Προς το περιεχόμενο

Αποδοση αυτοκινητων μεχρι 1200-1300cc


manag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@managΓιατί όχι κάτι τέτοιο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33329279-skoda-octavia ή τέτοιο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34603596-ford-s-max ή και τέτοιο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34914478-mitsubishi-outlander; Εννοώ 10ετίας plus, με πολλά κυβικά, που θα το πάρεις όμως σε "σκοτωμένη" τιμή (λόγω υψηλών τελών κυκλοφορίας). Θα σε πάνε άνετα ταξίδια, έχουν χώρους (καμία σχέση με όσα κοιτάς) και θα "επενδύσεις" πολύ λιγότερα χρήματα. Ήμουν κι εγώ σε φάση σαν τη δική σου (χωρίς το κατοικίδιο 😃) και το σκεφτόμουν σοβαρά αντί να αγοράσω ένα καινούριο 20-25 χιλιάρικα (τύπου qashqai) να πάρω μεταχειρισμένο σαν αυτά τα τρία και να έχω στην ουσία τα 690 ή 920 των τελών κυκλοφορίας κάθε χρόνο να με βαραίνουν, αφού με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω πλέον, θεωρούσα αμελητέα τη διαφορά για το κόστος στα καύσιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μια απορία που είχα πάντα, θα τη γράψω εδώ.

όσοι θέλετε να πάρετε αυτοκίνητο κοιτάτε τα τέλη κυκλοφορίας και πολλοί παίρνουν την απόφαση με βάση αυτά.

Είμαι ο μόνος που πρώτα κοιτάει το τεκμήριο και μετά τα τέλη;  Κανέναν άλλον δε τον απασχολεί αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Bitbit είπε

μια απορία που είχα πάντα, θα τη γράψω εδώ.

όσοι θέλετε να πάρετε αυτοκίνητο κοιτάτε τα τέλη κυκλοφορίας και πολλοί παίρνουν την απόφαση με βάση αυτά.

Είμαι ο μόνος που πρώτα κοιτάει το τεκμήριο και μετά τα τέλη;  Κανέναν άλλον δε τον απασχολεί αυτό;

Εγώ πάντως κοίταξα για να δω αν με παίρνει με το δάνειο και με τα τεκμήρια μαζί για να μην υπαρχει πρόβλημα στις μελλοντικες δηλώσεις παράλληλα με το αυτοκίνητο που έψαχνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/4/2021 στις 11:19 ΜΜ, manag είπε

Μαλιστα... Θα ηθελα και καποια σοβαρη απαντηση παρακαλω

     Πως το βλέπετε με ένα τέτοιο φορτίο που περιγράφετε και μιλάω για το έμψυχο φορτίο να αποζητάτε ταχύτητες της τάξης των 170 + χλμ η όπως το περιγράφετε να πιάνετε τέτοιες ταχύτητες εκεί που σας παίρνει ?

     Με ποιόν τρόπο πιστεύετε πως θα σταματήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο , σαν αυτά που βρήκατε , αν χρειαστεί να επιβραδύνει πολύ γρήγορα σε μια κατάσταση ανάγκης πχ πετάχτηκε ένα σκυλί μπροστά σας , όταν ας πούμε έχει φτάσει τέτοια ταχύτητα ?

    Είναι ας πούμε κάποια διαδρομή που χρειάζεται να την καλύψετε πολύ γρήγορα γιατί υπήρξε μια έκτακτη ανάγκη ?

   Είναι αναγκαστική συνθήκη να πιάσετε 170 - 180 χλμ " εκεί που σας παίρνει " έχοντας μέσα στο αυτοκίνητο μια οικογένεια συν φορτίο και δεν γίνεται αυτή η δουλειά με χαμηλότερη ταχύτητα πχ 110 χλμ ?

   Το Ford ecosport που αναφέρατε ζυγίζει 1350 κιλά στεγνό , ενώ με το φορτίο που αναφέρατε θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 1600 κιλά στέλνοντας την αναλογία κιλών ανά ίππο στα 13 και βάλε κιλά , όσο για το Auris τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα .

   Όπως σωστά σας είπαν ήδη , πράγματι ένα BMW M5 θα καλύψει τέτοιες απαιτήσεις όπως τις περιγράψατε , αλλά θα χρειαστεί πολύ περισσότερα από 12 χιλιάρικα για αγορά , να μην μιλήσουμε για συντηρήσεις κλπ .

   Τώρα για το αν δεν σας άρεσαν οι απαντήσεις που πήρατε , είναι συνηθισμένο να εμφανίζονται άνθρωποι ζητώντας γνώμες και συμβουλές , οι οποίες αν δουν στην συνέχεια πως δεν είναι της απόλυτου αρεσκείας τους , να τις χαρακτηρίζουν κάπως , ενώ δεν μπαίνουν καν στον κόπο να ευχαριστήσουν τους ανθρώπους που διέθεσαν τον χρόνο τους για να απαντήσουν και φυσικά στην συνέχεια να εξαφανίζονται αφού δεν άκουσαν αυτά που ήθελαν .

   Θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο αν τους ζητούσατε να σας περιγράψουν με βάση την εμπειρία τους , όσοι έχουν , ποιο από τα δύο αυτοκίνητα που βρήκατε εμφάνισε την μικρότερη συχνότητα βλαβών .

   Στην διάθεση σας αν θελήσετε να το συζητήσουμε ακόμη πιο σοβαρά για να δούμε ποιο από τα δύο αυτοκίνητα που βρήκατε καλύπτει περισσότερο τις ανάγκες σας , όχι όμως για το ζήτημα με τα 200 η 170 μαλιοκουβαρα , τα οποία παρεμπιπτόντως δεν καταλαβαίνω τι είναι , μάλλον η ταχύτητα .

   Στην εξαιρετική περίπτωση που δεν θα εξαφανιστείτε , θα χαρούμε να τα ξαναπούμε .

   

   

     

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, babisskg είπε

     Πως το βλέπετε με ένα τέτοιο φορτίο που περιγράφετε και μιλάω για το έμψυχο φορτίο να αποζητάτε ταχύτητες της τάξης των 170 + χλμ η όπως το περιγράφετε να πιάνετε τέτοιες ταχύτητες εκεί που σας παίρνει ?

     Με ποιόν τρόπο πιστεύετε πως θα σταματήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο , σαν αυτά που βρήκατε , αν χρειαστεί να επιβραδύνει πολύ γρήγορα σε μια κατάσταση ανάγκης πχ πετάχτηκε ένα σκυλί μπροστά σας , όταν ας πούμε έχει φτάσει τέτοια ταχύτητα ?

    Είναι ας πούμε κάποια διαδρομή που χρειάζεται να την καλύψετε πολύ γρήγορα γιατί υπήρξε μια έκτακτη ανάγκη ?

   Είναι αναγκαστική συνθήκη να πιάσετε 170 - 180 χλμ " εκεί που σας παίρνει " έχοντας μέσα στο αυτοκίνητο μια οικογένεια συν φορτίο και δεν γίνεται αυτή η δουλειά με χαμηλότερη ταχύτητα πχ 110 χλμ ?

   Το Ford ecosport που αναφέρατε ζυγίζει 1350 κιλά στεγνό , ενώ με το φορτίο που αναφέρατε θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 1600 κιλά στέλνοντας την αναλογία κιλών ανά ίππο στα 13 και βάλε κιλά , όσο για το Auris τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα .

   Όπως σωστά σας είπαν ήδη , πράγματι ένα BMW M5 θα καλύψει τέτοιες απαιτήσεις όπως τις περιγράψατε , αλλά θα χρειαστεί πολύ περισσότερα από 12 χιλιάρικα για αγορά , να μην μιλήσουμε για συντηρήσεις κλπ .

   Τώρα για το αν δεν σας άρεσαν οι απαντήσεις που πήρατε , είναι συνηθισμένο να εμφανίζονται άνθρωποι ζητώντας γνώμες και συμβουλές , οι οποίες αν δουν στην συνέχεια πως δεν είναι της απόλυτου αρεσκείας τους , να τις χαρακτηρίζουν κάπως , ενώ δεν μπαίνουν καν στον κόπο να ευχαριστήσουν τους ανθρώπους που διέθεσαν τον χρόνο τους για να απαντήσουν και φυσικά στην συνέχεια να εξαφανίζονται αφού δεν άκουσαν αυτά που ήθελαν .

   Θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο αν τους ζητούσατε να σας περιγράψουν με βάση την εμπειρία τους , όσοι έχουν , ποιο από τα δύο αυτοκίνητα που βρήκατε εμφάνισε την μικρότερη συχνότητα βλαβών .

   Στην διάθεση σας αν θελήσετε να το συζητήσουμε ακόμη πιο σοβαρά για να δούμε ποιο από τα δύο αυτοκίνητα που βρήκατε καλύπτει περισσότερο τις ανάγκες σας , όχι όμως για το ζήτημα με τα 200 η 170 μαλιοκουβαρα , τα οποία παρεμπιπτόντως δεν καταλαβαίνω τι είναι , μάλλον η ταχύτητα .

   Στην εξαιρετική περίπτωση που δεν θα εξαφανιστείτε , θα χαρούμε να τα ξαναπούμε .

   

   

     

Σχετικα με την ταχυτητα που ανεφερα αρχικα, εχω ανασκευασει, αληθεια δεν εχει νοημα να ξανα απαντησω. Απο εκει και περα εχω ευχαριστησει τους περισοτερους που μου απαντησαν.

Ευχαριστω και εσας λοιπον για το 2ο κομματι της αναρτησης σας. 

Χαιρομαι που εχετε διαθεση να το συζητησουμε. πραγματικα εχω αρχισει και πελαγωνω, καθως προσπαθω να καταλαβω μια βιομηχανια που ελαχιστα γνωριζω, ωστε να διαθεσω καποια χρηματα με οσο το δυνατον πιο value for money τροπο γινεται.

Τις τελευταιες μερες κοιταω τα εξης

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31015932-citroen-c3-aircross (1.2 110hp)
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37183623-citroen-c3-aircross (1.2 82hp)

Αναμεσα σε αυτα τα 2 aircross σκεφτομαι οτι ο turbo 1.2 κινητηρας μπορει όντως να ταλαιπωρειται περισσοτερα, οποτε ισως ο μη τουρμπο κινητηρας να εχει πολλα περισσοτερα χρονια ζωης. Επισης σκεφτομαι οτι αν ο 82hp μπορει να με πηγαινει ανετα με 130-140 (ρεαλιστικα νουμερα πλεον 😉 ) τότε ισως και να ειναι οκ επιλογη.
Απο την αλλη λεω σκεφτομαι πως ισως ειναι χαζομαρα να δωσω 13κ για 82hp οικογενειακο αμαξι. Στα συν τους ειναι οτι ειναι οικονομικα (καταναλωση, ρυπους και συντηρηση καθως λενε οτι δεν βγαζουν προβληματα για πολλα χρονια) , εχουν καλους χωρους (410λτ πορτ μπαγκαζ) και για το προσωπικο μου γουστο τα θεωρω πολυ ομορφα.

Αυτο με τους ρυπους γενικα, ειναι πολυ σημαντικο καθως πιστευω οτι σε βαθος χρονου θα πιεσουν πολυ τους ιδιοκτητες αυτοκινητων με υψηλους ρυπους, diesel κλπ στον δρομο προς την ηλεκτροκινηση.

 

Επισης αυτο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34383783-citroen-c4
Το συγκεκριμενο εχει αυτοματο κιβωτιο το οποιο δεν με "ψηνει" πολυ, χωρις ιδιαιτερο λόγο, θα αλλαζα δηλαδη γνωμη αν καποιος επιχειραμοτολογουσε υπερ των αυτοματων. 

 

Επισης κοιταω αυτο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31415851-suzuki-sx4-s-cross
Για τα suzuki εχω ακουσει οτι εχουν ακριβωα ανταλλακτικα και ειμαι διστακτικος. εχεις αποψη;

 

Τελος εχω μια απορια.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36250352-peugeot-2008
Για αυτο εδω ισχυει φανταζομαι οτι λεγαμε μεχρι τωρα, 1.2cc με 110hp, παρομοια φαση με το aircross?

 

Απο εκει και περα, εαν παω σε κατι πιο συμβατικο, βλεπω i20-i30,auris κλπ χωρις ιδιαιτερη θερμη.

Αυτα.

Ακουω τις σκεψεις σου και τις προτασεις σου.

Επεξ/σία από manag
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, manag είπε

Στα συν τους ειναι οτι ειναι οικονομικα (καταναλωση, ρυπους και συντηρηση καθως λενε οτι δεν βγαζουν προβληματα για πολλα χρονια)

Αναφερεις οτι ειναι οικονομικα συνεχως ενω δεν ειναι πιο οικονομκα απο αλλα αντιστοιχα.

Σου υπενθυμιζω πως πραγματικη καταναλωση και απο την ιστοσελιδα,αλλα και ελληνικα τεστ-review ειναι πανω απο 6.5-6.8 λιτρα.

Αναφερεις ρυπους χωρις να εχει σημασια αφου ουσιαστικα βασει μοντελων που κοιτας,δηλαδη απο το 2015 και μετα ειναι ολα euro 6 οποτε ας βγαλουμε απο τη συζητηση την λεξη ρυπους.

Νομιζω οτι το εχεις παρει λιγο στραβα το θεμα απο την αρχη.

Θεωρεις οτι εαν παρεις 1000 και 1200 κυβικα θα ειναι πιο φθηνοσυντηρητα,και πιο οικονομικα.

Δεν ισχυει αυτο πολλοι παραγοντες παιζουν ρολο.Φυσικα δεν μιλω σε συγκριση 1800-2000 turbo με 1000 και 1200 που κοιτας.

Μιλω για 1400-1600 ατμοσφαιρικους κινητηρες που δεν εχουν κατι παραπανω για να εχεις συντηρηση παραπανω.

Μιλαμε για μοτερ απιεστα που βγαζουν την ιδια ιπποδυναμη με τα μικρα που κοιτας,που θα μπορεις στα ταξιδακια σου να εχεις καλες μεσες ωριαιες ταχυτητες χωρις κοπο,χωρις υψηλη καταναλωση και χωρις θορυβο.Πραγματα που θα ζηλευουν παντα τα "μικρα" 1000-1200αρια.

Με τα χρηματα που θα διαθεσεις εχεις πολλες και καλες εναλλακτικες ειτε σε βενζινοκινητα ειτε σε πετρελαιοκινητα.Επελεξε μεσαια κατηγορια μεσαια κυβικα και δεν θα χασεις.

Εχεις τοσες επιλογες που δεν βλεπω το λογο να κινηθεις μονο στα σιτροεν (οχι οτι εχω κατι να τους προσαψω)

Το suzuki ας πουμε το θεωρω πολυ καλυτερη επιλογη.

Αλλα για να εχεις εικονα σωστη και να μην καθεσαι να ακους το δικο μας "κοντο και μακρυ" εδω μεσα,απλα βγες εξω πηγαινε σε μαντρες,εκθεσεις κανε test drive μπες μεσα,δες εαν σου ταιριαζει η θεση οδηγησης,δες τα υλικα που εχει το καθενα,ανοιξε τις πορτες,βαλε το καθισμα του οδηγου εκει που οδηγεις και πηγαινε κατσε απο πισω να δεις ποσο ανετα θα ειναι ενας συνεπιβατης και αλλα τετοια ωραια που εμπεριεχει η αναζητηση και η αγορα αυτοκινητου.

Το εχω κανει απειρες φορες απο το 1989 και θα σου πω κατι και εχε το στο πισω μερος του μυαλου σου.Τις περισσοτερες φορες για αλλο πηγα και τελικα αλλο πηρα.Ειναι πολλοι οι λογοι,μπορει να ειναι ενα αμαξι που ειναι σε αριστη κατασταση σαν καινουργιο,μπορει να εχει εκεινη την ημερα μια καλη τιμη και να σε δελεασει.

Οτι και να λενε τα περιοδικα και τα βιντεο και τα μελη στο ινσομνια,εκει εξω θα δεις κατι αλλο που δεν το εχεις βαλει στο μυαλο σου αυτη τη στιγμη,μπορει να δεις κατι που θα σου κανει κλικ,να κατσεις μεσα και να αισθανθεις ο βασιλιας του δρομου βρε αδερφε!

Ειναι ωραιο ταξιδι και σε ζηλευω!

Ευχομαι καλη αναζητηση και καλες αγορες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, manag είπε

Σχετικα με την ταχυτητα που ανεφερα αρχικα, εχω ανασκευασει, αληθεια δεν εχει νοημα να ξανα απαντησω. Απο εκει και περα εχω ευχαριστησει τους περισοτερους που μου απαντησαν.

Ευχαριστω και εσας λοιπον για το 2ο κομματι της αναρτησης σας. 

Χαιρομαι που εχετε διαθεση να το συζητησουμε. πραγματικα εχω αρχισει και πελαγωνω, καθως προσπαθω να καταλαβω μια βιομηχανια που ελαχιστα γνωριζω, ωστε να διαθεσω καποια χρηματα με οσο το δυνατον πιο value for money τροπο γινεται.

Τις τελευταιες μερες κοιταω τα εξης

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31015932-citroen-c3-aircross (1.2 110hp)
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37183623-citroen-c3-aircross (1.2 82hp)

Αναμεσα σε αυτα τα 2 aircross σκεφτομαι οτι ο turbo 1.2 κινητηρας μπορει όντως να ταλαιπωρειται περισσοτερα, οποτε ισως ο μη τουρμπο κινητηρας να εχει πολλα περισσοτερα χρονια ζωης. Επισης σκεφτομαι οτι αν ο 82hp μπορει να με πηγαινει ανετα με 130-140 (ρεαλιστικα νουμερα πλεον 😉 ) τότε ισως και να ειναι οκ επιλογη.
Απο την αλλη λεω σκεφτομαι πως ισως ειναι χαζομαρα να δωσω 13κ για 82hp οικογενειακο αμαξι. Στα συν τους ειναι οτι ειναι οικονομικα (καταναλωση, ρυπους και συντηρηση καθως λενε οτι δεν βγαζουν προβληματα για πολλα χρονια) , εχουν καλους χωρους (410λτ πορτ μπαγκαζ) και για το προσωπικο μου γουστο τα θεωρω πολυ ομορφα.

Αυτο με τους ρυπους γενικα, ειναι πολυ σημαντικο καθως πιστευω οτι σε βαθος χρονου θα πιεσουν πολυ τους ιδιοκτητες αυτοκινητων με υψηλους ρυπους, diesel κλπ στον δρομο προς την ηλεκτροκινηση.

 

Επισης αυτο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34383783-citroen-c4
Το συγκεκριμενο εχει αυτοματο κιβωτιο το οποιο δεν με "ψηνει" πολυ, χωρις ιδιαιτερο λόγο, θα αλλαζα δηλαδη γνωμη αν καποιος επιχειραμοτολογουσε υπερ των αυτοματων. 

 

Επισης κοιταω αυτο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31415851-suzuki-sx4-s-cross
Για τα suzuki εχω ακουσει οτι εχουν ακριβωα ανταλλακτικα και ειμαι διστακτικος. εχεις αποψη;

 

Τελος εχω μια απορια.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36250352-peugeot-2008
Για αυτο εδω ισχυει φανταζομαι οτι λεγαμε μεχρι τωρα, 1.2cc με 110hp, παρομοια φαση με το aircross?

 

Απο εκει και περα, εαν παω σε κατι πιο συμβατικο, βλεπω i20-i30,auris κλπ χωρις ιδιαιτερη θερμη.

Αυτα.

Ακουω τις σκεψεις σου και τις προτασεις σου.

    Μαζί με την καλημέρα μου , χαίρομαι που δεν εγκαταλείψατε και το ανέφερα διότι με ξεπερνάει κυριολεκτικά .

    Πάμε στην ουσία δλδ να διαλέξουμε αυτοκίνητο και στο ζήτημα αυτό δεν πρόκειται να σας αναφέρω μάρκα και μοντέλο ως πρόταση , διότι ο παράγοντας προσωπική επιθυμία παίζει σοβαρό ρόλο και καλά κάνει . Άλλωστε το αυτοκίνητο προορίζεται για σας κι' όχι για μένα .

   Σε ότι αναφέρουμε πιο κάτω , εσείς μέσα από τα στοιχεία που θα γράφουμε , θα βάζετε αυτό που είναι πιο κοντά στις επιθυμίες σας σε ότι αφορά μάρκα και μοντέλο . Στόχος είναι να καταλήξετε σε δύο το πολύ αυτοκίνητα , σε καινούργιο η μεταχειρισμένο , ώστε να έχετε κάποια μορφή επιλογής . Περισσότερα από δύο , θα καταλήξουν σε χάσιμο χρόνου , μια μορφή άσκοπου αλλοιθωρίσματος και θα το καταλάβετε και μόνος σας .

   Κάποτε αγόραζαν αυτοκίνητα με άλλο σκεπτικό , τα πράγματα έφτασαν εκεί που έφτασαν κι' έτσι σήμερα , αγοράζετε πλέον αυτοκίνητο με μολύβι και χαρτί , έχοντας υπόψιν κυρίως το κόστος αγοράς και συντήρησης , συν τα επιπλέον φορολογικά για τα οποία κανείς δεν σας εγγυάται πως θα εξελιχθούν .

   Έχετε λοιπόν έναν στενό προϋπολογισμό , κατά τα φαινόμενα κι' αυτό είναι η έναρξη για την επιλογή αγοράς .

   Το πρώτο στοιχείο λοιπόν , είναι αν πρέπει να είναι καινούργιο η μεταχειρισμένο κι' εδώ πρέπει οπωσδήποτε να πάρετε μιαν απόφαση για να γλυτώσετε τα πισωγυρίσματα . Φυσικά μόνον εσείς γνωρίζετε την τσέπη σας οπότε το μολύβι και το χαρτί θα αποκαλύψουν πολλά . Για την περίπτωση που σας πιάσουν ανησυχίες , θα μιλήσουμε ένα βήμα κάθε φορά και για τουρμπίνες και για ότι άλλο λαχταράει η ψυχούλα σας . 

   Καινούργιο ίσον , θα έχετε την εγγύηση η οποία μπορεί να φτάσει έως και επτά χρόνια σε κάποιες περιπτώσεις , θα περάσετε ΚΤΕΟ μετά τέσσερα χρόνια , θα αλλάξετε ελαστικά πάλι μετά τέσσερα χρόνια , το ίδιο με την μπαταρία , θα έχετε οδική βοήθεια ( εδώ να μην ξεχνάτε να ρωτάτε όπου πηγαίνετε αν πρόκειται για πλήρη οδική βοήθεια η όχι ) για τρία τουλάχιστον χρόνια δωρεάν , εφόσον πάρετε τέτοια απόφαση μην ξεχάσετε να ρωτήσετε αν ασφαλίζεται η δανειοδότηση , πόσο κοστίζει κι' αν μπορεί να συμπεριληφθεί στην δανειοδότηση , ενώ κάποιες εταιρείες ( θα τις βρείτε ) προσφέρουν έως και δωρεάν service όπου εσείς πληρώνετε την εργασία μόνον .

   Ευνόητο είναι πως στην περίπτωση του καινούργιου δεν ψάχνουμε αν είναι χτυπημένο η έχει γυρισμένο χιλιομετρητή ( βλέπε κοντέρ ) . 

   Αν μπορείτε να υπολογίσετε πόσα χρήματα μπορείτε να εξοικονομήσετε μέσα από κάτι τέτοιο , συνεχίζουμε για να δούμε άλλα πιο τεχνικά .

   Μεταχειρισμένο ίσον , γουρούνι στο σακί , φυσικά δεν χρειάζομαι παραπάνω από μια μέρα για να σας μάθω ακόμη και εξ αποστάσεως πως να διακρίνετε τυχόν διαφορές στο χρώμα που μπορεί να κρύβουν από ένα απλό χτύπημα , έως και κάτι περισσότερο . Θα πάτε την άλλη μέρα για ένα τυπικό service , ίσως λάστιχα , ίσως μπαταρία , εννοείται πως δεν αποκλείω τέτοια αγορά , ούτε την αναθεματιζω . Ισχύουν τα όμοια , σε μεγαλύτερο όμως βαθμό δλδ δεν γίνεται να πηγαίνετε από δω κι' από κει ψάχνοντας ότι ναναι . Πρέπει να έχετε προαποφασίσει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ότι ψάχνετε για δύο το πολύ αυτοκίνητα πχ Fiat Punto και Opel Corsa , τα παράδειγμα είναι τυχαία .

  Πείτε μου τι αποφασίσατε για καινούργιο η μεταχειρισμένο , ώστε να το κλείσουμε σε κάνα δυό μέρες το πολύ .

  Σημ. Δεν πάμε για μεταχειρισμένο , όπου η τιμή αγοράς του βρίσκεται μία ανάσα ( βλέπε 3 με 4 χιλιάρικα ) από του αντίστοιχου καινούργιου . Ομοίως δεν πάμε για μεταχειρισμένο , όπου με τα ίδια σχεδόν χρήματα , μπορεί να αγοράζαμε καινούργιο , ίσως λίγο υποδεέστερο και θα δούμε τις διαφορές σε τεχνικό επίπεδο αν τελικά είναι τόσο πολύ εις βάρος μας .

   

    

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, babisskg είπε

    Μαζί με την καλημέρα μου , χαίρομαι που δεν εγκαταλείψατε και το ανέφερα διότι με ξεπερνάει κυριολεκτικά .

    Πάμε στην ουσία δλδ να διαλέξουμε αυτοκίνητο και στο ζήτημα αυτό δεν πρόκειται να σας αναφέρω μάρκα και μοντέλο ως πρόταση , διότι ο παράγοντας προσωπική επιθυμία παίζει σοβαρό ρόλο και καλά κάνει . Άλλωστε το αυτοκίνητο προορίζεται για σας κι' όχι για μένα .

   Σε ότι αναφέρουμε πιο κάτω , εσείς μέσα από τα στοιχεία που θα γράφουμε , θα βάζετε αυτό που είναι πιο κοντά στις επιθυμίες σας σε ότι αφορά μάρκα και μοντέλο . Στόχος είναι να καταλήξετε σε δύο το πολύ αυτοκίνητα , σε καινούργιο η μεταχειρισμένο , ώστε να έχετε κάποια μορφή επιλογής . Περισσότερα από δύο , θα καταλήξουν σε χάσιμο χρόνου , μια μορφή άσκοπου αλλοιθωρίσματος και θα το καταλάβετε και μόνος σας .

   Κάποτε αγόραζαν αυτοκίνητα με άλλο σκεπτικό , τα πράγματα έφτασαν εκεί που έφτασαν κι' έτσι σήμερα , αγοράζετε πλέον αυτοκίνητο με μολύβι και χαρτί , έχοντας υπόψιν κυρίως το κόστος αγοράς και συντήρησης , συν τα επιπλέον φορολογικά για τα οποία κανείς δεν σας εγγυάται πως θα εξελιχθούν .

   Έχετε λοιπόν έναν στενό προϋπολογισμό , κατά τα φαινόμενα κι' αυτό είναι η έναρξη για την επιλογή αγοράς .

   Το πρώτο στοιχείο λοιπόν , είναι αν πρέπει να είναι καινούργιο η μεταχειρισμένο κι' εδώ πρέπει οπωσδήποτε να πάρετε μιαν απόφαση για να γλυτώσετε τα πισωγυρίσματα . Φυσικά μόνον εσείς γνωρίζετε την τσέπη σας οπότε το μολύβι και το χαρτί θα αποκαλύψουν πολλά . Για την περίπτωση που σας πιάσουν ανησυχίες , θα μιλήσουμε ένα βήμα κάθε φορά και για τουρμπίνες και για ότι άλλο λαχταράει η ψυχούλα σας . 

   Καινούργιο ίσον , θα έχετε την εγγύηση η οποία μπορεί να φτάσει έως και επτά χρόνια σε κάποιες περιπτώσεις , θα περάσετε ΚΤΕΟ μετά τέσσερα χρόνια , θα αλλάξετε ελαστικά πάλι μετά τέσσερα χρόνια , το ίδιο με την μπαταρία , θα έχετε οδική βοήθεια ( εδώ να μην ξεχνάτε να ρωτάτε όπου πηγαίνετε αν πρόκειται για πλήρη οδική βοήθεια η όχι ) για τρία τουλάχιστον χρόνια δωρεάν , εφόσον πάρετε τέτοια απόφαση μην ξεχάσετε να ρωτήσετε αν ασφαλίζεται η δανειοδότηση , πόσο κοστίζει κι' αν μπορεί να συμπεριληφθεί στην δανειοδότηση , ενώ κάποιες εταιρείες ( θα τις βρείτε ) προσφέρουν έως και δωρεάν service όπου εσείς πληρώνετε την εργασία μόνον .

   Ευνόητο είναι πως στην περίπτωση του καινούργιου δεν ψάχνουμε αν είναι χτυπημένο η έχει γυρισμένο χιλιομετρητή ( βλέπε κοντέρ ) . 

   Αν μπορείτε να υπολογίσετε πόσα χρήματα μπορείτε να εξοικονομήσετε μέσα από κάτι τέτοιο , συνεχίζουμε για να δούμε άλλα πιο τεχνικά .

   Μεταχειρισμένο ίσον , γουρούνι στο σακί , φυσικά δεν χρειάζομαι παραπάνω από μια μέρα για να σας μάθω ακόμη και εξ αποστάσεως πως να διακρίνετε τυχόν διαφορές στο χρώμα που μπορεί να κρύβουν από ένα απλό χτύπημα , έως και κάτι περισσότερο . Θα πάτε την άλλη μέρα για ένα τυπικό service , ίσως λάστιχα , ίσως μπαταρία , εννοείται πως δεν αποκλείω τέτοια αγορά , ούτε την αναθεματιζω . Ισχύουν τα όμοια , σε μεγαλύτερο όμως βαθμό δλδ δεν γίνεται να πηγαίνετε από δω κι' από κει ψάχνοντας ότι ναναι . Πρέπει να έχετε προαποφασίσει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ότι ψάχνετε για δύο το πολύ αυτοκίνητα πχ Fiat Punto και Opel Corsa , τα παράδειγμα είναι τυχαία .

  Πείτε μου τι αποφασίσατε για καινούργιο η μεταχειρισμένο , ώστε να το κλείσουμε σε κάνα δυό μέρες το πολύ .

  Σημ. Δεν πάμε για μεταχειρισμένο , όπου η τιμή αγοράς του βρίσκεται μία ανάσα ( βλέπε 3 με 4 χιλιάρικα ) από του αντίστοιχου καινούργιου . Ομοίως δεν πάμε για μεταχειρισμένο , όπου με τα ίδια σχεδόν χρήματα , μπορεί να αγοράζαμε καινούργιο , ίσως λίγο υποδεέστερο και θα δούμε τις διαφορές σε τεχνικό επίπεδο αν τελικά είναι τόσο πολύ εις βάρος μας .

   

    

    Για να πάω λίγο πιο πέρα την σκέψη σας και την τελική σας αγορά , πρέπει οπωσδήποτε να βγάλετε από το μυαλό σας στερεότυπα όπως , καλό και κακό αυτοκίνητο , όπως επίσης τα αμιγούς προελεύσεως δλδ γερμανικά κλπ .

   Τα getz και τα i20 είναι τούρκικα , τα polo σπανιολικα , πολλές mercedes έως και μεξικάνικες ...... να μην σας πω κι' άλλα . Όλα τα εργοστάσια κρατάνε ένα έως δύο μοντέλα σε τοπική παραγωγή η συναρμολόγηση και τα υπόλοιπα φτιάχνονται κάπου αλλού .

  Αυτό δεν σημαίνει κάτι κακό φυσικά . Ήταν άλλες οι εποχές όπου αγόραζε κάποιος Γερμανική ποιότητα ας πούμε .

  Το ζήτημα των ανταλλακτικών , όλα τα αναλώσιμα είναι προσιτά , εκτός από κάποια ιδιότροπα λόγω κατασκευής , όπως φανάρια με led , όπου η τιμή είναι πολύ υψηλή αν σπάσει κι' αυτό διότι είναι μονοκόμματο και προσφέρεται ως συμπαγές αντικείμενο .

  Δεν βλάπτει λοιπόν να κάνετε πονηρές ερωτήσεις δλδ εντάξει ρε παιδιά , ωραία φανάρια έχει , αν το σπάσω , πόσο κάνει να το αλλάξουμε ........ αποκάλυψη τώρα !

  Αυτά πρέπει να τα αντιλαμβάνεστε από πριν στην σωστή τους διάσταση .

  Όπως επίσης πρέπει να αντιλαμβάνεστε πως η τυχόν εργασίες επισκευής σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή , μπορεί να κοστίζουν ακριβότερα , όμως η απόδειξη που τις συνοδεύει κουβαλάει έως και διετή εγγύηση για την εργασία και τα ανταλλακτικά .

  Για τα αναλώσιμα ....... πριν δύο μέρες ζήτησα τιμή για αντικατάσταση αμορτισέρ , γνωρίζοντας τι θα άκουγα ....... 650 κομπλέ για το επίσημο υλικό , όταν ο άνθρωπος που πηγαίνω συνήθως για τέτοια ζητήματα μου πρόσφερε 260 κομπλέ για μια τετράδα Monroe .

  Αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά και σε ότι αφορά τα αναλώσιμα η παραπανισια σκέψη και σκοτούρα δεν έχει νόημα .

  Κάποτε θα αγοράζατε Γερμανικό Audi , που θα μύριζε μέσα γερμανίλας για τα καλά . Σήμερα , αγοράζετε after sales service και ευνοϊκούς όρους αγοράς .

  Όλοι βλέπουν τις μάρκες , αλλά λίγοι βλέπουν ότι φοράει 17αρες ζάντες , όπου η διαφορά τιμής στην αντικατάσταση ελαστικών μεταξύ 17 και 15 σε διάμετρο είναι αξιόλογη . Ένα υλικό που πρέπει να αντικαθίσταται κάθε τέσσερα χρόνια η 50.000 χιλ χλμ .

  Όλοι βλέπουν τις 7ιντσες οθόνες αφής στο ταμπλό , με τους χάρτες κλπ , λες και χρειάζονται χάρτη για να πάνε στο χωριό τους , αλλά λίγοι βλέπουν ότι το αυτοκίνητο φοράει McFerson ανάρτηση μπρος πίσω , κάτι που ανεβάζει αισθητά το κόστος αντικατάστασης αμορτισέρ , κάτι που πρέπει να γίνεται κάθε 60.000 χιλ χλμ , αν θέλουμε να μιλάμε σοβαρά για ζητήματα ασφάλειας .

  Όλοι βλέπουν το κουμπί της start stop εκκίνησης , αλλά ελάχιστοι ρωτάνε εκείνη την ώρα ...... ΟΚ , ας πούμε ότι ταπαιξε το ηλεκτρονικό , τι χρήματα χρειάζονται για επισκευή ........ 

  

   

  Περιμένω νεότερα σχετικά με το καινούργιο η μεταχειρισμένο για να πάμε πιο κάτω .

51 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Για να πάω λίγο πιο πέρα την σκέψη σας και την τελική σας αγορά , πρέπει οπωσδήποτε να βγάλετε από το μυαλό σας στερεότυπα όπως , καλό και κακό αυτοκίνητο , όπως επίσης τα αμιγούς προελεύσεως δλδ γερμανικά κλπ .

   Τα getz και τα i20 είναι τούρκικα , τα polo σπανιολικα , πολλές mercedes έως και μεξικάνικες ...... να μην σας πω κι' άλλα . Όλα τα εργοστάσια κρατάνε ένα έως δύο μοντέλα σε τοπική παραγωγή η συναρμολόγηση και τα υπόλοιπα φτιάχνονται κάπου αλλού .

  Αυτό δεν σημαίνει κάτι κακό φυσικά . Ήταν άλλες οι εποχές όπου αγόραζε κάποιος Γερμανική ποιότητα ας πούμε .

  Το ζήτημα των ανταλλακτικών , όλα τα αναλώσιμα είναι προσιτά , εκτός από κάποια ιδιότροπα λόγω κατασκευής , όπως φανάρια με led , όπου η τιμή είναι πολύ υψηλή αν σπάσει κι' αυτό διότι είναι μονοκόμματο και προσφέρεται ως συμπαγές αντικείμενο .

  Δεν βλάπτει λοιπόν να κάνετε πονηρές ερωτήσεις δλδ εντάξει ρε παιδιά , ωραία φανάρια έχει , αν το σπάσω , πόσο κάνει να το αλλάξουμε ........ αποκάλυψη τώρα !

  Αυτά πρέπει να τα αντιλαμβάνεστε από πριν στην σωστή τους διάσταση .

  Όπως επίσης πρέπει να αντιλαμβάνεστε πως η τυχόν εργασίες επισκευής σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή , μπορεί να κοστίζουν ακριβότερα , όμως η απόδειξη που τις συνοδεύει κουβαλάει έως και διετή εγγύηση για την εργασία και τα ανταλλακτικά .

  Για τα αναλώσιμα ....... πριν δύο μέρες ζήτησα τιμή για αντικατάσταση αμορτισέρ , γνωρίζοντας τι θα άκουγα ....... 650 κομπλέ για το επίσημο υλικό , όταν ο άνθρωπος που πηγαίνω συνήθως για τέτοια ζητήματα μου πρόσφερε 260 κομπλέ για μια τετράδα Monroe .

  Αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά και σε ότι αφορά τα αναλώσιμα η παραπανισια σκέψη και σκοτούρα δεν έχει νόημα .

  Κάποτε θα αγοράζατε Γερμανικό Audi , που θα μύριζε μέσα γερμανίλας για τα καλά . Σήμερα , αγοράζετε after sales service και ευνοϊκούς όρους αγοράς .

  Όλοι βλέπουν τις μάρκες , αλλά λίγοι βλέπουν ότι φοράει 17αρες ζάντες , όπου η διαφορά τιμής στην αντικατάσταση ελαστικών μεταξύ 17 και 15 σε διάμετρο είναι αξιόλογη . Ένα υλικό που πρέπει να αντικαθίσταται κάθε τέσσερα χρόνια η 50.000 χιλ χλμ .

  Όλοι βλέπουν τις 7ιντσες οθόνες αφής στο ταμπλό , με τους χάρτες κλπ , λες και χρειάζονται χάρτη για να πάνε στο χωριό τους , αλλά λίγοι βλέπουν ότι το αυτοκίνητο φοράει McFerson ανάρτηση μπρος πίσω , κάτι που ανεβάζει αισθητά το κόστος αντικατάστασης αμορτισέρ , κάτι που πρέπει να γίνεται κάθε 60.000 χιλ χλμ , αν θέλουμε να μιλάμε σοβαρά για ζητήματα ασφάλειας .

  Όλοι βλέπουν το κουμπί της start stop εκκίνησης , αλλά ελάχιστοι ρωτάνε εκείνη την ώρα ...... ΟΚ , ας πούμε ότι ταπαιξε το ηλεκτρονικό , τι χρήματα χρειάζονται για επισκευή ........ 

  

   

  Περιμένω νεότερα σχετικά με το καινούργιο η μεταχειρισμένο για να πάμε πιο κάτω .

    Λίγα λόγια για την λογική πίσω από την αγορά μεταχειρισμένου , όπως ίσχυε από ανέκαθεν .

   ΘΕΛΩ μια BMW M5 , γιατί ? ....... γιατί έτσι θέλω , την γνήσια , όχι καμιά γιαλαντζί . Τι θα πει BMW M5 , ας ψάξει όποιος θέλει να δεί . Συμπεριλαμβάνονται και αντίστοιχες άλλες κατασκευές , κατά την επιθυμία του ενός εκάστου , για να μην φανώ κάπως .

  Το μηχάνημα ως καινουργές , πιάνει εξαψήφιο νούμερο και δεν είναι για πολύ συζήτηση , αφού πρέπει να πουληθούμε οικογενειακώς και αν ...... 

  Όμως εγώ το θέλω , τι να κάνουμε τώρα , οπότε αρχίζω να κοιτάζω την λύση ενός καλομεταχειρισμένου , όπου μπορεί να το σκαλώσω με κανένα 25αρι χιλιάρικα , λέμε τώρα . 

  Εχω προαποφασίσει για τις παρενέργειες , τέλη , καύσιμα , συντηρήσεις και τα ρέστα και αρχίζω την αναζήτηση .

  Σε μια τέτοια κατάσταση , η αγορά ενός μεταχειρισμένου έχει πρακτική αξία , όπου η τιμή αγοράς έχει σημαντική διαφορά από την λύση του καινούργιου , διότι μιλάμε για αυτοκίνητο επιδόσεων , με αξιόλογη ποιότητα κατασκευής αλλά και διάρκεια ζωής σε βάθος χρόνου , εφόσον συντηρείται όπως πρέπει .

  Σε ότι με αφορά και με ξεκάθαρη πρόθεση να σας επηρεάσω , με 14 χιλιάρικα στο παντελόνι , δεν θα σκεφτόμουν ούτε ως αστείο την λύση ενός τυπικού μεταχειρισμένου , εκτός και μιλούσαμε για αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας , κανένα Audi a6 καραβανίσιο η παρόμοιες κατασκευές .

  

  

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω κι εγώ την γνώμη μου που έχω δύο (ένα punto 1.2 πετρέλαιο 85 ίππους ~20 κιλά ροπής και ένα passat 1.6 βενζίνη 115ίππους 15,5κιλά ροπής).

Το punto πάει με 125 με cc με περίπου 5 λίτρα/100χλμ και είτε έχεις ανηφόρα είτε κατηφόρα τα κρατάει εκεί. Στα 140χλμ/ώρα καίει περισσότερο χωρίς λόγο και έχει και θόρυβο. Αν και δεν το προτιμώ τα 150-155 τα πιάνει σχετικά εύκολα και τα κρατάει αλλά παραπάνω δεν πάει χωρίς να κάνεις τάμα.

Το passat τώρα είτε πας με 120 είτε με 140χλμ/ώρα καίει 7 λίτρα/100χλμ (+- 0,2 δοκιμασμένο δεκάδες φορές Αθήνα Θεσσαλονίκη). Σε κάποιες ανηφόρες στην εθνική οδό με 120 χρειάζεται να κατεβάσεις για να μην χάσεις ταχύτητα ενώ το ίδιο συμβαίνει και όταν πηγαίνεις με 140 αλλά σε λιγότερες επειδή έχει περισσότερη ροπή εκεί...

Το passat είναι 300κιλά βαρύτερο και πάντα φορτώνεται 100κιλά περισσότερα...

Θέλω να καταλήξω στο ότι και να επιλέξεις, αν έχεις πάνω από 15 κιλά ροπής θα σε ικανοποιήσει. Τώρα θα έρχεται από 1200cc ή από 1600cc είναι αδιάφορο... Του αδερφού μου το c3 με τον 110 ίππων καίει τα ίδια με το passat αλλά σε όλες τις ανηφόρες με >120χλμ/ώρα έχει την δύναμη να επιταχύνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαβασα ολες τις σελιδες, αλλα γιατι δεν κοιτας κατι σε qq, και ολα τα υπολοιπα suv που με αυτα τα χρηματα παιρνεις 5 ετιας αμαξι? σταθερο, χωροι μια χαρα, και μια χαρα δυνατα ειναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, JDROGAS said:

Μιλω για 1400-1600 ατμοσφαιρικους κινητηρες που δεν εχουν κατι παραπανω για να εχεις συντηρηση παραπανω.

Μιλαμε για μοτερ απιεστα που βγαζουν την ιδια ιπποδυναμη με τα μικρα που κοιτας,που θα μπορεις στα ταξιδακια σου να εχεις καλες μεσες ωριαιες ταχυτητες χωρις κοπο,χωρις υψηλη καταναλωση και χωρις θορυβο.Πραγματα που θα ζηλευουν παντα τα "μικρα" 1000-1200αρια.

Ποια είναι αυτά τα μοτέρ? 

Ότι ατμοσφαιρικό έχω οδηγήσει σε αντίστοιχα άλογα με μικρότερα turbo έχουν πιο κοντό κιβώτιο, άρα περισσότερες στροφές σε ταξίδι, περισσότερη φασαρία, μεγαλύτερη κατανάλωση. 

3 hours ago, babisskg said:

κάτι που ανεβάζει αισθητά το κόστος αντικατάστασης αμορτισέρ , κάτι που πρέπει να γίνεται κάθε 60.000 χιλ χλμ ,

Αυτό το νούμερο βγαίνει από κάπου? 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Bitbit είπε

μια απορία που είχα πάντα, θα τη γράψω εδώ.

όσοι θέλετε να πάρετε αυτοκίνητο κοιτάτε τα τέλη κυκλοφορίας και πολλοί παίρνουν την απόφαση με βάση αυτά.

Είμαι ο μόνος που πρώτα κοιτάει το τεκμήριο και μετά τα τέλη;  Κανέναν άλλον δε τον απασχολεί αυτό;

Σίγουρα δεν είσαι ο μόνος, αλλά μη νομίζεις, δεν είστε και πολλοί. Ελάχιστοι είναι αυτοί που το ύψος του τεκμηρίου θα τους επηρεάσει και θα πληρώσουν έξτρα φόρο, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας τους αφορούν όλους μια και όλοι τα πληρώνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, babisskg είπε

   Ευνόητο είναι πως στην περίπτωση του καινούργιου δεν ψάχνουμε αν είναι χτυπημένο η έχει γυρισμένο χιλιομετρητή ( βλέπε κοντέρ ) . 

   Αν μπορείτε να υπολογίσετε πόσα χρήματα μπορείτε να εξοικονομήσετε μέσα από κάτι τέτοιο , συνεχίζουμε για να δούμε άλλα πιο τεχνικά .

   Μεταχειρισμένο ίσον , γουρούνι στο σακί , φυσικά δεν χρειάζομαι παραπάνω από μια μέρα για να σας μάθω ακόμη και εξ αποστάσεως πως να διακρίνετε τυχόν διαφορές στο χρώμα που μπορεί να κρύβουν από ένα απλό χτύπημα , έως και κάτι περισσότερο . Θα πάτε την άλλη μέρα για ένα τυπικό service , ίσως λάστιχα , ίσως μπαταρία , εννοείται πως δεν αποκλείω τέτοια αγορά , ούτε την αναθεματιζω . Ισχύουν τα όμοια , σε μεγαλύτερο όμως βαθμό δλδ δεν γίνεται να πηγαίνετε από δω κι' από κει ψάχνοντας ότι ναναι . Πρέπει να έχετε προαποφασίσει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ότι ψάχνετε για δύο το πολύ αυτοκίνητα πχ Fiat Punto και Opel Corsa , τα παράδειγμα είναι τυχαία .

  Πείτε μου τι αποφασίσατε για καινούργιο η μεταχειρισμένο , ώστε να το κλείσουμε σε κάνα δυό μέρες το πολύ .

  Σημ. Δεν πάμε για μεταχειρισμένο , όπου η τιμή αγοράς του βρίσκεται μία ανάσα ( βλέπε 3 με 4 χιλιάρικα ) από του αντίστοιχου καινούργιου . Ομοίως δεν πάμε για μεταχειρισμένο , όπου με τα ίδια σχεδόν χρήματα , μπορεί να αγοράζαμε καινούργιο , ίσως λίγο υποδεέστερο και θα δούμε τις διαφορές σε τεχνικό επίπεδο αν τελικά είναι τόσο πολύ εις βάρος μας .

  

 

Εχω καταληξει στο ελαφρως μεταχειρισμενο. Δηλαδη 5-6 χρονια με λιγα σχετικα χιλιομετρα ~50.000χλμ. 
Η σκεψη ειναι οτι παιρνεις ενα καινουριο σχετικα αμαξι με αρκετα μειωμενη τιμη.
Τα 3-4 χιλιαρικα απο 17->13 ας πουμε που αναφερατε, ειναι λιγα, αν και ποσοστιαια ειναι 20-25% κατω.
 

Οσον αφορα το γουρουνι στο σακι, συμφωνω και αυτη ειναι μια διαδικασια  που εχω αποδεχτει πως θα μπω, με την βοηθεια της διαισθησης μου στο ζυγισμα του πωλητη :-) (ιδιωτη ή εμπορο) , αλλα κυρίως στον έλεγχο που θα κανει ο μηχανικος μου, τον οποιο εμπιστευομαι αρκετα.

 

3 ώρες πριν, babisskg είπε

  Σε ότι με αφορά και με ξεκάθαρη πρόθεση να σας επηρεάσω , με 14 χιλιάρικα στο παντελόνι , δεν θα σκεφτόμουν ούτε ως αστείο την λύση ενός τυπικού μεταχειρισμένου , εκτός και μιλούσαμε για αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας , κανένα Audi a6 καραβανίσιο η παρόμοιες κατασκευές .

 

Με αφορμη αυτο, ήθελα να αναφερω οτι ψαχνω αμαξι του οποιου το πορτ μπαγκαζ να συνδεεται με τον υπολοιπο χωρο, καθως εκει θα μπαινει η σκυλιτσα μας!

1 ώρα πριν, emperor4her είπε

Δεν διαβασα ολες τις σελιδες, αλλα γιατι δεν κοιτας κατι σε qq, και ολα τα υπολοιπα suv που με αυτα τα χρηματα παιρνεις 5 ετιας αμαξι? σταθερο, χωροι μια χαρα, και μια χαρα δυνατα ειναι..

τα κοιταω (qashqai εννοεις ε;), αλλα στο μπατζετ μου, παμε λιγο πιο πισω σε χρονολογια, τα οποια δεν μου αρεσουν πολυ εμφανισιακα. Αργοτερα τα εκαναν πολυ πιο ομορφα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ποια είναι αυτά τα μοτέρ? 

Ότι ατμοσφαιρικό έχω οδηγήσει σε αντίστοιχα άλογα με μικρότερα turbo έχουν πιο κοντό κιβώτιο, άρα περισσότερες στροφές σε ταξίδι, περισσότερη φασαρία, μεγαλύτερη κατανάλωση. 

Αυτό το νούμερο βγαίνει από κάπου? 

https://www.autogreeknews.gr/sumboules/perissotera/pote-chreiazetai-allagi-i-anartisi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Να σου πω κι εγώ την γνώμη μου που έχω δύο (ένα punto 1.2 πετρέλαιο 85 ίππους ~20 κιλά ροπής και ένα passat 1.6 βενζίνη 115ίππους 15,5κιλά ροπής).

....

Θέλω να καταλήξω στο ότι και να επιλέξεις, αν έχεις πάνω από 15 κιλά ροπής θα σε ικανοποιήσει. Τώρα θα έρχεται από 1200cc ή από 1600cc είναι αδιάφορο... Του αδερφού μου το c3 με τον 110 ίππων καίει τα ίδια με το passat αλλά σε όλες τις ανηφόρες με >120χλμ/ώρα έχει την δύναμη να επιταχύνει.

Τα κιλα ροπης τα ακουω πρωτη φορα και καταλαβαινω οτι ειναι ενας πιο advanced τροπος αξιολογησης ενος κινητηρα.
Αυτο υπολογιζεται απο το βαρος/ιππους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...