Προς το περιεχόμενο

Αποδοση αυτοκινητων μεχρι 1200-1300cc


manag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

58 λεπτά πριν, eMike είπε

Γιατί δε κοιτάς κανά τέτοιο? (όχι το συγκεκριμένο, γενικά πάντα)

Είναι 100 φορές πιο αμάξι από το οποιοδήποτε μικρομεσαίο suv-crossover όπως θες πες τα... 

Αυτο ειναι αμαξαρα... και εμφανισιακα και απο επιδοσεις, αλλα οπως ειπε και ο jdrogas και ο intruder φευγουμε  σε χρονολογια και χιλιομετρα.

 

Το OPEL το κραταμε, με λιγο τραβηγμα ειναι στο μπατζετ μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, NickTG είπε

Μιλάμε για γενικευμένα προβλήματα ή περιπτώσεις? 

Για παράδειγμα κάποια στιγμή είχα όντως διαβάσει για θερμοκρασίες αλλά τη ζημιά την έκανε κάποιο περιφερειακό. 

Επίσης δεν θα έλεγα πως έχουν τόσο υψηλή συμπίεση. Ο 1.5 του Golf για παράδειγμα αν είναι σωστά τα στοιχεία που βρήκα έχει μεγαλύτερη. 

 

Δεν μιλησα ειδικα σαφως και υπαρχουν μοτερ με μεγαλυτερη συμπιεση,μην συγκρινουμε τωρα τον 1500 της vw με 1000αρια τρικυλινδρα.

Γενικοτερα ο τρικυλινδρος κινητηρας εχει περισσοτερους κραδασμους,τραχεια λειτουργια.

Γι αυτο και μονωνουν τον χωρο του κινητηρα για να μην περνανε θορυβοι.

ΕΙλικρινα δεν εχει κατι καινοτομο,δεν βλεπω το λογο γιατι να επελεγα εαν οχημα με εναν κυλινδρο λιγοτερο.Εναν κινητηρα ο οποιος παραγει λιγοτερο "εργο"

Σαφως το προσδοκιμο ζωης ειναι μικροτερο απο τους 4κυλινδρους,και ειναι περισσοτερο τσιτωμενα ολα αυτα τα μοτερ.

Οι εταιριες αυτα τα κανουν μονο και μονο για χαμηλοτερο κοστος και χαμηλοτερους ρυπους αφου ολο και στενευει ο κλοιος στις προδιαγραφες euro.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NickTG είπε

Διότι το i20 και τα 85 άλογα είναι ότι πρέπει για ταξίδια με οικογένεια! 

Με αυτους τους μισθους και με την ακριβεια που επικρατει εξω μια χαρα ειναι!!

Εξαλλου κρινω με βαση την υπαρχουσα κατασταση getz 1.1 φορτωμενος και να προσπαθει να βρει κατηφορα για να δει τα 140!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, JDROGAS said:

Δεν μιλησα ειδικα σαφως και υπαρχουν μοτερ με μεγαλυτερη συμπιεση,μην συγκρινουμε τωρα τον 1500 της vw με 1000αρια τρικυλινδρα.

Γενικοτερα ο τρικυλινδρος κινητηρας εχει περισσοτερους κραδασμους,τραχεια λειτουργια.

Γι αυτο και μονωνουν τον χωρο του κινητηρα για να μην περνανε θορυβοι.

ΕΙλικρινα δεν εχει κατι καινοτομο,δεν βλεπω το λογο γιατι να επελεγα εαν οχημα με εναν κυλινδρο λιγοτερο.Εναν κινητηρα ο οποιος παραγει λιγοτερο "εργο"

Σαφως το προσδοκιμο ζωης ειναι μικροτερο απο τους 4κυλινδρους,και ειναι περισσοτερο τσιτωμενα ολα αυτα τα μοτερ.

Οι εταιριες αυτα τα κανουν μονο και μονο για χαμηλοτερο κοστος και χαμηλοτερους ρυπους αφου ολο και στενευει ο κλοιος στις προδιαγραφες euro.

 

Άρα αφού υπάρχουν και άλλοι με υψηλότερο συμπίεση τι νόημα είχε το σχόλιο για τη συμπίεση? Από ποιον κρίνεται ως υψηλή? Εγώ ας πούμε κανονική τη βλέπω. 

Η λειτουργία τους είναι άσχετη με την αξιοπιστία τους. Αμφιβάλλω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό θα καταλάβει καμία διαφορά. Επίσης και ένας εξακύλινδρος δουλεύει ακόμα καλύτερα.

Εφόσον μιλάμε πάντως για ίδια λεφτά ναι και εγώ θα προτιμώ πάντα το αυτοκίνητο με τα περισσότερα κυβικά αρκεί η απόδοση να είναι ίδια ή καλύτερη. 

Εκεί με το έργο δεν κατάλαβα τι θες να πεις. 

Οι κινητήρες γενικά σχεδιάζονται με βάση διάφορα κριτήρια. Καμία εταιρεία πάντως δεν θέλει να σου μένει ο κινητήρας στο χέρι αντίθετα με ότι μπορεί να πιστεύουν πολλοί διότι απλά δεν θα την προτιμήσεις πάλι. 

Για τις βλάβες πάντως δεν είδα κάποια απάντηση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manag είπε

Αυτο ειναι αμαξαρα... και εμφανισιακα και απο επιδοσεις, αλλα οπως ειπε και ο jdrogas και ο intruder φευγουμε  σε χρονολογια και χιλιομετρα.

 

Το OPEL το κραταμε, με λιγο τραβηγμα ειναι στο μπατζετ μας.

Δηλαδη εισαι ανετος στο να συντηρεις τετοια αυτοκινητα αλλα δεν εχεις 1-3000ευρω παραπανω για την αποκτηση του?!?!?  Κλασικος Ελληνας..!!!

Υ.Γ Απαντηση ts: ''Αλβανος ειμαι'' !!!😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, PLACEBO_89 said:

Με αυτους τους μισθους και με την ακριβεια που επικρατει εξω μια χαρα ειναι!!

Εξαλλου κρινω με βαση την υπαρχουσα κατασταση getz 1.1 φορτωμενος και να προσπαθει να βρει κατηφορα για να δει τα 140!

Όταν μπορεί να βρει καλύτερα αυτοκίνητα για τη δουλειά αυτή όχι δεν είναι μια χαρά. 

Με ποιους μισθούς? Μας είπε πουθενά πόσα παίρνει? Αν το πάμε για παράδειγμα με βάση το βασικό καλύτερα να μην πάρει αυτοκίνητο καθόλου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Δηλαδη εισαι ανετος στο να συντηρεις τετοια αυτοκινητα αλλα δεν εχεις 1-3000ευρω παραπανω για την αποκτηση του?!?!?  Κλασικος Ελληνας..!!!

Φιλε μου ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου και για τις απαντησεις σου, αλλα καπου εδω ξεφυγες...
Εντελως αστοχο το σχολιο σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, manag είπε

Φιλε μου ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου και για τις απαντησεις σου, αλλα καπου εδω ξεφυγες...
Εντελως αστοχο το σχολιο σου

Ναι ετσι ακριβως.. Δεν το λεω για να σε προσβαλω αλλα για να σε πονηρεψω-προβληματισω οτι θα αλλαξεις και πλανο στα εξοδα συντηρησης..!   Καποιοι που εχουν παλια αυτοκινητα(αξιοπιστα-φθηνη συντηρηση) και θα παρουν κατι πιο καινουργιο-μεταχειρισμενο νομιζουν οτι δεν θα ζηταει τιποτα.. και οτι ετσι θα τους ερθει πιο οικονομικα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, manag είπε

Φιλε μου ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου και για τις απαντησεις σου, αλλα καπου εδω ξεφυγες...
Εντελως αστοχο το σχολιο σου

Ξέφυγε λίγο, όντως, αλλά κι εσύ δε ξέρεις και πολύ καλά τι θέλεις....ε?

Αρχικά μας έγραψες για max 13K, τώρα μας λες αν αξιζει πάω και στα 15,5Κ

Αρχικά θες να ταξιδεύεις με 180 άνετα και χωρίς βουητά, και μετά μας λες για το C3...

Οπότε μη παραπονιέσαι. Ιδανικά γίνε πιο ξεκάθαρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Άρα αφού υπάρχουν και άλλοι με υψηλότερο συμπίεση τι νόημα είχε το σχόλιο για τη συμπίεση? Από ποιον κρίνεται ως υψηλή? Εγώ ας πούμε κανονική τη βλέπω. 

Συγγνωμη αλλα μαλλον δεν καταλαβαινεις τι λεω........

Δεν ειπα οτι ειναι οι κινητηρες με τη μεγαλυτερη συμπισεση στον κοσμο για ονομα!

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Η λειτουργία τους είναι άσχετη με την αξιοπιστία τους. Αμφιβάλλω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό θα καταλάβει καμία διαφορά. Επίσης και ένας εξακύλινδρος δουλεύει ακόμα καλύτερα.

Μαλλον δεν εχεις οδηγησει τρικυλινδρο γι αυτο το λες.

Γιατι ρωτας εμενα για αξιοπιστια και δεν ρωτας μηχανικους;

Εγω εχω κανει την ερευνα μου,εχω την εμπειρια μου και δεν αγοραζω τρικυλινδρο τελος!

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Εφόσον μιλάμε πάντως για ίδια λεφτά ναι και εγώ θα προτιμώ πάντα το αυτοκίνητο με τα περισσότερα κυβικά αρκεί η απόδοση να είναι ίδια ή καλύτερη. 

Εδω εισαι σωστος παροτι εχω μια διαφωνια στο εξης,ενας μεγαλου κυβισμου κινητηρας δεν εχει καμια σχεση ακομα και με την ιδια ιπποδυναμη.Αυτο το καταλαβαινεις αμεσα με το που οδηγησεις εαν αμαξι πχ 1600 με 120 ιππους αλλα κι ενα διλιτρο με την ιδια ιπποδυναμη.

Τα τεχνικα χαρακτηριστικα και ο δρομος πολλες φορες εχουνε τεραστια διαφορα.

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Εκεί με το έργο δεν κατάλαβα τι θες να πεις. 

Ειπα πολυ απλα οτι ενας κινητηρας ΜΕΚ 2 κυλινδρων ας πουμε και δεν μιλαμε για αυτοκινητα μιλαμε για οτιδηποτε κινητηρα,παραγει μικροτερο εργο απο τρικυλινδρο,αυτος μικροτερο εργο απο εναν 4κυλινδρο κοκ.

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Για τις βλάβες πάντως δεν είδα κάποια απάντηση. 

Επιμενεις να ρωτας παλι ενω σου εχω απαντησει!

Γενικοτερα ειναι κινητηρες μεγαλης συμπιεσης,αρκετα τσιτωμενοι,εχουν θεματα με θερμοκρασιες,ραγισματα στα κεφαλαρια τους (κυλινδοκεφαλες) και αλλα ωραια τετοια.

Πες μου τωρα εσυ απο την αλλη ΕΝΑ μονο πλεονεκτημα ενος τρικυλινδρου κινητηρα.

Δωσε μου τα επιχειρηματα σου για να για να προτιμησω ενα τρικυλινδρο απο εναν τετρακυλινδρο.

Περιμενω απαντηση παρακαλω.

 

Επεξ/σία από JDROGAS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, JDROGAS said:

Συγγνωμη αλλα μαλλον δεν καταλαβαινεις τι λεω........

Δεν ειπα οτι ειναι οι κινητηρες με τη μεγαλυτερη συμπισεση στον κοσμο για ονομα!

Μαλλον δεν εχεις οδηγησει τρικυλινδρο γι αυτο το λες.

Γιατι ρωτας εμενα για αξιοπιστια και δεν ρωτας μηχανικους;

Εγω εχω κανει την ερευνα μου,εχω την εμπειρια μου και δεν αγοραζω τρικυλινδρο τελος!

Εδω εισαι σωστος παροτι εχω μια διαφωνια στο εξης,ενας μεγαλου κυβισμου κινητηρας δεν εχει καμια σχεση ακομα και με την ιδια ιπποδυναμη.Αυτο το καταλαβαινεις αμεσα με το που οδηγησεις εαν αμαξι πχ 1600 με 120 ιππους αλλα κι ενα διλιτρο με την ιδια ιπποδυναμη.

Τα τεχνικα χαρακτηριστικα και ο δρομος πολλες φορες εχουνε τεραστια διαφορα.

Ειπα πολυ απλα οτι ενας κινητηρας ΜΕΚ 2 κυλινδρων ας πουμε και δεν μιλαμε για αυτοκινητα μιλαμε για οτιδηποτε κινητηρα,παραγει μικροτερο εργο απο τρικυλινδρο,αυτος μικροτερο εργο απο εναν 4κυλινδρο κοκ.

Επιμενεις να ρωτας παλι ενω σου εχω απαντησει!

Γενικοτερα ειναι κινητηρες μεγαλης συμπιεσης,αρκετα τσιτωμενοι,εχουν θεματα με θερμοκρασιες,ραγισματα στα κεφαλαρια τους (κυλινδοκεφαλες) και αλλα ωραια τετοια.

Πες μου τωρα εσυ απο την αλλη ΕΝΑ μονο πλεονεκτημα ενος τρικυλινδρου κινητηρα.

Δωσε μου τα επιχειρηματα σου για να για να προτιμησω ενα τρικυλινδρο απο εναν τετρακυλινδρο.

Περιμενω απαντηση παρακαλω.

 

Άρα αφού συμφωνούμε πως η συμπίεση τους δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο προς τι η αναφορά σε αυτή? Εκτός αν έγινε για άλλο λόγο και δεν το κατάλαβα. 

Έχω οδηγήσει κάμποσα τρικυλινδρα. Όπως είπα ειδικά στα πιο καινούρια σχεδόν κανείς δεν θα καταλάβει τίποτα. 

Μα εσύ έκανες αναφορά για την αξιοπιστία τους οπότε εσένα θα ρωτήσω. 

Δεν καταλαβαίνω τη συσχέτιση του έργου με τους κυλίνδρους πραγματικά. 

Ναι και πάνω σε αυτό που έχεις απαντήσει έχω γράψει κάποια σχόλια. Εκεί περίμενα απάντηση. 

Μα δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν να προτιμήσει το ένα ή το άλλο. 

Διάβασα για βλάβες και προσπαθώ να μάθω περισσότερα αλλά όχι με γενικότητες. 

Επεξ/σία από NickTG
Typo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, NickTG είπε

Άρα αφού συμφωνούμε πως η συμπίεση τους δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο προς τι ή αναφορά σε αυτή? Εκτός αν έγινε για άλλο λόγο και δεν το κατάλαβα. 

Γιατι οι κινητηρες με μεγαλη συμπιεση εχουν μεγαλυτερες φθορες......ειλικρινα ελληνικα μιλαω τι δεν καταλαβαινεις,και ποιος ο λογος να χαλαμε το νημα του ανθρωπου;

Eαν θελεις να το αναλυσουμε ελα στα πμ η στο viber η παρε με τηλεφωνο.......

Εννοω οτι απο καποια αλλα μοτερ που ειναι πιο χαλαρα εχουνε μεγαλυτερη συμπιεση (να δω ποσες φορες θα το πω) κι αυτο γιατι ειναι τρικυλινδρα και πρεπει να βγαλουνε ιπποδυναμη.

18 λεπτά πριν, NickTG είπε

Μα εσύ έκανες αναφορά για την αξιοπιστία τους οπότε εσένα θα ρωτήσω. 

Σου λεει τιποτα οτι εχω παραγγειλει απο 3 διαφορετικα μοτερ ecoboost 3 κυλινδροκεφαλες;

Εμενα μου λεει!

23 λεπτά πριν, NickTG είπε

Δεν καταλαβαίνω τη συσχέτιση του έργου με τους κυλίνδρους πραγματικά. 

Tωρα θελεις να αναλυσουμε ολη τη μηχανικη;

Κινητηρας=εργο αυτη ειναι η δουλεια του να παραγει εργο.Μικροτερος κινητηρας σε κυβικα παραγει λιγοτερο εργο,2,3,4,5,6,8,10,12 κυλινδροι αντιστοιχα κατα σειρα παραγουν περισσοτερο εργο.

Παιρνεις μια γεννητρια που παραγει ρευμα τα 10kva για να τα παραξει θελει πχ 250cc κινητηρα με 2 κυλινδρους

Εαν θελεις 20kva προφανως και ο κινητηρας θα ειναι 500cc με 4 κυλινδρους τοσο απλα.

29 λεπτά πριν, NickTG είπε

Διάβασα για βλάβες και προσπαθώ να μάθω περισσότερα αλλά όχι με γενικότητες. 

Δεν ειναι γενικοτητες ρωτησε εναν γνωστο μηχανικο σου, η το συνεργειο σου.

Οι πρωτες ασθενειες τις οποιες εβγαλαν τα νεας γενιας τρικυλινδρα ειναι θερμοκρασιες υψηλες που σημαινει φλατζες,κυλινδοκεφαλες,και στο τελος μοτερ.

Mε μια απλη αναζητηση στο google θα δεις προβληματα.

Σε ξαναρωτω για τελευταια φορα.........ποιο ειναι το πλεονεκτημα ενος τρικυλινδρου εναντι ενος 4κυλινδρου κινητηρα.Ποια ειναι η καινοτομια του που θα με πεισει να το αγορασω;

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, JDROGAS said:

Γιατι οι κινητηρες με μεγαλη συμπιεση εχουν μεγαλυτερες φθορες......ειλικρινα ελληνικα μιλαω τι δεν καταλαβαινεις,και ποιος ο λογος να χαλαμε το νημα του ανθρωπου;

Άρα ο τετρακυλινδρος 1.5 του Golf έχει ακόμα μεγαλύτερες φθορές. 

Η υψηλή συμπίεση δεν είναι κάποιο χαρακτηριστικό των 3κυλινδρων. Επίσης είναι κάτι που το ξέρει ο κατασκευαστής και επιλέγει και τα κατάλληλα υλικά. Άρα λοιπόν αυτό το νούμερο από μόνο του δεν λέει τίποτα. 

 

6 minutes ago, JDROGAS said:

Σου λεει τιποτα οτι εχω παραγγειλει απο 3 διαφορετικα μοτερ ecoboost 3 κυλινδροκεφαλες;

Εμενα μου λεει!

Έτσι από μόνο του όχι. Πρέπει να ξέρουμε πόσα είναι αυτά τα ecoboost, πόσα από αυτά έχουν χρειαστεί κυλινδροκεφαλες και κυρίως αν τις χρειάζονται γιατί είναι 3κυλινδρα.

Αλλά σίγουρα είναι καλύτερη πληροφορία από το γενικό που έγραφες πριν. 

8 minutes ago, JDROGAS said:

Mε μια απλη αναζητηση στο google θα δεις προβληματα.

Με μια αναζήτηση στο Google θα δεις προβλήματα για τα πάντα. 

Το ζήτημα είναι πόσο γενικευμένα είναι και στην περίπτωση αυτή αν φταίει ο αριθμός των κυλινδρων για αυτά. 

10 minutes ago, JDROGAS said:

Μικροτερος κινητηρας σε κυβικα παραγει λιγοτερο εργο

Μπορείς μια χαρά να έχεις κινητήρα 1800 κυβικά με 2 κυλίνδρους, με 3, με 4, με 6.

Άσχετα τα κυβικά με τους κυλίνδρους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, JDROGAS said:

Σε ξαναρωτω για τελευταια φορα.........ποιο ειναι το πλεονεκτημα ενος τρικυλινδρου εναντι ενος 4κυλινδρου κινητηρα.Ποια ειναι η καινοτομια του που θα με πεισει να το αγορασω;

Θα απαντήσω για ακόμα μια φορά πως δεν με ενδιαφέρει να πείσω  κανέναν για το οτιδήποτε. 

Διάβασα όπως ήδη είπα για βλάβες και θέλησα να μάθω περισσότερα. 

Μπορεί κάποια στιγμή να θελήσω να πάρω κάποιο από αυτά για παράδειγμα. Θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχουν γενικευμένα προβλήματα ώστε να αποφύγω κάτι. 

2 minutes ago, JDROGAS said:

Αντε να δω ποτε θα μου πεις καποια καινοτομια για να παω να το παραγγειλω.....😂

Έχω αναφέρει κάπου κάτι τέτοιο και περιμένεις σχετική απάντηση? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...