Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Βοήθεια για θέμα με αγορά κάρτας γραφικών.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, tegonikos είπε

Κάπου τα έχεις μπερδέψει, παραπλάνηση υπάρχει όταν με δόλο εξαπατείς κάποιον, όταν κάνεις απλά λάθος, δεν εξαπατείς κανέναν. Οταν κάποιος κάνει ένα λάθος το οποίο δεν είναι σοβαρό σε βαθμό να επηρεάζει τις ζωές μας, τότε τον συγχωρούμε απλά. Αυτό μας κάνει να διαφέρουμε από τα ζωα της ζούγκλας. Αν δω ένα μαγαζί να έχει RTX3080 στα 250 ευρώ ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ξέρω ότι είναι λάθος, αν σκεφτώ "έλα μωρε, θα κάνω την παραγγελία και θα τους πιέσω με συνηγόρους καταναλωτή κ.τ.λ να μου την δώσουν στα χρήματα αυτά και ας βάλουν τα υπόλοιπα 1000 ευρώ από την τσέπη τους" τότε μάντεψε ποιος έχει δόλο από τους δυο.

Προφανώς θα τσεκάρουμε τις τιμές της αγοράς σε κάθε "έκπτωση" τιμής ανά κατάστημα με την λογική σου...

Δεν είναι δυνατόν 50% έκπτωση λάθος θα είναι κλπ. Ο καταναλωτής σκέφτεται να αγοράσει το προϊόν στην τιμή που διαφημίζεται και απεύχεται να συρθεί σε κυνήγια μαγισσών. Σιγά μην καθίσει να σκεφτεί από που θα βάλει τα χρήματα της διαφοράς ο εκάστοτε μαγαζάτορας, δεν τον αφορά την ευκαιρία ψάχνει.

Ας πρόσεχε να μην κάνει το λάθος εξ αρχής !

Είναι υποχρέωση του να είναι σωστός συνολικά σε ότι κάνει. Υπάρχουν νόμοι στην αγορά που πρέπει να ακολουθούνται. Η όποια λάθος διαφήμιση χαρακτηρίζεται ως παραπλανητική βάσει νόμου !  

Αν δεν υπάρχει επαγγελματισμός και τήρηση των νόμων που διέπουν την αγορά στα καταστήματα (χονδρικής ή λιανικής), αυτά και οι υπάλληλοι τους, να κατεβάσουν την πινακίδα και να ασχοληθούν με άλλη δραστηριότητα. 

 υ.γ. Όχι δεν έχω γεννηθεί το 2002 και έχω πολλά χρόνια στην λιανική πώληση για να ξέρω τι παίζει από επαγγελματίες και απατεώνες !

Επεξ/σία από Dragonlordcv2002
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 54
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Κάπου έσυ τα έχειςμπερδέψει αγαπητέ. Βέβαια και απο προηγούμενα post σου είναι φανερό ότι τρέφεις αγάπη για τα καταστήματα (πχ Πλαίσιο) είτε γιατί δουλεύεις σε κάποιο από αυτά, είτε γιατί σχετίζεσαι μ

Tι τραβάνε και αυτά τα μαγαζιά...να έχεις κάνει λάθος καταχώρηση προϊόντος το οποίο δεν υπάρχει και να σε κυνηγάνε με καταγγελίες να το γεννήσεις και να τους το παραδώσεις...ζούμε πολύ σκοτεινούς καιρ

Κάπου τα έχεις μπερδέψει, παραπλάνηση υπάρχει όταν με δόλο εξαπατείς κάποιον, όταν κάνεις απλά λάθος, δεν εξαπατείς κανέναν. Οταν κάποιος κάνει ένα λάθος το οποίο δεν είναι σοβαρό σε βαθμό να επηρεάζε

4 ώρες πριν, omitziz είπε

Και στην συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται ότι υπάρχει δόλος και σκοπός να πάρουν μερικά εκατομμύρια δανεικά χωρίς τόκο.

Τα μεγαλύτερα καταστήματα του χώρου χρεώνουν την κάρτα ή το paypal την στιγμή που γίνεται η αποστολή.

Στη περίπτωση των συγκεκριμένων απατεώνων η χρέωση έχει γίνει την πρώτη μέρα την παραγγελίας. Έχουν εισπράξει τα λεφτά και τα εκμεταλλεύονται.

Και όλα αυτά γιατί χρέωσαν καταχρηστικά με την παραγγελία ΚΑΙ ΟΧΙ με την αποστολή που προβλέπεται.

Με αντικαταβολή παίρνουν δανεικά? Άλλο πάλι και τούτο.

Φίλε μου γιατί πάντα ο νους πάει στην απάτη, δηλαδή άλλη περίπτωση δεν παίζει?

Επειδή πιθανότατα να μην γνωρίζεις πως βάζεις προιόντα σε ένα site, μόνο και μόνο που η εν λόγο προσφορά μπήκε σε παραπάνω από 1 site δείχνει ότι η λάθος τιμή και διαθεσιμότητα ήρθε κατευθείαν από τη database του προμηθευτή . Δεν κάθεται κανείς να περάσει ένα ένα αντικείμενο, XML, EXCEL, CSV, κ.τ.λ αρχεία περνάς με τα ανανεωμένα εκατοντάδες-χιλιάδες προϊόντα που σου έρχεται κατευθείαν από τον προμηθευτή και χωρίς καν να το ελέγχεις κάνει αλλαγές στα προιόντα σου αυτόματα (αφαιρεί, αλλάζει, προσθέτει, τροποποιεί κ.τ.λ). Επίσης κάποια sites που συνεργάζονται με skroutz θα την πατήσουν από αυτό το λάθος διότι στο κώδικα τους έχουν παράμετρο να βγαίνει π.χ ένα προϊόν έστω 1 ευρώ κάτω από τον φθηνότερο αυτόματα. Οπότε δικό μου λάθος  π.χ μια RTX3090 στα 300 ευρώ αυτομάτως θα υπάρξουν sites (που έχουν κοινό προμηθευτή) να ανεβάζουν αυτόματα το προϊόν στα 299, 298 και πάει λέγοντας,.

Αυτό είναι καθαρά λάθος και δεν βοηθάει πουθενά ένα μαγαζί, ίσα ίσα του δημιουργεί προβλήματα, όπως καλή ώρα αυτό που συζητάμε τώρα.

Η απάτη που πάντα έχει πρώτη θέση στη σκέψη σου (κακώς βέβαια) έχει άλλα χαρακτηριστικά. 

Π.χ χαμηλή τιμή με άγνωστη διαθεσιμότητα (συνήθως την λένε 30 μέρες στο skroutz) ωστε να μπεις στο site τους μήπως και ψωνίσεις κάτι άλλο

Αγνωστη διαθεσιμότητα πάλι αλλα ΜΟΝΟ με προκαταβολή ή και προεξόφληση ώστε να γίνει αυτό που περιγράφεις

κ.τ.λ

 

Ας μην είμαστε ΔΙΑΡΚΩΣ τόσο καχύποπτοι, και ας σκεφτόμαστε λίγο πιο ψύχραιμα.

 

Και ερχόμαστε στην δική μας περίπτωση που πέφτεις πάνω σε ένα τέτοιο λάθος και προλαβαίνεις πριν το ανακαλύψουν (που συνήθως το ανακαλύπτουν και το διορθώνουν με την παραγγελία σου, λογικό) να πατήσεις buy με αντικαταβολή. Σε καλούν σε μισή ώρα και σου λένε συγνώμη κάναμε λάθος. Τι ακριβώς έχασες και θα καθήσεις να κάνεις από ΚΑΘΑΡΟ μίσος τα παρακάτω?

"Σκοπεύω να:
Πάρω τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή για συμβουλή
Πάρω τηλέφωνο στο 1520 για καταγγελία
Αποστείλω γραπτό παράπονο στην Σκρουτζ καθώς και οι δυο εταιρίες είπαν ότι φταίει το site της
Αποστείλω την παραπάνω ιστορία στα ΜΜΕ

Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο;"

 

 

Στα λέω εγώ αυτά, ένας "scalper" , ενας "υποστηρικτής του plaisio" και ότι αλλο χαρακτηρισμό θα μου προσάψουν από αυτό εδώ το ποστ.😁

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, tegonikos είπε

Με αντικαταβολή παίρνουν δανεικά? Άλλο πάλι και τούτο.

Αντικαταβολή δεν έπαιζε σαν επιλογή , είχες τηλέφωνο να κάνεις ή προεξόφληση ή 30% προκαταβολή.

Πλήρωνες με καρτα , τραβανε τα λεφτα απευθείας , το ιδιο με PayPal. 

Δεν ειναι καμία τιμη λάθος του πλαισιου , τυρακι ηταν για να μαζέψουν μετρητα. 

Εαν δεν ήθελαν να το κάνουν θα χρέωναν ολες τις παραγγελίες με τον αποστολή , τόσο ευκολα 

Τα υπόλοιπα που γράφεις σε αλλον ήθελες να τα πεις. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, omitziz είπε

Αντικαταβολή δεν έπαιζε σαν επιλογή , είχες τηλέφωνο να κάνεις ή προεξόφληση ή 30% προκαταβολή.

Πλήρωνες με καρτα , τραβανε τα λεφτα απευθείας , το ιδιο με PayPal. 

Δεν ειναι καμία τιμη λάθος του πλαισιου , τυρακι ηταν για να μαζέψουν μετρητα. 

Εαν δεν ήθελαν να το κάνουν θα χρέωναν ολες τις παραγγελίες με τον αποστολή , τόσο ευκολα 

Τα υπόλοιπα που γράφεις σε αλλον ήθελες να τα πεις. 

Εγώ αναφέρομαι στην περίπτωση του φίλου πιο πάνω που αφορά την παραγγελία του με αντικαταβολή σε προιόν με λάθος τιμή.

Εσύ προφανώς αναφέρεσαι σε κάποια άλλη περίπτωση, αυτή του πλαισίου με τις προκαταβολές, άσχετο με το παρόν θέμα, αλλα θα σου απαντήσω και σε αυτό.

Εσύ προσωπικά θέλεις να μου απαντήσεις το εξής?

Βάζεις μια αγγελία εδώ στο insomnia και ενδιαφέρονται δυο άτομα για να τους το στείλεις με αντικαταβολή

-Ο ένας είναι κάποιος με 150 θετικά feedback και έχετε ήδη συνεργαστεί στο παρελθόν (του έχεις στείλει με αντικαταβολή κάτι άλλο που πουλούσες πετυχημένα)

-Ο άλλος είναι κάποιος με 0 feedback που δημιούργησε τον λογαριασμό του στο insomnia 3 λεπτά πριν σου στείλει μήνυμα για την αγγελία σου

 

Και σε ρωτώ, θα έστελνες και στους δυο αντικαταβολή ή σε κάποιον από τους δυο θα ζητούσες προκαταβολή ή ακόμα και προεξόφληση ολόκληρου του ποσού?

Πως είπες?Α γεια σου...

ΠΑΝΤΑ υπάρχει και μια λογική εξήγηση πλην της συνομωσίας και της απάτης.

 

Δηλαδή, θεωρείς λογικό να κάνεις σήμερα έναν λογαριασμό ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ eshop στον πλανήτη, και να του κάνεις παραγγελία με αντικαταβολή το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πάνω από 1000 ευρώ και να μην σου ζητήσουν το λιγότερο προκαταβολή ή προπληρωμή?Τι τους κάνει αυτό?απατεώνες?

Γνωρίζεις ότι τώρα με αυτο τον χαμό των καρτών πόσοι νέοι λογαριασμοί χωρίς καμία παραγγελία έχουν γίνει στο πλαίσιο (και στο κάθε πλαίσιο) με παραγγελίες 2-3 και 5 κάρτες των 1000+ ευρώ η κάθε μία. Τι ακριβώς ήθελες δηλαδή?Να μην ζητήσουν προκαταβολή από αυτά τα άτομα την στιγμή που ακόμα και από τα γραφόμενα τους εδώ στα νήματα καταλαβαίνεις ότι ΕΥΚΟΛΑ αν τσιμπήσουν την καρτούλα τους από αλλού θα αρνηθούν την αντικαταβολή. Και καλά μέσα σε αυτόν τον χαμό, το μαγαζί κάπου θα την δώσει. Φαντάζεσαι όμως να κάνεις παραγγελία 2 RTX3090 στα 2999 και μέχρι να έρθουν η τιμή της να έχει πάει στα 1999?Τον ήπιε το πλαίσιο και το κάθε πλαισιο.

Εσύ έχεις μαγαζί και σου κάνει ένας έναν νέο λογαριασμό και σου κάνει παραγγελία ένα build των 8000 ευρώ αντικαταβολή. Αλήθεια, δεν θα του ζητήσεις προκαταβολή?Θα καθήσεις, θα παραγγείλεις, θα πληρώσεις όλα τα προιόντα στον προμηθευτή σου με πάντα την περίπτωση να τα παντρευτείς για να μην σε πουν "απατεώνα" που ζητάει προκαταβολές? Φίλε μου θα είχε φαληρίσει το μαγαζί σου σε ΤΤ χρόνο.

Kαι αν ορθώς του ζητούσες προκαταβολή,  φαντάζεσαι μετά να διάβαζεςς να σε σχολιάζουν στο insomnia ως απατεώνα οπου "δανείζεται" χρήματα?

Από την άλλη εγώ π.χ που στο πλαίσιο έχω λογαριασμό ετών και έχω μια καρτέλα με πετυχημένες αντικαταβολές που ξεπερνούν σε βάθος 5ετίας τα 10.000 ευρώ, λογικό δεν είναι να μην μου ζητήσουν προκαταβολή?

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, tegonikos είπε

Και σε ρωτώ, θα έστελνες και στους δυο αντικαταβολή ή σε κάποιον από τους δυο θα ζητούσες προκαταβολή ή ακόμα και προεξόφληση ολόκληρου του ποσού?

Πως είπες?Α γεια σου...

ΠΑΝΤΑ υπάρχει και μια λογική εξήγηση πλην της συνομωσίας και της απάτης.

Καμια σχεση οι αγγελιες με τα καταστηματα.

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, tegonikos είπε

Εγώ αναφέρομαι στην περίπτωση του φίλου πιο πάνω που αφορά την παραγγελία του με αντικαταβολή σε προιόν με λάθος τιμή.

Εσύ προφανώς αναφέρεσαι σε κάποια άλλη περίπτωση, αυτή του πλαισίου με τις προκαταβολές, άσχετο με το παρόν θέμα, αλλα θα σου απαντήσω και σε αυτό.

Εσύ προσωπικά θέλεις να μου απαντήσεις το εξής?

Βάζεις μια αγγελία εδώ στο insomnia και ενδιαφέρονται δυο άτομα για να τους το στείλεις με αντικαταβολή

-Ο ένας είναι κάποιος με 150 θετικά feedback και έχετε ήδη συνεργαστεί στο παρελθόν (του έχεις στείλει με αντικαταβολή κάτι άλλο που πουλούσες πετυχημένα)

-Ο άλλος είναι κάποιος με 0 feedback που δημιούργησε τον λογαριασμό του στο insomnia 3 λεπτά πριν σου στείλει μήνυμα για την αγγελία σου

 

Και σε ρωτώ, θα έστελνες και στους δυο αντικαταβολή ή σε κάποιον από τους δυο θα ζητούσες προκαταβολή ή ακόμα και προεξόφληση ολόκληρου του ποσού?

Πως είπες?Α γεια σου...

ΠΑΝΤΑ υπάρχει και μια λογική εξήγηση πλην της συνομωσίας και της απάτης.

 

Δηλαδή, θεωρείς λογικό να κάνεις σήμερα έναν λογαριασμό ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ eshop στον πλανήτη, και να του κάνεις παραγγελία με αντικαταβολή το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πάνω από 1000 ευρώ και να μην σου ζητήσουν το λιγότερο προκαταβολή ή προπληρωμή?Τι τους κάνει αυτό?απατεώνες?

Γνωρίζεις ότι τώρα με αυτο τον χαμό των καρτών πόσοι νέοι λογαριασμοί χωρίς καμία παραγγελία έχουν γίνει στο πλαίσιο (και στο κάθε πλαίσιο) με παραγγελίες 2-3 και 5 κάρτες των 1000+ ευρώ η κάθε μία. Τι ακριβώς ήθελες δηλαδή?Να μην ζητήσουν προκαταβολή από αυτά τα άτομα την στιγμή που ακόμα και από τα γραφόμενα τους εδώ στα νήματα καταλαβαίνεις ότι ΕΥΚΟΛΑ αν τσιμπήσουν την καρτούλα τους από αλλού θα αρνηθούν την αντικαταβολή. Και καλά μέσα σε αυτόν τον χαμό, το μαγαζί κάπου θα την δώσει. Φαντάζεσαι όμως να κάνεις παραγγελία 2 RTX3090 στα 2999 και μέχρι να έρθουν η τιμή της να έχει πάει στα 1999?Τον ήπιε το πλαίσιο και το κάθε πλαισιο.

Εσύ έχεις μαγαζί και σου κάνει ένας έναν νέο λογαριασμό και σου κάνει παραγγελία ένα build των 8000 ευρώ αντικαταβολή. Αλήθεια, δεν θα του ζητήσεις προκαταβολή?Θα καθήσεις, θα παραγγείλεις, θα πληρώσεις όλα τα προιόντα στον προμηθευτή σου με πάντα την περίπτωση να τα παντρευτείς για να μην σε πουν "απατεώνα" που ζητάει προκαταβολές? Φίλε μου θα είχε φαληρίσει το μαγαζί σου σε ΤΤ χρόνο.

Kαι αν ορθώς του ζητούσες προκαταβολή,  φαντάζεσαι μετά να διάβαζεςς να σε σχολιάζουν στο insomnia ως απατεώνα οπου "δανείζεται" χρήματα?

Από την άλλη εγώ π.χ που στο πλαίσιο έχω λογαριασμό ετών και έχω μια καρτέλα με πετυχημένες αντικαταβολές που ξεπερνούν σε βάθος 5ετίας τα 10.000 ευρώ, λογικό δεν είναι να μην μου ζητήσουν προκαταβολή?

 

 

Το amazon που έχουμε ψωνίσει αρκετές κάρτες δεν ζήτησε καμία προκαταβολή και έγινε η χρέωση με την αποστολή.

Το ίδιο και από την cosmodata και το you.gr. 

Ακόμα αγορά 6900 από το e-shop.gr πριν από 2 μήνες πάλι η χρέωση έγινε με την παράδοση.

Όπως βλέπεις όλα τα σοβαρά eshops δεν χρεώνουν με την παραγγελία αλλά με την αποστολή παράδοση ακόμα και τις κάρτες γραφικών.

Μόνο το πλαίσιο κάνει τη λαμογια.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, omitziz είπε

Το amazon που έχουμε ψωνίσει αρκετές κάρτες δεν ζήτησε καμία προκαταβολή και έγινε η χρέωση με την αποστολή.

Το ίδιο και από την cosmodata και το you.gr. 

Ακόμα αγορά 6900 από το e-shop.gr πριν από 2 μήνες πάλι η χρέωση έγινε με την παράδοση.

Όπως βλέπεις όλα τα σοβαρά eshops δεν χρεώνουν με την παραγγελία αλλά με την αποστολή παράδοση ακόμα και τις κάρτες γραφικών.

Μόνο το πλαίσιο κάνει τη λαμογια.

Πιθανότατα ο λογαριασμός που έγινε η παραγγελία ήταν παλιός και είχε ήδη πετυχημένες αντικαταβολές στο ιστορικό του. Κάνε έναν νέο λογαριασμό αυτή τη στιγμή στο eshop ή στο you και κάνε μια παραγγελία 2000 ευρώ με αντικαταβολή και τα ξαναλέμε. ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν μιλάω για διαθέσιμο προϊόν που ΗΔΗ το έχουν στις αποθήκες τους, σε αυτή τη περίπτωση δεν τους νοιάζει αν παραλάβεις ή ακυρώσεις. Μιλάω ΠΑΝΤΑ για προϊόν που πρέπει να γίνει παραγγελία στον προμηθευτή τους αποκλειστικά για εσένα. Για κάντο πείραμα και πες μας τα αποτελέσματα.

Δηλαδή εμένα που το πλαίσιο δεν μου ζήτησε προκαταβολή για τις δυο κάρτες των 3000 ευρώ που έκανα παραγγελία με αντικαταβολή , απλά τους ξέφυγα?Κατα τύχη δεν μου ζήτησαν προκαταβολή? Δηλαδή στην περίπτωση μου δεν τους ενδιέφερε να "δανειστούν" τα χρήματα μου? Αλήθεια το πιστεύεις αυτό?

Επαναλαμβάνω γιατί μάλλον μιλάω κινέζικα και τα αυτονόητα που περιγράφω λεπτομερώς δεν γίνονται κατανοητά.

Ενας 18χρονος κάνει έναν καινούργιο λογαριασμό στο μαγαζί σου κάνει παραγγελία με αντικαταβολή προιόν αξίας χιλιάδων ευρώ που δεν έχεις και πρέπει να ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ και να πάρεις από προμηθευτή σου. Τι θα κάνεις?

Την ίδια μέρα καλός σου πελάτης χρόνια που σου έχει κάνει τζίρο 10αδες χιλιάδες ευρώ με απροβλημάτιστες αντικαταβολές σου κάνει και αυτός την ίδια παραγγελία.

Είσαι απατεώνας αν ζητήσεις προκαταβολή στον πρώτο και δεν ζητήσεις στον δεύτερο?

 

(στο amazon που λες αφορά προϊόντα που υπάρχουν σε στοκ, καμία σχέση με ΠΡΟπαραγγελία προιόντος που δεν υπάρχει σε στοκ, ελπίζω να κατανοείς την διαφορά)

Επεξ/σία από tegonikos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, tegonikos είπε

Είσαι απατεώνας αν ζητήσεις προκαταβολή στον πρώτο και δεν ζητήσεις στον δεύτερο?

Ναι είσαι απατεώνας εφόσων προεισπράτεις χρήματα από πιστωτικές κάρτες , paypal και προκαταβολές πολλών μηνών χωρίς να έχεις παραδώσει , αποστείλει ή έστω δώσει μια πιθανή ημερομηνία παράδοσης.

Και εγώ δεν μιλάω υποθετικά , οι παραγγελίες σε χιλιάδες ευρω έγιναν στα μεγάλα καταστήματα που ανέφερα και πλήρωσα ΑΦΟΥ τις έστειλαν ή με την παράδοση. ΟΧΙ σαν τους απατεώνες του πλαισίου να κρατάνε τα χρήματα από τον Νοέμβρη-Δεκεμβρη και να απαντάνε δεν ξέρουμε πότε , δεν έχουμε ιδέα για τίποτα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, omitziz είπε

Ναι είσαι απατεώνας εφόσων προεισπράτεις χρήματα από πιστωτικές κάρτες , paypal και προκαταβολές πολλών μηνών χωρίς να έχεις παραδώσει , αποστείλει ή έστω δώσει μια πιθανή ημερομηνία παράδοσης.

Και εγώ δεν μιλάω υποθετικά , οι παραγγελίες σε χιλιάδες ευρω έγιναν στα μεγάλα καταστήματα που ανέφερα και πλήρωσα ΑΦΟΥ τις έστειλαν ή με την παράδοση. ΟΧΙ σαν τους απατεώνες του πλαισίου να κρατάνε τα χρήματα από τον Νοέμβρη-Δεκεμβρη και να απαντάνε δεν ξέρουμε πότε , δεν έχουμε ιδέα για τίποτα.

 

Την ερώτηση μου τι θα έκανες εσύ ως μαγαζί δεν μου την απάντησες όμως.

Επίσης οι παραγγελίες σου σε αυτά τα μεγάλα καταστήματα αφορούσαν προϊόνταντα που είχαν σε στοκ ή προπαραγγελίες με άγνωστη διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή?

Τέλος έγινα από παλιό λογαριασμό ή λογαριασμό που είχε δημιουργηθεί 2 λεπτά πριν την παραγγελία?

 

 

(επίσης για ποιον "δανεισμό" χρημάτων μιλάς όταν το πλαίσιο για να κάνει παραγγελία στον προμηθευτή της κάρτας προπληρώνει στο ακέραιο το κόστος της?) 

Επεξ/σία από tegonikos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, tegonikos είπε

Την ερώτηση μου τι θα έκανες εσύ ως μαγαζί δεν μου την απάντησες όμως.

Επίσης οι παραγγελίες σου σε αυτά τα μεγάλα καταστήματα αφορούσαν προϊόνταντα που είχα σε στοκ ή προπαραγγελίες με άγνωστη διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή?

Τέλος έγινα από παλιό λογαριασμό ή λογαριασμό που είχε δημιουργηθεί 2 λεπτά πριν την παραγγελία?

Υποθετικές ερωτήσεις δεν ασχολούμαι. 

Cosmodata είχε παράδοση 7 ημέρες , το eshop άμεσα , το αμαζον ανάλογα την παραγγελία έκανε από 5 μέρες έως 1μιση μήνα για να αποστείλει.

Αμαζον είμαι πελάτης χρόνια cosmodata πρώτη παραγγελία eshop δεν έκανα καν login με account.

Στο ξαναλέω για τελευταία φορά μπας και το καταλάβεις , το πλαίσιο έχει το επιλογές όταν δέχεται λεφτά με κάρτα. Pending την χρέωση όπως είναι το σωστό και νόμιμο μέχρι να αποσταλεί η παραγγελία και χρέωση την στιγμή του tracking number ή αυτό που κάνει για να τα τσεπωσει. Εάν σου φαίνεται νορμάλ το 2ο τότε πάω πάσο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
29 λεπτά πριν, omitziz είπε

Ακόμα αγορά 6900 από το e-shop.gr πριν από 2 μήνες πάλι η χρέωση έγινε με την παράδοση.

Σε αυτο επιβεβαιωνω και εγω για eshop. Προσφατα με θεμα μητρικης και με δοσεις, ακυρωσαν την συναλλαγη μεχρι να μου στειλουν καινουργια οπου ξανα ξεκινησαν απο την αρχη οι δοσεις, με χρεωση την ημερα που μου ηρθε απο το τοπικο e-shop point (ενω ειχε ηδη φυγει απο τα κεντρικα 3-4 μερες πριν)

Απο την αλλη Κωτσος, Πλαισιο, MM κτλ χρεωνουν με την παραγγελια

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Σε αυτο επιβεβαιωνω και εγω για eshop. Προσφατα με θεμα μητρικης και με δοσεις, ακυρωσαν την συναλλαγη μεχρι να μου στειλουν καινουργια οπου ξανα ξεκινησαν απο την αρχη οι δοσεις, με χρεωση την ημερα που μου ηρθε απο το τοπικο e-shop point (ενω ειχε ηδη φυγει απο τα κεντρικα 3-4 μερες πριν)

Απο την αλλη Κωτσος, Πλαισιο, MM κτλ χρεωνουν με την παραγγελια

Φίλε μου υπάρχουν πράγματα στο backround που ο κόσμος δεν γνωρίζει και βιάζεται να βγάλει συμπεράσματα, τα οποία μάλιστα είναι σχεδόν πάντα αφορούν συνομωσίες (δεν υπάρχει κορονοιός, τα εμβόλια μας βάζουν τσιπ, το πλαισιο τσεπώνει προκαταβολές, κ.τ.λ)

Κανεις δεν αναρωτιέται και δεν ψάχνει να βρει την αλήθεια, το μόνο εύκολο είναι να ανακαλύπτουμε συνομωσίες και απάτες παντού.

Δεν είναι όλες οι παραγγελίες ίδιες. 

Σε προϊόντα που είσαι επίσημος αντιπρόσωπος στην χώρα μας, και που τα προμηθεύεσαι κατευθείαν από την μαμα εταιρία, για να κάνεις μια παραγγελία προπληρώνεις στο ακέραιο το ποσό. Οπότε αναλόγως τα διαθέσιμα κεφάλαια σου είτε ζητάς ένα ποσοστό προκαταβολής από τον πελάτη, είτε ζητάς ολόκληρο ποσό, είτε δεν ζητάς τίποτα αν διαθέτεις τα χρήματα και ο πελάτης είναι καλός και αξιόπιστος. Σε καμία από τις τρεις περιπτώσεις δεν βρίσκεσαι με έξτρα κεφάλαιο όπως πολλοί πιστεύουν, ΚΑΙ στις τρεις έχεις βάλει χρήματα από την τσέπη σου, το πόσα έχεις βάλει αλλάζει μόνο. Οπότε το "δανείζεται" τα χρήματα μας όποιος ζητάει προκαταβολή για προϊόν που είναι επίσημος εισαγωγέας απλά δεν στέκει.

Οποιος έχει δουλέψει εστω ένα φεγγάρι σε επίσημο εισαγωγέα τέτοιων ηλεκτρονικών προϊόντων γνωρίζει πολύ καλά οτι για να δεχθεί παραγγελία η gigabyte π.χ πρέπει να ξοφληθεί άμεσα, αλλιώς δεν την καταχωρεί, οχι προκαταβολή, ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ άμεση εξόφληση. Ο λόγος είναι απλός, σε αυτά τα προιόντα οι τιμές είναι χρηματιστήριο, η ζήτηση μεγάλη, γιαυτό και η εξόφληση γίνεται άμεσα με την παραγγελία.

Από την άλλη, προιόντα που δεν είσαι ο επίσημος εισαγωγέας και που τα προμηθεύεσαι από άλλους εγχώριους εισαγωγείς/διανομείς δεν τα προπληρώνεις αλλά τα παίρνεις με πίστωση (αν είσαι μεγάλο κατάστημα και φυσικά αναλόγως την συμφωνία σου με τον εκάστοτε εισαγωγέα) και με δικαίωμα επιστροφής. Οπότε αν στο πλαισιο ή στο eshop π.χ κάνεις παραγγελία τέτοιο προιόν (έναν σκληρό δίσκο, μια τηλεόραση, κ.τ.λ) δεν πρόκειται να σου ζητήσει προκαταβολή γιατί και αυτό με τη σειρά του δεν έχει την ευθύνη της μη παραλαβής από εσένα, πάντα έχει την επιλογή να επιστρέψει το προϊόν στον προμηθευτή του και όλα μέλι γάλα. Επίσης δεν το έχει πληρώσει, το έχει πάρει με πίστωση, οπότε πάλι μέλι γάλα.

Μια τηλεόραση LG π.χ αν αρνηθείς την παραλαβή της, το eshop, το πλαισιο ή το κάθε μαγαζί δεν θα την στοκάρει, απλά θα την στείλει πίσω στον επίσημο εισαγωγέα LG στη χώρα μας που την προμηθεύεται και αυτός με την σειρά του θα την στείλει σε άλλο μαγαζί που υπάρχει μια αντίστοιχη παραγγελία. Το μαγαζί δεν χρεώθηκε τίποτα, δεν έχασε τίποτα πλην ελαχίστων ευρώ στην μεταφορική και χρόνο. 

Η περίπτωση του πλαισίου με τις προκαταβολές στις κάρτες γραφικών είναι εντελώς διαφορετική υπόθεση και την εξήγησα θεωρώ σε τόσα μου ποστ.

 

Πρέπει πάντα να ερευνούμε  και να εξετάζουμε όλες τις οπτικές. Το να βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα δεν είναι ο σωστός δρόμος.

 

 

 

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@omitziz Το να πληρώνεις με το pre-order την παραγγελία δεν είναι πρωτόγνωρο ούτε αποκλειστικότητα του Πλαίσιο. Εγώ αγόρασα (μέσω φίλου στη Γερμανία) την ASUS TUF 3080 OC την μέρα του launch. Η παραγγελία πληρώθηκε 100%, με κατάθεση, εκείνη την μέρα. Υπήρχε περιθώριο καταβολής του ποσού εντός 5 ημερών, αλλιώς η παραγγελία θα ακυρωνόταν. Παρέλαβα 2,5 μήνες μετά. Το κατάστημα ήταν το notebooksbilliger (NBB). Το amazon που ανέφερες μπορεί να χρεώνει με την αποστολή, αλλά ταυτόχρονα ακύρωσε χιλιάδες παραγγελίες. Προκαταβολή 30% ή και 50% για μεγάλες αγορές είναι επίσης συνηθισμένο στο χώρο του εμπορίου.

edit: αλλαγή pre order -> παραγγελία

 

Επεξ/σία από malakudi
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν πολύ νεοέλαια μαζεύτηκε εδώ μέσα (17-18) με μειωμένη αντίληψη.

Αφήστε τον γέρο ρομπεν των μαγαζιών να νομίζει ότι το να βγάζει το Πλαίσιο 25 κάρτες διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας (έτσι για να μην στενοχωροιύνται οι σελίδες με τις GPU που είναι άδειες), να παραγγέλνεις με προκαταβολή ή εξόφληση και η πρώτη απάντηση μόλις τους καλέσεις για το πότε παραλαμβάνεις να είναι δεν ξέρουμε τίποτα, είναι φυσιολογικό.

Α και παλικάρι. Διάβασε καλύτερα το post του TS. Την 2η κάρτα την εξόφλησε κανονικά (ούτε αντικαταβολές ούτε τίποτα).

Σε κάθε περίπτωση ο νόμος Ν.2251/94, για τα άμεσα διαθέσιμα προιόντα, λέει άλλα (ανήλικα θα τον γράψανε) και σου επιτρέπει να κάνεις καταγγελία. (για παραπλανητική εμπορική πρακτική). Δεν ασχολείται με τα "λάθη" της μηχανογράφησης.

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, panospeter είπε

Σαν πολύ νεοέλαια μαζεύτηκε εδώ μέσα (17-18) με μειωμένη αντίληψη.

Αφήστε τον γέρο ρομπεν των μαγαζιών να νομίζει ότι το να βγάζει το Πλαίσιο 25 κάρτες διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας (έτσι για να μην στενοχωροιύνται οι σελίδες με τις GPU που είναι άδειες), να παραγγέλνεις με προκαταβολή ή εξόφληση και η πρώτη απάντηση μόλις τους καλέσεις για το πότε παραλαμβάνεις να είναι δεν ξέρουμε τίποτα, είναι φυσιολογικό.

Α και παλικάρι. Διάβασε καλύτερα το post του TS. Την 2η κάρτα την εξόφλησε κανονικά (ούτε αντικαταβολές ούτε τίποτα).

Σε κάθε περίπτωση ο νόμος Ν.2251/94, για τα άμεσα διαθέσιμα προιόντα, λέει άλλα (ανήλικα θα τον γράψανε) και σου επιτρέπει να κάνεις καταγγελία. (για παραπλανητική εμπορική πρακτική). Δεν ασχολείται με τα "λάθη" της μηχανογράφησης.

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Νεαρέ μου δεν είπα πουθενά οτι δεν μπορείς να κάνεις καταγγελία ή κάτι τέτοιο. Μίλησα και είπα μόνο ποιο το νόημα να κάνεις το οτιδήποτε όταν πρόκειται για λάθος. Αν διαπιστώσεις ότι το συγκεκριμένο κατάστημα ακολουθεί ως πρακτική να βάζει χαμηλές τιμές σε προσόντα που δεν έχει, κάντην, σε ένα λάθος, ιδιαιτέρως εποχές που δεν υπάρχουν οι κάρτες γραφικών και να θέλει το μαγαζί να σε ευχαριστήσει ποιο ακριβώς το νόημα να κάνεις καταγγελίες μηνύσεις κ.τ.λ?Απλά να ικανοποιήσεις την οργή σου που δεν πήρες την RTX3060ti στα 299 ευρώ ωστε πιάσεις κροόιδο το κατάστημα και να πληρώσει αυτό την διαφορά εξαιτίας του λάθους του?Ντροπή....

Ενα κατάστημα, ένας υπάλληλος, ένας πωλητής ΜΠΟΡΕΙ να κάνει και λάθος, να τον κρεμάσουμε και να απαιτήσουμε να φάει πρόστιμο?Τόσο ανθρωποφάγοι έχουμε γίνει?

(διάβασα προσεκτικά το ποστ του παλικαριού, ιδιαιτέρως το σημείο "δεν με ενδιαφέρει να πάρω τα λεφτά μου πίσω, μόνο την κάρτα που δεν υπάρχει" και εκεί κατάλαβα τι τραβάνε τα μαγαζιά με ορισμένους πελάτες...)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.