλείψει ωστόσο δεν φτάνει και αίσθηση και ευχαρίστηση να κουμπώνει ταχύτητες οπως Honda Civic. Γενικά όμως τα Peugeot είναι καλύτερα στα νέα τους αυτόματα κιβωτια.

 

Τα μειονεκτηματα της Peugeot είναι ότι παθαίνεις μικρό σοκ όταν πρωτοπιανεις το μικρής διαμέτρου τιμονακι που έχουν στα οχήματά τους.  Θες χρόνο να το συνηθίσεις αλλά μετά είναι απολαυσαπολαυστικό.

 

Το άλλο δεν είναι τα καθίσματα καθεαυτά αλλά ο συνδυασμός θέσεων κονσόλας/ τιμονιού/ καθίσματος ο οποίος ανάλογα με το ανάστημα σου μπορεί να το άνω μέρος του τιμονιού να σου κόβει λίγο "θέα" από το ηλεκτρικό καντράν.

 

ΥΓ.

Εφόσον οδηγουσες Mercedes Α160 εταιρικό θα είχε 99% την έκδοση diesel με τον 1.500 της Renault που ναι μεν είναι αξιόπιστος αλλά έχει μόνο 100-110 άλογα. Προφανώς τα 130 ροπάτα άλογα του Peugeot κάνουν διαφορά.

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Krepalidis είπε

ΥΓ.

Εφόσον οδηγουσες Mercedes Α160 εταιρικό θα είχε 99% την έκδοση diesel με τον 1.500 της Renault που ναι μεν είναι αξιόπιστος αλλά έχει μόνο 100-110 άλογα. Προφανώς τα 130 ροπάτα άλογα του Peugeot κάνουν διαφορά.

Ναι αυτό ήταν. Δεν το λες κ ψόφιο  αλλά καταλάβαινες ότι ήταν λίγο για αυτό το αυτοκίνητο . Καταφέρανε βέβαια οι αθεόφοβοι κ τη ψοφήσανε μια κ καλή βγάζοντας τη νέα 160 D με 90 ίππους κ 1400 κιλά βάρος .

Γενικα βλέπω να υπάρχουν πολλά στερεότυπα για τις εταιρείες αυτοκινήτων κατάλοιπα από την εποχή των γονιών μας . Έχουν αλλάξει πολλά από αυτά ειδικά μετά σπο τις συγχωνεύσεις μεγάλων βιομηχανιών . 
Μου θυμίζει εποχές που λέγανε στα PC μη βάλεις AMD επεξεργαστή γιατί καίγονται .

Επεξ/σία από totalius
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, totalius είπε

Ναι αυτό ήταν. Δεν το λες κ ψόφιο  αλλά καταλάβαινες ότι ήταν λίγο για αυτό το αυτοκίνητο . Καταφέρανε βέβαια οι αθεόφοβοι κ τη ψοφήσανε μια κ καλή βγάζοντας τη νέα 160 D με 90 ίππους κ 1400 κιλά βάρος .

Γενικα βλέπω να υπάρχουν πολλά στερεότυπα για τις εταιρείες αυτοκινήτων κατάλοιπα από την εποχή των γονιών μας . Έχουν αλλάξει πολλά από αυτά ειδικά μετά σπο τις συγχωνεύσεις μεγάλων βιομηχανιών . 
Μου θυμίζει εποχές που λέγανε στα PC μη βάλεις AMD επεξεργαστή γιατί καίγονται .

Οι πριμιουμ μαρκες, ειναι πριμιουμ απο μια κατηγορια τιμης και μετα. Και φυσικα σ αυτες τις κατηγοριες, κανενα πεζο δε συγκρινεται με την αντιστοιχη merc πχ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xgol είπε

Οι πριμιουμ μαρκες, ειναι πριμιουμ απο μια κατηγορια τιμης και μετα. Και φυσικα σ αυτες τις κατηγοριες, κανενα πεζο δε συγκρινεται με την αντιστοιχη merc πχ. 

Είπα εγω κάπου οτι ειναι premium η Peugeot ; Ή οτι συγκρίνεται κάποιο Peugeot με τα premium Mercedes ; 

Στη κατηγορία ομως των 22-25 χιλιάδων άνετα συγκρίνεται το 308 με την A160 κ άνετα την εχει σε οτι εχει να κανει με το κινητήρα . Κ δεν καταλαβαίνω τι premium μπορεί να εχει ενας κινητήρας Renault σε σχεση με ένα κινητήρα Peugeot .

Απο Wiki .The A-Class is powered by a range of 4-cylinder petrol and diesel engines, with the 1.5 diesel engines being versions of a Renault unit

 

 

Επεξ/σία από totalius
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, totalius είπε

Ναι αυτό ήταν. Δεν το λες κ ψόφιο  αλλά καταλάβαινες ότι ήταν λίγο για αυτό το αυτοκίνητο . Καταφέρανε βέβαια οι αθεόφοβοι κ τη ψοφήσανε μια κ καλή βγάζοντας τη νέα 160 D με 90 ίππους κ 1400 κιλά βάρος .

Γενικα βλέπω να υπάρχουν πολλά στερεότυπα για τις εταιρείες αυτοκινήτων κατάλοιπα από την εποχή των γονιών μας . Έχουν αλλάξει πολλά από αυτά ειδικά μετά σπο τις συγχωνεύσεις μεγάλων βιομηχανιών . 
Μου θυμίζει εποχές που λέγανε στα PC μη βάλεις AMD επεξεργαστή γιατί καίγονται .

Προφανώς όπως τα έχει στοιχειοθετησει και κατηγοριοποιήσει τα brands στο κεφάλι του κάποιος έως τα 20-30 του το πολύ  χρονια μετά δύσκολα αλλάζει γνώμη.

 

Σταματάει να μαθαίνει γιατί δεν τον ενδιαφέρει πλέον και γιατί ακομη έχει δώσει μάχες να στηριζει με φανατισμό την ομάδα του (είτε είναι για επωνυμίες από αμάξια, ρούχα, ουίσκυ, απορρυπαντικά, κλπ). Μπαίνει στην μέση και ο εγωισμός που το  ζοριζει να αλλάξει /διορθώσει γνώμη

24 λεπτά πριν, totalius είπε

Είπα εγω κάπου οτι ειναι premium η Peugeot ; Ή οτι συγκρίνεται κάποιο Peugeot με τα premium Mercedes ; 

Στη κατηγορία ομως των 22-25 χιλιάδων άνετα συγκρίνεται το 308 με την A160 κ άνετα την εχει σε οτι εχει να κανει με το κινητήρα .

Ιδίως το προηγούμενο made in Turkey  Α160 με την βασική έκδοση, τον βασικό 1.33 βενζινοκινητήρα, με χειροκίνητο κιβώτιο, την μικρή τσιπικη οθόνη στην μέση σαν Dacia Sandero, τον ημιάκαμπτο πίσω το λες και ένα μέτριο μίζερο hatchback με σήμα αστεράκι μερτσεντέ. Το συγκεκριμένο θα μπορούσε να παράξει οποιαδήποτε μάρκα ακόμη και η Dacia και να περάσει αδιάφορο.

 

Το νέο Α160 κερδίζει πόντους επειδή είναι πιο όμορφο και αρκετούς πόντους πιο χαμηλό/αεροδυναμικό. Για τον ίδιο λόγο χάνει πόντους επειδή ...Greek roads και χαμηλό αμάξωμα, κατεβασμένη μάσκα εγγυώνται την ταχύτερη επίσκεψη σε φανοποιο.

 

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xgol είπε

Οι πριμιουμ μαρκες, ειναι πριμιουμ απο μια κατηγορια τιμης και μετα. Και φυσικα σ αυτες τις κατηγοριες, κανενα πεζο δε συγκρινεται με την αντιστοιχη merc πχ. 

Εννοείται δεν συγκρίνονται, γιατί δεν υπάρχουν σε αυτή την τιμή αντίστοιχα Peugeot και δεν νομίζω να έχουν στόχο να κοντραριστουν με Mercedes, BMW, Land Rover κτλ. 

Θεωρητικά προσπαθούν να χτυπήσουν WV και τις μεσαίες εκδόσεις της Audi.

Οπότε αυτά περί premium είναι αερολογίες των δημοσιογράφων του χώρου, που κλασσικά γλύφουν τους χορηγούς τους.

Θα ηθελα έναν 1.5-1.6 puretech στη γκάμα τους, αλλά είναι πολύ αυστηροί στο θέμα των ρύπων, οπότε θα παραμείνει ουτοπία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/4/2021 στις 5:32 ΜΜ, totalius είπε

Είπα εγω κάπου οτι ειναι premium η Peugeot ; Ή οτι συγκρίνεται κάποιο Peugeot με τα premium Mercedes ; 

Στη κατηγορία ομως των 22-25 χιλιάδων άνετα συγκρίνεται το 308 με την A160 κ άνετα την εχει σε οτι εχει να κανει με το κινητήρα . Κ δεν καταλαβαίνω τι premium μπορεί να εχει ενας κινητήρας Renault σε σχεση με ένα κινητήρα Peugeot .

Απο Wiki .The A-Class is powered by a range of 4-cylinder petrol and diesel engines, with the 1.5 diesel engines being versions of a Renault unit

 

 

Ρώτα τη bmw που έβαλε ένα φεγγάρι psa μοτέρ στα mini...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, agnostos13 said:

Ρώτα τη bmw που έβαλε ένα φεγγάρι psa μοτέρ στα mini...

Αυτά ήταν αποτέλεσμα συνεργασίας βέβαια. 

Bonus info:

There was a service bulletin issued in 2013 due to failing timing chains and timing chain tensioner, both designed by BMW, in the Prince engine [16]

 

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γαλλικά μοτέρ Renault έχουν φορέσει τόσο τα δημοφιλέστερα Mercedes όσο και τα BMW.

 

Για τα premium μικρά Smart by Mercedes δεν μιλάω καν που πλαίσιο και κινητήρας είναι καρμπον από το Twingo...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/4/2021 στις 7:51 ΜΜ, agnostos13 είπε

Ρώτα τη bmw που έβαλε ένα φεγγάρι psa μοτέρ στα mini...

Τα περισσοτερα μοτερ απο το 2007-2008 και μετα εβγαλαν παιδικες ασθενειες,κυριως τα αμεσου ψεκασμου.

Οσο αναφορα τον περιβοητο αυτον τεντωτηρα-καδενα,κοστος 70 ευρω εαν θυμαμαι καλα,δεν φταιει το μοτερ αλλα οι περισσοτεροι ασχετοι χρηστες και μηχανικοι.Η οδηγια θυμαμαι ειχε ερθει κανονικα στην πεζω αλλαξαμε τον τεντωτηρα και τελος.

Μεχρι σημερα τον ιδιο εχω.

Εαν παρακολουθησεις τι γινεται στις ανακλησεις θα δεις οτι τα περιφημα γερμανικα-αξιοπιστα ειναι πρωτα σε αστοχιες.

Μην γινεσαι επιλεκτικος στις ζημιες.

Το γκολφ v gti ειχε τετοια θεματα με τους εκκεντροφορους απο το 2005 (αμαξι που εκανε 33000 ευρω εαν θυμαμαι καλα)

Να αρχισω για τα tsi; Λαδιερες απο τα 50κ.τρομπες νερου,πολλαπλασιαστες,αντλιες υψηλης;

Φυσικα μιλαμε για "premium ζημιες" να σου λεει τιμη στην kosmocar-karenta και να χανεις τα μισα σου μαλλια.

Θυμαμαι τον κουνιαδο μου που εκανε το πρωτο service στην τοπικη αντιπροσωπεια της vw με ενα golf v 1.4gt - 170 και πληρωσε το 2008 - 350 ευρω.

Μονο που δεν εκλαιγε.......και με ρωτουσε ποσα πληρωνω εγω.......

Tωρα εαν στην Ελλαδα πηρε ο κοσμος σε καλη τιμη ενα μικρο gt - rc με 150 - 175 ιππους (159 στον τροχο) απο 1600 κυβικα με 23 κιλα ροπη απο τις 1200 και 26,5 κιλα overboost και περιμενε να εχει συντηρηση οπως ενα 1000αρακι με 60 ιππους τι να πω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, JDROGAS said:

Tωρα εαν στην Ελλαδα πηρε ο κοσμος σε καλη τιμη ενα μικρο gt - rc με 150 - 175 ιππους (159 στον τροχο) απο 1600 κυβικα με 23 κιλα ροπη απο τις 1200 και 26,5 κιλα overboost και περιμενε να εχει συντηρηση οπως ενα 1000αρακι με 60 ιππους τι να πω

Για τη συντήρηση μόνο λες. 

Εδώ δεν κοιτούσαν πόσο έχει μια τετράδα λάστιχα που μπορούσαν να το βρουν και αμέσως. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...