Προς το περιεχόμενο

Efood και επιστροφή χρημάτων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο ας μου πει την εμπειρία του.

Την Παρασκευή έκανα μια παραγγελία από το efood η οποία δεν ήρθε ποτέ. Πλήρωσα με χρεωστική

Πήρα τηλέφωνο το efood για ακύρωση και μου είπαν πως θα μου έρθει ένα email για την αποδέσμευση του ποσού και πως θα εμφανιστεί στο λογαριασμό μου.

Το Σάββατο όντως ήρθε το email, αλλά την Κυριακή είδα πως δεν μου είχε επιστραφεί το πόσο και πως το ποσό εμφανίστηκε στα πληρωμένα ποσά της τράπεζας.

Ούτε σήμερα μου είχε μπεί το ποσό.

Ξέρει κανείς αν χρειάζεται να περιμένω παραπάνω μέρες; Είχε κανείς ανάλογη εμπειρία;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, pararlama31 είπε

Καλησπέρα, όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο ας μου πει την εμπειρία του.

Την Παρασκευή έκανα μια παραγγελία από το efood η οποία δεν ήρθε ποτέ. Πλήρωσα με χρεωστική

Πήρα τηλέφωνο το efood για ακύρωση και μου είπαν πως θα μου έρθει ένα email για την αποδέσμευση του ποσού και πως θα εμφανιστεί στο λογαριασμό μου.

Το Σάββατο όντως ήρθε το email, αλλά την Κυριακή είδα πως δεν μου είχε επιστραφεί το πόσο και πως το ποσό εμφανίστηκε στα πληρωμένα ποσά της τράπεζας.

Ούτε σήμερα μου είχε μπεί το ποσό.

Ξέρει κανείς αν χρειάζεται να περιμένω παραπάνω μέρες; Είχε κανείς ανάλογη εμπειρία;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Μου έχει συμβεί 2 φορές. 

Την πρώτη έγινε η επιστροφή μετά από 2 εργάσιμες και την επόμενη φορά πήρε 4 μέρες.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου έχει συμβεί δύο φορές. Πριν μια διετία περίπου.

1. Παραγγελία που αποδέχθηκε το κατάστημα και μετά ακύρωσε λόγω έλλειψης υλικού. Το e-food μου επέστρεψε τα χρήματα σε μια εβδομάδα περίπου. Μου έδωσε επίσης και ένα κουπόνι 5€ για την "ταλαιπωρία". 

2. Παραγγελία από McDonalds σύνταγμα μέσω e-food, δεν παρέδωσαν τμήμα της παραγγελίας. Ίδια φάση, επιστροφή χρημάτων και κουπόνι. 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία φορά μου έτυχε να πληρώσω με κάρτα και το κατάστημα είχε κλείσει κουζίνα και δεν είχε ενημερώσει το efood. Μου ήρθε μετά από λίγες μέρες ότι έχει γίνει επιστροφή χρημάτων και σε συνομιλία που είχα με το efood γιατί είχε αργήσει η απάντηση ήταν ότι έχει δωθεί εντολή αποδέσμευσης και από κει και πέρα είναι στο "χέρι" της τράπεζας πότε θα φανεί. Και εμφανίστηκε μετά από 5-7 εργάσιμες μέρες αν θυμάμαι καλά.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.