Προς το περιεχόμενο

Αποδοση αυτοκινητων μεχρι 1200-1300cc


manag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Yπαρχουν γενικευμενα θεματα,ψαξου και θα το καταλαβεις.

Μιλα με ανθρωπους που ασχολουνται με επισκευες,ρεκτιφιε και θα στο εξηγησουν.

Πολυ απλα σου λεω οτι ειναι ζορισμενα μοτερ.......αυτο κατα συνεπεια εχει μικροτερο προσδοκιμο ζωης.

Αυτο απο μονο του θα επρεπε να σου φτανει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 137
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Με την γυναίκα σου και 2 μικρά παιδιά,μάλιστα.Και με τα αμάξια που ψάχνεις. Για κάποια στιγμή πήρα στα σοβαρά την ερώτηση σου.  

ας τα πάρουμε από την αρχή. Δίπλωμα έχεις;

Δημοσιευμένες Εικόνες

50 minutes ago, JDROGAS said:

Yπαρχουν γενικευμενα θεματα,ψαξου και θα το καταλαβεις.

Μιλα με ανθρωπους που ασχολουνται με επισκευες,ρεκτιφιε και θα στο εξηγησουν.

Πολυ απλα σου λεω οτι ειναι ζορισμενα μοτερ.......αυτο κατα συνεπεια εχει μικροτερο προσδοκιμο ζωης.

Αυτο απο μονο του θα επρεπε να σου φτανει.

Έτσι από μόνο του δεν θα μου έφτανε όποιος και να το έλεγε. 

Όμως αν πλέον κοιτάξω τους ecoboost στο μέλλον θα έχω το νου μου παραπάνω. 

Και πάλι βέβαια δεν σημαίνει πως είναι θέμα αριθμού κυλινδρων τα προβλήματα αφού μια αναζήτηση για ecoboost overheating στο Google τουλάχιστον εμένα μου έβγαλε ως πρώτα αποτελέσματα των 3.5l του F150. Δεν νομίζω να είναι 3κυλινδρος αυτός. 

31 minutes ago, Rpanagos said:

Υπαρχουν 1000αρακια που να εχουν 4 κυλινδρους?

Δεν μου έρχεται κάποιο σύγχρονο turbo που να έχει 4 κυλίνδρους. 

Ο πιο κοντινός που μου έρχεται είναι ο 1200 της Toyota. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντω στο αρχικο ερωτημα του op:

Βασει δικης μου εμπειριας θα σου ελεγα ενα passat diesel. 

Ταξιδεψαμε αρκετες φορες 4 αρκουδοειδεις επιβατες συν φουλ μπαγαζια (και βαρια,οχι μονο ογκος) και σε μεγαλους δρομους ειχαμε ανετα και χωρις ιδιαιτερη καταναλωση τα 160+ διαρκως.

Προσωπικα δεν μου αρεσουν τοσο μεγαλα αμαξια αλλα η αποψη μου ειναι οτι ταξιδευει πολυ ωραια και ανετα.

Ισως να ειναι λιγο πανω απ το μπατζετ σου και απο το οριο των κυβικων,αλλα απο ολα αυτα που οδηγησα (και ειναι πολλα) ηταν οτι πιο κοντινο στο "υπερανετο ταξιδι".

Απο κει και περα να εχεις υποψιν σου οτι φορτωμενο το αμαξι ΔΕΝ σταματαει απο τα 180 αν χρειαστει. Και αν χρειαστει,θα πει οτι δεν εχεις διαθεσιμα τα μετρα που χρειαζεται για να σταματησει.

Στη μαχη τρικυλινδρων-τετρακυλινδρων δεν θα παρω μερος,απλα θα αναφερω οτι για 220.000χλμ ειχα ενα ibiza 1.2 ατμοσφαιρικο τρικυλινδρο και εβγαλε ΜΗΔΕΝ ζημιες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
35 λεπτά πριν, georgekz750 είπε

Στη μαχη τρικυλινδρων-τετρακυλινδρων δεν θα παρω μερος,απλα θα αναφερω οτι για 220.000χλμ ειχα ενα ibiza 1.2 ατμοσφαιρικο τρικυλινδρο και εβγαλε ΜΗΔΕΝ ζημιες.

Mπορω να ρωτησω τι μοντελο-κινητηρας;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, georgekz750 είπε

Ibiza 1200 - 2003 μοντελο

1200 κυβικα τρικυλινδρο με 64 ιππους τι να παθει;

Eγω δεν συζητω γι αυτου του τυπου τα τρικυλινδρα.Μιλαμε για 1000cc 100-120 ιππους turbo.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

1200 κυβικα τρικυλινδρο με 64 ιππους τι να παθει;

Eγω δεν συζητω γι αυτου του τυπου τα τρικυλινδρα.Μιλαμε για 1000cc 100-120 ιππους turbo.

Τι περισσοτερο θα παθει το τρικυλινδρο 1000cc turbo με 120 αλογα απο το αντιστοιχο τετρακυλινδρο χιλιαρι?

Το ιδιο πιεσμενοι κινητηρες ειναι και ιδια διαρκεια ζωης εχουν αν φορεθουν στο ιδιο σκαφος και εχουν την ιδια χρηση.

Τι σε κανει να πιστευεις οτι 3 θαλαμοι καυσης των 333cc υστερουν σε αξιοπιστια απεναντι σε 4 των 250cc?

Απλα οι 4 μικροτεροι ισως εχουν περισσοτερη ευστροφια λογω μικροτερης αδρανειας του ελαφρυτερου εμβολου,αλλα η κουβεντα απ οτι ειδα κινηθηκε στο θεμα της αξιοπιστιας και οχι του τροπου αποδοσης.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, georgekz750 είπε

Απαντω στο αρχικο ερωτημα του op:

Βασει δικης μου εμπειριας θα σου ελεγα ενα passat diesel. 

Ταξιδεψαμε αρκετες φορες 4 αρκουδοειδεις επιβατες συν φουλ μπαγαζια (και βαρια,οχι μονο ογκος) και σε μεγαλους δρομους ειχαμε ανετα και χωρις ιδιαιτερη καταναλωση τα 160+ διαρκως.

Προσωπικα δεν μου αρεσουν τοσο μεγαλα αμαξια αλλα η αποψη μου ειναι οτι ταξιδευει πολυ ωραια και ανετα.

Ισως να ειναι λιγο πανω απ το μπατζετ σου και απο το οριο των κυβικων,αλλα απο ολα αυτα που οδηγησα (και ειναι πολλα) ηταν οτι πιο κοντινο στο "υπερανετο ταξιδι".

Απο κει και περα να εχεις υποψιν σου οτι φορτωμενο το αμαξι ΔΕΝ σταματαει απο τα 180 αν χρειαστει. Και αν χρειαστει,θα πει οτι δεν εχεις διαθεσιμα τα μετρα που χρειαζεται για να σταματησει.

Στη μαχη τρικυλινδρων-τετρακυλινδρων δεν θα παρω μερος,απλα θα αναφερω οτι για 220.000χλμ ειχα ενα ibiza 1.2 ατμοσφαιρικο τρικυλινδρο και εβγαλε ΜΗΔΕΝ ζημιες.

Εγώ θα προτεινα και ένα i20 diesel,i30 ιδανικά.

Τα πετρέλαια είναι ότι καλύτερο για ταξίδι ,ο πατέρας μου πήρε το 2013 ένα Chevrolet Aveo με 95 άλογα 1300cc και ζημιές ελάχιστες έως τώρα.

Σωστη συντήρηση θέλει, προσοχή στο πετρέλαιο που βάζεις.

Γενικα με αμάξια 90-120 άλογα δεν μπορείς να πας με 170-180 χιλιόμετρα εκτός αν το αμάξι είναι χαμηλο,όχι suv και έχει κρατήματα+φρένα.Φορτωμένος είναι αδύνατον.Με τα όρια αν πας εχεις και κάτω από 2,500 στροφές και πολύ κατανάλωση.Το πετρέλαιο πάνω από τις 3.000 ακούγεται το μοτέρ και καίει κάτι παραπάνω.
Απλα μεσα στην πόλη υποφέρουν λόγω των DPF, ας δει αμάξι μετά του 2013 σε πετρέλαιο από μεταχειρισμένα. 

 

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλαρακι παρε ενα μοντεο 2001-2006 και τα υπολοιπα τα κρατας για βενζινες τελη.. κτλ θα με θυμηθεις ..160 ανετοτατα και αν εχει υγραεριο το αμαξι δεν καις τιποτα 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά, αγοράζεις ότι σου αρέσει στα λεφτά που διαθέτεις.

Να έχεις υπόψιν ότι τα μεταχειρισμένα θα σε βάλουν άμεσα σε έξοδα διότι στην πενταετία αρχίζουν τα "αναλώσιμα" κατά τις εταιρείες, και οι λυπητερές για εμάς τους κοινούς θνητούς.

Εάν έχεις την δυνατότητα να το συντηρήσεις πάρε, εάν είσαι οριακά σκέψου το πάρα πολύ διότι τα ανταλλακτικά και η εργασία στοιχίζει πανάκριβα.

Τις μλκς "απέκτησα οικογένεια" και από το ένα τετράπορτο των 1000-1400 κυβικών πάω στο άλλο των 1200-1400 κυβικών διότι έχει λίγο μεγαλύτερη καρότσα, και είναι τούρμπο, με ότι παραπάνω έξοδα δημιουργεί τις ακούω βερεσέ. 

Για την ταχύτητα που αναφέρεις δεν το συζητώ διότι το ανάλυσαν μέχρι κεραίας 

 

Όσο για το λάθος που έκανες να πάρεις μια γνώμη ας πρόσεχες, εδώ όλα τα σφάζουμε και όλα τα μαχαιρώνουμε  

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν θες να ταξιδευεις με 170-180-200 με ανεση θα πρεπει να εχεις υπ'οψιν αυτοκινητα με μεγαλα κουφαρια,κυβικα(δεν μιλαω για 2,5-3 χιλ κυβικα αλλα για 1600-1800 αντε 1400 turbo) 6αρι σασμαν κατα προτιμηση ωστε ο κινητηρας να δουλευει σε ενα ηρεμο φασμα στροφων.Μπορεις και με σταρλετ να πηγαινεις 180χλμ αλλα θα δουλευει 5000χιλ στροφες και θα ειναι σαν να πεταει και οχι να παταει στο δρομο. Απο εμπειρια σε ταξιδια οτιδηποτε μικρο σε κυβικα 1000-1300 ατμοσφαιρικο η turbo κανει ταξιδια,σχετικα ξεκουραστα αλλα μεχρι 120-140 χλμ απο 'κει κ πανω ο κινητηρας δουλευει υπερωριες και θα σου παρει το κεφαλι.Το μονο 1400,τουρμπο βεβαια που ταξιδεψα και ητανε νορμαλ σε ταχυτητες απο 160 εως 200 χλμ ηταν το tiguan του 2009 1.4tsi οπου καναμε 1400χλμ(700+700) πηγαινε ελα αυθημερον ξεκουραστα και εθνικη οδο και επαρχιακο δικτυο mix.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 ώρες πριν, Rpanagos είπε

Υπαρχουν 1000αρακια που να εχουν 4 κυλινδρους?

Σε ατμοσφαιρικούς υπάρχουν , τώρα σε τούρμπο και εμένα δεν μου έρχεται κάποιο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.