Προς το περιεχόμενο

Κατάληψη θέσεων στάθμευσης με αντικείμενα


Basilhs23___

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tα έχουμε ξαναπεί σε άπειρα ποστ , δυστυχώς δεν μας διαβάζει κανείς που θα μπορούσε να αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα.

Όσο δεν βγαίνουν παγανιά αστυνομικοί να γράφουν παντού (όχι μόνο στο κέντρο ή στη Συγγρου π.χ. αλλά σε όλες τις περιοχές) δεν θα αλλάξει τίποτα.

Δεν θα βάλουμε μυαλό ποτέ , δεν υπάρχει παιδεία και ούτε πρόκειται οι περισσότεροι είναι για την πάρτη τους. Εδώ πετυχαίνω αμάξια που στα 10 μέτρα πίσω έχουν χώρο για να παρκάρουν 4 αμάξια και αυτοί πάνε και παρκάρουν επάνω στο πεζοδρόμιο γιατί είναι ακριβώς απέναντι απο το σπίτι τους και έχουμε ξαναπεί δεν έχουμε πεζοδρόμια να περπατήσουμε ως πεζοί , με παιδικά καρότσια και αναγκάζουμε τους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα να μένουν στο σπίτι τους.

Την μεταφορική περιμένετε να σεβαστεί ο άλλος ?τ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Οκ, τι να σου πω. Εμένα 4 μέτρα είναι το ύψος των ορόφων του σπιτιού από δάπεδο μέχρι ταβάνι, μου φαίνεται μεγάλη απόσταση για το μέσο μήκος σε ένα επιβατικο τετραθεσιο αμάξι, ίσως δεν το έχω καθόλου με αυτό αν και νόμιζα ότι είμαι πολύ καλός. 

Είναι επειδή ποτέ δεν βλέπεις τα αυτοκίνητα κάθετα ώστε να συγκρίνεις το μήκος τους με το ύψος των μπαλκονιών, τα βλέπεις πάντα οριζόντια. Απλά δεν το χεις με τις αποστάσεις, δεν είναι κακό αυτό :)

Δες εδώ πόσο μήκος έχει ένα yaris που ανήκει στα μικρά:

Toyota Yaris dimensions and boot space: hybrid and thermal

Δες ένα μικρομεσαίο πχ focus:

Ford Focus dimensions and boot space: hybrid and thermal

Δες και ένα μεγάλο πχ bmw 5 series:

BMW 5 dimensions and boot space: hybrid

Επεξ/σία από Joshua21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Είπαμε λάθος εκτίμηση αποστάσεων και μπέρδεμα εννοιών. Το επιβατικό ΙΧ δεν είναι επ' ουδενί 4 μέτρα μήκος. Μεγάλες νταλίκες/φορτηγά έχω δει σε κεντρικές λεωφόρους, στους δρόμους της περιοχής δεν επιχειρούν με την καμία να περάσουν διότι θα κολλήσουν στις στροφές με τα παρκαρισμένα ή με κανέναν κάδο σκουπιδιών που σχεδόν παντού βρίσκονται στις γωνιές, κέντρο Αθήνας μένω. Ο στενός δρόμος που αναφέρω παραπάνω είναι χονδρικά περίπου 5 μέτρα, από αυτά λίγο λιγότερο από 1 μέτρο περίπου δεξιά αριστερά είναι το πεζοδρόμιο και λίγο παραπάνω από 1 μέτρο πάλι δεξιά αριστερά είναι οι θέσεις στάθμευσης, ε χονδρικά πες οτι τρώνε συνολικά από τα 5 μέτρα τα 3.5, μένει το υπόλοιπο για να κυκλοφορήσουν τα οχήματα τα οποία αν δεν είναι προσεκτικά μπορεί να χτυπήσουν κανέναν καθρέπτη, το φορτηγό αυτό τώρα ήθελε να στρίψει εκεί, είχε ξεχαστεί και ένας κάδος με μπάζα που έχει φάρδος μεγάλο, ε δεν θέλει και πολύ να κολλήσει και να υπάρξουν προβλήματα. Σε άλλη γωνιά που στρίβουν λεωφορεία έχει τύχει να γίνει τεράστιο μποτιλιάρισμα επειδή κόλλησε ένα διβάγονο λεωφορείο από ταξιτζή που πάρκαρε στην γωνιά, τροχαίες γερανοί και λοιπά παντελώς αδύνατο να φτάσουν για βοήθεια, ήρθανε περαστικοί και αναποδογύρισαν το ταξί το τούμπαραν όλο με τις πόρτες του οδηγού κάτω στον δρόμο για να περάσει το λεωφορείο και να ξαλαφρώσει το σύμπαν. Ο οδηγός του ταξί έλλειπε και δεν τον έβρισκε ούτε η αστυνομία από το κινητό με αναζήτηση μέσω της πινακίδας.

Φίλε ασ' το με τις αποστάσεις, δεν το 'χεις με τίποτα. Φιλική συμβουλή, μην πας για μάρτυρας ποτέ, θα κάψεις κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Όσο δεν βγαίνουν παγανιά αστυνομικοί να γράφουν παντού (όχι μόνο στο κέντρο ή στη Συγγρου π.χ. αλλά σε όλες τις περιοχές) δεν θα αλλάξει τίποτα.

Μετά όμως θα ανοίγουν θέματα στο ινσόμνια ότι η αστυνομία αντί να κυνηγάει κλέφτες και εγκληματίες, βγαίνει και κόβει κλήσεις για εισπρακτικούς λόγους. Δε σωνόμαστε 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Οκ, τι να σου πω. Εμένα 4 μέτρα είναι το ύψος των ορόφων του σπιτιού από δάπεδο μέχρι ταβάνι

Μην το συγκρίνεις έτσι,στο είπε και ο Joshua πιο πάνω.

Και 1 χιλιόμετρο αν το δεις επίπεδα,δεν σου φαίνεται τίποτα,αν το βάλεις κάθετα,τα 1.000 μέτρα υψόμετρο φανταζουν πάρα πολλά.

Σχετικά με τις κλήσεις της τροχαίας,αν ήταν να βγουν και να γράφουν τον κάθε παράνομο,θα έγραφαν τουλάχιστον το 60% των αυτοκινήτων.Το τι φταίει για αυτό το έγραψα εδώ σε προηγούμενη σελίδα αυτού του θέματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο κοκ πρεπει να αλλαξει πλεον αυτες οι αποστασεις ειναι γελοιες δεν υπαρχει χωρος ,ειναι καιρος να εναρμονιστουν οι νομοι με την πραγματικοτητα ,αλλιως να σταματησει η ελευθερη πωληση αυτοκινητων.

πολλοι νομοι στη χωρα μας εχουν ερθει απο εξω και ειναι εντελως εκτος πραγματικοτητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ αν θεσπιστεί νέος ΚΟΚ προσαρμοσμένος στην ελληνική πραγματικότητα,θα αλλάξει κάτι;Ναι,προς το ακόμα χειρότερο,θα κάνουμε ότι κάνουμε και τώρα,παρκάρισμα όπου να'ναι,σε ράμπες,αναπήρων,πεζοδρόμια,διπλοπαρκαρισματα,σε στροφές,κλείσιμο γκαράζ και ένα σωρό άλλα,

αλλά θα είμαστε νόμιμοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πράγματα είναι απλά. Στο συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του αστικού ιστού οι νόμιμες θέσεις στάθμευσης είναι αρκετά λιγότερες από τα αυτοκίνητα.

Οπότε τι ακριβώς περιμένετε να γίνει;

Πολλοί λέτε σε παρόμοιες συζητήσεις "πάρκαρε αλλού". Ωραία, ψάχνω και παρκάρω στο αλλού. Σε αυτό το αλλού όμως θα πάρκαρε κάποιος άλλος αν δεν το έβαζα εγώ. Οπότε πού θα πάει αυτός μετά; Και τι θα γίνει στο τέλος;

Επεξ/σία από phanispal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Είναι επειδή ποτέ δεν βλέπεις τα αυτοκίνητα κάθετα ώστε να συγκρίνεις το μήκος τους με το ύψος των μπαλκονιών, τα βλέπεις πάντα οριζόντια. Απλά δεν το χεις με τις αποστάσεις, δεν είναι κακό αυτό :)

Δες εδώ πόσο μήκος έχει ένα yaris που ανήκει στα μικρά:

Toyota Yaris dimensions and boot space: hybrid and thermal

Δες ένα μικρομεσαίο πχ focus:

Ford Focus dimensions and boot space: hybrid and thermal

Δες και ένα μεγάλο πχ bmw 5 series:

BMW 5 dimensions and boot space: hybrid

Ενδιαφέρον. Το φορτηγό που είχε παρκάρει εκεί έπιανε άνετα τρεις θέσεις στάθμευσης επιβατικών ΙΧ. 

4 ώρες πριν, RTW4ever είπε

Φίλε ασ' το με τις αποστάσεις, δεν το 'χεις με τίποτα. Φιλική συμβουλή, μην πας για μάρτυρας ποτέ, θα κάψεις κόσμο.

Με δικαστήρια και τέτοια δεν μπλέκομαι.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, phanispal είπε

Τα πράγματα είναι απλά. Στο συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του αστικού ιστού οι νόμιμες θέσεις στάθμευσης είναι αρκετά λιγότερες από τα αυτοκίνητα.

Οπότε τι ακριβώς περιμένετε να γίνει;

Πολλοί λέτε σε παρόμοιες συζητήσεις "πάρκαρε αλλού". Ωραία, ψάχνω και παρκάρω στο αλλού. Σε αυτό το αλλού όμως θα πάρκαρε κάποιος άλλος αν δεν το έβαζα εγώ. Οπότε πού θα πάει αυτός μετά; Και τι θα γίνει στο τέλος;

Να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του, να μάθουν μερικοί να λύνουν μόνοι τους τα προβλήματα τους και όχι να τα φορτώνουν στις πλάτες των άλλων. Η έλλειψη χώρων στάθμευσης δεν τους δικαιολογεί να παρκάρουν σε σημεία που εμποδίζουν την κίνηση, σε διαβάσεις ΑΜΕΑ, κτλ. Ας κόψουν το λαιμό τους, όπως εγώ δεν φορτώνω τα δικά μου προβλήματα στους άλλους, έτσι και εγώ περιμένω το ίδιο και από τους άλλους.

Πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη χώρων στάθμευσης, είναι η νοοτροπία του Ελληνάρα που θέλει να παρκάρει την "αμαξάρα" του μπροστά στα μάτια του για να τη βλέπει, που την παρατάει όπου να ναι επειδή βαριέται να περπατήσει έστω και 20-30 μέτρα. Ακόμα και στα χωριά που δεν έχουν καμία σχέση με αστικό ιστό γίνονται αυτά, ενώ υπάρχει άπλετος χώρος στάθμευσης όλοι πάνε και παρκάρουν στη σειρά έξω από το καφενείο κλείνοντας τη μία λωρίδα, άσχετα πόση κίνηση έχει ο δρόμος.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, 3DJIN είπε

ο κοκ πρεπει να αλλαξει πλεον αυτες οι αποστασεις ειναι γελοιες δεν υπαρχει χωρος ,ειναι καιρος να εναρμονιστουν οι νομοι με την πραγματικοτητα ,αλλιως να σταματησει η ελευθερη πωληση αυτοκινητων.

πολλοι νομοι στη χωρα μας εχουν ερθει απο εξω και ειναι εντελως εκτος πραγματικοτητας.

Φέρνω παράδειγμα τον "Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας", 2 λωρίδες έκοψαν στο κέντρο και το Συνταγμα-Ομόνοια ήταν πάνω απο 1 ώρα και μέσα στην εποχή του Κορωνοιου!

Αν επιτραπεί νόμιμα τα αυτοκίνητα να παρκάρουν στις γωνίες, τότε το 30% των τροχαίων ατυχημάτων που γίνονται σε διασταυρώσεις-γωνίες θα αυξηθεί σίγουρα ενα 20% . Κάποιοι ακόμα κάνουμε κύκλους για να μην παρκάρουμε στην γωνία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, 3DJIN είπε

ο κοκ πρεπει να αλλαξει πλεον αυτες οι αποστασεις ειναι γελοιες δεν υπαρχει χωρος ,ειναι καιρος να εναρμονιστουν οι νομοι με την πραγματικοτητα ,αλλιως να σταματησει η ελευθερη πωληση αυτοκινητων.

πολλοι νομοι στη χωρα μας εχουν ερθει απο εξω και ειναι εντελως εκτος πραγματικοτητας.

....ακους εκεί διαβασεις πεζων, πεζοδρομια, γωνίες, είσοδοι σχολείων κλπ κλπ .......Α ΡΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΟΤΕ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο, τουλάχιστον όχι για όλους.

Άλλο η διάβαση πεζών, οι ράμπες ΑΜΕΑ και άλλο οι γωνίες και τα πεζοδρόμια.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, στην προηγούμενη γειτονιά πολλοί πάρκαραν στο απέναντι πεζοδρόμιο (μισό πάνω μισό στο δρόμο), στο οποίο και κανείς να μην πάρκαρε, λόγω δέντρων και σκαλιών σε όλο το μήκος του δε γινόταν να περάσεις με το καρότσι χωρίς να αναγκαστείς να το κατεβάζεις στο δρόμο συνεχώς. Οπότε τα αυτοκίνητα στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ενοχλούσαν περισσότερο απ' τα δέντρα κ.λπ. και εξυπηρετούσαν το πρόβλημα της περιοχής. Μην αρχίσουμε πάλι τα "ας πάρκαρε 3 τετράγωνα πιο μακριά", κι εκεί κάποιος θα πάρκαρε. Έχω κυκλοφορήσει σε όλη την Αθήνα, εξαιρετικά σπάνια πέτυχα αλάνες στις οποίες δεν πάρκαρε κανείς επειδή ήθελαν όλοι να παρκάρουν έξω απ' το σπίτι τους ο ένας πάνω στον άλλον. Στις περισσότερες περιπτώσεις ειδικά από μια ώρα και μετά δεν παρκάρεις ούτε με αίτηση. Τώρα τα χωριά και περιοχές σαν τα Μελίσσια είναι άλλη περίπτωση και άλλη κουβέντα.

Η στάθμευση σε γωνίες είναι αναγκαίο κακό. Κι εμένα ενοχλεί το να μην έχω ορατότητα στα στενά, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δυστυχώς δε γίνεται αλλιώς.

Οι μόνες λύσεις είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα ή/και να αυξηθούν οι θέσεις στάθμευσης. Όποιος έχει στοιχειώδη νοημοσύνη αντιλαμβάνεται το εφικτό του πράγματος.

Τώρα σε περιπτώσεις κατά τις οποίες κάποιος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του για να πάει κάπου είτε να αγοράσει κάτι, είτε να δεχτεί/προσφέρει υπηρεσίες, μπορεί είτε να πάρει ταξί, είτε να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ κ.λπ.. Επίσης όποιος έχει στοιχειώδη νοημοσύνη μπορεί να αντιληφθεί κατά πόσο είναι ρεαλιστικά αυτά τα σενάρια ανάλογα την περίπτωση.

Απλά κάποιοι είναι ρεαλιστές, και κάποιοι ρητορεύουν εκ του ασφαλούς.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

....ακους εκεί διαβασεις πεζων, πεζοδρομια, γωνίες, είσοδοι σχολείων κλπ κλπ .......Α ΡΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΟΤΕ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ......

οχι ολοι αλλοι,εσυ μονο😁

Επεξ/σία από 3DJIN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Βέβαια δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο, τουλάχιστον όχι για όλους.

Άλλο η διάβαση πεζών, οι ράμπες ΑΜΕΑ και άλλο οι γωνίες και τα πεζοδρόμια.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, στην προηγούμενη γειτονιά πολλοί πάρκαραν στο απέναντι πεζοδρόμιο (μισό πάνω μισό στο δρόμο), στο οποίο και κανείς να μην πάρκαρε, λόγω δέντρων και σκαλιών σε όλο το μήκος του δε γινόταν να περάσεις με το καρότσι χωρίς να αναγκαστείς να το κατεβάζεις στο δρόμο συνεχώς. Οπότε τα αυτοκίνητα στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ενοχλούσαν περισσότερο απ' τα δέντρα κ.λπ. και εξυπηρετούσαν το πρόβλημα της περιοχής. Μην αρχίσουμε πάλι τα "ας πάρκαρε 3 τετράγωνα πιο μακριά", κι εκεί κάποιος θα πάρκαρε. Έχω κυκλοφορήσει σε όλη την Αθήνα, εξαιρετικά σπάνια πέτυχα αλάνες στις οποίες δεν πάρκαρε κανείς επειδή ήθελαν όλοι να παρκάρουν έξω απ' το σπίτι τους ο ένας πάνω στον άλλον. Στις περισσότερες περιπτώσεις ειδικά από μια ώρα και μετά δεν παρκάρεις ούτε με αίτηση. Τώρα τα χωριά και περιοχές σαν τα Μελίσσια είναι άλλη περίπτωση και άλλη κουβέντα.

Η στάθμευση σε γωνίες είναι αναγκαίο κακό. Κι εμένα ενοχλεί το να μην έχω ορατότητα στα στενά, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δυστυχώς δε γίνεται αλλιώς.

Οι μόνες λύσεις είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα ή/και να αυξηθούν οι θέσεις στάθμευσης. Όποιος έχει στοιχειώδη νοημοσύνη αντιλαμβάνεται το εφικτό του πράγματος.

Τώρα σε περιπτώσεις κατά τις οποίες κάποιος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του για να πάει κάπου είτε να αγοράσει κάτι, είτε να δεχτεί/προσφέρει υπηρεσίες, μπορεί είτε να πάρει ταξί, είτε να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ κ.λπ.. Επίσης όποιος έχει στοιχειώδη νοημοσύνη μπορεί να αντιληφθεί κατά πόσο είναι ρεαλιστικά αυτά τα σενάρια ανάλογα την περίπτωση.

Απλά κάποιοι είναι ρεαλιστές, και κάποιοι ρητορεύουν εκ του ασφαλούς.

 

Ακόμα και σε χώρες όπως η Βουλγαρία τέτοια δεν λένε........

1 ώρα πριν, 3DJIN είπε

οχι ολοι αλλοι,εσυ μονο😁

Κατάντια χώρας πραγματικά τα σχόλια σου, που δυστυχώς τα πιστεύεις και δεν είναι τρολια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...